Pizzeria Da Roberto

Adelbert van Scharnlaan D 1 6226 EG Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizzeria Da Roberto

John D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Top service al jaren de pizzaboer voor bezorging, maar hun restaurant aan de Statensingel is ook prima voor snel een hapje te eten!!
Job V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Na een dagje klussen met 7 personen aangeschoven bij Da Roberto. De bezorgdienst rijd af en aan. Je ziet dat dat belangrijk onderdeel van de bedrijdpfsvoering is. Wij zitten met zijn allen aan een provisorisch georganiseerde lange tafel en na wat aandringen wordt er nog een keer een doekje over de tafel gehaald. Daarna komt snel de drankbestelling op tafel. Pizza's hebben mooi krokante bodem. Beleg is wat aan de zoete kant. Ze spaghetti kleeft als een klont aan elkaar, ondanks de saus die men er doorheen heeft proberen te roeren. De espresso achteraf was goed.
Wij hoeven hier volgende keer geen pasta meer maar de pizza's kunnen er best mee door zeker gezien de prijs. Wij waren met 7 personen inclusief drank en koffie toe 91 euro kwijt.
Lea E.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Vanavond hebben wij 1x spaghetti met scampi afgehaald, een pizza Hawai en 2x lasagne.
De pizza en de lasagne waren lekker! Heel lekker zelfs!
de spaghetti was ronduit slecht; er was nauwelijks een scampi te vinden, de smaak was mierzoet en de spaghetti tot pap gekookt. Da Roberto dat kan echt niet! Slecht voor je reputatie als goede pizzeria cq afhaalpizzeria.