Pizzabakkerij Hans & Johnny

Meer informatie over restaurant Pizzabakkerij Hans & Johnny

5,7
Marreco .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Door een goede vriendin was ik uitgenodigd om samen eens een pizza te gaan eten. Via een (van de vele) leuke deals had zij gereserveerd. Wij hadden de vrije keuze uit alle aanwezige pizza's (zo'n 28 verschillende met zeer verrassende ingrediënten zoals: Groninger worst, BBQ-saus, crême freche en honing) maar mochten ook zelf nog om aanpassingen vragen. Allemaal zeer correct. Hoewel het een beetje winderig weer was er toch voor gekozen om buiten te gaan eten, want binnen zat werkelijk niemand (!?). Het interieur zal hier wel debet aan zijn geweest, want dat kan echt niet meer. Alsof enkel het bestek en servies nog moest worden ingepakt, klaar voor de verhuizing. Gelukkig was de bediening attent, ongedwongen en vriendelijk en ook de kwaliteit van de pizza viel absoluut niet tegen. Zolang je buiten kunt eten zeker een keer de moeite waard.
Daniëla B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Paar keer gegeten met een leukste deal. Pizza is niks mis mee maar het interieur is verschrikkelijk. Vieze uitziende vloerbedekking, bijna gele muren en heel ouderwets. Normaal zou ik bij binnenkomst gelijk weer naar buiten lopen. Personeel was vriendelijk.
Yanitsa .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
De pizza s hebben een mooie dunne bodem maar ze hebben erg weinig smaak. Het deeg was niet lekker. Ook zat er op de pizza vegetariana een halve krop ijsbergsla, waardoor het meer weg had van een turkse dan van een italiaanse pizza. Daarna een karafje wijn besteld. Mijn glas rook prima, maar het glas van mijn vriendin had een hele rare geur en de wijn smaakte daardoor heel vies. De serveerster was attent en gaf een nieuw glas met wijn. Vandaar de hoge score voor de service. Naast ons zat overigens ook een stel, waarvan 1 van de 2 alleen de topping van de pizza at omdat ze het ook niet lekker vond. Ik wens jullie succes met de pizzabakkerij en denk dat er meer positieve recensies zullen komen als het deeg wat meer op smaak zou zijn.
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het decor is redelijk, hoewel het er wat gezelliger gemaakt kan worden. We zaten erg dicht bij de grote open keuken. De stoelen waren fijn, omdat ze ons goed rechtop lieten zitten (wat vooral een groot voordeel was voor mijn slechte rug).
De service was goed. We kregen ons eten op tijd, de ober was vriendelijk en nadat er per ongeluk wat vlees in het voorgerecht terecht was gekomen, verontschuldigde hij zich en meldde hij het direct aan de kok.
De pizza's waren heel lekker. De bodems waren dun en knapperig, en de toppings waren vers en smaakvol. Ik vind het daarbij erg leuk dat er bijzondere pizza's op de kaart staan, naast de standaard pizza's (funghi, bolognese, etc.).
Ik ben zeker van plan hier vaker te komen eten.
Ttgroningen .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Sober en wat aftands interieur. Vieze vloerbedekking, vies uitziende keuken/bar. Toilet op het oog schoon maar geen papieren handdoekjes maar een natte handdoek aan een rekje. Wij hebben vandaag (dinsdag) welgeteld 1u en 45 min gewacht op ons eten. De drankjes duurden ook lang. Nadien zelf gevraagd om een 2e bestelling te plaatsen. Bediening kwam niet langs. Om ons heen waren mensen niet tevreden, wat ons niet verbaasde. De pizza's waren ok, maar niet meer dan dat. Het personeel was erg jong! Studentikoos. Geen horica ervaring qua efficiency en klantgerichtheid. Geen overzicht, geen aandacht voor lege glazen oid. Voor ons eens maar nooit meer!
Nick N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Afgelopen maandag erg lekker gegeten. Het was erg druk in het restaurant maar werden goed bediend. De pizza's kwamen vrij vlot en waren lekker knapperig. Komen hier zeker weer terug. Ga zo door !
CheeKy .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Kortgeleden met een groep vrienden via Groupon hier wezen eten. We hadden om 8 uur een reservering geplaatst. Toen we binnen kwamen lopen werd er netjes aan ons medegedeeld dat er op dat moment geen tafel voor vijf personen vrij was en of wij wel "even" wilden wachten, terwijl zij een tafel voor vijf zouden regelen. Prima. Nadat wij een aantal stoelen hadden verschoven konden we tijdelijk zitten in het gangpad onder het genot van een biertje. We kregen alvast de kaart aangereikt, zodat we alvast een keuze konden maken.

