Pizza Heart Bar

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Pizza Heart Bar

Overheerlijke pizza’s uit een steenoven waar je volop van zult genieten. De pizza’s zijn rijkelijk belegd en hebben een uitstekende smaak. Niet zo heel verwonderlijk want alles wat je op de pizza aantreft is supervers! En dat ze van wanten weten is ook te merken in dit Italiaanse restaurant: pizza bestellen en binnen no time staat-ie op je tafel of kun je ‘m meenemen naar huis. Is het al wat later op de avond? Geen probleem! Tot diep in de nacht kun je hier nog een pizzaatje bestellen.

Meer informatie over restaurant Pizza Heart Bar

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pizza Heart Bar

michiel D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekkere pizzeria met ruime keuze aan pizza’s. Vriendelijke bediening in een prachtig gerenoveerd restaurant met mooie open keuken.
tabitha S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
heerlijke pizza's en vriendelijke bediening
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Lekkere vullende pizza's en gratis kraanwater. ????
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijke pizzas met echt zalige verrassende toppings. Dit restaurant gaan we zeker weten vaker bezoeken!
Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Hier nu voor de 2de keer gegeten en was weer helemaal goed. Heerlijk eten, lekkere wijn en prima service. Zeker met de 30% Iens korting is het echt een hele goede deal!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het eten was erg lekker. De bediening goed en de inrichting aangenaam.
Hendrik D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Overheerlijke en rijk gevulde pizza gegeten bij ❤ Bar! Goede bediening. Minpuntje, het was niet behaaglijk qua temperatuur, het tochtte soms.. Aanrader om een hapje te gaan eten!
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Leuk nieuw restaurant, lieve mensen, goede pizza's om me heen gezien, ook volkoren. De standaard 4 fromaggio beetje karig belegd. De focaccia met rozemarijn was heerlijk, iets te veel en een dipsausje zou lekker zijn.
De kaart is moeilijk leesbaar.

Enne, anjers in Amsterdamse horeca = nieges
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed ingerichte tent met heerlyke pizza's! De stoeltjes zitten niet echt ideaal en maken een hoop herrie met schuiven maar heb prima gegeten voor een goeie prijs
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Had hier gezien de recenties veel van verwacht. Van ons groepje van 5 nam 1 een pizza. Deze was ok, maar niet geweldig, slappe bodem. De andere 4 hadden niet-pizza gerechten. Aan de salade met gorgonzola en sinaasappel en dadels zat weinig smaak. De aubergine In de lasagna was niet gaar. Na een opmerking hierover ging deze terug de over in, maar het bleef niet gaar. Volgens de kok moest er een bite zijn. Prima, maar bite is niet ongaar. Voor ons was dit bezoek eenmalig. Ook krijg ik de indruk dat dit restaurant te ambitieus is opgezet: het is heel groot, maar slechts 5 tafeltjes waren bezet op een zondagavond.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Lekkere pizza's, aardige bediening en de twee geproefde wijnen waren perfect!
Joy G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Super service,leuke bediening, overheerlijk eten! Enorm gezellig,goede sfeer
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ik had met mijn twee kinderen al op een vroeg tijdstip gereserveerd, 18u. Bij aankomst bleken al 4 tafeltjes bezet te zijn. Dat gaf al direct een levendig beeld. Werden hartelijk ontvangen. Pizza's zijn heerlijk (en groot). Kinderen kunnen een pizza in drie vormen krijgen o.a. een beer. Aanrader om hier te gaan eten. Pizza uitstekend, vriendelijk en attente bediening.
Emmanuel K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Nice pizza!
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Pizza's zoals pizza's horen te zijn. Gebakken in een echte pizza-oven, bereid en opgediend door echte Italianen. Leuke eigentijdse tent.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten en entourage prima. Alleen de korting bleek niet te gelden bij reserveren na 18.30 uur (wij hadden gereserveerd om 19.00 uur) maar die regel heb ik nergens terug kunnen vinden, en bij ons bezoek aan een ander IENS-restaurant was dit niet het geval. Dus de volle mep betaald. Na 40 minuten wachten bleek dat mensen zonder reservering meteen een plek kregen. Pas na een opmerking hierover kregen wij - o ja- ook een tafeltje. Daarna was de bediening uitstekend.
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Perfecte zalige pizza's, de salade met gorgonzola en sinaasappel en dadels had wat smaakvoller gemogen. Er zat van alles te weinig in.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was onze derde keer en gewoon weer heerlijk.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
komt goed binnen! Blij met dit nieuwe restaurant. Goede pizza's zijn een zegen. Vegan cheese pizza; dat is nieuw EN LEKKER!!!!
Kan vegan cheese lekkerder zijn dan echte kaas? Wellicht! Mooi licht in dit restaurant! fijne bediening. Prima allemaal. Welkom!