Pizza Heart Bar

Schollenbrugstraat 8 1091 Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Pizza Heart Bar

Overheerlijke pizza’s uit een steenoven waar je volop van zult genieten. De pizza’s zijn rijkelijk belegd en hebben een uitstekende smaak. Niet zo heel verwonderlijk want alles wat je op de pizza aantreft is supervers! En dat ze van wanten weten is ook te merken in dit Italiaanse restaurant: pizza bestellen en binnen no time staat-ie op je tafel of kun je ‘m meenemen naar huis. Is het al wat later op de avond? Geen probleem! Tot diep in de nacht kun je hier nog een pizzaatje bestellen.

Meer informatie over restaurant Pizza Heart Bar

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pizza Heart Bar

Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Mijn 2e keer eten bij Pizza ❤ Bar. Ontzettend goede pizzas hier, en ook keuze uit vegan optie! Voelt fijn om hier te eten en kom zeker voor de 3e keer terug!!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super gezellig. Aardige bediening.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij hadden al met z'n tweeën de vorige keer gesmuld.Nu vrienden meegenomen en was wederom heerlijk.Dat we met één persoon extra kwamen dan we hadden gereserveerd was geen probleem.We hadden ook alle 8 tegelijk onze pizza!!!!Top
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijke vegan pizza's! Vooral de vegan cheesecae was erg lekker!
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Eten was heerlijk, Vegan pizza en cheesecake waren goed van smaak en ook de vleeseters onder het gezelschap vonden het lekker. Mooie zaak en terras. Enige punt ter verbetering zou zijn dat er iets vaker gevraagd zou worden of we nog iets wilde drinken. Verder echt een aanrader voor goede pizza!!
Ellen F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben met 8 man gegeten. alle pizza's waren er tegelijk. Riant belegd, krokant. Ik had de Diavola: echt in geen tijden zo'n lekkere pizza gegeten. Dus wij gaan zeker terug!
Rudolf N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Goede pizzeria..vriendelijk personeel..
Behalve pizza's weinig of geen andere gerechten..
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Hele leuke sfeer en goede pizza's! M'n vriendin had een pizza met normale kaas en ze zei dat het de lekkerste pizza was die ze in tijden had gegeten. Ik had zelf de Vegan Mia pizza. Ik vond de bodem erg lekker, maar de vegan kaas iets minder helaas. Maar ik kom zeker nog een keer terug en dan neem ik een pizza zonder de vegan kaas. De rode huiswijn is ook zeer goed!
Laila K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Was heerlijk en goede bediening!
Eleni T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijke verse pizza's gegeten en een zeer prettige en (kind)vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten, voorgerechten waren fantastisch en de pizza keuze is prima. Grote lekkere pizza's en prijs verhouding okay. Wat mij nog wel opviel is de bediening wat nog niet als een geoliede machine samenwerkte. Zijn pas 5 weken open en moet misschien nog groeien. Een aanrader voor alle pizza liefhebbers.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Pizza zoals je ze in Italië ook eet.Verrassende combi meegebakken dadel met Parmaham en rucola dat was smullen.Comfortabele ambiance.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Goede pizza! Buffelmozzarella als extra topping is een aanrader.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was erg druk en er ging iets mis met onze bestelling maar zeer goed opgelost en het eten was heel erg lekker! Fijne bediening.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijke voorgerechten, geen zuinige porties, aantrekkelijk geserveerd. Uitgebreide pizza keuzelijst, met basic keuze maar ook wat luxere varianten met mooie opvallende combinaties. Alle gerechten duidelijk met veel liefde bereid, met verse ingrediënten van goede kwaliteit. Alles zeer goed op smaak.
Service optimaal. Erg vriendelijke, enthousiaste en attente dames.
Dit adresje is absoluut een zeer positieve aanvulling op de leukere en lekkere restaurantjes in deze buurt!
Ik ga hier zeker vaker komen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten bij deze nieuwe ontdekking vlak bij huis. Kleine antipasti was al vrij groot en zelfs ik kreeg m'n pizza niet op. Morgen nog een tweede keer genieten. Goede bediening, rustig terras, mooi interieur. Hier komen we nog vaker!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima gelegenheid om te eten!
Marisa B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wow een vegan en een non vegan pizza besteld en allebei heerlijk. Daarna nog een koffie en een limoncello op het terras gedronken met het mooie uitzicht op het water. Leuke bediening en goeie echte italiaanse producten. We komen zeker terug.