Pizzeria Bella Italia

Markt 9 4531 EP Terneuzen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizzeria Bella Italia

Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Een nacht in Terneuzen geslapen en op zoek naar een restaurant in de centrum niet echt iets gevonden. Uiteindelijk hebben wij voor de pizzeria gekozen omdat de eigenaar tenminste Italiaans leek. De pizza's waren okay (omdat wij echt trek hadden) en gelukkig hadden wij niet voor de oude wijnen gekozen die op de tafel stonden. Gelukkig ook de grappa achteraan was een echte grappa en wel te drinken. De service was wel bemoeid maar niet echt geschoold. De grootste minpunt is wel de heel oud lijkende en verstofte interieur. Op het volgende dag in een winkel de wijn herkent die wij gedronken hadden. Als je gewoon een pizza wil eten en helemaal niets verwacht, dan kom je hier terecht, maar doe maar geen experimenten.
Sven Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Eten was niet goed, pizza was aangebrand en pasta was niet gaar. De bediening was asociaal, toen ik drinken vroeg liepen ze de hele tijd weg. Het is zeker een afrader. Want de bediening zei willen jullie frietjes of een garnituur en wij kozen voor de garnituur en de bediening zei tegen ons of dat echt moest, omdat het wat moeilijker was, ik vond dat geen respect voor de gast. Het eten was belachelijk duur. De smaak en de service die we kregen was uitermate slecht en het decor was matig, er lag overal stof en leek of er voor weken niet was schoongemaakt. Er waren allemaal spinnenwebben. In de wc's was het ook heel erg goor en de tegels waren helemaal groen. Mijn advies is dat je hier beter niet kan eten.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
We waren wat laat ca 21.00 uur, maar werden vriendelijk ontvangen. We bestelden een calzone (specialiteit van het huis) en een pizza quarto stagioni. Vooraf kregen we van het huis een royale portie sneetjes verse stokbrood met kruidenboter. We zaten op het terras.
Vrij snel kwam het eten. Dat smaakte goed. De Calzone was erg pittig. Er was royaal een tomaten/gehakt saus overheen gedaan. De vulling was wat minder royaal waardoor relatief grote stukken van de calzone alleen uit deeg bestond.
We sloten af met een prima cappuccino.
Later, met name 's nachts kregen we erge dorst. Waarschijnlijk was er ook veel zout gebruikt.
De bediening werd gedaan door aardige dames (qua tongval Belgisch).

Anja K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Zondag 08.06.2014 1e pinksterdag bij dit restaurant met mijn man gegeten,
heerlijk op het terras het eten was echt heerlijk wij hadden inkvisringen als voorgerecht,
canneloni en cappucino echt goed ga zo door

echt aan te bevelen als je in Terneuzen ben.
Gi0vanni .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Al een paar x geweest en de pizza's zijn in prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Ook het personeel was erg aardig. Ondanks dat je er aardig zit moet je niet een super restaurant verwachten met alles er op en eraan en het is niet al te groot maar wel nog steeds goed genoeg om van je eten te genieten. En als het mooi weer is kun je gewoon buiten op het terras eten.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
Een regenachtige maandagavond in Terneuzen. Geen mens op straat en toch willen eten. Zo kwam ik als enige gast terecht bij Bella Italia. Aardige, attente bediening. Een kaart die geen keuze biedt uit 90 pizza's en 66 pasta's, maar gewoon een mooie selectie.
Ik koos zelf voor een Pizza Bella Italia en dat bleek een redelijke keuze. Verse ingrediënten, goed belegd, maar iets flauw. Wel erg lekkere bodem.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Goed eten, gezellig personeel. Minpunt is helaas de spuitbus slagroom op de crepes suzettes. Waarom heeft een restaurant geen echte slagroom?