Pizzeria Andiamo

Pieter de Hoochstraat 22B 3024 CS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Pizzeria Andiamo

Pizzeria Andiamo opende op 9 juni 2018 de deuren. De overheerlijke pizza's worden gemaakt door échte Italianen en dat proef je! Pizzeria Andiamo is niet zomaar een pizzeria, maar één met luxe, klasse en natuurlijk smaak.

Photo credits: Laura Avarino

9,4

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Andiamo

Denise B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Pizza’s zijn fantastisch! Werkelijk fenomenaal lekker, zeker de burrata vonden we beide zeer smakelijk. Bodem dun en crispy en de combi met de zachte burrata is spot on. Bediening aardig en attent, ik kreeg zelfs doekjes om mijn van regen druipende hoofd enigszins toonbaar te maken. Slechts 1 opmerking, het cappuccinoschuim was vrij dun en gezien de aanwezige machine waren onze verwachtingen daarover hooggespannen. Een echte aanrader!!!!
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Fantastisch eten! echt authentiek. prettige bediening. Met 3 collega's toevallig in de restaurant terechtgekomen....het was een blije verrassing!
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Al een paar keer geweest en het blijven de beste pizza's in town! Klein, gezellig en easy going restaurantje. Absolute aanrader!
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Vriendelijke bediening. Neemt de tijd om je te laten kiezen wat je wilt eten. Aanrader.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Ook deze zaak doet weer onder waar het voor bestemd is. Restaurant spelen. De voorgerechten konden nog net het niveau halen maar het gaat altijd om de juiste ingrediënten. Dat was ook hier duidelijk niet het geval.
Pizzeria, maak deze dan ook goed. Maar wat blijkt ook nu weer de verwerking van de goedkoopste ingrediënten. Knoflook uit een potje, dan dient vers te zijn en dan ook geen zwavelhoudende Chinese knoflook. Het begint trouwens ook al met de uitgekozen OLIJVEN (moet een visitekaartje zijn). Ook ansjovis moet een topprodukt zijn, is ook hier niet het geval. Kortom het is momenteel zeker geen omrijzaak. Een echte Italiaan is lovend over zijn produkten, echter ook deze komen gewoon uit een schap van de horecagroothandel omdat er Italiaans op staat. Waarom zou je verder zoeken? Toch veel succes, maar nogmaals meer aandacht bij het aankoopbeleid.
Su D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Vegetarisch pizza met gegrilde groenten was heerlijk. Ricotta toetje met chocolade en pistache was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jochem G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Pizza was wat vet en heavy. Mooie zaak en volgende keer proberen we andere gerechten.
Radj R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Eindelijk een goed plek waar je lekker kan eten. Aardig personeel. Zij letten goed op de kwaliteit van hun product. Ga zo door!
Mm O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Harstikke lekker eten altijd vers en warm om niet te vergeten klantvriendelijk voor de rest een top zaak echt een aanrader
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Super lekker en gezellig gegeten. Hele vriendelijke Italiaanse bediening was heel geduldig met ons. Wij wilden allerlei dingen veranderen aan de samenstelling van de pizza's. Dat was geen enkel probleem.
Heerlijk brood, heerlijke voorafjes, wijn en pizza's.
Een aanrader!
Arjan C.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
In een woord. Heerlijke Italiaanse houtoven pizza's. Nog nooit zulke heerlijke Italiaanse pizza's gegeten. Ik heb erbij een Siciliaans wijn genomen. En als klap op de vuurpijl de onvergetelijke heerlijke tiramisu waarvoor we zeker terugkomen. En een zeer jonge Italiaanse eigenaar. Bedankt aan alle personeel waar we zo een heerlijke avond hebben doorgebracht. Ons zien jullie zeker terug. Een aanrader
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Erg goede Italiaanse pizza's!
Richard O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Heeeeele goeie echte italiaan. Prima vegetarisch repertoire!
Roelof D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Andiamo is een aanwinst voor de stad! Het is lastig om in 010 betere pizza te vinden (Ja, ik ben bij alle bekende hout-ovenbakkers geweest). Goede ontvangst, lekkere huiswijn, ruime keuze pizza's. Iedere pizza heeft écht een eigen karakter en smaak, dat kan ik erg waarderen.
Ik ben een aantal malen in het restaurant geweest en heb ook enkele malen laten bezorgen, in geen enkel geval een tegenvaller.
Arja V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Verborgen pareltje in Delfshaven. Heerlijke pizza voor een goede prijs!
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Het eten was heerlijk. Verrassend goede pizza's met verse ingrediënten. Ook de pasta was mooi opgemaakt en smaakte heerlijk. De bediening vakkundig en vriendelijk. een uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding!!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Net buiten het centrum. Maar dat vergeet je zodra je er binnenstapt.
Geweldige bediening en (h)eerlijke gerechten. Top!!!!
Christophe T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Fantastische sfeer, heerlijke antipasti en beste pizza van Rotterdam uit de houtoven.
Daarnaast was Sebas een vriendelijke en goede gastheer. We komen absoluut terug!
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk eten echt een aanrader. Op de kaart alleen pizza maar hebben ook heerlijke starters en dessert

Alleen de aankleding van het restaurant kan gezelliger. Pizza wordt gemaakt in houtoven die je kan zien heerlijk
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijke pizza gegeten.
Vriendelijk personeel.
Mooie zaak. Wel in een rustige straat.
Opgezocht bij Iens. Anders kom je hier niet zo snel.
Maar de moeite waard.