Het wachten duurde mijns inziens té lang en we besloten zelf maar bij een reeds vrijgekomen tafel te gaan zitten. Na inmiddels dik een halfuur te hebben gewacht kwam er eindelijk iemand aan die onze bestelling op kon nemen. We hadden de keuze uit een aantal heerlijke pizza's en besloten - op een aantal aanpassingen na - met z'n allen voor de pizza carbonara te gaan. Dit bleek een groot succes te zijn, de pizza was heerlijk en wij hebben met z'n allen genoten. Helaas wist de ober bij het bedienen van de pizza's niet welke pizza nou aangepast was. Daarnaast kregen we in plaats van pepers op de pizza een bakje met scherpe saus.

Alhoewel het eten voortreffelijk is, vond ik de bediening erg matig. Ik had het idee dat dit grotendeels kwam door onervarenheid, maar ook doordat de bediening constant met andere zaken bezig was dan met het bedienen van de klanten. Hierom heb ik besloten de bediening een onvoldoende te geven, meer oplettendheid en oog voor klanten zou al een wereld van verschil maken.
Daniëla B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De inrichting is niet erg uitnodigend vonden wij. Donkere vloerbedekking, gelige muren met oude structuur en donker. Veel plaatsruimte was er ook niet. We gingen een pizza eten voordat we uitgingen en daar was niks op aan te merken. Ik vroeg extra pepers en knoflook, dat proefde ik niet echt terug, zag een paar snippers rode peper. De ossehaas op de pizza was erg mals.
Mevrouw_ .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
We zijn gisteren bij Pizzabakkerij Hans en Johnny geweest. We hadden geluk dat er al een menukaart op tafel lag want anders was er na een halfuur nog niet naar ons omgekeken(zoals bij een ander stel gebeurde) . Uiteindelijk besteld. Één van ons kreeg een drankje dat niet was besteld. Toen het eten werd geserveerd wist het meisje van de bediening niet wat ze serveerde. Ze zei géén "eetsmakelijk ". Eten was ok. Maar een uitzicht op vieze, niet opgeruimde tafels deed niet veel goed. Ook kregen mensen die als eerst besteld hadden, als laatst hun eten. De koffie die bij het nagerecht hoorde werd ook vergeten... Maar dat terzijde. Toen we de deur uitliepen werd op de valreep nog geroepen of het lekker was... Had ook wat eerder gekund.
Hele eenvoudige dingen die zonder al te veel moeite goed zouden kunnen gaan.
Vleesgroentenvis .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
We hebben vorige week hier gegeten, Eten (Pizza) was wel goed combineerde goed met onze drinken dessert was ook lekker. de bediening deed wat het moest doen en de dedor is wel ok voor een pizzeria. kortom een leuk dagje gehad bij Pizzeria Hans en Johnny
Gerine L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Met mijn partner hier gegeten. Ruime keuze op het menu, beperkte keus in drankjes. Pizza was prima, niet bijzonder, wel wat aangebrand aan de randjes.
Personeel was prima, niks op aan te merken, ook niet bijzonder attent. Al met al meer een pizza restaurant waar je als student een hapje eet, dan een plek waar je romantisch uit eten gaat met je partner.
Katia13 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Hebben vandaag pizza besteld en na een misverstand gewoon ontzettend goed opgelost door Pizzabakkerij Hans & Johnny met name Tom die echt heel behulpzaam was. Uitstekend service en eten!
Babbelaar .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Oud en vertrouwd is Hans en Johnny, zeer bekend bij studenten als goedkoop en goddelijk voedsel. Om mijn fantastische studentenperiode af te sluiten heb ik hier mijn afstudeer-etentje gehouden. Leuk en meedenkend personeel. Goddelijke pizza's en ja, een studentikoos decor. Alles wat je als student en als oud-student kan waarderen. Ik hoop dat ik nooit te oud en te burgerlijk word om dit te kunnen waarderen!
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
ik begrijp de score voor dit restaurant niet. De pizza's zijn meer dan prima! Niveau voor Groningen hoog. De bediening vriendelijk En vakkundig. Qua drank wat beperkt, maar goed, er is altijd wel ergens kritiek op. Aanrader voor een goede pizza op een prima plek!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Van het weekend een snelle pasta gehaald om mee te nemen. Vanwege een zeer streng dieet mag ik maar weinig hebben (95%+ op de kaart van een restaurant is "verboden" voedsel voor mij inmiddels). Maar een quattro formaggi mag wel en die was best lekker, zeker met de rucola erdoor. Wel vond ik de pasta zelf niet geweldig (ten eerste was deze niet vers maar vooral te lang doorgekookt - echt zonde). De service was prima... vriendelijk personeel, begripvol voor mijn verhaal en ongedwongen professioneel. Ik heb nu even gezeten om te wachten maar ik vond de zaak van binnen niet aantrekkelijk. Tenzij je helemaal opgaat in je tafelgeno(o)t(e) vind ik het er ongezellig, te klein en zonder sfeer. Maar volgens mij zijn de pizza's prima, de pasta heeft smaak (volgende keer minder doorkoken s.v.p.) en ik denk dat alles dat uit de keuken op zich goed is. Niet voor niets zijn ze populair onder studenten voor bezorging in de stad...
Melvin K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Ben hier een tijd geleden geweest en nu weer eens teruggegaan.

