Pizza & Pizza

Nieuwe Kazernelaan 8 6711 JC Ede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizza & Pizza

Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Arrangement vanaf 6 personen is een echte aanrader. Lekker allerlei pizza's proeven welke je normaal niet besteld. Bediening komt voldoende langs voor drinken en of alles naar wens is. Gewoon een leuke avond eten met vrienden/familie. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Elly N.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Al diverse keren bij Pizza & Pizza gegeten en altijd goed. Heerlijke pizza's met verse ingrediënten, vlotte aardige bediening en de inrichting is speels modern. Erg goed!
Kirsten150 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijke pizza's, goede tiramisu, leuke bediening, leuke inrichting (goede lounge banken !) toiletten OK, erg 'basic', enige minpuntje: slappe cappuccino. Voor de rest: een aanrader ! Gaan er zeker nog eens naar toe !
Coba F.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Prima pizza. Hier heb ik al vaak gegeten en altijd goed. Bij afhalen wil er nog wel eens een iets te zwart korstje aan de pizza zitten. Restaurant is sfeervol ingericht. Ook voor groepen hebben ze een pizza arrangement met een voorgerecht en overheerlijke tiramisu als nagerecht.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Niet enthousiast over deze pizzeria! Begrijp niets van die positieve verhalen. De pizza's waren in mijn ogen meer flammkuchen en dan nog slechte ook... Pizzabodem was aan de rand als een matse, maar de kern was dan weer niet gaar... De topping van de pizza Tartufo was erg vet en zout. OK, het was een drukke zaterdagavond, maar de service was traag en niet alert en niet attent. De biertjes waren slecht getapt (of hadden te lang op de bar gestaan...).
Leuke houthoven, maar verder te kleine, onhandig ingerichte keuken, met traagheid tot gevolg.
Bijzondere locatie, maar in mijn ogen niet aantrekkelijk, niet sfeervol. Niet ingericht op afhalers. Hoge tafel te krap voor vier personen. WC's niet schoon. Urinoirs bijna niet te gebruiken door de lamp die frontaal in je gezicht schijnt. Zowel bij het binnenkomen als bij het weggaan stonden er rokers voor de deur. Enzovoort enzovoort.
Positief: de bruschetta's en de dame blanche (voor een pizzeria).

Johan T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
In een uithoek van Ede, wel even zoeken. En aan de buitenkant ziet het er niet veel belovend uit, maar binnen is het heel gezellig en ruim. Je ruikt de houtgestookte pizzaoven. Voorf namen we olijven (niet bijzonder) en foccacia. Die kwam versgebakken uit de oven, met rozemarijn, grof zeezout en wat kaas, heerlijk! Ik nam daarna een pizza met parmaham. Prima bodem, lekkere topping, heerlijke parmaham, niet meegebakken, royaal rucola en parmezaanse kaas. Echt een pizza nieuwe stijl, met ingrediënen die niet worden meegebakken. Mijn lief nam een pizza met pesto, rucola, buffelmozzarella. Ook perfect. Als dessert de huisgemaakte tiramisu, echt goed gemaakt. Voor mij hoeft er geen slagroom bij. De koffie na was ook goed. Kortom: prima pizzareria!
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Een gezellig familierestaurant. De kinderen kunnen bij de steenoven kijken hoe de pizza's bereid worden in de open keuken. De bediening is vriendelijk al hadden wij deze keer een ietwat onverschillige serveerster. Het onbeperkt pizza arrangement geeft je de mogelijkheid met zijn allen veel verschillende pizza's te eten. Uiteindelijk komen wij toch weer uit op 1 pizza per persoon en dan is dit een stuk smakelijker dan 1 keuze. Wel jammer dat de meeste pizza's net niet gaar genoeg uitgeserveerd worden. Door de open inrichting is het wel wat rumoerig als het vol zit.
Wij hebben in ieder geval weer een geslaagde avond gehad hier.
Jackie2013 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Hier afgelopen week voor het eerst gegeten. De inrichting van pizza en pizza is sfeervol en gezellig. De pizza's zijn niet al te groot maar wel lekker. De bediening was aan de jonge kant en weinig opmerkzaam. Toen wij de pizza's kregen stonden wij al bijna droog maar er werd niet op geanticipeerd.
Jammer ( ook voor de omzet).
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Heerlijke verse en knapperige pizza's voor eerlijke prijzen. We komen hier regelmatig en het verveelt nooit. Bij het schrijven krijg ik alweer trek. Ook leuke voor grotere groepen. Voor 15 euro onbeperkt pizza's eten incl. voorgerecht en nagerecht.
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Wat een heerlijke pizza's!
En volop genieten van de speciale avond die de eigenaar had georganiseerd met live muziek van Leonie Meijer!!! Daar kwamen we voor, maar voor de pizza's komen we zeker graag een keer terug!
Dave N.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
pizza en pizza sins de eerste keer dat ik er at, was ik meteen om wat een top tent!!!! goed op gezet vooral door dat de kaart niet heel erg groot is is het eten ook zeker beter.
de smaak verdient een dikke tien!!!!
eenige opmerk is voor de bediening hou je gasten ook in de gaten als het druk is .
blijf zo door gaan .!!!!!

