Pizzeria Da Vinci

Speciale deals

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Pizzeria Da Vinci

Traditioneel belegde pizza’s en pasta's zijn hier in alle denkbare variëteiten te bestellen. Maar lekkere Italiaanse voorgerechten, vleesgerechten en desserts zijn ook zeer de moeite van het proberen waard. Zeer toegankelijk, ook met kinderen, en voor een scherpe prijs lekker uit eten.

Meer informatie over restaurant Pizzeria Da Vinci

7,1

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Da Vinci

Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijke pizza's voor weinig! De stoelen zitten hard en oncomfortabel, kan beter.
Dank voor mooie recensie. In de zaak zijn kussens aanwezig voor op de stoelen. Vraag ernaar bij onze bediening.
Tonny W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Vriendelijke medewerkers
stefan V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Na dat ik uit principe geen pizza bij een restaurant wilde gaan eten, (ik vond dat geen uit eten gaan) toch door mijn vrouw overgehaald en ik moet mijn mening herzien. Prima gegeten hoop er nog vaak te gaan eten.
D D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten, zowel de pizza als het dessert waren heerlijk en er bleek n combi-aanbieding, dus dat was heel fijn. De inrichting is niet heel bijzonder maar de bediening vriendelijk en gezellig, dus zeker de moeite waard om terug te komen!
Keimpe W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijke pizza gegeten. Bodem is krokant en pizza is ruim belegd. Tiramisu was prima. Inrichting en sfeer is rustig. Verwacht geen belevenis, zoals in veel andere restaurants. Wij konden het wel waarderen. We wilden een eerlijke pizza eten.
Jannienke K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Als je een restaurant wil beginnen moet je ook op restaurant niveau draaien en niet de helft van de tijd ergens anders zijn en leren wat klant vriendelijk is
Dank voor je opmerkingen. Ons bedienend personeel zal het als opbouwend tot zich nemen. Ze doen altijd hun best. Nieuw voor ons dat collegae uit de Horeca in Culemborg ook recensies plaatsen bij restaurants in Culemborg.
Onze pizza's en pasta's zijn onder de € 10,--. Jammer dat je € 17,00 p.p. voor drankjes, voorafje, pizza en een dessert als duur hebt ervaren. Scherper kunnen we niet prijzen.

M.v.g.
Fabian Schepens (eigenaar)
Bonnie W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij pizzeria DaVinci. Je kunt hier gezellig eten, samen of met een klein gezelschap. De pizza's zijn heerlijk met veel keuze, maar ook de pasta's (echt goed gevulde sauzen) en vleesgerechten zijn lekker. De prijzen zijn gunstig en we hoeven eigenlijk nooit lang te wachten. Kortom; een prima restaurant met goed eten. We komen hier graag.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Hier gegeten met een leuke deal er was genoeg keuze, sommige met meerprijs waarvan een deel al bekend was en een deel nog niet.
Porties erg ruim en goed van smaak.
prima tentje voor een prima prijs