Pizze Pronto!

Schoolstraat 1 3116 HJ Schiedam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizze Pronto!

Maandag 17:00 - 21:30
Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Denv22 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijk eten in schiedam. Door een simpele menu kaart mooie klasse kunnen leveren.
Wij komen hier regelmatig met veel plezier.
Hoffduin .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Sfeervolle zaak, tafels niet te dicht bij elkaar. Eten is goed, bediening vriendelijk. Minder: jassen worden niet aangenomen terwijl bediening staat te niksen, enige afwijking van de kaart (pizza beide helften ander 'beleg') niet mogelijk en het mag schoner (garderobe/toiletten). Het is ook afhaal en de mensen die wachten op bestelling doen dit in het restaurant zelf. Dat geeft een rommelig effect met wachtende en betalende mensen bij de kassa/bar. En nog een tip: hoewel de naam al aangeeft snel pizza’s te leveren, zou de verhouding pizza - overige gerechten het restaurant goed doen.
DenD .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wij hebben al meerdere keren bij Pizze Pronto gegeten. Het eten is heerlijk en er wordt gewerkt met verse ingrediënten. Er hangt een gezellige ongedwongen sfeer en het uitzicht op de open keuken is leuk! De bediening is enthousiast en ze gaan leuk met kinderen om. Kortom een aanwinst voor Schiedam en een aanrader om te gaan eten!
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Woensdag bij Pronto geweest. Woensdag-Pizzadag. Ondanks de drukte een overheerlijke pizza gegeten. Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
R_K .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ik at hier een pizza met wat rode wijn. De bediening was goed en attent, hier en daar wat jong en verlegen. Sfeer was prima. De pizza was erg lekker. De wijn was prima. De prijs was heel schappelijk. Eén probleem was de verlichting. Men gebruikt daar LED-verlichting en die knippert heel snel. Ik denk niet dat iedereen dit is opgevallen, maar ík vond het stroboscoopeffect erg hinderlijk en erg onrustig. Men gaf me niet de gelegenheid om dit te vermelden, dus ik doe het hier.
Jonne P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Super mooi en sfeervol restaurant. Wij hebben hier met een groep gegeten en zijn ontzettend goed verzorgd. Over het eten valt alleen maar goeds te zeggen. Met name de truffelpasta was een feestje. Zeker een aanrader!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Wat heb ik lekker gegeten, de proeverij is heerlijk, en de pizza's zijn niet standaard!! Bediening super attent en aardig en je hoeft niet lang te wachten. Gezellige sfeer in een oude jeneverbranderij! Echt een aanrader!
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Hele mooie zaak met een sfeervolle ambiance. Zeer vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Proeverij van voorgerechten vooraf, truffelpasta als hoofdgerecht en een heerlijke tiramisu als afsluiting deze keer. Mij gaan ze hier zeker weer terug zien!!
Rien71 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Afgelopen weekend weer eens naar Pronto geweest. Het restaurant is vol en er heerst een gezellige sfeer. We worden netjes ontvangen en naar ons tafel gebracht. De specialiteiten worden verteld en water en vers brood worden op tafel gezet. Na de proeverij kiezen wij voor een pizza prima vera en het vleesgerecht. De pizza is heerlijk rijk belegd met diverse verse producten. Vleesgerecht is de ribeye. Lekker mals en prima bereid. (Fijn dat er nu ook vleesgerechten zijn) tot slot een heerlijk kopje Illy en een stukje chocolade taart (torte caprese) samen gedeeld. Kortom heerlijk gegeten.
Lindake .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Uit eten bij Pronto was een mooie ervaring. Gastvrije ontvangst, uiterst vriendelijk, snelle bediening, geen vraag was teveel! Als voorgerecht calamaris gefrituurd, mandje brood en gratis water erbij. Wij waren met 3 mensen, waarvan er 2 pizza namen en 1 een heerlijk bord met pasta negro met kabeljauw en groenten. Zowel de pizza's als de pasta waren heerlijk.
De ambiance is erg smaakvol en misschien trendy, maar ik genoot ervan. De hoogte van het dak was bijzonder binnen, gaf een ruimtelijk gevoel. Ik ben enthousiast en ga er nog eens terug!
Ruud_Schiedam .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
November pizzamaand zeggen de borden die in heel Schiedam zijn geplaatst. Daarom voor de eerste keer naar Pizze Pronto gegaan. Het interieur van Pronto is zeer smaakvol met de prachtige hout gestookte pizza oven als blikvanger.

