Pizza Taxi da Paolo & Seba

Ceintuurbaan 121 1072 GA Amsterdam Nederland Kaart
31-206715735

Over het restaurant Pizza Taxi da Paolo & Seba

Italiaanse smaakmakers aan de Ceintuurbaan

Pizza Taxi da Paolo e Seba staat bekend om zijn Italiaanse gastvrijheid en de fantastische mediterrane gerechten. Met meer dan 20 jaar ervaring weten ze hier precies waar ze het over hebben en draaien ze hun hand niet om voor een avondje topdrukte. De pizza’s vliegen de oven in en uit en het glas zal nooit droog staan. Kortom, een diner vol met passie en waanzinnige smaaksensaties uit Italië.

Meer informatie over restaurant Pizza Taxi da Paolo & Seba

9,4
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Alsof je weer in Italië bent, zo voelt het als je hier binnen komt en gaat zitten. Een authentiek Italiaans tentje, met heerlijke (eenvoudige) gerechten. De kok komt af en toe even bij je langs om te vragen hoe het met je is en zijn vrouw runt de tent met veel enthousiasme. Heerlijk gegeten tegen Italiaanse prijzen. Wij komen zeker terug. Grazie!
Netty S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Ook de wijn was goed. Het was wel erg stil, heel lang waren wij de enige gasten, later kwamen er maar een paar bij.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk, eerlijk Italiaans voedsel met liefde bereid. Geweldige sfeer en fantastische bediening. Wij komen zeker terug.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Vanavond mijn verjaardag gevierd. Telefonisch gereserveerd. Zeer prettige bediening. Eten smaakvol bereid. Geen kleine porties. Dank voor de speciaal bereide Pomodorisoep!
Een aanrader!
Op de plek waar wij zaten, had je wel wat last van de trek van de voordeur.
marloes V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Echt italiaans
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hier is nog de echte italiaanse smaak aan de gerechten gegeven, zo kun je met 2 man ook een klein restaurant runnen, prima.
Anthony D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Kerstavond bij Paolo was weer genieten. Het eten was Puur en Heerlijk. De bediening vlot en vriendelijk, ook de nieuwe Dame was uiterst Charmant. Ben niet gauw jaloers op Amsterdam, maar met deze kampioen hebben ze daar toch wel iets.
Mischa R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ideaal om gezellig lekker Italiaanse "pizza pasta" te eten. Altijd warm welkom voor singles, stellen, groepen en gezinnen. En voor kids: "eigen pizza maken!"
Fabio S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Aanrader! Heerlijke pizza's en pasta's voor een mooie prijs.
Al 20 jaar een begrip in Amsterdam!
Gastvrij en vriendelijk, zeker de moeite waard!
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk met liefde bereid eten. Ik kom hier minstens 1 keer in de week. Altijd gezellig en meer dan lekker! Paolo en Zaira zijn lieverds die met passie koken en bedienen. Prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend. Nu al zin in mijn volgende bezoekje. Pareltje van de Pijp.
wildzwijn .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
De Pizza taxi is een begrip. Laatste tijd moet Paolo het zonder Seba doen, en wordt hij bijgestaan door een kundige Italiaanse dame. Het eten blijft FANTASTISCH, en de sfeer zoals we gewend zijn. De voorgerechten zijn van hoge klasse en de pizza's authentiek en bovengemiddeld lekker). Altijd verse en authentieke producten uit het zuiden van Italië.
Gijs R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een goede pizza vinden in een stad is niet makkelijk en kan (als hij al bestaat) voor de gemiddelde stadsbewoner een project van jaren zijn. ZOEK NIET VERDER! Dit is 'm. Naast de Pizza's ook fantastische andere Napolitaanse gerechten die je in je mond wilt stoppen. Dit is anders dan de naam doet vermoeden niet een bezorgmachine, maar een restaurant dat duidelijk met passie wordt gerund.
Toby B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Altijd hartelijk ontvangen, zelfs als Juve supporter ;-)
Pizza's super ! En slechts overtroffen door de authentieke sfeer en immer goedgemutste eigenaar.
Xander V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Uitstekende pizza voor een mooie prijs!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super! Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, attente bediening, kom graag terug! Kan niet wachten om ook de andere gerechten van de kaart te komen proeven. De antipasti, verse pasta en overheerlijke verse pizza's van Paolo waren fantastisch. En niet te vergeten de mooie wijn!
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Geweldig! Pizza Taxi is een echte aanrader voor iedereen met een voorliefde voor de allerlekkerste, verse en authentieke pizza's. De pizza's van Pizza Taxi hebben mij erg kritisch gemaakt naar andere pizzerias die claimen authentieke pizza's te maken. Geen enkele andere pizzeria is nog maar in de buurt gekomen van de pizza's van hier. De passie voor de Italiaanse cultuur is in elk opzicht terug te vinden: niet alleen het heerlijke eten, maar ook het interieur én de mensen van Pizza Taxi maken het restaurant tot de unieke parel die Amsterdam rijk is. Grote families (met kinderen) worden liefdevol verwelkomd en bediend, maar ook voor een intiem etentje zit je hier goed. Pizza Taxi is met recht mijn lievelingsplek voor een heerlijke avond uit met mijn dierbaren.
WybeKoopmans .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was heerlijk zomeravondweer en we konden op het terras voor het restaurant zitten. We hebben pizza en penne carbonara gegeten. Het was lekker en de bediening was Italiaans enthousiast, vlot en correct.
familievanwijk .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende pizza's, ingrediënten top, verrassende combonaties, toffe bediening. Lekkere wijn en bier ook. Echt Italiaans.
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Superlekker gegeten, leuke vlotte bediening. Gezellige, vrolijke inrichting. Verrassend lage prijs, in geen tijden zo lekker pizza en pasta gegeten. Vlakbij Rialto, leuk om daarna nog naar de film te gaan.
Kiki W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Pizza verrukkelijk, leuke mensen en fijne sfeer. Dunne, knapperige pizza's, pasta volgens tafelgenoten ook heerlijk. Olijfolie dippen is hemels, geen idee waarvandaan maar daaraan herken je een goede kok. Zeker een aanrader!!! Kiki