Pizzeria & Ijssalon La Venezia

Rubensplein 1A 3117 BJ Schiedam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizzeria & Ijssalon La Venezia

Puck V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vanavond een pizza besteld met extra rucola. Helaas bij aankomst geen rucola aanwezig, maar na een belletje zijn ze dit direct alsnog komen brengen. Super service dus en heerlijke pizza's!
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Vrijdagmiddag lunchen we met werk regelmatig bij La Venezia, de dunne pizza's zijn erg lekker. Daarnaast hebben ze nog verschillende andere lunchgerechten die erg gewaardeerd worden zoals de pizzastokbroodjes en de chickenwraps. Het is meestal wel erg druk rond lunchtijd, vooraf bestellen is een aanrader. Dan krijg je je bestelling binnen 5 minuten en net uit de oven.
Notk .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Geachte mevrouw, heer,

La Venezia is verhuisd naar Rubensplein te schiedam (voorheen in de Passage te Schiedam) , maar deze verandering is geen verbetering.

Op een gegeven moment kwam ik weer eens naar Schiedam en tot mijn verbazing waren ze met de noorder zon vertrokken.
Het was voor La Venezia waarschijk een te grote moeite, om een briefje te plakken op de winkelruit en/of de deur.
Ik moest via Google zelf erachter gekomen, dat La Wenezia naar het Ribensplein is verhuisd.
Ik was altijd heel tevreden over La Venezia.
Op de nieuwe locatie wilde ik een kop koffie bestellen, maar ik was stom verbaasd dat ze geen koffie meer hebben,
In de Passage kon je zelfs koffie met gebak bestellen.
Mij zien daar niet meer.