Pizzeria Bel Paese

Timmermanstraat 3 4374 AR Zoutelande Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizzeria Bel Paese

Marcel .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Heerlijke rijk belegde pizza's. Ik snap dat het hier druk is en de wachttijd daardoor wat langer is, maar wat mij betreft zeker de moeite waard. In vergelijking met de andere pizzeria's in Zoutelande een betere prijs/kwaliteit verhouding. Verder vriendelijk personeel en een leuke entourage. Kom hier zeker weer terug.
Kaasisbaas .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijke pizza gegeten voor en goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer gezellige en knusse sfeer. Ook zeer vriendelijk personeel en goede service. Beste pizzeria van Zoutelande en zeker een aanrader.
Mavada .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Helemaal zoals een pizzeria zijn moet. Echte Italiaanse sfeer, eenvoudige inrichting met 'vakantieplaatjes' aan de muur, geblokte kleedjes op tafel, oprecht enthousiaste bediening en perfecte pizza's. Bij Bel Paese kreeg ons vakantiegevoel een stevige extra boost. In het seizoen zit het hier dagelijks vol, terecht!
Verrijdt .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Heerlijke pizza gegeten in een gezellig restaurantje. Typische rood wit geblokte kleedhes in een klein brandschone omgeving. Heerlijke goed belegde pizzas gehad en echte volle glazen wijn. Ter afsluiting een heerlijke cappuccino. Vooral een vriendelijk woord voor iedereen vd eigenaar. En natuurlijk italiaanse achtergrond muziek. Voor herhaling vatbaar
BosBoonstra .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
We hebben hier heerlijke pizza's gegeten. (met knoflookworst) Alle ingrediënten waren vers en ze waren dik belegd.
De wijn erbij (pinot grigio) smaakte ook goed. We moesten wel even vragen naar een cooler. Het is een klein restaurant, maar dat is juist ook de charme. De bediening had kennis van zaken. Voor herhaling vatbaar!
Monand .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Tijdens een dagje zee hier gegeten en het was fantastisch...
Zelden zulke rijk gevulde pizza's gegeten en wat een fantastiche bediening.
Hier krijg je het echte vakantiegevoel in een gezellig klein restaurantje.
Wij gaan hier zeker terugkomen...
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Klein maar fijn is hier de kern van het verhaal. Super rijk gevulde pizza's met verse ingredienten. Ook de salade vooraf en de Lasagne waren prima in orde. Geen uitgebreid Italiaans menu maar een goede keuze in pizzas en een aantal pastas en maaltijd salades. Heb even zitten wachten op het eten (we haalden af) en het viel op hoeveel van de gasten die binnenkwamen daar al eerder waren geweest. Dat was al een goed voorteken en na het eten snap ik waarom mensen steeds terugkomen. Tel daar bij op een zeer vriendelijke en enthousiaste bediening en een goede prijs dat maakt dit een aanrader.
Hennyolivier .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Super Pizzeria we hebben tijdens onze vakantie in juni hier 3x gegeten en de kwaliteit van het eten is van super kwaliteit. Het is een feest om hier te eten in deze kleine pizzeria.
De bediening is super vriendelijk.
De pizzeria ligt een beetje afgelegen in de Timmermanstraat en ziet er een beetje oudbollig uit maar als je gezellig en lekker en gezellig wilt eten moet je hier zijn.
E_A .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Wij zijn hier tijdens onze vakantie een aantal keren geweest en elke keer werden we gastvrij ontvangen. Het is een klein knus restaurant met een hoge kwaliteit aan Italiaanse gerechten, waaronder de maaltijdsalade met geitenkaas en de calzone, de beste van Walcheren. De bediening is goed en vriendelijk, ook voor kinderen!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Bel Paese. Naar aanleiding van de Iens recensies. Sfeervolle kleine pizzeria. Erg lekker gegeten,voor een zeer aangename prijs. 4 lekkere pizza's, 2 X maal wat te drinken per persoon,stokbrood met kruidenboter en tapende vooraf. En dit allemaal voor 60,00 euro. Zeer aan te bevelen.
Renilde S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Een piepklein Italiaans restaurantje in Zoutelande met gezellig geblokte kleedjes en immer glimlachende leuke obers. Het is altijd vol, maar er komt ook altijd weer een tafeltje vrij...De Pizza's zijn geweldig volgens mijn man en kinderen, maar beide keren dat we er aten heb ik gekozen voor de salade Bel Paese met speciale kaas, parmaham, spinaziewortel..echt helemaal verrukkelijk. Het ijs dat je per bolletje kan kiezen is ook fantastisch (creme brulee, chocokoekjes, yoghurt..). Voortreffelijk!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
heerlijk eten vooral de lasagne, nog nooit eerder zo'n aparte smaak gehad, eten is goed warm en de bediening is vriendelijk en sympatiek
Maandagwasdag .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
In de winter ( laagseizoen ) gegeten, omdat het de enige pizzeria / überhaupt restaurant was die open was. Van buiten lijkt het kleinschallig en beetje knullig maar binnen komen de Italiaanse geuren je tegemoet!! Hartstikke leuke eigenaar die alles in open keuken bereid! Alle 3 pizza besteld en heerlijk gegeten!! Precies wat je van een goede pizza verwacht!

Gewoon een keer proberen dus! Want het is zeker de moeite waard!!

Wij komen ook in het hoogseizoen weer terug :)