Torchwood .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
PRIMA pizza ! mag natuurlijk ook wel met de naam he ;).
Ook een mooie locatie in Ede op het kazerne terrein.
Dat doen we dus nog een x.
En voor mensen die gaan zeiken dat de pizza niet te gelijk serveert worden : GA EENS KIJKEN IN DE KEUKEN !!!( en doe het lekker zelf als mensen het beter weten) het is ook onmogelijk om 10 pizza's tegelijk te doen. (Dan had je maar lekker bij een Amerikaan moeten bestellen.
Brouwerjan .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Iedere keer weer een feestje om hier pizza's te eten. De lekkerste uit de omgeving! Ook leuke de proeverij van pizza's voor grotere groepen.
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Zonder meer de beste pizza's in de regio. Bedienning was vlot en aardig. Alleen toen de pizza bijna op was vergingen we van de sigarettenrook op het overkapt terras. Bij afekenen van de pizza werd aanggeven dat wij als klant dit hadden moeten melden bij de bedinning omdat roken verboden is op het terras. Dit lijkt me echter niet een taak van de klanten. Thuis zelf maar een toetje gemaakt.
Johnvanede .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Dan noem je jezelf Pizza en Pizza (er wordt ook niets anders geserveerd) en kom je aangekondigd met een gezelschap van 10 mensen, krijg je te horen dat er niet gelijktijdig 10 pizza's uitgeserveerd kunnen worden (!!??). Hoe moeilijk kan het zijn? Als "oplossing" (dat is kennelijk daar de aanpak die gekozen wordt bij "grote" gezelschappen) zouden de pizza's telkens in gedeelten worden geserveerd verdeeld in punten. Dan zou iedereen van alles kunnen proeven ... Gezellig ook ..... Kijk, daar houd ik dus niet van: ongevraagd geconfronteerd worden met iets waar ik niet om heb gevraagd. Als ik ergens een pizza ga eten, dan wil ik de door mij gekozen versie eten en niet "van alles wat". Bovendien wil ik dan in mijn eigen tempo eten en niet steeds hoeven te wachten op nieuwe aanvoer. Nog afgezien van het rommelige karakter aan tafel dat deze manier van uitserveren tot gevolg heeft (continu heen en weer schuiven van de pizzaborden over de tafel). Nee, voor mij hoeft dit absoluut niet.
En dan de kwaliteit: die viel me zwaar tegen. Ik ben een echte pizzaliefhebber en heb al heel wat pizza's in mijn leven verorberd, maar dit stelde echt niet veel voor. Flinterdunne en eigenlijk nogal kleine pizzaatjes met een smaak waaraan ik weinig Italiaans kon ontdekken. Pizza's uit de Hollandse keuken zullen we maar zeggen (hun slogan: "De lekkerste pizza's eet je bij ons" vind ik echt veel te hoog gegrepen). Een prima locatie voor een kinderfeestje maar echt hoogstaande pizza's? Wat mij betreft niet. Om over de typische samenstelling van sommige pizza's nog maar te zwijgen (ingrediënten/samenstelling afwijkend van wat je meestal tegenkomt). Overigens blijkt er volgens de website weldegelijk een Italiaanse kok te zijn en zit het speciale van P&P in het Napolitaanse karakter en de houtgestookte oven. Nou, dan vond ik de vele eerder - waarschijnlijk uit elektrische ovens afkomstige - door mij verorberde pizza's veel en veel lekkerder. Voor mij absoluut niet voor herhaling vatbaar. Nog een positief punt om af te sluiten: de bediening was prima en daarop viel niets aan te merken.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Met zijn 4tjes gegeten . Was erg rustig
bediening was desondanks niet altijd even alert. Maar wel vriendelijk.
De pizza waren goed van smaak. Was ruim voldoende .

Koffie was lekker.

inrichting ziet er leuk uit, wij hebben op het terras gezeten. De omgeving waar het restaurant ligt is bijzonder
Victor O.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Bij het vorige bezoek begin 2014 (geen recensie) was ik nogal te spreken over Pizza & Pizza. Dit keer viel het niet mee. De pizza-bodems waren niet gaar/taai, bijna niet te snijden. Bij mijn pizza al tonno was er vrij liefdeloos een blikje tonijn op gekieperd zonder voldoende andere zaken. De apart bestelde salade bevatte te veel frutsels en te weinig sla. Daarbij was de bediening weliswaar vriendelijke maar niet erg oplettend. De service heb ik mede een 6 gegeven omdat de prijzen op het internet lager zijn dan op de kaart en omdat sommige dranken (bier, fris) nogal stevig aan de prijs zijn.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
We waren met een groep van 12 vrouwen en hadden van te voren gereserveerd. We hadden een proeverij van verschillende hapjes en pizza's. en allemaal een toetje na. Dat is echt een aanrader. Want iedereen neemt waar ze zin in heeft. Er werd ook netjes rekening gehouden met de vegetariers onder ons. De pizza's waren lekker op smaak en krokant. De bediening vriendelijk. We zaten in een gedeelte met allemaal banken, dus ideaal voor een grote groep vrouwen. Lekker wisselen van plek en al smikkelend bijpraten. Er is ook een groot terras, maar daar was het te koud voor. We waren zo'n 25 euro per persoon kwijt. Echt niet duur voor 3 gangen en drankjes. We hebben genoten!
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
We hebben vanavond met onze 2 kinderen bij pizza en pizza gegeten. Wat een leuke locatie. Het restaurant is bijzonder sfeervol ingericht. Veel natuurlijke materialen met details uit de omgeving van Ede.
De pizza's waren lekker. Fijn dat we ook kinderpizza's konden bestellen. De pizza Mare was wat flauw en te rijkelijk belegd. De Griekse yoghurt was heel smaakvol.
Wat jammer was is dat we op het laatst geen aandacht meer kregen, waardoor we uiteindelijk naar iemand toegelopen zijn om de rekening te vragen.
Zeker een restaurant om nog eens te bezoeken.
MurielG .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Op één na waren alle pizza's lekker en veel goede keuzemogelijkheden, de prijzen zijn okay. Bediening is vriendelijk-correct. Entourage vonden we wel een beetje te donker en somber en stoelen niet echt heel comfortabel om lang op te blijven natafelen. Verder prima pizza tent, ook met kinderen.