Pizza Heart Bar

Schollenbrugstraat 8 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-203682547

Speciale deals

Over het restaurant Pizza Heart Bar

Overheerlijke pizza’s uit een steenoven waar je volop van zult genieten. De pizza’s zijn rijkelijk belegd en hebben een uitstekende smaak. Niet zo heel verwonderlijk want alles wat je op de pizza aantreft is supervers! En dat ze van wanten weten is ook te merken in dit Italiaanse restaurant: pizza bestellen en binnen no time staat-ie op je tafel of kun je ‘m meenemen naar huis. Is het al wat later op de avond? Geen probleem! Tot diep in de nacht kun je hier nog een pizzaatje bestellen.

Meer informatie over restaurant Pizza Heart Bar

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pizza Heart Bar

Eline B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Had hier gezien de recenties veel van verwacht. Van ons groepje van 5 nam 1 een pizza. Deze was ok, maar niet geweldig, slappe bodem. De andere 4 hadden niet-pizza gerechten. Aan de salade met gorgonzola en sinaasappel en dadels zat weinig smaak. De aubergine In de lasagna was niet gaar. Na een opmerking hierover ging deze terug de over in, maar het bleef niet gaar. Volgens de kok moest er een bite zijn. Prima, maar bite is niet ongaar. Voor ons was dit bezoek eenmalig. Ook krijg ik de indruk dat dit restaurant te ambitieus is opgezet: het is heel groot, maar slechts 5 tafeltjes waren bezet op een zondagavond.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Lekkere pizza's, aardige bediening en de twee geproefde wijnen waren perfect!
Joy G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Super service,leuke bediening, overheerlijk eten! Enorm gezellig,goede sfeer
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ik had met mijn twee kinderen al op een vroeg tijdstip gereserveerd, 18u. Bij aankomst bleken al 4 tafeltjes bezet te zijn. Dat gaf al direct een levendig beeld. Werden hartelijk ontvangen. Pizza's zijn heerlijk (en groot). Kinderen kunnen een pizza in drie vormen krijgen o.a. een beer. Aanrader om hier te gaan eten. Pizza uitstekend, vriendelijk en attente bediening.
Emmanuel K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Nice pizza!
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Pizza's zoals pizza's horen te zijn. Gebakken in een echte pizza-oven, bereid en opgediend door echte Italianen. Leuke eigentijdse tent.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten en entourage prima. Alleen de korting bleek niet te gelden bij reserveren na 18.30 uur (wij hadden gereserveerd om 19.00 uur) maar die regel heb ik nergens terug kunnen vinden, en bij ons bezoek aan een ander IENS-restaurant was dit niet het geval. Dus de volle mep betaald. Na 40 minuten wachten bleek dat mensen zonder reservering meteen een plek kregen. Pas na een opmerking hierover kregen wij - o ja- ook een tafeltje. Daarna was de bediening uitstekend.
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Perfecte zalige pizza's, de salade met gorgonzola en sinaasappel en dadels had wat smaakvoller gemogen. Er zat van alles te weinig in.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was onze derde keer en gewoon weer heerlijk.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
komt goed binnen! Blij met dit nieuwe restaurant. Goede pizza's zijn een zegen. Vegan cheese pizza; dat is nieuw EN LEKKER!!!!
Kan vegan cheese lekkerder zijn dan echte kaas? Wellicht! Mooi licht in dit restaurant! fijne bediening. Prima allemaal. Welkom!
Floris G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Verrassend lekker gegeten. We hadden beide een pizza, gewoon hoe een Pizza hoort te zijn, dessert was ook goed. Personeel wat deels Italiaans is vriendelijk en echt kortom ga er is eten!
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Mijn 2e keer eten bij Pizza ❤ Bar. Ontzettend goede pizzas hier, en ook keuze uit vegan optie! Voelt fijn om hier te eten en kom zeker voor de 3e keer terug!!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super gezellig. Aardige bediening.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij hadden al met z'n tweeën de vorige keer gesmuld.Nu vrienden meegenomen en was wederom heerlijk.Dat we met één persoon extra kwamen dan we hadden gereserveerd was geen probleem.We hadden ook alle 8 tegelijk onze pizza!!!!Top
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijke vegan pizza's! Vooral de vegan cheesecae was erg lekker!
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Eten was heerlijk, Vegan pizza en cheesecake waren goed van smaak en ook de vleeseters onder het gezelschap vonden het lekker. Mooie zaak en terras. Enige punt ter verbetering zou zijn dat er iets vaker gevraagd zou worden of we nog iets wilde drinken. Verder echt een aanrader voor goede pizza!!
Ellen F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben met 8 man gegeten. alle pizza's waren er tegelijk. Riant belegd, krokant. Ik had de Diavola: echt in geen tijden zo'n lekkere pizza gegeten. Dus wij gaan zeker terug!
Rudolf N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Goede pizzeria..vriendelijk personeel..
Behalve pizza's weinig of geen andere gerechten..
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Hele leuke sfeer en goede pizza's! M'n vriendin had een pizza met normale kaas en ze zei dat het de lekkerste pizza was die ze in tijden had gegeten. Ik had zelf de Vegan Mia pizza. Ik vond de bodem erg lekker, maar de vegan kaas iets minder helaas. Maar ik kom zeker nog een keer terug en dan neem ik een pizza zonder de vegan kaas. De rode huiswijn is ook zeer goed!