Pizzeria Da Carlo

Meer informatie over restaurant Pizzeria Da Carlo

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Roguero .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goede sfeer, zeer vriendelijke bediening, heerlijke pizza's en ook nog eens voor een zeer betaalbare prijs. Een van de beste Italianen (in Groningen).
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Verbaasd ben ik over het feit dat er al lang geen recensie meer is geschreven over deze gezellige Pizzeria in Almelo.
Op eerste kerstdag heb ik hier met mijn gezin gegeten. Dit restaurant heeft geen speciaal kerstmenu en dat is iets wat wij wel kunnen waarderen.
De zaak was vol en dat betekende dat het allemaal wat langer duurde, gelukkig hadden we de tijd, hoewel het ons wel irriteerde op een bepaald moment.
Het eten was heerlijk.
Vooraf uiensoep, antipasto en vittello tonato. De gerechten waren smakelijk en werden keurig uitgeserveerd.
Als hoofdgerecht twee maal een pizza. Altijd heerlijk in deze zaak, een mooie dunne, brosse bodem en goed belegd.
Ook twee keer een pasta besteld, pasta bebe. Ook de pasta smaakte heerlijk. De portie was echter erg groot (in ons geval zou één portie voldoende zijn geweest voor twee personen).
Al met al hebben we zeer smakelijk gegeten in deze pizzeria. We hebben hier altijd het gevoel welkom te zijn, daarnaast vinden we dat de prijs-kwaliteit verhouding hier uitstekend is.
Tot ziens in 2016!
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Heerlijk risotto met zeevruchten gehad in dit gezellig kleine Italiaans restaurant. Fijn dat de kaart ook gerechten heeft die je niet bij andere Italianen ziet. Gegrilde sardientjes en huisgemaakte taart en tiramisu bijvoorbeeld. Kom zeker terug om meer te proeven.