Pizza Cantina

Meer informatie over restaurant Pizza Cantina

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Adamo R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wordt ook aan de kinderen gedacht!
Daarnaast overheerlijke pizza's.
Leuk zo'n Italiaans biertje en lekkere Italiaanse achtergrondmuziek.
CRijvers .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Helaas geen gastvrij en vriendelijk ontvangst en bij het afrekenen en weggaan.....mag zeker aan gewerkt worden.( is heel belangrijk)
De seizoen pizza met verse vijgen en copaham was heerlijk.
Italiaanse rosé lekker fris.
Nagerecht (profitorol ) niet zo bijzonder.
Tip : werk aan de bediening in het gastvrij zijn met een glimlach, serveren van drankjes ( een glas onderaan aan vast pakken en een wijnglas aan de voet),
Italiaanse achtergrond muziek lijkt mij toepasselijk en sfeervol.
Kom graag nog eens terug .
Aamsmits .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Via Social Deal hier terecht gekomen.
Vooraf een salade caprese gegeten. Zeer smakelijk. Er wordt echte buffelmozzarella gebruikt. Mijn tafelgenoot had de groene salade. Deze bevatte naast sla ook gegrilde groenten en veel pijnboompitten.
Daarna de pizza. Vrije keuze van de kaart. Een uitgebreide kaart met zowel klassieke als originele combinaties.
De bodems waren mooi dun en de pizza's waren precies goed belegd. De smaak was uitstekend.
Daarna Tiramisu. Een belachelijk grote portie. Zeker na een pizza. De smaak daarvan was goed maar sprong er niet uit.

De inrichting van de zaak was zeer eenvoudig en kaal. Dit kan leuker.
Het was een warme dag en binnen was het nog warmer.
Benjamin87 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Fantastisch gegeten! Erg leuk en mooi restaurantje buiten het centrum van Breda (voor de deur parkeren). Vooraf een heerlijke salade caprese met verse buffelmozzarella. De pizza crudo was fantastisch, net als de pizza prosciutto en funghi. De tiramisu toe was eigenlijk net iets te veel maar omdat deze zo lekker was toch maar opgegeten.. Een prima espresso machiato toe.
Passievolle eigenaar die z'n klanten zo goed mogelijk wil bedienen. Komen hier zeker terug en echt het aanraden waard!
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
laat je niet misleiden door de locatie!
wat is het eten hier lekker... eindelijk weer een echte tomaat geproefd.
je ziet dat de eigenaar passie heeft voor het vak.

Heerlijke Pizza!

