Pizza Station Dolomiti

Stationsweg 1 1713 HM Obdam Nederland Kaart

Over restaurant Pizza Station Dolomiti

Mooie herinneringen smaakvol bereid

Pizza-Station Dolomiti dankt zijn naam aan het favoriete vakantieadres van eigenaresse Gerda. Met haar man Sergio Bandelli en hun fantastische team verwent zij al hun gasten met authentieke antipasti, vlees- en visspecialiteiten. Je kunt ook nog kiezen uit ruim 30 soorten pizza’s, pasta’s en salades. Het menu wisselt regelmatig zodat je hier steeds iets nieuws kunt ontdekken. Elke maand ontvangen Gerda en Sergio een gastkok die zijn een weekend lang zijn of haar eigen draai geeft aan deze Italiaanse keuken.

Meer informatie over restaurant Pizza Station Dolomiti

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
prima en gezellig gegeten, wel warm binnen, misschien iets aan de afzuiging van de keuken verbeteren.
Voor klein dorp prima gelegenheid om lekker de eten,
jhm.molenaar .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was uitstekend. Wij waren hier door een actie van AH maar hebben daar niets van kunnen merken. De bediening was vlot en kwam enthousiast over. De gastvrouw kwam zelf ook nog even aan tafel om te vragen of alles naar wens was.
Kortom: een aanrader!
Pien01 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heel apart zo'n (afhaal)restaurant bij een station! Aktieve en vriendelijke bediening! Geen grote kaart. Jammer dat desondanks niet alles voorradig was. Ah restaurant menu zou proeverij van div hapjes zijn, maar bleek een standaard menu, waar tegen méérprijs iets vanaf kon wijken! Niet echt verkeerd, maar niet wat wij verwachten nav info op website. Dat viel toch wat tegen.
Gezellig even buiten gezeten dankzij het lekkere weer! Gelukkig niet al te druk treinstation, want we zaten buiten echt aan het spoor!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Leuke bediening en eten is voortreffelijk Italiaans. Een onverwacht culinair hoogstandje aan het spoor. Geniet en eet smakelijk
Mart N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Een heerlijk 3 gangen dagmenu.
Na afloop: Een heerlijke ijskoude Limoncello, aangeboden Pizza Station Dolomiti.
Relaxte bediening door het enthousiaste jonge personeel.
Netjes en gezellig.

Morgen wéér?
Ja graag!

M@rt & Sandra.
Alkmaar & Heerhugowaard.
Roozje78 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vanavond met onze twee kinderen (6 en 7) hier weer gegeten. Zoals altijd was het eten weer heerlijk! De proeverij is elke keer weer een verrassing maar ook elke keer heel erg lekker.
De bediening is heel vriendelijk en ook erg leuk met de kinderen.
Echt een avondje uit!
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Niet spectaculair maar wel gewoon goed we hebben lekker gegeten. Het was wel heel veel. Het toetje konden we niet meer op. Hele aardige bediening.
Ah260855iens .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op het station van Obdam kan je echt Italiaans eten, ook met de AH-actie en zelfs All you can eat. Vooraf antipasti, verschillende soorten pizzapunten, afgewisseld met smakelijke pastagerechten, gnocchi, sla en vers fruit met ijs toe. Er werd gevraagd of we vlees/vis- of vegetarisch wilden eten. Aardige bediening. Wij hebben buiten op het terras gegeten, gezellig!
Ejrood .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Verrassend restaurantje in een stationsgebouw; heerlijk Italiaans verrassingsmenu gegeten, leuke sfeer en prettige bediening; kortom: aanrader!
Ellylekkereten .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Vandaag heerlijk gegeten, pizza pasta menu, verrassend, heerlijk klaar gemaakt allerlei verschillende gerechtjes, een aanrader!!
Mike_Obdam .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Gisteren mogen genieten van een heel gezellige avond met lekker eten. Echt een aanwinst voor 't dorp, je proeft gewoon de passie voor het vak in de gerechten die worden geserveerd door personeel die hun werk volgens mij echt als hobby zien. Ik kan alleen maar zeggen ga zo door en we zullen nog vaak bij jullie komen eten!!!