Pizza Revolution

6,2
5,9
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vanavond gegeten in deze pizzeria. Wat een enorme teleurstelling. Bij binnenkomst waren alle kaarsen uit. Op onze vraag of deze misschien aangestoken konden worden om de sfeer te bevorderen werd aangegeven dat ze niet wisten of dat mocht van de eigenaar. Op de banken lagen geen kussens dus was niet comfortabel om te zitten. Van de wijn die wij wilden bestellen was nog maar een halve open fles, twee glazen. Werd achteraf 6 euro per glas voor gerekend en was qua smaak nog geen 3 euro per fles waard. Slechte bediening en vreselijke ambiance. Afhaal pizza's staan trouwens 5 minuten op de grond in het restaurant in dozen die niet goed afgesloten zijn. Nu al gedoemd te mislukken dit restaurant. Schaamde ons voor degen die we uitgenodigd hadden.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wat een teleurstelling, vooral qua smaak en mogelijkheden. Wij aten thuis een droge pizza, niet knapperig en het beleg is minimaal, 3 stukjes artichok, 7 olijven, 10 plakjes champions, je kan ook voor een pizza kiezen zonder beleg. Het lijkt of er geen kruiden zijn gebruikt. Een dikke taaie plak kaas ligt op de pizza en helaas hebben we beide pizza's na een paar happen laten liggen. Het jonge personeel moet overleggen met de kok of er extra beleg toegevoegd kan worden op de pizza en krijgt geïrriteerde antwoorden dat dit niet mogelijk is. De sfeer kwam niet prettig over en het leek of er een onervaren pizza bakker aan het werk was. Plezier in het werk straalde er niet van af. De ruimte ziet er best leuk uit maar oogt ook wat shabby en onverzorgd. Jammer, het zou zo fijn zijn als er rondom Bloemendaal een lekkere pizzeria is , ook om af te halen.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Lekker gegeten in een informele sfeer. De linquine vongole was heerlijk en de citroentaart (lekker maar weer niet of die helemaal vers was) met vanille ijs ook. Het voorgerecht met de buffelmozarella was ook lekker volgensmijn vriend. Jammer was het alleen dat er geen kinderijsje op de kaart stond, later begreep ik in de keuken dat ze dat best konden regelen voor de kinderen. Jammer dat het meisje vd bediening dat niet wist. Zij zei ja vroeger stond het wel op de kaart. Nu hadden de kids ieder een enorme tiramisu. Samen een was meer dan genoeg geweest.
Marleenvannorden .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Leuk kinder vriendelijk restaurant. Aardige bediening maar voor een (1) dame iets te veel.
Eten lekker en grappig kinderpizza. Zeker prijs kwaliteits verhouding.
Kotelet .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
De service was altijd al niet al te best (oa. afhalers gaan voor de gasten in het restaurant), maar omdat de pizza's lekker waren bleven we toch af en toe komen. Nu blijkt echter inmiddels de kwaliteit van de pizza's wel heel veel slechter geworden te zijn. Ham die naar plastic smaakt, van die glimmende donkergrijze champignons die uit een potje (lijken te) komen en de kaas lijkt verdacht veel op geraspte Goudse. Ook is de pizza niet knapperig meer (ander deeg?). Kortom, dit was de laatste keer want ook voor een snelle doordeweekse hap voldoet dit echt niet meer.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Pizza eten in Nederland, dat is vaak een moeilijk verhaal als je de authentieke Italiaanse pizza zoekt, zoals die in Rome (knapperig) en Napels (om op te kauwen) worden gebakken. Maar we hebben hem gevonden, in Overveen nota bene. We waren echt verrast. Deze modern ingerichte pizzeria -- de chiantiflessen in mandjes ontbreken gelukkig -- lijkt rechtstreeks uit Italië overgebracht, inclusief de menukaart, die geen "Hollandse" concessies doet, en de vrolijke Italiaanse (!) pizzaiolo's die de houtoven stoken, want zonder houtoven geen echte pizza natuurlijk. De prijzen zijn zeer vriendelijk (wel iets duurder dan in Italië natuurlijk, vooral de wijn) en de pizza is 100% authentiek Italiaans, net als de huisgemaakte tiramisu, die slechts € 4,50 voor een flinke portie kost. Fijn is dat er op verzoek ook gewoon kraanwater in karaf wordt geschonken (dat is dan wel on-Italiaans) . Over de bediening geen klachten, het meisje dat ons bediende was heel vriendelijk en onze bestelling kwam snel, maar het was zeer rustig op deze zondagavond, dus hoe het er hier aan toe gaat als het druk is, weten we niet.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijke pizza's uit de houtoven. De variant met truffelsaus is een echte aanrader. De service blijft soms een beetje behelpen, vooral wanneer het druk is met ook afhalers. Inrichting erg leuk: mooi, modern, industrieel. Kom hier regelmatig met de kids. Aanrader voor een snelle, goede pizza.
