Pizzeria Il Centro

Nieuwezijds Voorburgwal 134 1012 SH Amsterdam Nederland Kaart
31-203200555

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Pizzeria Il Centro

Voor de echte liefhebber

De Italiaanse keuken combineert verse, gevarieerde ingrediënten tot een makkelijke en gezonde maaltijd. Of je nu trek hebt in pasta of pizza, bij restaurant Il Centro kun je iedere dag terecht. Op een ideale locatie vlakbij de Dam en het Centraal Station loop je er makkelijk binnen na een dag werken of shoppen in Amsterdam. Of laat je favoriete maaltijd thuisbezorgen.

Meer informatie over restaurant Pizzeria Il Centro

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 10:00 - 13:00

Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Lekker eten midden in de stad voor een goede prijs
Ali A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Overheerlijk gegeten in Il centro Amsterdam voor een voordelig prijsje.
Voor 15 euro een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Zeker voor herhaling vatbaar!
jan P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Super lekker gegeten ....echt heerlijk pizza en voortreffelijk diner ...Italiaanse sfeer ....ze werken met producten van goede kwaliteit Zeker ik kom terug