Edu S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na een halfjaartje weer eens komen kijken en proeven en de pizzabodems zijn zeker lekker. Lekker dun en knapperig. We hadden een enorme 5-kazen pizza, goed belegd en een pizza met courgettes en geitenkaas, ook goed. De saus is een beetje flets, we missen knoflook en olijfolie, anders zouden ze hoger scoren. Hun Tiramisu is verrukkelijk.
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We werden al erg gastvrij ontvangen, zagen meteen de mooie steenoven staan, verder was het erg strak en weinig italiaanse invloeden. Maar keurig netjes verder. Het meisje van de bediening was super vriendelijk en gezellig. We hebben van de bescheiden kaart een heerlijke pizza uitgezocht. Nou de pizza was super lekker, heerlijk deeg, super mooi gebakken, mooi formaat en erg smakelijk. Het dessert was ook bescheiden qua keuze, maar ook erg lekker, vooral de huisgemaakte tiramisu is een aanrader. We hadden een erg gezellige avond, echt lieve, leuke, vriendelijke mensen die zeker een mooie recensie vedienen met hun vrij nieuwe pizzeria. Ons zien ze zeker weer.
Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Een relatief nieuw pizza-restaurant uitgeprobeerd, en dat is ons prima bevallen! Erg smakelijke pizza's en ook de voorgerechten waren heel smaakvol. Stoelen zitten prima, inrichting is lekker fris en er is een ruime keuze aan pizza's op de menukaart. Een kleine wijnkaart, maar dat is prima. Alle tafels waren bezet en dat is een goed teken. De prijs-kwaliteit verhouding is prima in orde.
L.gouda .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vriendelijke bediening maar vooral Heerlijke pizza's! In ons gezelschap 3 verschillende pizza's besteld en allemaal heerlijk belegd en een goede bodem. Positieve uitschieter: pizza crudo.
Leoenjeannette .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Als voorgerecht licht aangebrande focaccia en van beide pizza's daarna was er 1 zwart van onderen/ verbrand en de andere gedeeltelijk zwart/verbrand. Bovendien waren beide 'buffalo' pizza's schaars belegd met niet meegebakken stukjes tomaat en mozzarella; alsof je een (rauwe) salade caprese op een pizzabodem eet. Reactie van de kok: De pizza-oven wordt soms te heet en hij was nog zoekende naar een oplossing. Dit terwijl ze al maanden open zijn! Misschien een idee om de fabrikant eens te benaderen?! Als je alleen pizza's op het menu hebt staan dan mag je er toch wel voor zorgen dat die in orde zijn! Bovendien waren ze zo goedkoop niet! Géén aanrader!
Johannesgovaert .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Op een vrijdagavond in dit relatief nieuwe restaurant gegeten. Zeer vriendelijke bediening en gastheer die een praatje komt maken. Zelf ben ik opgegroeid met een houtoven voor pizza's maar de pizza's uit de gasoven van Cantina waren minstens zo goed. Kan me niet vinden in een van de recensies over de 'natte bodem': onze pizza's waren juist zeer krokant en precies wat je er van moet verwachten. De menukaart geeft genoeg keuze uit pizza's en indien je wat anders wilt zijn er een (beperkt) aantal alternatieven. Uitgebreide menukaarten van pizzeria's leveren alleen maar 'opvulling' dus wat mij betreft juist goed dat dit restaurant zich met name focust op de pizza's.
Timing van opdienen was goed (niet te lang en niet te snel tussen de gerechten). Menu van tomatensoep (uitstekend), pizza Iberico en koffie. Met daarnaast een gedeelde sla en een glas huiswijn (goede huiswijn overigens!) kwam dit op 25 euro pp, al met al zeer betaalbaar.
Mij betreft een aanrader!
Buongustaioo .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Na een enthousiaste recensie in BN/De Stem besloten om zelf te ervaren. Prima avond gehad, erg gastvrije eigenaar / pizzabakker. Het restaurant is nog niet lang geleden verbouwd en dit is mooi gedaan. De pizzaoven in het midden geeft de zaak een leuke uitstraling. Qua eten waren de insalata caprese (voorgerecht) en pizza Melanzane (hoofdgerecht) zoals deze zouden moeten zijn. Verse producten - en echte buffelmozzarela. Wijnen zijn goed en met name ook gunstig geprijsd. Ik ga hier vaker komen...
Job V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Met zijn drieën pizzatje gegeten.
Uitstraling is familie huiskamer maar het is nog een beetje kaal wat betreft aankleding. Bediening vriendelijk. De steenoven staat middenin het restaurant voor een authentiek effect. Assortiment drank en eten beperkt maar dat maakt de keus natuurlijk makkelijk. Wij bestelden drie verschillende pizza s en waren goed te spreken over het beleg maar waren wat teleurgesteld over de bodem. Die was erg nat. Oven heet genoeg?
Edu S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
De pizza-oven ziet er veelbelovend uit, maar de kwaliteit van de pizza van mij komt niet boven het niveau van de zelfgebakken diepvriespizza uit. Best lekker, maar de oven moet waarschijnlijk nog op temperatuur komen want er zit geen leven in die bodem. Ik begin altijd met een pizza Margerita en als die al niet de vrolijkheid uitstraalt van een Vesuvius dan ben ik bang voor een vervolg. Ze hebben wel een lekkere huiswijn en ze bediening is heel erg aardig, een familiale sfeer.
Anne-D .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Gisteren bij pizzabakker Bram gegeten, heel gezellig en heerlijke pizza's uit een prachtige oven. Goede prijs kwaliteit verhouding in dit voor alle dagen van de week geschikte buurt restaurant!
Bajoriss .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Ontzettend gezellig restaurantje en werkelijk heerlijke pizza's gegeten. Schappelijke prijs en de gastheer Bram zorgde voor extra sfeer. Kortom, een echte aanrader!
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Aanwinst in de buurt! Echte steenovenpizza's. Ook lekker huiswijntje erbij. Vroeger zat hier een friettent maar nu helemaal verbouwd tot pizzeria. Erg mooi geworden en er hangt een goede sfeer. Aanrader!