Pizzeria Amici

Kruisweg 949 2132 CD Hoofddorp Nederland Kaart
31-232049760

Over het restaurant Pizzeria Amici

Kunnen ze je ‘s nachts wakker maken voor een pizza? Probeer dan deze pizzeria waar alle pizza’s gemaakt worden in de houtgestookte pizzaoven. Keuze uit maar liefst 30 soorten! Uiteraard kun je hier ook andere Italiaanse gerechten eten. En die zijn ook allemaal héél erg lekker! Niet zo gek, want hier zijn ze voortdurend doende om passie en ambachtelijkheid naar een hoger plan te tillen. Alles voor de klant, alles om het geserveerde eten nog lekkerder en nog smaakvoller te maken. Buon Appetito!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Amici

Dagelijks 16.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Amici

Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gisteren met mijn man en dochter hier weer gegeten. Zoals altijd waren de pizza's heerlijk en was de ontvangst door het personeel en de eigenaar heel hartelijk. We kunnen dit restaurant echt aan iedereen aanraden.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg lawaaierig...pizza redelijk bodem was wel heel erg dun. Rand enigzins verbrand. Erg vriendelijk personeel, maar niet heel persoonlijk..daar is het ook te druk voor. je zit ook erg dicht op andere tafels. Prijs valt mee.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De akoestiek is niet fijn. Erg lawaaierig. Het eten is prima en vriendelijk personeel.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk eten! Gezellig restaurant!
n.nannette V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten was heerlijk, snelle en vriendelijke bediening
Verlichting was erg ongezellig. Beetje warmer en gedimd licht zou de fantastische ervaring nog beter maken
Mera L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijke pizza en voor de niet pizza liefhebber een goede kaas-worst plank.
Erik en Marian B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Lekkere pizza's
Maarten, Peter en M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijke bediening met verstand van zaken. De pizza's zijn voortreffelijk en je proeft de authentieke italiaanse sferen door elke hap heen. Echt een aanrader!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Beste pizza van Hoofddorp en omgeving. Personeel die weet waar ze het over hebben. Koen en Mats vormen een prima team. Ik kom snel weer eten!
Monica C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Verse ingredienten in een gezellige sfeer met vlote, vriendelijke bediening.
Astridroest R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Amici, daar wij altijd in Italië komen vinden wij de pizza's in Nederland nooit lekker, maar Amici vormt hierop een uitzondering, heerlijke pizza, als je je ogen dicht doet waan je je in Italie, echt lekker!
Johnv54 V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten. vlotte service, die weten wat er in de gerechten zit. goede wijn en een lekker biertje. nauwelijks wachttijd. mijn overheerlijke calzone mooi van buiten en heerlijk warme ingredienten aangevuld met nog wat extra pittige salami. de calzone staat gelukkig nu ook op de menu kaart. zelf aangeven wat je er extra in wilt hebben is geen punt bij de bediening. De pizza van de week met ricotta en rucola met gebakken rauwe ham was overheerlijk aldus mijn vrouw. het kopje koffie na afloop, zoals het hoort donker en sterk.
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lekker gegeten in de mooie tuin achter.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wachten op het hoofdgerecht duurde veel te lang. De ober kwam ons melden dat de Pizza Calzone niet was gelukt, die moet namelijk worden dubbelgevouwen. We bestelden nog maar een wijntje om de wachttijd van drie kwartier te veraangenamen, al had ik verwacht dat dit ons misschien wel zou worden aangeboden. Helaas, een gemiste kans.

Toen de pizza eindelijk kwam bleek de buitenkant prima gelukt. Binnenin begon met wat lauwe ham en mozzarella en toen kwam ik de bijna rauwe champignons tegen. Ik zal eerlijk zijn: ik heb de ober er niet meteen bijgeroepen, vind ik ook wat gênant, dus misschien is deze slechte ervaring ook deels aan mezelf te wijten.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gegeten met grotere groep dan gereserveerd; was geen probleem. Bediening was vriendelijk en kordaat en we zaten heerlijk buiten! Het belangrijkste is natuurlijk het eten en dat was eigenlijk wat teleurstellend: Pizza's waren mooi opgemaakt maar smaakten wat "vlak"... gewoon een pizza maar verwacht niks bijzonders.
Caroline E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het was heel erg gezellig, leuke sfeer.
Leuk personeel en natuurlijk heerlijk gegeten.
Gaan zeker daar vaker eten.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten, eendennest perfect rosé gebakken.
Bediening erg sympathiek.
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor een pizza die wat anders is dan 'doorsnee', met verrassende toppings. Heerlijk!
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuke vlotte bediening en een romantische sfeer. Ze hebben zel een mooie binnen tuin.. Echt een aanrader