Pizza Heart Bar

31-203682547

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Pizza Heart Bar

Overheerlijke pizza’s uit een steenoven waar je volop van zult genieten. De pizza’s zijn rijkelijk belegd en hebben een uitstekende smaak. Niet zo heel verwonderlijk want alles wat je op de pizza aantreft is supervers! En dat ze van wanten weten is ook te merken in dit Italiaanse restaurant: pizza bestellen en binnen no time staat-ie op je tafel of kun je ‘m meenemen naar huis. Is het al wat later op de avond? Geen probleem! Tot diep in de nacht kun je hier nog een pizzaatje bestellen.

Meer informatie over restaurant Pizza Heart Bar

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pizza Heart Bar

Maureen N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Vanwege de uitgebreide vegan gerechten hier gegeten. Mijn vriendin had de vegan Parmagiana en ik de gourmet pizza met champignon en truffelolie. Pizzabodem is heerlijk! Beide gerechten waren heerlijk. Leuke locatie, trendy en sfeervol interieur. Als dessert een verukkelijke scroppino. Enige minpuntje was dat de wijnglazen ech te mager waren gevuld, dat hebben we ook aangegeven. Ze wilden ons volgende glas beter vullen, maar we hielden het bij 1 glaasje wijn. Gewoon standaard iets meer inschenken, nergens zijn de glazen zo slecht gevuld. Excuus dat de glazen groot zijn, kan echt niet. Wat de ervaring daar afmaakt is de superleuke bediening. We gaan zeker terug, eten was te lekker en de sfeer leuk! En de volgende keer de glazen wijn gewoon beter inschenken!
G. J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Geen snoepjes voor de kinderen dit keer en geen tafelwater werd aangeboden.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prima kwaliteit voor een schappelijke prijs!
Ferry D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Mooie eigentijdse pizzeria. Vriendelijke mensen en bijzonder goede pizza's.
tabitha S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Beste pizza van de stad!
Farshin G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik ga hier niet meer eten. Het deeg van de pizza's leek niet gaar te zijn. Mijn vriendin en ik waren er beide misselijk van de avond en dag erna ook. Mijn vriendin had een bericht op de website achtergelaten hierover maar kreeg geen reactie. We kregen een voorgerecht wat we niet besteld hadden. Aandacht van de bediening krijgen was lastig. Het tochtte en was vrij koud. Op een gegeven moment maar een jas aangedaan. Jammer, want zie dat veel andere mensen wel goede ervaringen hebben.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Vriendelijke en behulpzaam medewerkers, in de open keuken staat een indrukwekkende houtoven, hieruit komen heeeeeeeeerlijke pizza’s!!, lekker eten voor een goede prijs, wij komen terug????????
Hary S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Brechtje K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben hier lekkere pizza's gegeten. De bediening was ook erg vriendelijk en oplettend. Hippe inrichting, maar toch ook warm en gezellig.
Vroom M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Veel keus in de vegan pizza’s, maar niet heel lekker. Terwijl de ‘gewone’ pizza’s echt lekker zijn.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima houtoven pizzas, lekkere anti pasti. Goede wijnkaart. Fijne gastvrije en alerte (italiaanse) service.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Uitstekende pizza's voor een goede prijs!
Edvina B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We werden vriendelijk ontvangen in een modern en hip ingericht restaurant. Menu is super uitgebreid, de gourmet pizza die we hadden was lekker maar ook best machtig. De kinderpizza zag er heel leuk uit en smaakte ook lekker.
Sari H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekkere pizza, prima service! Komen zeker nog eens terug.
Sanneke D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lekkere pizza, uitgebreide keus. Vriendelijke bediening.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Voor de 2e keer hier in korte tijd. Erg lekker weer. Heel vriendelijk en warm personeel. We komen zeker weer terug! Aanrader: carbon pizza
Daphne A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk gegeten en goede sfeer. Bediening is aardig, lekker muziekje erbij en fijne inrichting met plantjes en hangende lampjes. Zeker een aanrader.
michiel D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekkere pizzeria met ruime keuze aan pizza’s. Vriendelijke bediening in een prachtig gerenoveerd restaurant met mooie open keuken.
tabitha S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
heerlijke pizza's en vriendelijke bediening