Pizza Heart Bar

Schollenbrugstraat 8 1091 Amsterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Pizza Heart Bar

Overheerlijke pizza’s uit een steenoven waar je volop van zult genieten. De pizza’s zijn rijkelijk belegd en hebben een uitstekende smaak. Niet zo heel verwonderlijk want alles wat je op de pizza aantreft is supervers! En dat ze van wanten weten is ook te merken in dit Italiaanse restaurant: pizza bestellen en binnen no time staat-ie op je tafel of kun je ‘m meenemen naar huis. Is het al wat later op de avond? Geen probleem! Tot diep in de nacht kun je hier nog een pizzaatje bestellen.

Meer informatie over restaurant Pizza Heart Bar

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima gelegenheid om te eten!
Marisa B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wow een vegan en een non vegan pizza besteld en allebei heerlijk. Daarna nog een koffie en een limoncello op het terras gedronken met het mooie uitzicht op het water. Leuke bediening en goeie echte italiaanse producten. We komen zeker terug.