Pizzeria di Ferenze

Westenschouwenseweg 18 4328 RE Burgh-Haamstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizzeria di Ferenze

Blikvanschie B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Prima pizza's! Deze mensen hebben de juiste oven en dat maakt veel verschil. Bediening is attent en vrolijk. Verse producten, prima huiswijn en goede prijs-kwaliteitverhouding.
Lampekapje .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij waren niet overweldigd door de smaak van de Quattro Stagione. Er zaten teveel ingredienten op. De rauwe rode ui die er op zat was teveel/grote stukken en erg overheersend van smaak. Wat vooral ontbrak waren de authentieke italiaanse kruiden. Voor ons geen aanrader. Wij hebben ze beter geproefd. De bodem was vrij hard en lastig te snijden.
Marjanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Twee pastagerechten afgehaald. De lasagne was verbrand en de pasta pollo was gemaakt met grote brokken gerookte (?) kip. Echt niet lekker!
De prijs die hiervoor wordt gevraagd is belachelijk. Kwaliteit is hier ver te zoeken. Dit geldt niet alleen voor het eten. Gemiste kans!
EmaO .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Lekker gegeten met twee jonge kinderen!
Goede, vlotte bediening.
Heerlijke pizza's!! Lekker ijs als toetje!
Een aanrader!
Maaike267 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wat een geweldige avond bij Pizzeria di Ferenze! Heerlijk voorgerecht (Carni et formaggi), hierna Pizza Carpaccio en Met scampi voor mijn tafelgenoot. Wij deden erg lang over het voorgerecht, dus de pizza kwam iets te snel. Pizza, was heel erg goed, dunne bodem en rijkelijk belegd. Heerlijk! Op aanraden van bedieing afgesloten met een grand dessert! Zo lekker allemaal! Alles vers en huisgemaakt! Omdat het veel te veel was kregen we de kaasjes nog mee naar huis.
Bij het betalen werden niet alle drankjes berekend omdat het hoofdgerecht iets te snel op het voorgerecht volgde. Dit vond ik zo'n nette oplossing. Vooral omdat ze dit geheel uit zichzelf deden! Wij komen hier zeker nog eens terug!
Groteflis G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Pizzeria di Firenze wordt goed bezocht, aan tafel zit je ruim en rustig.
Wij kozen twee verschillende pizza's: de pizza van het seizoen en de pizza van de maand. We kregen beiden een pizza met een lekkere dunne korst waar verschrikkelijk veel ingrediënten op gestapeld lagen. Stuk voor stuk lekker, zoals de grote gamba's, hertencarpaccio, bospaddenstoelen, black tiger garnalen en nog veel meer.
Helaas was daardoor de balans helemaal weg, gewoon te veel ingrediënten door elkaar.
De bediening was goed en vriendelijk, het ijs dessert was geweldig. Zelfs het kleinste ijs toetje werd prachtig gepresenteerd.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Heerlijke pizza, dunne krokante bodem, stukken beter dan de deeglap die vaak elders krijgt.
De pizza is wel erg rijkelijk belegd, wat hem dan toch erg machtig maakt. Keuze uit desserts viel wat tegen. Vriendelijke bediening, soms wat te aanwezig. Leuk ingericht, hier kan je op het gemak zitten met zicht op de pizza oven. Nadeel was de extreem wiebelende tafel, na de nodige bierviltjes was dit nog niet verholpen. Aanrader om hier een pizza te eten.
Jacquelien U.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Leuke attente bediening (passend in een Italiaans restaurant) wie de voortreffelijke pizza, met verse ingrediënten en in steenoven gebakken, goed weet aan te prijzen. Heerlijke eten gevolgd met een uitstekende koffie. Kortom vier sterren voor kwaliteit - kwantiteit pizza, bediening en sfeervolle ambiance.
Proever3478 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Afgelopen week hier gegeten op het terras. De pizza's waren erg lekker. Je kan de pizza's zelf samen stellen of er een van de kaart kiezen. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Pizza was heerlijk. Eindelijk een keertje een pizzeria waar je gewoon lekker zelf kunt bepalen welke lekkere dingen je op je pizza wil hebben.. Iedereen kan lekker zijn/haar combinaties maken. De kids en wij vonden het heerlijk
MB1966 B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Enorm lekker een leuk gegeten. We kregen van het personeel gelijk al een zeer enthousiast welkom. Het eten was voldoende en zeer lekker, enkel in de Tiramisu had ik meer drank verwacht, maar dit is persoonlijk. Alle producten waren vers. Bij het verlaten heb ik zelfs nog even de pizzaoven bekeken. Kortom een aanrader.
Erik .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Wij zijn hier in augustus 2012 geweest tijdens onze vakantie in Zeeland. Ik ben in vele pizzeria's geweest, maar ik heb nog nooit zo'n lekkere pizza gegeten als hier. Nu, dus ruim 2 jaar later, nog steeds onovertroffen. Heerlijk concept: je eigen pizza samenstellen op een perfecte bodem. En dat voor een hele redelijke prijs. Jammer dat we zover weg wonen, anders zou ik hier regelmatig naartoe gaan. Dan binnenkort toch maar weer een keer op vakantie naar Zeeland? ;-)
