Pizzeria Capri

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

• Terras
Mark .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Gegeten met groep oud studiegenoten. We waren de enige gasten on het begin. Toch duurde het lang totdat de eerste gang kwam en het hoofdgerecht duurde nog langer. Het stokbrood was aan één zijde verbrand. De mosselen in pikante saus prima, maar wel een beetje saai. Het vlees in marsala saus mals, maar de saus was veel te zoet. Er was geen tijd meer voor dessert of koffie.
GPS-wandelaar .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Goede pizzeria: lekkere pizza, nette prijzen, vriendelijk personeel en een mooi interieur (wij zaten op de 1e verdieping). Vooraf kregen we stokbrood met lekkere kruidenboter en een knoflooksausje. Ik had de pizza Crudo, met niet-alledaagse ingrediënten, ik vond het iets bijzonders.

Klein puntje van kritiek: er zijn pizzeria's die de pizza's iets sneller weten te serveren. Verder heb ik helemaal niets aan te merken!
FamRKroon .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Gewoon een heerlijk restaurant. Lekkere verse pastagerechten, goed gevulde lasagna en verse pizza's. Altijd gezellig om hier even binnen te wippen voor een hapje en een drankje, een begrip in Almelo. Ga zo door, tot snel
Caplysander .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
ik kan niks anders zeggen dan, geweldig! ik kom al bij deze pizzeria sinds ik in de luiers zat en dit blijft voor mij altijd de lekkerste italiaan! goede bediening, heerlijk brood vooraf en een heerlijke huiselijke sfeer
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Zeer gezellig restaurant en de pizza's zijn zo als die horen te zijn; authentiek Italiaans. Nog nooit teleurgesteld zolang we daar al komen. En ook wij rijden er graag even voor om, we wonen namelijk in Enschede. Zeer de moeite waard! En wat betreft de bediening; zeer correct en vriendelijk! Tip voor degene die zich snel wil volgooien: ga naar de eerste de beste cafetaria. Een avondje uit eten moet toch een belevenis zijn en mag toch even duren?
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
We wilden met vijf personen wel weer eens Italiaans gaan eten en besloten naar Pizzeria-Restaurant “Capri” in Almelo te gaan. Ruim van tevoren hadden we een tafel voor vijf gereserveerd, maar eenmaal in “Capri” aangekomen bleek er geen tafel voor ons gereserveerd te zijn. Een zeer welwillende serveerster wist twee andere gasten naar een lege tafel voor twee te dirigeren, waarna we plaats konden nemen.
Toen kon het lange wachten beginnen: na ruim een kwartier was er weer aandacht voor ons gezelschap, we kregen een menukaart en plaatsten onze bestelling voor de drankjes. Na weer een kwartier kwamen de drankjes. De sneetjes brood met boter die je er normaal gesproken ook bij geserveerd krijgt, lieten nog weer een kwartier op zich wachten. Je krijgt dan in ieder geval wel de tijd om eens om je heen te kijken: voor de 28 gasten was er welgeteld één serveerster (!). Eén uur na aankomst waren de sneetjes brood en de drankjes op. Anderhalf uur na aankomst hadden wij ons eten nog steeds niet, maar zagen we hoe een gezelschap aan de tafel naast de onze eindelijk z’n eten kreeg: het ontlokte deze mensen een sarcastisch applaus. Dit was voor ons de druppel die de emmer deed overlopen: we zijn gegaan en zijn niet van plan ooit nog een stap bij “Capri” over de drempel te zetten. We hebben nog nooit zo’n slechte bedrijfsvoering meegemaakt, echt verschrikkelijk!