Pizza Lovers

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:30
Nannedje .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Pizza inderdaad heerlijke krokante bodem tot het laatst toe. Goed belegd, alles vers zoals champignons, paprika, ui, knoflook, spaanse peper. Prijs en kwaliteit goed. Gastvrije en vriendelijke bediening. En heerlijk aan het terras aan het water gezeten. Ja...wat ons betreft een aanrader en als we in de buurt zijn komen we zeker terug om een heerlijke pizza te eten!
EJ T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Tonijnsalade met truffelmayonaise gaf lekkere scherpe smaak. Pizza met vis had veel verschillend beleg (ansjovis, kappertjes, ham, champignon, olijf, chorizo, tomaat, ui, kaas) en mooie dunne bodem.
Kraanwater was geen probleem. Een tweede bord om pizza te delen werd spontaan aangeboden.
Pizza en salade samen met iets meer dan 20 euro.
Henriette91 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Complimenten voor de goede bodem van de pizza's. Ze waren niet te dik en (ook in het midden) niet zacht, maar heerlijk zoals elke pizzabodem zou moeten zijn!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Sfeervol ingericht restaurant. We hadden een leuke tafel aan het raam.
Volop keuze in de pizza's.
De pizza smaakte prima, alleen was het mes iets te bot om het goed te kunnen snijden. Een pizzaroller of een scherper mes was fijn geweest.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Tegen onze principes in 3 dagen achter elkaar bij Pizza Lovers gegeten. Gewoon omdat het eten heerlijk is en de bediening uitstekend.
Echte Pizza Lovers werken hier en dat is te merken.

We zagen bij Iens dat het restaurant op maandag gesloten zou zijn, gelukkig is dat niet zo!
Als we in de buurt van Lemmer zijn, gaan we zeker weer terug.
Petermulders .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Super gezellig intiem restaurantje direkt aan het water. Heerlijk gegeten, ze hebben hier echt verstand van pizza's! Mooie krokante bodem en vers belegd, even het 'Italië' gevoel, en dat in ons eigen Nederland...
De bediening is zeer vriendelijk en service gericht. Kortom een aanrader!
Ateisje78 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijke pizza 'lovers' gegeten samwn met mijn dochter van 9 speciaal voor haar werd een echte prinsessenpizza met kroontje geserveerd. De gastvrouw ontfermde zich over ons en legde mijn dochter compleet de watten. Leuke knusse pizzaria op een toplocatie in hartje Lemmer.
Globetrotter70 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Na een zware kerst en een heftig oudjaar zijn we een weekend in Lemmer om even bij te komen.
Daar hoort uiteraard ook lekker eten bij,tot ons groot genoegen zien wij midden in het centrum
aan de oude sluis een gezellige Pizzeria met de uitnodigende naam" Pizza Lovers"
Wij moeten zeggen dat ze hun naam waar maken alles wordt vers bereid en de pizza die ik had
een met o.a. met verse gerookte zalm cherry tomaatjes rucola en echte mozzarella ,Verrukkelijk
nog nooit zo,n lekkere pizza gegeten,mijn partner bestelde een Calzone een mooie dubbelgevouwen pizza rijkelijk gevuld zij heeft er heerlijk van genoten ! wij willen bij deze nogmaals de gastvrouw bedanken voor de gezellige bediening wij voelden ons gelijk thuis!
Een aanrader voor iedereen die van een perfecte pizza houd.
Budgetloghomes .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We hebben eindelijk weer eens een heerlijk heerlijk genoten van een kerst diner maar nu eens in een gezellig intiem ingerichte pizzaria naar onze mening de beste waar we ooit hebben gegeten,
Als voorgerecht had ik een heel mooi uitgehold broodje met daarin de tomatensoep,heerlijk!
Mijn partner had een heel mooie carpaccio ,heerlijk. Als hoofdgerecht hebben wij beiden voor een Pizza gekozen,Nog NOOIT zo,n lekkere knapperige pizza gehad met echte mozzarella kaas en met verse producten belegt super! een echte aanrader. Als nagerecht hebben wij beiden voor een mooi ijs dessert gekozen. Bediening is heel vriendelijk en professioneel .
Wij komen zeker terug en zullen het aan al onze vrienden aanraden
WybeBoontje .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
We bestellen thee en bier vooraf. Van de thee (zorgeloos) wordt veel werk gemaakt. Er is keuze uit verschillende bijzondere theesoorten. Mijn twee tafeldames zijn er erg over te spreken. We bestellen een calzone en twee pizza's. Ze zijn tot de pizza bodem vers gemaakt met verse producten en dat proef je. Werkelijk verrukkelijk. Verder bij de pizza een salade besteld en ook hier alles vers en smakelijk. Een heerlijke rode wijn maakte de maaltijd compleet. Koffie met likeur na. En weer verrassend net iets meer speciaal. Het restaurant is niet al te groot maar wordt gerund door de twee eigenaren, gastvrij en vriendelijk. Prijs - kwaliteit prima. Een aanrader voor de liefhebber van de Italiaanse keuken.