Pizza Station Dolomiti

Stationsweg 1 1713 HM Obdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Antipasto
  • Hoofdgerechten
    • Variatie aan pizza en pastagerechten en salade
  • Nagerecht
    • Ijs met vers fruit

Over het restaurant Pizza Station Dolomiti

Mooie herinneringen smaakvol bereid

Pizza-Station Dolomiti dankt zijn naam aan het favoriete vakantieadres van eigenaresse Gerda. Met haar man Sergio Bandelli en hun fantastische team verwent zij al hun gasten met authentieke antipasti, vlees- en visspecialiteiten. Je kunt ook nog kiezen uit ruim 30 soorten pizza’s, pasta’s en salades. Het menu wisselt regelmatig zodat je hier steeds iets nieuws kunt ontdekken. Elke maand ontvangen Gerda en Sergio een gastkok die zijn een weekend lang zijn of haar eigen draai geeft aan deze Italiaanse keuken.

Meer informatie over restaurant Pizza Station Dolomiti

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

• Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pizza Station Dolomiti

Nico K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Leuk restaurant. De keuken is op de plaats waar vroeger de NS kaartjes verkoop 2as. Nostalgie.
Goede keuken. Goede bediening.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Top!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben eerder lekkerder en gezelliger gegeten. Pizza had diepvries blokjes spinazie. Jammer. Misschien een momentopnamen geweest.
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Ik ben tevreden over jullie en kom zeker terug

Ik vond alleen ons tafeltje te dicht bij de keuken ,de geluiden van de bestellingen enz. waren wel erg luid dat was jammer groetjes Ans
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prima gegeten. Ons laten verrassen door de keuze over te laten aan de kok. Zeer aan te raden. Een voortreffelijke dis en een echte aanrader.
Dominique G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker gegeten, het was wel erg druk dus we moesten even vragen naar de korting. Daarnaast was 1 pizza hier voor mij niet genoeg, terwijl ik normaal mn pizza niet op krijg.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Weer bijzonder plezierige avond gehad met verrassende gerechten
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk verrassingsmenu! Wat een fijn restaurant op een mooie plek. Hele goede sfeer en het eten heel goed. Om vaker terug te komen.
Ren S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het menu uitgangspunt was een Italiaanse proeverij. En dat was het ook, een uitgebreide antipasta bestaande uit diverse vleeswaren, gerookte kip, olijven etc. en bruschetta met tomatenpesto. Vervolgens een drietal pasta gerechtjes, die weer gevolgd werden door een gerecht met op diverse wijzen bereide zalm op een bedje van gegrilde aubergines en smaakvolle aardappeltjes. De vierde gang bestond uit een heerlijke pizza punt met gerookte zalm en op verzoek aangevuld met ansjovis. Binnen het menu werd ook nog een volgend verrassings- gerecht aangeboden, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Als afsluiter werd ijs met vruchten en slagroom geserveerd. Kortom wij hebben uitstekend gegeten. De service was prima en het bedienend personeel zeer vriendelijk.
Een absolute aanrader.
Lida D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij vonden het eten werkelijk super lekker. De bediening was erg vriendelijk . het was een fijn etentje uit . de limoncella bonbon aan het eind was goed gevonden.
agtb .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant op een bijzondere plek. Genoten van een proeverij van verschillende gerechtjes die allemaal heel smaakvol waren. Een aanrader, wij komen zeker terug!
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Heel leuk bediend door een aardige jongen. Het eten was heel erg lekker. Allerlei verschillende gerechten.
B. P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke mensen met een gezellig klein restaurant. Vlotte en aardige bediening en heel belangrijk heel lekker gegeten!
gerard B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
erg goed van genoten zeker nog een keer eten
echt op zijn Italiaans alle tijd nemen en voldoende een goede variatie van alle produkten
bediening rustig en beleeft
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
prima eten . .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Trudi H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was gezellig, goed eten en een snelle en goede bediening.
e.kragting .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een gezellige huiskamer in de oude wachtruimte van het NS-station. Enthousiaste en vlotte bediening die het je naar de zin wil maken. Het eten is echt super. Alle gerechten zijn goed op smaak. Dus als je het wat minder met zout moet doen, meldt dit bij bediening. Als het laatste hoofdgerecht wordt uitgeserveerd wordt komt de kok/eigenaar achter zijn kachel vandaan voor een praatje met de gasten. Hij neemt de complimenten graag in ontvangst. Dit restaurant(je) is een ontdekking. Mega gezellig, super gegeten. we komen zeker terug op de woensdag. Dan wordt er niet van de kaart gekookt maar eten ze wat de kok schaft :-) Godere mangiato
LeoJoop .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Samen met partner via de AH Restaurantactie hier gegeten. Gevestigd in oud stationsgebouw, gezellige ambiance. We kregen in snel tempo het eten opgediend. Het verrassingsmenu via de actie was in hapjes/tapasvorm, Italiaanse keuken; via het all you can eat principe. Restaurant beschikt tevens over een bezorgservice.. Eten werd snel opgediend, en was van uitstekende kwaliteit. We kregen een keur van gerechten voorgeschoteld, ondermeer diverse pizzapuntjes, drie verschillende pastagerechten, antipasta, zalm met garnalen. Alles zeer smakelijk. Dessert : vers fruit met ijs, o.a. Appel vonden wij wat minder, fruit te hard. I.c.m. het ijs. Al met al zeer geslaagd, en voor herhaling vatbaar.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten, veel variatie! Zeer vriendelijke bediening!
De proeverij overtrof onze verwachtingen!
We konden lekker buiten zitten, vlak bij het perron, maar dat gaf ons geen overlast!
Voor herhaling vatbaar!
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Het menu was heerlijk en meer dan genoeg. Maar zelfs de grote eter zou nog meer kunnen krijgen, all you can eat!