PITZ Pinchos Bar

Vrijdag, zaterdag en zondag: 14.00 - 00.30

Jouw recensie over het restaurant PITZ Pinchos Bar

Ruud C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gezellig gegeten!! Alles was lekker!!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Leuk restaurant, goede sfeer. Gezellig avondje weg. Eten was lekker, genoeg variatie.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Met vrienden vanavond heerlijk Pinchos gegeten. Het was niet druk maar dat deed aan de sfeer niets af, en ook aan de service niet. Amicaal maar niet té, en de muziek en verlichting van de zaak op een goed niveau. Wederom een bezoek dat voor herhaling vatbaar is.
Margarita T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Gezellige tent , leuke meid in de bediening gezellige babbels
Afgelopen zaterdag 01 december geweest. Heerlijk informeel gegeten.
Vriendelijke eigenaar die later op de avond kwam.
Voor herhaling vatbaar!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Bij pinchos en tapas denk je aan sfeer en niet aan grote plakken kaas maar aan eten dat met liefde is bereid. De koude hapjes waren niet op kamertemperatuur maar net uit de koelkast. Het zou een beleving moeten zijn. De koude hapjes waren koud net als de warme gerechten, koud dus. Eigenaar was er op zaterdagavond niet om het op te lossen en de keuken was incapabel.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten en je wordt niet van je tafel weg gekeken. Van half 6 tot half 10 heerlijk ongedwongen gegeten. Echt top.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Prina tapas. erg lekker, veel keus.
Stoffelsah .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wat een leuke aanwinst voor Oosterhout. Veruit het meest gezellige, hippe tentje dat in de Klappeijstraat zit! Kom graag weer!
Nigel S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Super lekker gegeten en een gezellige avond gehad. Pitz Pinchos Bar in Oosterhout is zeker voor herhaling vatbaar. Na het eten lekker blijven borrelen!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We wonen pas kort in Oosterhout, en moeten alle tentjes nog leren kennen. Pitz had erg goede reviews en meteen gereserveerd. Eerst even bij Tante Margaux wat gedronken (aanrader!) en toen gegeten bij Pitz.

Een leuke tent, erg nette en enthousiaste bediening, dus zover zo goed. Echter het eten zelf was iets minder. Ik denk dat het prima is als je met wat vrienden en wat biertjes verder snel wat wilt snacken, maar de stokbroodjes proeven alsof ze al (ver) van tevoren gemaakt zijn en de tapas is ook iets te overdreven in de smaak.

Als ze het gewoon vers maken en de ingredienten simpel houden, dan zou ik zeker terugkomen. Nu.. moeten we eerst maar de andere tentjes ontdekken. Qua gezelligheid dus niets mis, het eten is alleen niet zo.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Vriendelijke bediening, lekkere wijn
Mieneke L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Duurt lang voordat eten er is verder lekker eten en gezellig
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De tapas waren prima, maar we hadden de pech dat binnen een feestje werd gevierd. Dat maakte het rumoerig.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wij hebben genoten van het lekkere eten en de prettige bediening !
O
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gereserveerd, kregen inderdaad de plek zoals gevraagd, alle combinaties waren mogelijk zoals wij ze wilden hebben. Voor herhaling vatbaar
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Vanavond ervaren hoe aan gewoon goed eten, afbreuk wordt gedaan door de bediening.
Niet dat men niet vriendelijk was ofzo, maar er werd veel gemist. Bestelling kwam niet goed door; in plaats van een sorry alleen een schaapachtige blik en de vraag ‘wat had u besteld dan?’.
Naarmate de avond voorbijging zaten er op een gegeven moment vanaf 20:30 nog maar twee tafels (waaronder die van ons). Voor de dessertronde hebben we de bestelling nog net niet zelf in de keuken moeten neerleggen, want de dames van de bediening waren vooral bezig met zichzelf, elkaar, of het spoelen van glazen.
Eerste keer dat wij dit meemaakten, dus we weten hoe het hier ook gewoon kan (= prima); de vrienden die we hier voor het eerst mee naartoe namen zeiden na afloop dat zij vanwege de bediening hier niet een tweede keer heen zouden gaan. Gemiste kans dus. Jammer!
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Geweldige ervaring, veel keuze
Esther F.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Leuke tent, gezellig terras. Heerlijk eten. Ga er zeker nog eens terug!
Mirella G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Reservering was niet doorgekomen, gelukkig was er telefonisch contact zodat we daar al eerder achter waren gekomen. Aangezien het vol was hebben ze toen een tafeltje van buiten binnen erbij geplaatst zodat we toch konden eten. Top service dus.