Pizzeria Della Mamma

Maastrichterlaan 97 6291 EM Vaals Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizzeria Della Mamma

J R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hadden trek in een eenvoudige pizza maar achteraf bleek dat ze nog zoveel andere lekkere gerechten hebben dat we nu al zin hebben om hier een keer terug te komen!
Beide kozen we een Pizza Napolitana, een authentieke pizza waarbij de kok echt kan laten zien dat hij pizza’s kan maken! We zagen het al direct, een perfecte bodem, fantastische ingrediënten en prima gegaard. Heb bijna mijn vingers er bij opgegeten. Top!
Revrews .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Tijdens een weekendje Vaals bij Della Mamma terecht gekomen, mede omdat het eten in het hotel werkelijk belabberd was.
Heerlijk klein, gezellig restaurantje met een uiterst vriendelijke bediening en een geweldige pasta carbonara.

Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug!
A. S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Matige pizze. Heb ook kunnen zien dat ze niet uit een stenen oven, maar uit zo'n draai-roaster komen. De kaas op de pizza leek niet op echte mozzarella. Vis gerecht was wel aardig. Tiramisu was goed.
Leuk terras achter het restaurant. Service was OK
AWJP V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Een klein maar gezellig aandoend restaurant. Als voorgerecht hadden we brood met kruidenboter. Dit was een schaal met kleine vers gebakken broodjes en ruim voldoende kruidenboter. Op advies hebben we als hoofdgerecht gekozen voor de Quadrifoglio, dit is een gerecht dat uit 4 soorten pasta's bestaat. Ondanks dat er een erg pittige bij was smaakte het fantastisch. De aandacht voor ons was ook goed met vragen of alles nog naar wens was. Het nagerecht bestond uit dubbele espresso en die waren ook prima; sterk en lekker. De rekening viel erg mee dus als wij weer in de omgeving zijn gaan wij daar zeker weer eten.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Het Italiaanse enthousiasme waarmee we hier werden binnen gehaald was al de helft van het eten, mijn vrouw had een zelf samengestelde Pizza en ik de Tri-Lasagne, absolute aanrader. 3 Soorten Lasagne, heerlijk gekruid en de verschillende smaken onderscheiden zich op miraculeuze wijze, dit soort restaurants doen je besluiten om op vakantie naar Italië te gaan. Maar iets dichter bij huis kan dus ook, Vaals is zuidelijk genoeg voor een lekkere Italiaanse maaltijd.
Liekeanded .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
We aten pizza's die gewoon lekker waren. We zaten in de zeer charmante buitentuin. Service was fantastisch. Pizza's in hartvorm voor de kindjes en "vuurwerk" in t toetje!
Rxz .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
We hadden een 4 gangen diner, het eten was niet slecht, maar de porties waren te klein. Kleine portie pasta als voorgerecht, geen brood, pasta of aardappels bij het hoofdgerecht.
We moesten ook veel te lang wachten, na twee uur zijn we met honger weggegaan.
Vooraf hebben we wat brood met olijven gehad, maar dat wilden ze extra in rekening brengen.
Het personeel nam een dreigende houding aan toen ik klaagde over dit alles.
Motormuis58 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Super goede ontvangst, Heerlijke pizza gegeten. Open keuken dus je kan zien hoe er gewerkt wordt en hoe hard er gewerkt wordt. Vriendelijke bediening.
Sebastians .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Gisteren gegeten . Het eten is oke maar je moet anderehalf uur wachten tot dat op het tafel komt als het komt dan is het nog verkeerd ook zonder een broodje vooraf . Als je weg gaat dan word je niet eens gekijken. Jammer