Pizza & Pasta

Oostdorperweg 6 2242 NK Wassenaar Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Pizza & Pasta

• Af te huren
Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Pizza & Pasta

Tim D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
pizza was heerlijk.
lasagna was heel vet vooral kaas en olie.
sfeer moet je zelf maken, het is een afhaalzaak met wat tafeltjes.
Dominique T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Ik sluit me aan bij de vorige review: het eten is goed, maar de locatie is simpel (de inrichting en sfeer ben je zelf). Ik denk dat het vooral een afhaaltent is: we zaten er na 20.30u heerlijk samen op ons gemak als enige bezoekers aan een tafeltje met rood wit geblokt plastic tafelkleed. We zochten zelf wat Italiaanse muziek op onze telefoon en werden verder op onze wenken bediend en in een prima tempo.
Juliet V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Je krijgt een échte pizza die heerlijk smaakt van echte hartelijke Italianen. De sfeer en inrichting ben je zelf :)
Boudewijn M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Vijf jaar verder en de pizze zijn nog steeds van dezelfde, uitstekende kwaliteit. Nino is verstaat zijn vak als geen ander in Wassenaar!
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
We hadden een Calzone en die is altijd weer erg goed. Meestal halen we af maar na een lange middag winkelen waren we doodmoe en besloten we de pizza ter plekke op te eten.
Voor de gezelligheid hoef je hier niet te gaan zitten maar voor de pizza's is dat zeker de moeite waard.