Pizzakraam van Mario

Oudegracht 132 3511 Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizzakraam van Mario

FransjeB .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Broodje Mario is echt Utrechts. Vrienden buiten Utrecht kennen dit broodje dus ook totaal niet.. Erg jammer vind ik dat. Maar daarom haal ik dan vaak voor hun een broodje, af en toe een calzone. Het is lekker, makkelijk en snel te halen. Ze hebben genoeg variatie zoals een calzone of een pizzastuk. Dus voor ieder wat wils.
Het personeel is echt italiaans en persoonlijk vind ik het heel erg leuk wanneer ze italiaans beginnen te praten. Ze zijn heel vriendelijk en beleefd en af en toe Vindt er humor plaats.
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Een begrip in Utrecht. Heerlijke broodjes om lekker aan de oude gracht, genietend van de mooie binnenstad op te eten. Ook heerlijke calzones voor thuis
Alrik B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Regelmatig haal ik een broodje bij Mario of de kraam aan de overkant. De broodjes zijn altijd lekker en vers. En vaak nog warm. Ze hebben een eigen bakkerij en daar zie je ze met regelmaat nieuwe broodjes uitrijden.

De broodjes zijn rijkelijk en smakelijk belegd, en aanpassingen zijn geen probleem. De onderling italiaans pratende mannen in de kraam geven nog een beetje extra sfeer. Bij de zaak zelf kun je zitten met wat geluk, want het is er snel vol. De aankleding van het terras is wel erg bassaal en plastic. Het gaat hier duidelijk om de broodjes. Maar dat is ook helemaal niet erg.
FishingnicoS .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Gewoon een kraam, maar voor een snelle hap uitstekend geschikt. Al diverse keren een broodje gehaald, meenemen is het handigst. Op eten op straat wordt bijna altijd knoeien.
Ik kan aanraden de Calzone die warmen ze voor je op. Goed gevuld aan een exemplaar heb je voldoende. Daarnaast is de Italiaanse bol met tonijn ook een aanrader. Jammer dat er geen plek is om even gezellig te zitten.
Mannen in de kraam zitten vol humor, knap want je zal er maar de hele dag moeten staan.
Snel lunchen dan is Mario een aanrader, jammer dat het alleen in Utrecht zit.
RafJam .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst een broodje mario gehaald. Ik moet zeggen ik ben een fan. Het is ruim voldoende voor een goede prijs. Ze hielpen snel en waren vriendelijk. Ik kom zeker nog een keer .
Elsvanbarten .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Broodje mario is hét broodje van Utrecht. Wanneer ik vriendinnen op bezoek heb die niet uit Utrecht komen ga ik vaak ook een broodje met hun halen. Al zo lang ik me kan herinneren is het broodje hetzelfde, en het blijkt lekker!
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Niets mooier als decor dan de Utrechtse binnenstad in de zon! Ik woon als jaren niet meer in Utrecht en kan me verheugen op een bezoek aan mijn oude stad en dan is een broodje Mario een must! In twintig jaar niet veranderd en dat is maar goed ook. Salami, chorizo, Goudse kaas, ingemaakte groenten en op verzoek wat (milde) pepers in een verse warme bol. Misschien niet zo Italiaans, maar wel heel Utrechts. Overigens zijn de stukjes pizza ook heerlijk!
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Voor het eerst een broodje mario gehaald en vond het voortreffelijk lekker. Zeker de moeite waard om een broodje te halen. Qua prijs is ie ook goed, want je kan niet zeggen dat je daarna nog honger heb.

