Pizzeria Italia

Heerenveenseweg 3 8471 BA Wolvega Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizzeria Italia

Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Waren met een groep van 9. Lang niet alle tafels vol. Hebben een uur moeten wachten op onze pizza's en kregen tussendoor niet iets anders te eten. Uiteindelijk bleek het gerecht voor een van ons niet bereid, was niet door de koks gezien. Ook niet door de bediening. Op vraag van ons kon er nog een gratis glas wijn vanaf. Bediening liet erg te wensen over. Pizza's zelf waren prima, maar niet zo lang wachten waard.
Zonderling .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Lekkere pizza's: krokant en stevig, vers en veel beleg en mooi van kleur en goede smaak. Zeer sympathieke bediening. Inrichting oubollig maar wel schoon.
XHansPetersx .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Buitengewoon lekker gegeten, prijs/kwaliteitverhouding boven gemiddeld. Vriendelijke bediening, die aan het eind van de avond misschien wat haast kreeg. En ook al is eiken meubilair niet onze smaak, ook dit zag er prima uit. Gaan wij zeker vaker naar toe.
Importje .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Waar te beginnen om dit restaurant te beschrijven. Werkelijk niets klopt. Het interieur kan linea recta naar de kringloopwinkel, al betwijfel ik of ze het daar nog willen hebben.
De bediening. Eigenlijk is die er niet. Er is voor de vorm iemand die aan je tafel komt vragen wat je wilt en daar is wel zo'n beetje alles mee gezegd.
Als je er met een vriendin gaat zitten, kijken ze je bijna de zaak uit.
En dan het belangrijkste. De pizza's zijn slap, ingrediënten niet vers en niet in verhouding. Als je een pizza laat bezorgen komt deze koud aan en als je daar telefonisch je beklag over doet is de mededeling; ja maar hij is hier warm de deur uit gegaan.'

Wat mij betreft gewoon sluiten die handel.