Pizzeria Il Centro

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Pizzeria Il Centro

Voor de echte liefhebber

De Italiaanse keuken combineert verse, gevarieerde ingrediënten tot een makkelijke en gezonde maaltijd. Of je nu trek hebt in pasta of pizza, bij restaurant Il Centro kun je iedere dag terecht. Op een ideale locatie vlakbij de Dam en het Centraal Station loop je er makkelijk binnen na een dag werken of shoppen in Amsterdam. Of laat je favoriete maaltijd thuisbezorgen.

Meer informatie over restaurant Pizzeria Il Centro

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 10:00 - 13:00

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Il Centro

Jim S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Een prima eetgelegenheid. Geen haute cuisine maar goed voor het geld. Karaf wijn kun je overslaan. Neem meteen een fles. Ook niet duur maar veel beter.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het hoofdgerecht was goed en lekker, voor deze prijs prima eten, we hebben zowel pasta als pizza gegeten. Het dessert was niet heel bijzonder maar ook niet slecht. We werden daarnaast erg snel geholpen en hoefden ook nauwelijks op ons eten te wachten.
De bediening was zeer vriendelijk en goed! We zijn goed ontvangen en de ober was proactief en maakte een praatje waar dat kon.'
Wij hebben op het terras gezeten, dit was heerlijk, nadeel is wel dat er binnen wel erg harde muziek gedraaid wordt, wij hadden dat binnen niet prettig gevonden. Maar als je daar van houdt is dat natuurlijk oké.
Elise Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke service!
michele Z.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
veramente pessimo, pizza inzuppata in un olio con retrogusto di aglio veramente immangiabile. non ha nulla di italiano. Da evitare assolutamente.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Lekker eten midden in de stad voor een goede prijs
Ali A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Overheerlijk gegeten in Il centro Amsterdam voor een voordelig prijsje.
Voor 15 euro een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Zeker voor herhaling vatbaar!
jan P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Super lekker gegeten ....echt heerlijk pizza en voortreffelijk diner ...Italiaanse sfeer ....ze werken met producten van goede kwaliteit Zeker ik kom terug