Pizzeria Bij de buren van Pieter

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Bij de buren van Pieter

Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Uitstekend gegeten ! De pizza’s waren overheerlijk zagen er erg goed uit en waren ook goed belegd ! Erg vriendelijk personeel en een gezellige sfeer . De prijs was tevens goed in verhouding met de kwaliteit die werd aangeboden. Naast het voortreffelijke eten hebben ze een erg leuke en unieke bierkaart, veel soorten frisdrank en een goed assortiment wijnen. Zeker een aanrader om hier naar toe te gaan. Erg goeie horeca zaak en zeker voor herhaling vatbaar!
gert-jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Grand café "Bij de buren van Pieter" is een erg gezellig en sfeervol eetcafé vriendelijk en behulpzaam personeel het eten was over heerlijk snel en smaakvol en erg mooi opgediend op houten plateau's. ook waren er allerlei bord spellen aanwezig die leuk zij om te doen op elke tafel ligt een spelletje kaarten (altijd leuk en gezellig). Het was vrij druk maar er hing een gezellige sfeer en personeel was behulpzaam en vriendelijk ondanks de drukte alle gerechten de steak ( van mijzelf) de schnitzel ( van mijn vrouw ) en de pizza's ( voor de kinderen) waren overheerlijk en er was niks op aan te merken ze krijgen van ons een dikke 10!! we komen zeker terug!
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellige bruincafé inrichting. Wij beperkten ons tot elk een pizza, die snel kwam en ons uitstekend smaakte. Lekker biertje erbij en koffie na, maakte ons een tevreden klant. Ook de rekening vonden we alleszins billijk. Dus een ruime voldoende voor de Buren van Pieter.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Hier 4 pizza's uit de steenoven gegeten. Te merken aan de bodem, die is namelijk prima, niet slap maar droog zoals hij moet zijn. Beleg prima, vers en smakelijk, verrassend goede pizza voor een klein dorp als dit. Vriendelijke bediening, café-achtige entourage, prima voor pizza's eten samen met de kinderen.
WoutervanderL .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Gisteren aangekomen bij het hotel in Pieterburen, gelijk maar even een bezoek gebracht aan de markt in Pieterburen, een gezellig dorp! Daarna met het hele gezin heerlijke pizza's gegeten, top! Ze waren zo rijkelijk belegd dat onze kids het toetje (waar ze anders zo gek op zijn) hebben laten staan! De gratis skelterbaan vonden ze ook super, we logeren nog een nachtje in Pieterburen en dan zit het er helaas alweer op, tot volgend jaar!
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Prijs/kwaliteit is een magere zeven. Zeer eenvoudige pizza, geen verse producten, voor een naar Groningse begrippen te hoge prijs. Kreeg het idee dat daarmee te lage hoteltarieven (je kunt hier goedkoop overnachten) enigszins mee worden gecompenseerd. Bediening: jong, maar zeker vriendelijk. Entourage: ontspannen, eenvoudig, beetje bruine kroeg, en dat maakt het wel gezellig.