Pizzeria Al Paese

Hoofdstraat 35 9321 CD Peize Nederland Kaart

Over restaurant Pizzeria Al Paese

Het gevoel van Italie

Dit familierestaurant in het Noorden van het land verrast jong en oud met verse Italiaanse specialiteiten; voor de kinderen is er een speciale Carta del bambino. De kok komt je aan tafel de gerechtjes vertellen als je wilt! Italiaanse plaatjes om je heen geven je een rustgevend vakantiegevoel. Catering is te bestellen voor groepen.

Meer informatie over restaurant Pizzeria Al Paese

Dinsdag en Woensdag 16:30 - 21:00
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een 3 gangen diner. Zeer gevarieerde antipasti. Smaakvol, daarna een kleine ribeye met een wilde paddestoel saus. Erg goed, maar aan de kleine kant. Brood met mozzarella tomaat salade als bijgerecht, verder geen groente of aardappelen. Huisgemaakte tiramisu na. Klein maar lekker. Prima gegeten met groupon bon
E.de.groot .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Lekkere goedgevulde pizza's, hartelijke informele bediening van de eigenaar en zijn vrouw. Kleine ruimte maar voldoende plaats voor de tafels, niet te krap. Jammer dat het weer niet toeliet om op het terras te eten, dat zag er heel aantrekkelijk uit. Wij keken uit op het mooie 14e eeuwse kerkje van Peize. We konden zo doorwandelen naar het concert dat we daar hebben bijgewoond,
Bedankt voor uw positieve reactie!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk dagmenu gehad. De kok komt bij de tafel en vertelt welke gerechten gekozen kunnen worden. Meerdere keren gegeten, maar het is een wereld van verschil. Nu echt heerlijk gegeten. Entrecote met saus van bospaddenstoelen en met verse kruiden. Een punt van kritiek: de tiramisu was niet helemaal ontdooit.
Pammel .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Heerlijk eten. Ook lekkere dagmenu's. Heel gezellig terras ook. Alles wordt echt supervers gemaakt en is zeer betaalbaar.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
We hebben vanavond heerlijk gegeten! De kok is een kunstenaar! Aardige mensen. En buiten de kaart om is er ook van allles mogelijk. Top.
oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Wat een goede ervaring. Sinds een jaar heeft dit restaurant een nieuwe uitbater en dat zie en proef je ook.
Het is lekker weer en we belanden op het beschutte binnenterras . De opgewekte serveerster heeft alle tijd voor haar gasten en geeft goede uitleg over de kaart. Wij starten met pommodori feta salade. Leuk opgemaakt en prima van smaak. De rode huiswijn is van Siciliaanse huize ( eigen import ) en van uitstekende kwaliteit en maakt de wachttijd tot een feestje.
Voor het hoofdgerecht viel onze keuze op cannelloni met spinazie , kaas etc. en beperkt knoflook.
De siciliaanse kok maakt alles , na bestelling , vers gereed. Het wachten duurt misschien dan wel wat langer maar het resultaat is er dan ook naar. We genieten van de maaltijd.
Tot slot een lekkere koffie .En als afsluiting viel de rekening enorm mee. Een echte aanrader.!!