Minder smaakvol is het bestelde eten. De bestelde bruschetta waren prima, alhoewel €7,50 best aan de prijs is voor een geroosterde boterham met tomatenstukjes. De spaghetti van mijn partner was geen hoogvlieger maar verder wel prima, de twee bestelde pizza's waren ronduit teleurstellend.

De twee bestelde pizza's hadden beide hetzelfde euvel, een slappe natte bodem, die volledig afbreuk deed aan de verder goede smaak van de pizza. Pogingen om de aandacht van de serveerster te trekken liepen op niets uit. Uiteindelijk maar de pizza's opgegeten.

Maar het is gebrek aan vakmanschap van de pizzabakker als je met zo'n mooie oven en zulke goede grondstoffen zo'n slechte pizza bakt.

En dat is jammer, want het restaurant heeft een prachtige ambiance maar uiteindelijk gaat het om het eten.
Savoor .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Het mag geen Italiaans heten vind ik. Heb er nu twee maal gegeten en niet tevreden. Personeel doet zijn best en het is druk maar ... (?)
tiramisu is aanfluiting, kan net zo goed appeltaart heten want daar lijkt het ook niet op.
Beste Savoor,

Bedankt voor het verslag van uw bezoek aan pizze Pronto.
Helaas kunnen wij door de beknopte uitleg geen terugkoppeling geven.
Wij begrijpen de opmerking "Mag geen Italiaans heten" niet, (gaat dit alleen over de tiramisu?) en zouden het op prijs stellen hier meer over te weten, zodat wij u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Bedankt voor je reactie.

MvG Team pizze Pronto

Jos G P N.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Gemakkelijk te bereiken, aan de rand van het centrum Goed parkeren voor de deur of in de buurt. Mooie hoge open ruimte, tafels niet op elkaar gepropt, dus 't is er "goed ademen". Goede moderne inrichting. Ingehouden op de knalrode achterwand in de [open] keuken na. Prima accent!
Bediening vriendelijk en in 't algemeen snel.
Alle vier waardeerden we wat we kozen: salade met gamba's, Pasta Scoglio, Spaghetti alla carbonara, Lasagne. Prima [illy] koffietjes toe. PRONTO... !
Luka-proef .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Gisteren met 4 personen bij Pronto gegeten, het restaurant heeft een geweldige uitstraling en heeft een mooie open keuken met een steenoven. De proeverij vooraf is genieten. verschillende antipasti zoals gemarineerde zalm, parmaham, calamari, bruschetta en mozzarella. Vervolgens de mooie pizza's en een pasta met vongole. de pasta is goed op smaak en de pizza's knapperig en smaakvol. nagerecht een tiramisu en sgroppino. mooie presentatie en prima van smaak. De hele avond goede attente bediening, gratis water en brood. Lekker eten voor een mooie prijs. Komen snel weer.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Gezellig maar strak ingericht restaurant maar niets in Italiaanse sfeer....jammer!
Bediening was erg vriendelijk, snel en attent.
We waren er op woensdag, (bijna) alle pizza's voor 8.95. Zaak zat zo goed als vol tot 0.30 uur.
Op tafel direkt lekker brood en een karaf water.
Pizza's gegeten die opvallend snel op tafel stonden....?
Smaak was wel goed maar zo zout.....2 karaffen water leeg gedronken!
Als toetje panna cotta; goed van smaak, lekker fris maar oh zo klein.
Gezellige avond gehad maar niet specifiek door de pizza's.
JAH .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Als vaste klant was ik hier een paar maandjes niet geweest en ik was benieuwd of er iets veranderd was in verband met een aantal minder goede recensies op deze site. Het tegendeel was waar! Ik heb weer een fijne avond gehad. Meteen een mandje met heerlijk brood en olie op tafel en een karaf water (gratis). Naast de vaste kaart de keuze uit een aantal specialiteiten. We kozen vooraf de caprese met een hele goede mozzarella en smaakvolle kerstomaatjes. We namen er een goed glas wiite huiswijn bij. Er werd gevraagd of we nog een mandje brood wilden. Erna namen we de pizza calzone van de kaart die goed bereid was (lekkere vulling met ham en de saus er apart naast, dus niet te zwaar of vet) en de specialitet ravioli met een vulling van fungi en San Daniëlle ham en parmezaanse kaas erover die zeer goed op smaak was en in een portie die precies goed voor mij was. Een nieuwe karaf water werd tussendoor ook neergezet. Toe namen we beiden de scroppino die hier echt heel goed klaargemaakt wordt. We zijn de hele avond goed bediend door zowel ervaren als minder ervaren medewerkers, maar door die mix voelen wij ons juist op ons gemak. Het zorgt voor een ongedwongen avond waarop je lekker kunt bijkletsen met vrienden of familie met een goede pizza/pasta en een lekker glas wijn erbij. We gaan snel weer!
Piccola .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Om een leuke dag af te sluiten zijn we met een gezelschap bij Pronto gaan eten. Ontvangst was prima. De gerechten buiten de kaart werden alleen aan de ene kant van de tafel verteld waardoor de andere helft hier geen weet van had, jammer. Bediening is jong, en heeft duidelijk geen horecatraining gehad. Bij het meisje dat ons bediende kon er de gehele avond geen glimlach vanaf wat toch bijdraagt aan de beleving van de avond.

