Pizza Di Mama

Bruggestraat 12 3841 CP Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizza Di Mama

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Leuk ingericht restaurant, met groot terras aan de zijkant, in centrum Harderwijk. We kozen voor een tafel binnen. Binnen lijkt het een beetje op een huiskamer, grote lcd-schermen als schilderij, opvallende lampjes, van alles wat. Beiden een pizza en samen een salade. Op mijn verzoek extra pepers op de pizza (stond later niet extra op rekening, prima). Pizza heel erg lekker, salade gewoon. Vlotte en vriendelijke bediening. Beperkte kaart, prima prijzen. Een erg leuk restaurant om zeker nog een keer te bezoeken.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na een dagje walibi hier gegeten, het was vaderdag en erg druk. We werden heel hartelijk ontvangen, door de drukte en iets te weinig personeel duurde het allemaal wat langer. Wij hadden niet gereserveerd. Dit mocht de pret niet drukken gelukkig. Met een grote lach werden wij bediend, gezonde zelfspot en humor werd niet gemeden door de ober. Heerlijk om zo bedient te worden. De ambiance is erg gezellig, we konden heerlijk buiten onder de parasol eten. De pizza was erg machtig maar overheerlijk. Wij hebben met zijn vieren heerlijk gegeten. Dit is zeker een aanrader om heen te gaan, goed eten, kwaliteit goed, ambiance goed en geen opdringerig personeel.
Bart En Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We hebben op advies van de ober heerlijke pasta met biefstuk gegeten. Echt super... Als je in Harderwijk bent moet je hier echt naar toe.
Xxcheyen .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wij komen zelf uit Den Haag en zochten een goede italiaan in Harderwijk. Na de recenties te hebben gelezen kwamen wij vol goede moed aan bij Di Mama. We hadden gelukkig gereserveerd want het zat stampvol! Er werd ons een tafel aangewezen en we hebben vervolgens 15 min gewacht totdat iemand ons gedag kwam zeggen, en ons drinken opnam. Daarna duurde het ook weer dik 15 min totdat het drinken gebracht werd, en onze bestelling opgenomen werd. We gaven de drukte nog de schuld, maar het personeel had genoeg tijd om gezellig met elkaar te kletsen, i.p.v. Ons te helpen. Na een uur daar gezeten te hebben kwam eindelijk ons eten, dit was overigens heel lekker! We werden verleid tot de 'limocello taart' en bestelde hier 2 van (ieder een eigen taart) maar na 20 min kwam de bediening met 1 taart, met 2 lepels. We hebben geinformeerd bij het meisje wat onze bestelling had opgenomen, en zij beweerde te hebben gevraagd of de bedoeling '2 bestekjes' was. Dit is echter nooit gevraagd.. Maar goed er kwam een 2e taartje aan en deze was ook heerlijk! Conclusie: goed eten, minder goede service..
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Begonnen met een overheerlijk broodje met olijfolie en zout (onze favoriet). Daarna pizza carbonara en een pizza carpaccio (echt heeeerlijk). Wij eten regelmatig bij Di Mama..en echt..iedere keer weer genieten!
Nog een cafe corretto (met Sambuca) en gewone koffie na. Personeel is heel attent en vriendelijk.
Prima avond en zeker een aanrader!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Pizza di Mama is een wat gedateerd restaurant, komt rommelig over en is daarom zo leuk. Heeft een Italiaanse sfeer, ongedwongen, niet glad. De bediening is uitstekend, aardig, attent, niet opdringerig. Het eten is gewoon goed, niets bijzonders, maar zeker waar voor je geld. Oppassen dat de voorgerechten niet te groot zijn, dan nemen mensen het niet meer. Verder gewoon lekker recht toe recht aan.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Onlangs gegeten na een dagje Dolfinarium.
Het eten was prima, goede service en we hebben op het buitenterras gezeten.
Ik zelf heb een pizza gegeten en deze smaakt zoals een echte Italiaanse pizza hoort te smaken!
Greattaster .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We waren hier na een dagje Walibi met een groepje van 8. We hadden van tevoren op de website gekeken, we dachten een gewone normale Italiaan. Maar het was vol toen we aankwamen, terras en binnen. We hoorden achteraf van mensen die in Harderwijk wonen dat dit de beste Italiaan was. En inderdaad, die porties waren erg groot. Ik had een pasta met garnalen en kip, wat was dat een voortreffelijke pasta! Heel erg lekker. Top avond! Zeker herhaling vatbaar wanneer ik in de buurt ben.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
We hebben eten laten bezorgen. En dat was best vies. De salades waren niet vers, bruine randjes langs de blaadjes en stukken ananas erdoor heen gemikt, behoorlijk vreemd en zeker niet Italiaans. Verder een pasta formaggio, dus met saus van verschillende kazen; was m.n. een berg pasta met een vleugje kaassmaak. De pizza smaakte niet Italiaans, rare ingredienten erop. Nadat de ergste honger over was, de rest maar laten staan.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
wat een aardighe mensen, afgelopen week daar even wezen eten, en het was een toonbeeld van vriendelijkheid, lekkere inktvisringen en pizza tropicala. bediening was snel/efficient en de prijs is bijna "iets te voordelig ".
Walidje .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Ik kom hier al jaren. Fijne tent en super pizza's. Eten is gewoon top, bediening is goed. Mijn pizza tent! Vooral de pizza met vlees zijn erg lekker.
Vanderbol .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Bij Pizzeria Di Mama is het erg gezellig. De bediening is prima. De pizza Vesuvio en de vegetarische pizza zijn geweldig. Een echte aanrader. We zullen zeker weer terug gaan.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
ik bestelde een pasta carbonara zonder paprika (zoals die op de kaart stond) maar met champignons, dit was helaas niet mogelijk omdat de saus al gemaakt was.
Niet vers dus, domper.

