Pizzeria Bij de buren van Pieter

Meer informatie over restaurant Pizzeria Bij de buren van Pieter

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Bij de buren van Pieter

Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Uitstekend gegeten ! De pizza’s waren overheerlijk zagen er erg goed uit en waren ook goed belegd ! Erg vriendelijk personeel en een gezellige sfeer . De prijs was tevens goed in verhouding met de kwaliteit die werd aangeboden. Naast het voortreffelijke eten hebben ze een erg leuke en unieke bierkaart, veel soorten frisdrank en een goed assortiment wijnen. Zeker een aanrader om hier naar toe te gaan. Erg goeie horeca zaak en zeker voor herhaling vatbaar!
gert-jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Grand café "Bij de buren van Pieter" is een erg gezellig en sfeervol eetcafé vriendelijk en behulpzaam personeel het eten was over heerlijk snel en smaakvol en erg mooi opgediend op houten plateau's. ook waren er allerlei bord spellen aanwezig die leuk zij om te doen op elke tafel ligt een spelletje kaarten (altijd leuk en gezellig). Het was vrij druk maar er hing een gezellige sfeer en personeel was behulpzaam en vriendelijk ondanks de drukte alle gerechten de steak ( van mijzelf) de schnitzel ( van mijn vrouw ) en de pizza's ( voor de kinderen) waren overheerlijk en er was niks op aan te merken ze krijgen van ons een dikke 10!! we komen zeker terug!
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellige bruincafé inrichting. Wij beperkten ons tot elk een pizza, die snel kwam en ons uitstekend smaakte. Lekker biertje erbij en koffie na, maakte ons een tevreden klant. Ook de rekening vonden we alleszins billijk. Dus een ruime voldoende voor de Buren van Pieter.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Hier 4 pizza's uit de steenoven gegeten. Te merken aan de bodem, die is namelijk prima, niet slap maar droog zoals hij moet zijn. Beleg prima, vers en smakelijk, verrassend goede pizza voor een klein dorp als dit. Vriendelijke bediening, café-achtige entourage, prima voor pizza's eten samen met de kinderen.
WoutervanderL .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Gisteren aangekomen bij het hotel in Pieterburen, gelijk maar even een bezoek gebracht aan de markt in Pieterburen, een gezellig dorp! Daarna met het hele gezin heerlijke pizza's gegeten, top! Ze waren zo rijkelijk belegd dat onze kids het toetje (waar ze anders zo gek op zijn) hebben laten staan! De gratis skelterbaan vonden ze ook super, we logeren nog een nachtje in Pieterburen en dan zit het er helaas alweer op, tot volgend jaar!
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Prijs/kwaliteit is een magere zeven. Zeer eenvoudige pizza, geen verse producten, voor een naar Groningse begrippen te hoge prijs. Kreeg het idee dat daarmee te lage hoteltarieven (je kunt hier goedkoop overnachten) enigszins mee worden gecompenseerd. Bediening: jong, maar zeker vriendelijk. Entourage: ontspannen, eenvoudig, beetje bruine kroeg, en dat maakt het wel gezellig.
jeannetwillems .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
We hebben als gezin hier gegeten leuke spelletjes gedaan en heerlijk gegeten en aardig personeel de kinderen op bed gelegd een baby telefoon geleend en nog even aan de bar gepraat met wat plaatselijke gasten gewoon hartstikke gezellig gehad en zeker omdraaien voor dit restaurant echt een aanrader
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Rij niet om voor dit restaurant.
Vooraf gereserveerd, maar niets was klaargezet. We mochten overal gaan zitten, behalve op aan de gereserveerde tafels (Huh?). Ook vooraf aangegeven, maar de kinderstoel moest nog worden gehaald.
We hebben vier biertjes, totaal anderhalf uur, gewacht op ons eten, misschien ook omdat de koks eerst nog hun prakkie op het terras moesten opeten; zal wel een uitzondering zijn... Gedoe met de bestellingen: onze gerechten werden eerst bij een andere tafel uitgeserveerd. De pizza was behoorlijk vet, niet helemaal gaar en te duur voor wat je krijgt, maar na zolang wachten maar geen punt van gemaakt.
De vooraf bestelde gemarineerde olijven waren uitstekend.
Hvdv .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Vette pizza’s
Heerlijk na het wadlopen. Goed bedrijf, druk en toch snel. Goed team in de bediening en keuken. Gezellig en geen stress. Kortom zeer tevreden. We waren met 15 personen.