Pizza Station Dolomiti

Stationsweg 1 1713 HM Obdam Nederland Kaart

Over het restaurant Pizza Station Dolomiti

Mooie herinneringen smaakvol bereid

Pizza-Station Dolomiti dankt zijn naam aan het favoriete vakantieadres van eigenaresse Gerda. Met haar man Sergio Bandelli en hun fantastische team verwent zij al hun gasten met authentieke antipasti, vlees- en visspecialiteiten. Je kunt ook nog kiezen uit ruim 30 soorten pizza’s, pasta’s en salades. Het menu wisselt regelmatig zodat je hier steeds iets nieuws kunt ontdekken. Elke maand ontvangen Gerda en Sergio een gastkok die zijn een weekend lang zijn of haar eigen draai geeft aan deze Italiaanse keuken.

Meer informatie over restaurant Pizza Station Dolomiti

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

• Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Ageeth V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Top restaurant met heerlijke gerechten. Het verrassingsmenu is super omdat je heel veel verschillende lekkere gerechten krijgt! En supervriendelijk personeel en kok!
Robèr S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Leuke locatie in Treinstation Obdam. Beetje beperkt qua ruimte, tafels dicht op elkaar. Eten en service in goede prijs kwaliteit verhouding.
Remko D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Pizza prima maar niet bijzonder. Super vriendelijke aardige oplettende bediening. Dessert matig, komt uit de groothandel.
Cobie W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wij hebben verrassend en we heerlijk gegeten.
Het was top en komen hier zeker weer terug!
jolandalyni .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke bediening, All you can eat concept met de bonnen van AH. Goed gegeten voor een klein prijsje.
Wel wat rumoerig deze avond maar een knus restaurant.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben op een korte termijn gereserveerd en het tafeltje stond voor ons klaar. Gastheer wist meteen dat wij dat waren, en ondanks dat we ruim een kwartier eerder aankwamen, werden wij meteen aan het tafeltje gezet.
Diner zelf verraste met diversiteit aan gerechten, versheid en smak. Er werd naar onze wensen geluisterd (kleine aanpassingen qua inhoud). Onze kinderen konden het ook goed vinden met personeel en eten.
Inrichting is sfeervol en goed onderhouden. Echt Italiaanse chef die men in de keuken kan zien werken. Hij riep vrolijk de namen van gerechten die klaar waren en spraak vaste klanten aan.
Locatie in een stationsgebouw was verrassend. Garderobe en WC zijn ruim en babyvriendelijk.
Het enige min puntje was dichtheid van tafels. Wij hadden een beetje last van onze buren.
Met een en al een geslaagde familie uitje!
ElsvG .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben er gegeten met de AH restaurantactie. Ze hadden een nieuw concept: een proeverij van diverse pasta's en pizza''s. Deze was ook geldig voor de actie. Prima voor elkaar, antipasti voorgerechtjes, als hoofdgerecht diverse soorten pasta en pizza (je kon bestellen zoveel je wilde) en een lekker ijsje toe. Het restaurant is klein maar gezellig, de bediening is vlot en vriendelijk. Kortom ook zonder de restaurantactie een aanrader.
Tessabern .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Complimenten! Heerlijke gerechten en een leuk restaurant. Vriendelijke bediening zeker een restaurant die wij er in houden!
an L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten erg gezellig
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hadden dolomiti als tip gekregen. Het was boven verwachting lekker. De bediening was super netjes en vriendelijk.. wij komen sowieso weer terug
Shanna V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, iedereen vond de pizza super lekker, en het toetje Dolomiti was echt verrukkelijk. De recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten, maar voor mij is de eerste zin voldoende om aan te geven hoe tevreden ik ben! :)
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Via de AH actie hier terechtgekomen. Ontzettend lekker gegeten in een heel gezellig sfeertje! We gaan hier zeker nog een keer eten (ook zonder actie!)
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
prima en gezellig gegeten, wel warm binnen, misschien iets aan de afzuiging van de keuken verbeteren.
Voor klein dorp prima gelegenheid om lekker de eten,
jhm.molenaar .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was uitstekend. Wij waren hier door een actie van AH maar hebben daar niets van kunnen merken. De bediening was vlot en kwam enthousiast over. De gastvrouw kwam zelf ook nog even aan tafel om te vragen of alles naar wens was.
Kortom: een aanrader!
Pien01 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heel apart zo'n (afhaal)restaurant bij een station! Aktieve en vriendelijke bediening! Geen grote kaart. Jammer dat desondanks niet alles voorradig was. Ah restaurant menu zou proeverij van div hapjes zijn, maar bleek een standaard menu, waar tegen méérprijs iets vanaf kon wijken! Niet echt verkeerd, maar niet wat wij verwachten nav info op website. Dat viel toch wat tegen.
Gezellig even buiten gezeten dankzij het lekkere weer! Gelukkig niet al te druk treinstation, want we zaten buiten echt aan het spoor!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Leuke bediening en eten is voortreffelijk Italiaans. Een onverwacht culinair hoogstandje aan het spoor. Geniet en eet smakelijk
Mart N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Een heerlijk 3 gangen dagmenu.
Na afloop: Een heerlijke ijskoude Limoncello, aangeboden Pizza Station Dolomiti.
Relaxte bediening door het enthousiaste jonge personeel.
Netjes en gezellig.

Morgen wéér?
Ja graag!

M@rt & Sandra.
Alkmaar & Heerhugowaard.
roozje78 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vanavond met onze twee kinderen (6 en 7) hier weer gegeten. Zoals altijd was het eten weer heerlijk! De proeverij is elke keer weer een verrassing maar ook elke keer heel erg lekker.
De bediening is heel vriendelijk en ook erg leuk met de kinderen.
Echt een avondje uit!
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Niet spectaculair maar wel gewoon goed we hebben lekker gegeten. Het was wel heel veel. Het toetje konden we niet meer op. Hele aardige bediening.
ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op het station van Obdam kan je echt Italiaans eten, ook met de AH-actie en zelfs All you can eat. Vooraf antipasti, verschillende soorten pizzapunten, afgewisseld met smakelijke pastagerechten, gnocchi, sla en vers fruit met ijs toe. Er werd gevraagd of we vlees/vis- of vegetarisch wilden eten. Aardige bediening. Wij hebben buiten op het terras gegeten, gezellig!