Verder kregen we onwijs veel eten, vond het alleen niet erg lekker. Het was erg maagzuur opwekkend.

Het personeel was erg vriendelijk en de service was goed.

Besteld:
- brood met kruidenboter
- pasta carbonara.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Heerlijke pizza gegeten. Niet vet of met een mega dikke bodem, maar precies zoals het hoort. Lekker dun en knapperig en goed belegd met prima ingrediënten. De bediening was ook erg vriendelijk, niets was hen te veel (m.b.t. wijzigingen in beleg van de pizza's of wel/niet ijs bij de toetjes). Aanrader.
Maureen C.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Wij zijn er gisteren langs geweest, maar konden geen parkeerplaats vinden en hebben vanwege de storm en regen afgezien van het verderop zoeken naar parkeergelegenheid.
Dus n.a.v. de goede Iens-recensies heb ik gekozen voor bezorging. Helaas moet ik zeggen dat dit de slechtste pizza's waren die ik ooit heb geproefd. Het smaakt alsof er zeker een kilo zout in 1 pizza zit! Ben een verwende pizza-eter, maar kan een simpele, verse pizza (zelfs uit de diepvries) goed waarderen. Helaas was dit ver onder de maat en zeker nooit voor herhaling vatbaar. Heel jammer!
Foodlove27 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Restaurant is opgeknapt, beter aangekleed. Best gezellig!
In het weekend altijd druk. Reserveren dus!
Ik ben helemaal fan van deze keuken, alles poepie vers, goede smaak combinaties,
Inktvisringen gehuld in een kruidig jasje, lekker! Champignons met kaas en saus uit de oven! Heerlijk!
Pizza's vers, goede bodem, beleg goed gepropotioneerd, niet nat en sompig!
De pasta's hier zijn onze favoriet! Perfect!
Geen nagerecht genomen, we zaten te vol! )

Prijs voor wat je krijgt is super, 2 x voor, 2 x hoofd, 2 lambrusco,2 bier, 45euro! en we zaten mega vol! We gaan zeker vaker!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Sinds lange tijd eindelijk een Italiaans restaurant gevonden met echt lekkere pizza's. Het restaurant oogt rommelig, maar de pizza's smaken top. En de bediening is allervriendelijkst.
Janneke_S .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Pizzadeeg kundig bereid, krokant, rijk belegd en veel keuze qua combinaties. Ik ben geen pizzaliefhebber en wilde eigenlijk een calzone of pasta bestellen. De pizza's om me heen en de open keuken deden me snel beslissen om een pizza te nemen. Salade vooraf lekker fris.
Het werd snel uitgeserveerd, ondanks een vol restaurant, binnen en buiten, en we hebben echt een heerlijke pizza op, allebei! Serveerster was nog nieuw, waarschijnlijk, kon slechts 1 ding tegelijk en was niet zo geroutineerd. Toen haar collega een extra rondje over het terras liep, was alles ook meteen weer weggewerkt en kregen we meteen nieuwe drankjes. Terras ligt wat verder weg van de boulevard en de bak met de menukaart ziet er niet zo uitnodigend uit op het eerste gezicht. De borden van de gasten zagen er goed uit en we zijn lekker gaan zitten in de tuin. Zeker een aanrader in Harderwijk!