Pizza Taxi da Paolo & Seba

Ceintuurbaan 121 1072 GA Amsterdam Nederland Kaart
31-206715735

Over restaurant Pizza Taxi da Paolo & Seba

Italiaanse smaakmakers aan de Ceintuurbaan

Pizza Taxi da Paolo e Seba staat bekend om zijn Italiaanse gastvrijheid en de fantastische mediterrane gerechten. Met meer dan 20 jaar ervaring weten ze hier precies waar ze het over hebben en draaien ze hun hand niet om voor een avondje topdrukte. De pizza’s vliegen de oven in en uit en het glas zal nooit droog staan. Kortom, een diner vol met passie en waanzinnige smaaksensaties uit Italië.

Meer informatie over restaurant Pizza Taxi da Paolo & Seba

Uitmuntend
9,3
Erg voordelig
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wildzwijn .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
De Pizza taxi is een begrip. Laatste tijd moet Paolo het zonder Seba doen, en wordt hij bijgestaan door een kundige Italiaanse dame. Het eten blijft FANTASTISCH, en de sfeer zoals we gewend zijn. De voorgerechten zijn van hoge klasse en de pizza's authentiek en bovengemiddeld lekker). Altijd verse en authentieke producten uit het zuiden van Italië.
Gijs R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een goede pizza vinden in een stad is niet makkelijk en kan (als hij al bestaat) voor de gemiddelde stadsbewoner een project van jaren zijn. ZOEK NIET VERDER! Dit is 'm. Naast de Pizza's ook fantastische andere Napolitaanse gerechten die je in je mond wilt stoppen. Dit is anders dan de naam doet vermoeden niet een bezorgmachine, maar een restaurant dat duidelijk met passie wordt gerund.
Toby B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Altijd hartelijk ontvangen, zelfs als Juve supporter ;-)
Pizza's super ! En slechts overtroffen door de authentieke sfeer en immer goedgemutste eigenaar.
Xander V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Uitstekende pizza voor een mooie prijs!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super! Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, attente bediening, kom graag terug! Kan niet wachten om ook de andere gerechten van de kaart te komen proeven. De antipasti, verse pasta en overheerlijke verse pizza's van Paolo waren fantastisch. En niet te vergeten de mooie wijn!
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Geweldig! Pizza Taxi is een echte aanrader voor iedereen met een voorliefde voor de allerlekkerste, verse en authentieke pizza's. De pizza's van Pizza Taxi hebben mij erg kritisch gemaakt naar andere pizzerias die claimen authentieke pizza's te maken. Geen enkele andere pizzeria is nog maar in de buurt gekomen van de pizza's van hier. De passie voor de Italiaanse cultuur is in elk opzicht terug te vinden: niet alleen het heerlijke eten, maar ook het interieur én de mensen van Pizza Taxi maken het restaurant tot de unieke parel die Amsterdam rijk is. Grote families (met kinderen) worden liefdevol verwelkomd en bediend, maar ook voor een intiem etentje zit je hier goed. Pizza Taxi is met recht mijn lievelingsplek voor een heerlijke avond uit met mijn dierbaren.
WybeKoopmans .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was heerlijk zomeravondweer en we konden op het terras voor het restaurant zitten. We hebben pizza en penne carbonara gegeten. Het was lekker en de bediening was Italiaans enthousiast, vlot en correct.
Familievanwijk .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende pizza's, ingrediënten top, verrassende combonaties, toffe bediening. Lekkere wijn en bier ook. Echt Italiaans.
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Superlekker gegeten, leuke vlotte bediening. Gezellige, vrolijke inrichting. Verrassend lage prijs, in geen tijden zo lekker pizza en pasta gegeten. Vlakbij Rialto, leuk om daarna nog naar de film te gaan.
Kiki W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Pizza verrukkelijk, leuke mensen en fijne sfeer. Dunne, knapperige pizza's, pasta volgens tafelgenoten ook heerlijk. Olijfolie dippen is hemels, geen idee waarvandaan maar daaraan herken je een goede kok. Zeker een aanrader!!! Kiki
Jacomien A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
De pizza is net zo goed als in Napels, gelukkig hebben we dat dus ook in Amsterdam! Je waant je echt even in Italië, dezelfde ambience. Wijn, pizza en salade, echt allemaal prima in orde, we gaan er binnenkort weer eten.
Dibrimu .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Prima eten voor een redelijke prijs in een ongedwongen sfeer, fijn dat er geen harde achtergrond muziek aanwezig was waardoor je gewoon met elkaar aan tafel kan praten. De pizza's en pasta's waren lekker, de wijn daarentegen was matig (zou fijn zijn als er keuze is).
Bediening is vlot en je hoeft niet lang op je eten te wachten.
Ivanlieshout .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Het fijnste Italiaanse geheim van de stad!
Eerlijk, heerlijk en ongecompliceerd.
We hielden er het einde van een kinderfeestje (5e verjaardag).
Het einde van de middag met 8 kids, 2 aan 2 hun eigen pizza maken in de keuken.
Toen de jongens aten, genoten de ophalen ouders van heerlijk Perongeluk bier en itlatiaanse huiswijn. Toptent!!
Massimo B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Mooie omgeving. Goede service. U kunt eten in een heel goede pizza in het hart van Amsterdam. Niet duur. Mijn favoriet is "Calzone Vesuvio".
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Net een heerlijke pizza met gorgonzola en rucola gegeten! De pizzaiolo is altijd vrolijk en de kat kijkt me aan alsof hij ook van mijn pizza wilt eten. Leuke avond!
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Regelmatig rijden we vanuit oud west naar de pijp voor een pizza & Peroni. Ondertussen krijgt onze zoon dan een schortje omgebonden om samen met Paolo zijn eigen pizza te bakken. Alles vers, erg lekker (alleen de bodem al !) & erg leuk.