Pizza Pasta

Lang

Jouw recensie over het restaurant Pizza Pasta

Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Erg druk en rumoerig restaurant. tafeltjes staan heel dicht op elkaar, zodat je de gesprekken van 3 tafeltjes verder ook meekrijgt. Onze bestelling was vergeten. zij hebben dit goed gemaakt door de gerechten niet te berekenen. De pizza was wel oké, maar niet bijzonder, de lasagne was slecht. te veel deeg en te weinig vulling, wel heel veel kaas. voor ons geen reden meer om hier naar terug te gaan.
JH L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De voorgerechten: carpaccio en gamba’s in knoflookolie, waren prima. Pizza’s voor kinderen waren lekker en hadden het juiste formaat voor een kinderpizza. De Bodem mocht knapperiger. Gemiste kans, ze beschikken over een echte houtoven!
Als hoofdgerecht een pizza Salami, smakelijk en royaal belegd met salami. En penne met meatballs. Dit gerecht was teleurstellend. Gehakt waren nog erg koud van binnen en weinig smaak. Vermoed dat ze uit de vriezer komen. Uiteindelijk ook van de rekening gehaald.
Het sfeertje was prettig en levendig. Bediening onervaren maar deed hun best.
Al met al voor herhaling vatbaar. Hopelijk volgende keer wel warme gehaktballetjes.
Jortijn B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Valentijnsavond, sowieso een mooie avond om te gaan eten en TOEVALLIG was dit ook de openingsavond van deze mooie nieuwe aanwinst in Wijchen. Nu ben ik in best veel Italiaanse restaurants geweest en ik moet zeggen: dit is een van de beste, misschien zelfs wel het beste restaurant van Wijchen nu! Een mooie frisse en modern ogende zaak, een niet uitgebreide kaart maar wel voor ieder wat wils en ik denk wel daarom gerechtjes die gemaakt zijn met liefde. En dat proef je! Voor iedereen die Wijchen bezoekt, of lekker in de buurt woont, of lekker niet maar gewoon onwijs goed wil eten: hier MOET je heen!