PS: kan broodje mario niet naar Den Helder toekomen en hier een zaak beginnen?
NN2 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Vanwege honger, c.q. trek – dat komt in de beste kringen wel eens voor – maken we gebruik van één van de twee naast elkaar geplaatste kramen met Italiaanse broodjes, op het Janskerkhof. Het zal aan het gebrekkige beleid van de gemeente Utrecht liggen dat deze twee bedrijven, die nagenoeg hetzelfde verkopen, naast elkaar zitten. Dat zien we in andere straten ook: sommige hebben louter schoenenwinkels, terwijl in de hele binnenstad geen groentewinkel of melkboer te vinden is.
Goed, we bestellen een broodje gorgonzola, met extra veel dik gorgonzola. Even wachten, broodje gaat in de oven, waarna de meneer een broodje uit de oven belegt met een overdadige hoeveelheid onduidelijke zaken; gelukkig niet voor ons.
Helaas, wel voor ons. We krijgen een lekker vers warm broodje dat vol zit met ongevraagde rommel, zoals reepjes wortel, Spaanse peper, komkommer, reepjes kool, druipend van de groene pesto-olie die overal over je kleren lekt en vlekken maakt die je er met de grootste moeite uit kunt wassen, en een plakje tomaat. Dit hadden we nadrukkelijk níet besteld. Waarachtig ontdekken we 2-3 kleine stukjes gorgonzola tussen de ongevraagde troep. Hier moeten we het mee doen. Jammer, jammer, jammer. We besluiten een volgende keer hier geen honger te hebben.
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Het broodje Mario (dat overigens niet de pretentie heeft Italiaans te zijn) is zo byzonder omdat het slechts bestaat uit een witte bol met kaas, salami, chorizo en wat gehakte groente uit een potje. Je zou het zelf voor veel minder geld kunnen maken...maar dat vind je te veel werk. Maar over het broodje hebben vorige reviewers al genoeg gezegd. Waarom ik zo graag Mario bezoek is....de pizza al taglio, het stukje pizza van de plaat. Voor die 2 Euro'tjes heb je het lekkerste stukje pizza van nederland. Daar blijf je voor terugkomen.
Aan de ene kant van de gracht kan je naast de kraam staan om je stukje pizza op te eten, maar aan de andere kant van de gracht kan je naast het winkeltje zitten. Lopend zo'n stukje pizza opeten betekent knoeien op je kleding.
Garnaal91 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Sinds ik studeer in Utrecht haal ik wekelijks een broodje Mario. Heerlijk en anders dan de meeste broodjes. De mensen die je helpen zijn altijd vriendelijk en hebben altijd een lach op hun gezicht. De prijs kan in de eerste instantie wel wat hoog lijken, maar dat is het dan ook dubbel en dwars waard!
Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Vandaag met collega's voor het eerst in mijn leven een broodje Mario gehaald. Het broodje zelf is wat wak en de groenten zijn niet vers maar komen uit een potje. De smaak is wel OK, maar door het absurd grote en niet volledig doorbakken broodje hou je aan het einde meer het gevoel over dat je net een halfje wit op hebt met een schelletje salami. Niet verkeerd, maar zeker niet zo lekker als de Utrechtenaren je willen laten geloven.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Slap broodje met non italiaanse producten (chorizo, cervelaat worst, kaas en wat groentes, beschamend dat dit als italiaans broodje verkocht wordt en al 30 jaar populair is in utrecht, waarschijnlijk onder studenten of mensen die eenmalig in utrecht zijn.

Daarnaast zijn de verkopers (in iedergeval toen ik er was) chagrijnig en deden ze moeilijk toen wij met groot geld wilde betalen 50 euro,-

Eens maar NOOIT weer!
Qisgood .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2013
Wat is mario achteruit gegaan.. de prijzen worden alleen maar duurder terwijl het broodje alleen maar leger wordt. Voorheen waren de broodjes nog lekker belegt maar nu proef je alleen het brood. De zaak mag ook wel opgeknapt worden.
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Ik ben gek op Italiaanse bollen en eet deze regelmatig. Het was wel een tijdje terug dat ik deze bij Mario heb gehaald.
Het broodje viel eerlijk gezegd erg tegen. Het brood ging afbakken de oven in, waardoor de buitenkant te krokant werd en de bol van binnen veel te droog is. Het beleg, voornamelijk de groente viel me erg tegen. Rauwkost en uitjes overheersden.
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Never change a winning team! Als er een hemel bestaat hoop ik dat Mario daar de broodjes verzorgt! Altijd een plezier, nooit een teleurstelling, maar natuurlijk wel met extra pepertjes.
Patriciadenise .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
De broodjes van Mario zijn erg lekker als lunch of tussendoortje! Ik haal ze meestal bij de kraam en ook daar zijn ze lekker vers
-Kers .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Jaren lang vaste klant geweest bij broodje Mario. Heb de prijsverhogingen meegemaakt en in het verleden was dat nooit een probleem. Helaas is zelfs het broodje erop achteruit gegaan. Armzalig belegd en oude bolletjes. Heel erg jammer. Soms probeer ik het nog, meestal om teleurgesteld weer te vertrekken.
Steve V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Je hebt aan de autoweg bij de Oudegracht een kraam van Mario's staan, daar zou ik geen broodje halen gezien die van de winkel Mario's komen die een stukje verderop zitten richting de Slegte en daar zijn ze vers en warm!

Goed, dat dus gezegd te hebben.. deze broodjes reis ik met alle liefde voor met de trein naar Utrecht. Ik woon niet heel veel, Maarssen, maar ik kijk er altijd met water in de mond naar uit. De broodjes zijn heerlijk gevult en de groene pepertjes mmm! De calzone is ook heerlijk. Als je een met calzone met salami hebt moet je er wel bedacht op zijn dat ze warm gemaakt worden en er dus vet van de salami af zal druipen.

Het decor is er niet gezien het simpelweg een toonbank aan de straat is, maar daar kom je niet voor! Je koopt een broodje en gaat zitten of loopt er mee verder. Bij Bakker Bart verwacht je ook geen restaurant!

Ik ben een groot eter en heb aan zowel een Calzone als een broodje Mario hartstikke genoeg. Als je in Utrecht bent kun je niet anders dan hier even langs. Schappelijke prijs voor wat je krijgt.

Ik koop hier overigens al jaaaaaaren broodjes, dus ik kan geen één datum aangeven dat ik hier gegeten heb. Vorige week voor het laatst nog.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
De calzone met chorizo was erg lekker, de prijzen zijn heel schappelijk. Op het terras in het zonnetje is het goed toeven. De bediening bestaat inderdaad uit een stel typische kerels, maar goed, die nemen we maar voor lief...