Pizza Station Dolomiti

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Pizza Station Dolomiti

Mooie herinneringen smaakvol bereid

Pizza-Station Dolomiti dankt zijn naam aan het favoriete vakantieadres van eigenaresse Gerda. Met haar man Sergio Bandelli en hun fantastische team verwent zij al hun gasten met authentieke antipasti, vlees- en visspecialiteiten. Je kunt ook nog kiezen uit ruim 30 soorten pizza’s, pasta’s en salades. Het menu wisselt regelmatig zodat je hier steeds iets nieuws kunt ontdekken. Elke maand ontvangen Gerda en Sergio een gastkok die zijn een weekend lang zijn of haar eigen draai geeft aan deze Italiaanse keuken.

Meer informatie over restaurant Pizza Station Dolomiti

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Pizza Station Dolomiti

LeoJoop .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Samen met partner via de AH Restaurantactie hier gegeten. Gevestigd in oud stationsgebouw, gezellige ambiance. We kregen in snel tempo het eten opgediend. Het verrassingsmenu via de actie was in hapjes/tapasvorm, Italiaanse keuken; via het all you can eat principe. Restaurant beschikt tevens over een bezorgservice.. Eten werd snel opgediend, en was van uitstekende kwaliteit. We kregen een keur van gerechten voorgeschoteld, ondermeer diverse pizzapuntjes, drie verschillende pastagerechten, antipasta, zalm met garnalen. Alles zeer smakelijk. Dessert : vers fruit met ijs, o.a. Appel vonden wij wat minder, fruit te hard. I.c.m. het ijs. Al met al zeer geslaagd, en voor herhaling vatbaar.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten, veel variatie! Zeer vriendelijke bediening!
De proeverij overtrof onze verwachtingen!
We konden lekker buiten zitten, vlak bij het perron, maar dat gaf ons geen overlast!
Voor herhaling vatbaar!
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Het menu was heerlijk en meer dan genoeg. Maar zelfs de grote eter zou nog meer kunnen krijgen, all you can eat!
Piet F.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hadden hier gereserveerd met de AH restaurantactie. Snelle vriendelijke bediening. Ruim voldoende en lekker eten. Het is in een voormalig treinstation maar van de treinen heb je geen enkele last.
martine D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Lekker eten zeker niet te weinig en vrienelijk personeel
ElsvG .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Door omstandigheden waren we erg laat maar daar werd niet moeilijk over gedaan. We hadden de proeverij van de AH restaurantzegels. De gerechten kwamen heel snel achter elkaar en soms tegelijkertijd maar dat was waarschijnlijk omdat we erg laat waren. Er was veel aandacht besteed aan het eten en het smaakte allemaal heerlijk. Vriendelijke bediening en lekker eten: een aanrader!
Arijenne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We zijn smakelijk verast door dit restaurant. Pizzeria is een naam die deze culinaire beleving te kort doet. Wat hebben wij heerlijk gegeten. De proeverij was een genot. Smaken die prima bij elkaar pasten. Verschillende sensaties van gerechten die met liefde gemaakt zijn en dat proef je. Ook de sfeer en de kennis van de bediening top.
L.M. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg lekker gegeten, heerlijke proeverijtjes. En super aardig personeel. Aparte lokatie, maar heerlijk buiten gezeten. zeker voor herhaling vatbaar.
Ageeth V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Top restaurant met heerlijke gerechten. Het verrassingsmenu is super omdat je heel veel verschillende lekkere gerechten krijgt! En supervriendelijk personeel en kok!
Robèr S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Leuke locatie in Treinstation Obdam. Beetje beperkt qua ruimte, tafels dicht op elkaar. Eten en service in goede prijs kwaliteit verhouding.
Remko D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Pizza prima maar niet bijzonder. Super vriendelijke aardige oplettende bediening. Dessert matig, komt uit de groothandel.
Cobie W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wij hebben verrassend en we heerlijk gegeten.
Het was top en komen hier zeker weer terug!
jolandalyni .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke bediening, All you can eat concept met de bonnen van AH. Goed gegeten voor een klein prijsje.
Wel wat rumoerig deze avond maar een knus restaurant.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben op een korte termijn gereserveerd en het tafeltje stond voor ons klaar. Gastheer wist meteen dat wij dat waren, en ondanks dat we ruim een kwartier eerder aankwamen, werden wij meteen aan het tafeltje gezet.
Diner zelf verraste met diversiteit aan gerechten, versheid en smak. Er werd naar onze wensen geluisterd (kleine aanpassingen qua inhoud). Onze kinderen konden het ook goed vinden met personeel en eten.
Inrichting is sfeervol en goed onderhouden. Echt Italiaanse chef die men in de keuken kan zien werken. Hij riep vrolijk de namen van gerechten die klaar waren en spraak vaste klanten aan.
Locatie in een stationsgebouw was verrassend. Garderobe en WC zijn ruim en babyvriendelijk.
Het enige min puntje was dichtheid van tafels. Wij hadden een beetje last van onze buren.
Met een en al een geslaagde familie uitje!
ElsvG .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben er gegeten met de AH restaurantactie. Ze hadden een nieuw concept: een proeverij van diverse pasta's en pizza''s. Deze was ook geldig voor de actie. Prima voor elkaar, antipasti voorgerechtjes, als hoofdgerecht diverse soorten pasta en pizza (je kon bestellen zoveel je wilde) en een lekker ijsje toe. Het restaurant is klein maar gezellig, de bediening is vlot en vriendelijk. Kortom ook zonder de restaurantactie een aanrader.
Tessabern .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Complimenten! Heerlijke gerechten en een leuk restaurant. Vriendelijke bediening zeker een restaurant die wij er in houden!
an L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten erg gezellig
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hadden dolomiti als tip gekregen. Het was boven verwachting lekker. De bediening was super netjes en vriendelijk.. wij komen sowieso weer terug
Shanna V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, iedereen vond de pizza super lekker, en het toetje Dolomiti was echt verrukkelijk. De recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten, maar voor mij is de eerste zin voldoende om aan te geven hoe tevreden ik ben! :)
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Via de AH actie hier terechtgekomen. Ontzettend lekker gegeten in een heel gezellig sfeertje! We gaan hier zeker nog een keer eten (ook zonder actie!)