Pizzeria Isola Bella

Maandag t/m Zaterdag 16:30 - 22:00

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prima restaurant om even gezellig een hapje te eten. Ook met grotere groepen. Prima pizza's en andere gerechten. Bediening is goed. Ruimte vind ik persoonlijk wat donker
Liesbeth_123 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Een favoriet adres van ons, zowel voor een snelle pizza of lasagne als voor echt Italiaans eten.
Ze hebben een erg uitgebreide menukaart en de bediening is vriendelijk en attent: je voelt je er altijd welkom, ook als je niet gereserveerd hebt (beter wel doen in het weekend).
Een aanrader!
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Traditionele pizzeria. Vooraf champignon en die waren goed. Vervolgens entrecote met gorgonzolasaus. Echt lekker, sterker nog de lekkerste ooit! Jonge bediening wist niets over de wijn. Jammer. Ik kom echt vaker, echt lekker
Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Ik kom hier regelmatig een hapje eten met mijn kinderen of vrienden. Er hangt een leuke sfeer, de bediening is altijd erg vriendelijk en correct. De laatste keer dat ik er was vond ik het jammer dat de pizza's van een kleiner formaat waren en ze waren ook niet krokant.
Ook erg jammer dat Elio er niet meer werkt. Elio heb ik leren kennen als een echte gangmaker in het restaurant, adviseerde heel erg goed om eens iets anders uit te proberen en natuurlijk zijn glaasje Limoncello bij de koffie miste ik.
Verder doet de sympathieke eigenaar en zijn dochter het goed.
Edmond V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Isola Bella is gevestigd in het weinig sfeervolle winkelcentrum van het dorp Losser. Ongetwijfeld bepaalt de winderige avond de indruk, in de zomer schijnt men zelfs buiten te kunnen eten. Ik betwijfel of ik me dan, weggedrukt tussen de jaren 70 bouw en etalages prettig zou voelen daar te zitten. Daar iets aan te doen is echter een opdracht voor de gemeente, niet de restauranthouder van Isola Bella. Die zwaait binnen de scepter en doet dat goed. De kaart van Isola Bella bevat gelukkig heel veel meer dan allen pizza’s en de keur aan vlees- en vooral visgerechten valt op. Dat laatste beloon ik door ‘misto griglia’ te bestellen, verschillende soorten vis van de gril. En dat is een goede keuze. Op een groot bord liggen even later een heerlijke krokante dorade, een sardine en drie grote garnalen. Er had van mij iets meer knoflook gebruikt mogen worden maar verder, heerlijk van smaak. Ook de pasta en de vleesgerechten die anderen nemen, oogsten lof. Doordat iedereen een persoonlijk bordje ‘groenvoer’ krijgt staat de tafel wel overvol, misschien handiger in zo’n geval de portie te serveren om te delen. Dat gebeurde namelijk wel bij het voorgerecht toen wij viermaal een combinatie bestelden en de kundige serveerster ons op een ‘dan beter alternatief’ wees van een aantal losse gerechten met daardoor meer variatie. Een teleurstelling waren de nagerechten, op de tiramisu na allemaal fabrieksklaar ingekocht. Daar kan Isola Bella nog verbeteren. De gasten van een kundige keuken zoals die van Isola Bella verdienen toch ook keuze uit een reeks heerlijke verse en huisgemaakt Italiaanse nagerechten. Ik beperk me daarom maar tot een espresso.
Gerad .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Ik kom hier regelmatig omdat het eten er overheerlijk smaakt. Dit is een echt Italiaans restaurant en de kok is de eigenaar van het restaurant. Hij maakt het eten op Sardijnse wijze. Vooral de gegrilde vis is heerlijk.
De bediening bestaat uit een paar goedlachse jonge meiden die echt hun best doen.
Bij mooi weer is het terras geopend wat je echt waant in Italiaanse sferen. Mooie bloemen en planten, lekker glaasje wijn en lekker eten bij Isolabella. Wat wil een mens nog meer :)
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Een geweldige pizzeria, wij komen hier regelmatig met ons gezin.
De kwaliteit van de pizza's is constant...heerlijk!!
Tijdens vakanties komen we ook wel in andere pizzeria's, maar ze kunnen niet tippen aan deze!
Prettige attente bediening een gezellige sfeer.
Ok de andere gechten op de kaart zijn prima.