Het eten is verder prima. Vooraf de carpaccio genomen die goed op smaak is gebracht. Als hoofdgerecht een calzone gevuld met ham, champignons en mozzarella. Een aanrader! Wel duurde het wachten op het hoofdgerecht wat lang, terwijl de zaak al bijna voor de helft leeg was.

Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Wetend dat je in Nederland geacht word om 18.00 uur aan tafel te zitten zo dat je om uiterlijk 21.00 uur weer buiten staat liepen mijn vrouw en ik door omstandigheden pas om 21.15 uur bij Pronto binnen.
Er werd verrast gereageerd door een jong meisje van de bediening op onze vraag of we nog een pizza konden eten. Dit kon wel en we mochten onze jassen 'daar' ophangen. Dit gedaan hebbend een tafeltje aangewezen gekregen dicht bij de bar. vanwege het late tijdstip geen voorgerecht genomen maar direct een pizza besteld om de snelheid er in te houden. Klokslag 22.00 uur hadden we de pizza's verorberd en vroegen de dame om de kaart om een nagerecht uit te zoeken, de kaart werd gebracht en vrij snel besloten wij panna cotta en een ijsje te nemen. Het meisje kwam en ik gaf de bestelling door waar op ze antwoordde dat de keuken helaas om 22.30 uur dicht was. Mijn gevatte antwoord dat het pas 22.05 uur was werd afgedaan met " ja, daar kan ik ook niks aan doen". Nou, doe dan de rekening maar. Na 5 minuten heen en weer -door ons aanschouwd gebabbel in de open keuken- kwam de dame in kwestie terug met de opmerking "ik had het verkeerd begrepen, het restaurant sluit om 22.30 uur dus u kunt nog een dessert bestellen. Hier maar geen gebruik van gemaakt. Op zich geen klachten over het eten.
Zusterpost .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Van de week voor het eerst bij Pronto gegeten. Het eten was niet slecht maar zeker ook niet bijzonder. Het toetje viel tegen, drie bolletjes ijs, met onduidelijke smaken van ijs, ook de structuur van het ijs was onaangenaam. Dit viel erg tegen, je verwacht bij een Italiaan wel een lekker ijsje te kunnen eten...
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Weer eens gegeten bij Pronto, vriendelijke ontvangst, heerlijk de dag specials gegeten, heerlijk en goed klaar gemaakt, heerlijk wijn erbij, voor een mooi prijsje.