Pizza Taxi da Paolo & Seba

Ceintuurbaan 121 1072 GA Amsterdam Nederland Kaart
31-206715735

Over het restaurant Pizza Taxi da Paolo & Seba

Italiaanse smaakmakers aan de Ceintuurbaan

Pizza Taxi da Paolo e Seba staat bekend om zijn Italiaanse gastvrijheid en de fantastische mediterrane gerechten. Met meer dan 20 jaar ervaring weten ze hier precies waar ze het over hebben en draaien ze hun hand niet om voor een avondje topdrukte. De pizza’s vliegen de oven in en uit en het glas zal nooit droog staan. Kortom, een diner vol met passie en waanzinnige smaaksensaties uit Italië.

Meer informatie over restaurant Pizza Taxi da Paolo & Seba

9,2
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk eten en een buitengewoon vriendelijke en adequate gastvrouw.
Jason H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima restaurant. We hebben gezellig met de familie gegeten. Eten mocht wel iets sneller komen eerlijk gezegd. Pizza was gewoon goed
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima service lekkere gerechten.
Beperkte keuze.
Clemens G.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Opnieuw lekker gegeten bij Paolo. Komen hier regelmatig om een lekkere pizza of pasta te scoren. Wij zijn niet zo van de nagerechten echter deze keer kregen we ijs aangeboden, gemaakt door de Italiaanse vriendin (?) van Paolo. Met een woord VERRUKKELIJK. Qua smaak en structuur zelfs beter dan de een zojuist geopend Italiaanse ijssalon bij ons om de hoek. Top.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Afgelopen Zondag hier onverwachts neergestreken via een familielid. Leuk en niet al te groot tentje met lekkere pizza's. Gezellige bediening ook. Ik zal hier vast nog wel eens terug komen als ik in de buurt ben.
Johan Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
In 1 woord: prima!
Jacq D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Pizza Taxi het DNA van de Italiaanse pizza in Amsterdam! Al jaren bezoek ik deze zaak van Paolo en Seba, die tijdelijk door Paolo gedragen wordt wegens gezondheidsklachten van Seba. Of ik nu verhuis of zij, ik blijf komen. Onderweg passeer ik bomvolle trendy pizzabars, om in deze lekkere eigenwijze tent de beste pizza van Amsterdam te eten. Groundcontrol to major Tom. Fasten your seatbelts! En nee, ik vertel niet wat er op de pizza zat, kom zelf proeven... ooo solo mio!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Ik ben de afgelopen maanden een aantal keren met een groep vrienden bij Pizza Taxi wezen eten en telkens was het helemaal top. Een gemakkelijke sfeer(we waren best luidruchtig), goede onvervalste Italiaanse gerechten en een zeer attente gastvrouw. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
sanne B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zo smaakt het in Napels ook! Echt een aanrader als je van Italië houdt. De pizza's zijn goed en dun, de voorgerechten zijn heerlijk. Wij waren met een grote groep dus we aten van alles wat, ik kan je dus de hele kaart zo ongeveer aanbevelen. Aardige bediening en koks.
Benedetta G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten en een goede/fijne sfeer. Lekker eten voor een goeie prijs. Echt een aanrader om te eten met vrienden, familie (ook met kleine kinderen) of gezellig met zijn tweetjes. Kortom perfecte plek en locatie om heerlijke pizza's, pasta's en andere lekkere voorgerechten te eten
Benedetta G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
CarlinaDL .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Ik was hier al eerder geweest, maar ik wist niet dat ik het zo zou missen. Wat is dit een fantastisch restaurant. Simpel eten, je ziet wat je proeft en heerlijk Italiaans. Ik heb pizza gegeten, mijn tafelgenootjes waren weg van de lasagne. En alles geserveerd met een zonnige glimlach!
ron V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Het eten is met weinig liefde bereid. De pizza's zijn redelijk maar verder raad ik je niets aan. Salades zijn 'lomp', pasta's smaakloos
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Er was beduidend veel meer aandacht voor bekende gasten dan dan voor ons.
Zeer storend was de tv die aanstond waarop voetbal was te zien.
De kok was drukdoende om tv te kijken, en zich met de afstandbediening bezig te houden.
Spaghetti carbonara vond ik niet lekker.
Vlees op de pizza vonden 2 gasten van ons gezelschap ook niet lekker.
Bier was niet koud genoeg.
Poties van de tiramisa waren zichtbaar verschillend van grootte. We hadden dat alle 6 besteld. De tiramisu van mijn dochter was de helft kleiner dan van mij.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Zeer goede sfeer, echt italiaans! Eten is ook wat je verwacht, beter zelfs en de bediening is alert en correct. De volgende keer komen we terug (als we in Amsterdam zijn).
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Alsof je weer in Italië bent, zo voelt het als je hier binnen komt en gaat zitten. Een authentiek Italiaans tentje, met heerlijke (eenvoudige) gerechten. De kok komt af en toe even bij je langs om te vragen hoe het met je is en zijn vrouw runt de tent met veel enthousiasme. Heerlijk gegeten tegen Italiaanse prijzen. Wij komen zeker terug. Grazie!
Netty S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Ook de wijn was goed. Het was wel erg stil, heel lang waren wij de enige gasten, later kwamen er maar een paar bij.
chelseaz .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
heerlijk gegeten , in dit rustige restaurant. gezellige sfeer en zeer goede service. ik zal hier zeker nog eens terugkomen met mijn gezin.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk, eerlijk Italiaans voedsel met liefde bereid. Geweldige sfeer en fantastische bediening. Wij komen zeker terug.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Vanavond mijn verjaardag gevierd. Telefonisch gereserveerd. Zeer prettige bediening. Eten smaakvol bereid. Geen kleine porties. Dank voor de speciaal bereide Pomodorisoep!
Een aanrader!
Op de plek waar wij zaten, had je wel wat last van de trek van de voordeur.