De pizzabakkerij is een terechte naam, wát een geweldige bakkers zijn deze jongens. Een echt mooie dunne bodem, goede toppings en een érg ruime keuze. Helemaal top.

De sfeer in het restaurant is lekker ongedwongen, daar hou ik van. Gezellige bediening, een open keuken met vrolijke koks. Je zit ook lekker, goeie stoelen, ruime tafels, mooie ruime opzet in het restaurant en door allerlei halve tussenwandjes hebben ze ook leuke hoekjes gecreëerd.

Allemaal voor een leuk prijsje verder. Ben razend enthousiast! En die naam ook, Hans en Johnny, échte hollandse pizzaboeren. Te gek!
Tiny56 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
We hebben hier vanavond een heerlijke pizza Carnivore gegeten.Mooie dunne bodem en een zalige topping,vol van smaak.De serveerster was erg vriendelijk en toen ze bij het afruimen het glas wijn van mijn man omstootte bracht ze gelijk een nieuw glas wijn.Leuke zaak waar we vaker heen zullen gaan.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Heerlijk gegeten met kerst! Goede pizza, heerlijke pasta en super bediening! Leuke kaart met een wisselend assortiment aan Italiaanse gerechten
Jeroen050 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Dinsdag na een middagje shoppen in groningen zijn we de pizzabakkerij binnen gelopen , het was wat druk , maar toch werden we hartelijk ontvangen door de keuken die ons een plekje in het restaurant toe wezen, de bediening was zelf hard aan werk en deed goed der best , de bediening was na mijn idee spontaan net als de rest van het personeel , door de open keuken , voelde ik de ontspannen werk sfeer tussen de keuken en de bediening , na een tijdje wachten hebben we na ons heerlijke voor gerecht (ciabatta , met van alles , zoals olijfjes met zongedroogde tomaatjes) na mijn idee de beste pizzas van groningen gegeten ! , wij komen hier zeker weer!
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Om met het goede te beginnen: de pizza was lekker. Goed belegd. Lekker dun en krokante randen. Hier en daar wat zwart maar dat doet een echte oven zeg maar.
Minder te spreken waren we over de bediening, de entourage en de kou die in dit etablissement heerst.
Het meisje dat de bestelling van de groep opnam leek dit voor het eerst te doen. Als je met een groep van 20 personen bent en je weet dat er plek is in de pizza-ovens voor max 12 dan neem je de bestelling in groepjes op en serveert je niet per nummer uit. Nu had de een zn pizza al lang en breed op terwijl anderen nog zaten te wachten aan dezelfde tafel. Erg vervelend.
Daar kwam bij dat zij de enige in de bediening was in een redelijk bezette zaak, er 3 man in de keuken stonden die geen hand uitstaken om de bestellingen aan het eind (toetjes en koffie ed) uit te serveren. Duurde allemaal verschrikkelijk lang dus.
En het was er de hele avond koud! De bezorgservice draaide op volle toeren en de deur ging en bleef voortdurend open. De kachel kon echter niet hoger zei men. We weten het...maar er iets aan doen? Ho maar.
Gelukkig kwam er nog iets van warmte uit de open keuken. Van de ovens en de frituur. Evenals wat blauwe rook dat niet door de afzuiginstallatie werd weggezogen zodat het zich door de hele zaak verspreidde, onder het plafond bleef hangen en zwaar op de ogen ging slaan. Schandalig dus. Tijd dat er een keer geïnspecteerd wordt door de gemeente of brandweer.
Ergo: bestel een pizza in de bezorgservice. Ga nooit naar deze pizzabakkers. Sluiten die tent.