Jaap F.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Houtovenpizza's, goed maar niet overdreven belegd. Verse ingrediënten, prima kaas en lekker knapperig, zoals de betere pizza hoort te zijn. Wij waren er op een drukke zaterdagavond, de bediening was soms even de weg kwijt maar pakte het altijd wel weer op. In de laatste hap zat een stukje versteend houtskool, bijna kies op stuk gebeten. Risico van een houtoven, veel excuses en gratis koffie voor de schrik. Goed opgelost, wij komen hier wel terug, was iedere pizzeria op een toeristische locatie maar van dit niveau.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Prijzige pizzeria en wat mij betreft geen goede prijskwaliteit. Pizza's zijn best lekker, maar geen echte Italiaanse. Ze zijn daarvoor te rijkelijk belegd. Iets wat voor sommige mensen absoluut geen probleem is (en misschien eerder waar voor hun geld), maar voor mij over de top is. Gaat ten koste van die echte pizza taste. Het samenstellen van je eigen pizza is leuk, maar bij een keuze uit 4 ingrediënten hoef je geen overkill aan producten er op te gooien. De ingrediënten zijn voornamelijk in het midden van de pizza terug te vinden, dit kan meer gedoseerd en verspreid mensen! Service was niks bijzonders, wij zaten buiten, maar focus lag vooral op de mensen die binnen zaten. Geen welkom gevoel helaas. Locatie is prima. Het is duidelijk dat deze tent het voornamelijk van de vakantieperiodes moet hebben. Lastig om je hoofd overeind te houden. Een ander restaurant stond leeg en te koop aangeboden. Westerschouwen bruist wat dat betreft niet.
Eelko M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Ik heb hier gisteren met mijn vriendin, zoontje en neefje gegeten. Was na de lovende recensies erg nieuwsgierig geworden. Ik kan niet anders zeggen dan dat jet echt heerlijke pizza's waren en de service top was. Mijn neefje vond het zelfs de lekkerste pizza ooit gegeten. Ik had voor een zelf samengestelde pizza gekozen en die was rijkelijk belegd. We hebben afgesloten met ijs, maar laat je niet afschrikken door de hoge prijs per bal. Je hebt het hier over het formaat hockeybal.
Piggie .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
De ontvangst is hartelijk, de pizza's zijn overheerlijk. De tiramisu smaakt uitstekend, alleen het ijs vind ik een beetje waterig en niet romig genoeg.
De jongedame, die ons bediende was zeer vakkundig en geduldig en bleef glimlachen en zo hoort het ook.
Tot de volgende keer!
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Echt subliem dit. Zowel het eten als de bediening. Het was echt druk, maar dit was niet te merken in de service en kwaliteit. De Pizza met Carpaccio was een verrassende, maar uitstekende combi. Ook het dessert was heerlijk en echt authentiek Italiaans. Het is jammer dat we hier alleen in de vakantie terecht kunnen, maar je zou de rit er voor over hebben. Excellent!!
RichardvG .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Wat mij betreft wel behorend tot de betere pizzeria's. goed , in een echte steenoven, gebakken pizza's. Saus vind ik wat te zoet, maar das gezeur. Qua formaat en wachttijd zijn ze wel aan de stevige prijs voor een pizza. Entourage en decor vind ik persoonlijk niet geweldig en bediening is ook niet echt bijzonder. Maar voor een pizzeria in een toeristengebied, vraag ik dan misschien wel te veel. Kom er voor de pizza zeker nog terug.
Pientje37 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2013
Wij gaan al een aantal jaren kamperen op Camping Duinoord en komen daarom elke zomer wel een keer of 2 / 3 bij Di Firenze, met kleine kinderen. Meestal als het regent en we geen zin hebben om in de regen buiten te koken. Pizza eten is dan natuurlijk een heel aanlokkelijk alternatief! Je wordt bij Di Firenze altijd heel hartelijk ontvangen, zeer gastvrij en vooral ook heel kindvriendelijk. Kinderen zijn hier altijd welkom! Ze krijgen natuurlijk een kleurplaat en kleurtjes, maar ze mogen ook kijken hoe de pizza's worden gemaakt! Zowel de koks als de mensen in de bediening maken altijd tijd om even een praatje te maken en uitleg te geven aan de kindjes. De pizza's zijn echt heerlijk! Een goede knapperige bodem en goede verse ingrediënten. De kindjes kiezen meestal een pizza Margherita, manlief de Quattro Formaggio en ik kies vaak een pizza met veel groenten. En bedoel ik ook lekker veel groenten! Niet zoals je vaak ziet 2 stukje paprika en een half stukje tomaat.
Ook de prosecco is een aanrader!
Wij kijken er weer naar uit om komende zomer te komen 'schuilen'voor de regen!
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Prima pizza's, niet heel goedkoop maar je kan je pizza helemaal naar wens maken en ze smaken heerlijk. Daarnaast kun je ook gerechten bestellen van het naastgelegen andere Italiaanse restaurant, mocht je geen zin hebben in pizza.

Gezellige sfeer en ook geschikt voor kleine kindjes. Ons zoontje kreeg wat autootjes om mee te spelen en het was geen probleem het resterende stuk pizza mee naar huis te nemen.