Matijs B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Dat de service slecht was, dat wisten wij inmiddels wel. De dame in de bediening staat er ongeïnteresseerd bij terwijl ze haar pizzaatje eet aan de bar. Nu ook de kwaliteit van de pizza's achteruit gehold is, kom ik er niet meer terug. Ook de wijn per glas was bar slecht, je kon proeven dat de fles al een aantal dagen open heeft gestaan. Jammer want een goede pizzeria was een leuke aanwinst geweest voor Overveen.
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Met een groep van 12 hadden we om 18 u gereserveerd en pas na 20 minuten kregen we de kaart. Van de 4 bestelde appelsap hadden ze er slechts 3 op voorraad. De pizza's werden na ruim een uur gebracht en 3 gerechten ontbraken. Kinderen in tranen van de honger. Alle gasten die pizza kwamen afhalen leken voorrang te hebben. De 3 pasta's kwamen nog 20 min later (wij waren al klaar) en waren anders dan de dagpasta zoals was verteld; geen verse ravioli maar tagliatelle. De pasta was te zout, een pizza had zwarte randen..toen we klaar waren met eten werd er nog een pizza margherita neergezet als goedmaker, maar toen hadden we inmiddels gegeten en gedronken. Eerlijk aangegeven wat we ervan vonden maar er werd slechts 1 pizza van de rekening gehaald. Gemiste kans. Wij hoeven er niet meer naartoe!
Liesbeth P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Vanavond voor de 1e keer gegeten bij deze zaak.
We kwamen i.v.m. de verjaardag van onze zoon, het opnemen van de bestelling ging vriendelijk maar niet erg professioneel.
De drankjes werden vergeten te serveren, de spullen werden tussentijds niet opgeruimd, de dessertkaart waar we om vroegen was de gewone kaart waar geen desserts op staan.
Het was rustig maar er was geen aandacht voor ons.
De pizza was heerlijk maar de verrassing waar ik om gevraagd had voor onze zoon was ook vergeten.
Nogmaals in de zaak om gevraagd maar bleek niet mogelijk, weinig fantasie denk ik.
Kortom, ons 1e en laatste bezoek aan deze zaak, zo onprofessioneel!
Wijnproefer .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Heerlijke pizza's met een dunne bodem.
Vooral de pizza Tartufo is een aanrader.
Service was ook top en de sfeer binnen was zeer aangenaam.
Thera V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Een van de beste pizza's die we in de laatste jaren hebben gegeten. we begrijpen het commentaar over de service niet zo goed, wat een leuke dame. ze had alles onder controle en was uitermate prettig in de omgang. wij komen terug!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Het is een mooi ingerichte tent met wat minder fijne stoelen. De bank is leuk, maar de stoelen mogen wat mij betreft een stuk zachter. Zeker als je wilt tafelen! De pizza's waren prima. De tiramisu was wat te koud en niet de lekkerste die ik gegeten heb, maar gewoon oke. Latte macchiato niet zoals het hoort, maar ook hier de smaak prima. Al met al gemiddeld, maar prima voor een snelle hap!
Mitchell B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Heerlijke houtovenpizza! Vriendelijk personeel. Ondanks dat het druk was de pizza snel gekregen. Ik had een Ventricina zonder tuinbonen met paprika. Top!
Tonnie60 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Voor het eerst in lange tijd weer eens een pizza gegeten bij Pizza Revolution. Ik had gehoopt dat de organisatorische kinderziektes over zouden zijn, maar niets bleek minder waar. De tent zat slechts voor de helft vol, maar het duurde toch nog drie kwartier voordat er drie pizza's op tafel verschenen. Een half jaar geleden compenseerde de kwaliteit van de pizza nog het gebrek aan organisatie, maar inmiddels zijn ook de pizza's niet meer lekker. Niet gaar, bremzout, niks bijzonders.
Arno L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Heerlijke pizza's en leuk tentje. We moesten alleen heel erg lang wachten voordat de pizza's klaar waren, dat was de vorige twee keren ook al zo. Gelukkig kun je ook gewoon afhalen.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Beste pizza sinds lange tijd. Ook de kinderen (3 en 5 jaar) waren tevreden. De kleine speelkeuken en de konijnempizza vielen in de smaak.
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Wat een heerlijke houtoven pizza's. Kom hier heel graag en vaak met de kinderen. Antipasto vooraf echt top. Konijnpizza (margherita in konijnvorm) voor de kinderen. La grotta is mijn favoriet.
Biente T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Heerlijk gegeten en perfecte service in een gezellige ambiance! We komen zeker snel terug om weer te genieten van overheerlijke pizza's!
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Voor een zondagavond met gezin of familie is dit een prima stek. Leuke inrichting en prima pizza's voor een redelijke prijs. Rode wijn uit de Toscane was zelfs erg goed. Nadeel is dat het best luidruchtig is door de gezinnen met kids en de 'afhaalklanten'. De bediening was vriendelijk, maar liet wel wat steekjes vallen. Zo duurde het erg lang voordat de pizza's werden en was er zelfs een pizza helemaal vergeten.