Pizza Taxi da Paolo & Seba

Ceintuurbaan 121 1072 GA Amsterdam Nederland Kaart
31-206715735

Over het restaurant Pizza Taxi da Paolo & Seba

Italiaanse smaakmakers aan de Ceintuurbaan

Pizza Taxi da Paolo e Seba staat bekend om zijn Italiaanse gastvrijheid en de fantastische mediterrane gerechten. Met meer dan 20 jaar ervaring weten ze hier precies waar ze het over hebben en draaien ze hun hand niet om voor een avondje topdrukte. De pizza’s vliegen de oven in en uit en het glas zal nooit droog staan. Kortom, een diner vol met passie en waanzinnige smaaksensaties uit Italië.

Meer informatie over restaurant Pizza Taxi da Paolo & Seba

9,2

Jouw recensie over het restaurant Pizza Taxi da Paolo & Seba

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Lasagna was beneden kwaliteit. Pizza kan smaakvoller, kruidiger, was redelijk. Andere gerechten waren goed. Van een restaurant op de lijst van Iens verwachtten we toch wat meer.
Mari D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Superlekker simpel italiaans eten. Goede pizza, een fantastische melanzane alla parmigiana en echt een leuk plekje. Altijd goed!
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
De eigenaar is een hartelijke gastheer en we werden bijzonder vriendelijk bediend. Het eten (pasta, pizza, salade) iets beter dan menig Italiaan en het meubilair (barstoelen en houten bank) zat niet comfortabel. Toilet was ook behoorlijk achterstallig.
Madelon M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Bij Pizza Taxi is het altijd fantastisch. Heerlijk eten, fijne sfeer en Paolo is altijd in voor een praatje. Als je er vaker komt is het bijna alsof je bij je favoriete familie thuis komt in plaats van in een formeel restaurant. Absolute aanrader!
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Uitstekende kwaliteit. Heel gezellig en echt Italiaans. Elke keer weer een klein beetje Italie als ik daar ga eten. Een aanrader! Vooral de pizza’s vallen bij mij zeer in de smaak!!
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker eten, goede service en een leuke sfeer! Erg gezellig om met een grote of kleine gezelschap daar te gaan eten. Het een aanrader.
Davide O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Na een lange avond zoeken in de pijp naar een lekkere pizzeria, kwamen we bij ‘pizza Taxi’ terecht. Hier werden wij hartelijk ontvangen door Paolo, die onze avond gelukkig compleet maakte!
De service was goed, de antipasti en de pizza zijn zeer lekker en wij zouden zeker weer komen.
Echt een aanrader!
Richa V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Een Italiaans eetparadijsje! Gisteren weer heerlijke vitello tonnato gegeten, daarna pizza Vesuvio en citroentaart toe. Zo lekker dat je blijft eten. Ga zo door, kok en gastheer Paolo en zijn brigade!
Heb hier ook in augustus mijn verjaardag gevierd met een grote groep; geweldig. Wat een feest en iedereen heeft gesmuld.
Nicolette U.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij eten hier vaak! Als vegetariers hebben we bij Pizza Taxi veel keus want Paolo is altijd bereid om iets nieuws voor ons te maken! Lekker! Dank je!
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk eten en een buitengewoon vriendelijke en adequate gastvrouw.
Jason H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima restaurant. We hebben gezellig met de familie gegeten. Eten mocht wel iets sneller komen eerlijk gezegd. Pizza was gewoon goed
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima service lekkere gerechten.
Beperkte keuze.
Clemens G.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Opnieuw lekker gegeten bij Paolo. Komen hier regelmatig om een lekkere pizza of pasta te scoren. Wij zijn niet zo van de nagerechten echter deze keer kregen we ijs aangeboden, gemaakt door de Italiaanse vriendin (?) van Paolo. Met een woord VERRUKKELIJK. Qua smaak en structuur zelfs beter dan de een zojuist geopend Italiaanse ijssalon bij ons om de hoek. Top.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Afgelopen Zondag hier onverwachts neergestreken via een familielid. Leuk en niet al te groot tentje met lekkere pizza's. Gezellige bediening ook. Ik zal hier vast nog wel eens terug komen als ik in de buurt ben.
Johan Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
In 1 woord: prima!
Jacq D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Pizza Taxi het DNA van de Italiaanse pizza in Amsterdam! Al jaren bezoek ik deze zaak van Paolo en Seba, die tijdelijk door Paolo gedragen wordt wegens gezondheidsklachten van Seba. Of ik nu verhuis of zij, ik blijf komen. Onderweg passeer ik bomvolle trendy pizzabars, om in deze lekkere eigenwijze tent de beste pizza van Amsterdam te eten. Groundcontrol to major Tom. Fasten your seatbelts! En nee, ik vertel niet wat er op de pizza zat, kom zelf proeven... ooo solo mio!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Ik ben de afgelopen maanden een aantal keren met een groep vrienden bij Pizza Taxi wezen eten en telkens was het helemaal top. Een gemakkelijke sfeer(we waren best luidruchtig), goede onvervalste Italiaanse gerechten en een zeer attente gastvrouw. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
sanne B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zo smaakt het in Napels ook! Echt een aanrader als je van Italië houdt. De pizza's zijn goed en dun, de voorgerechten zijn heerlijk. Wij waren met een grote groep dus we aten van alles wat, ik kan je dus de hele kaart zo ongeveer aanbevelen. Aardige bediening en koks.
Benedetta G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten en een goede/fijne sfeer. Lekker eten voor een goeie prijs. Echt een aanrader om te eten met vrienden, familie (ook met kleine kinderen) of gezellig met zijn tweetjes. Kortom perfecte plek en locatie om heerlijke pizza's, pasta's en andere lekkere voorgerechten te eten
Benedetta G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017