Pizzeria Italo

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Italo

ellie F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De locatie is mooi, we zaten op een soort veranda achter de zaak. De pizza's waren echter wel heel erg zuinig belegd! Op de tomatensaus lag her en der iets. Echt ver onder de maat!
peterger .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
een super mooi terras in de achter tuin gezellig ingericht je zit er echt heel fijn uit de wind. we werden bedient door een Engels talige serveerster die haar best deed om alles goed te laten verlopen . soep met Italiaans brood , en authentieke pitza met verse ingrediënten. echt lekker gegeten. een aanrader
Galaa .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Jammer, jammer, jammer. De service liet zwaar te wensen over. We hebben op donderdag daar gegeten, wat na navraag pizzadag bleek te zijn. We kregen een algemene menukaart, dus vroegen we aan de serveerster wat pizzadag precies inhield. Zij vertelde ons dat alle pizza's onder de tien euro nu zes euro kosten. Wij kozen twee calzones van 9,45 per stuk en verwachtten dus dat deze 6 euro per stuk zouden zijn. Dat bleek bij betaling niet het geval. Ze toonden ons een andere menukaart, de donderdag pizzadag menukaart! Daar stond een andere prijs van 7,50 genoemd!?! Mmm... Verder was ons verzoek om van 1 calzone de olijven te vervangen door ananas en de andere graag zonder champignons te krijgen. En dan blijkt ons voor de ananas 1,50 in rekening te zijn gebracht, werkelijk!?! Bij het aankaarten van al deze tegenstrijdigheden werden we door de serveerster, de kok en een meisje achter bar niet echt serieus genomen. Zij drieeen kibbelden wat heen en weer en zagen het probleem niet zo. Alleen het meisje bood haar excuses aan, maar geen enkele compensatie. Dus Italo laat voor een paar euro twee klanten ontevreden weglopen, die anders terug zouden zijn gekomen. Maar wij gaan daar nooit meer terug. Jammer, jammer, jammer.