PITZ Pinchos Bar

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant PITZ Pinchos Bar

Marion D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De tapas waren prima, maar we hadden de pech dat binnen een feestje werd gevierd. Dat maakte het rumoerig.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wij hebben genoten van het lekkere eten en de prettige bediening !
O
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gereserveerd, kregen inderdaad de plek zoals gevraagd, alle combinaties waren mogelijk zoals wij ze wilden hebben. Voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Vanavond ervaren hoe aan gewoon goed eten, afbreuk wordt gedaan door de bediening.
Niet dat men niet vriendelijk was ofzo, maar er werd veel gemist. Bestelling kwam niet goed door; in plaats van een sorry alleen een schaapachtige blik en de vraag ‘wat had u besteld dan?’.
Naarmate de avond voorbijging zaten er op een gegeven moment vanaf 20:30 nog maar twee tafels (waaronder die van ons). Voor de dessertronde hebben we de bestelling nog net niet zelf in de keuken moeten neerleggen, want de dames van de bediening waren vooral bezig met zichzelf, elkaar, of het spoelen van glazen.
Eerste keer dat wij dit meemaakten, dus we weten hoe het hier ook gewoon kan (= prima); de vrienden die we hier voor het eerst mee naartoe namen zeiden na afloop dat zij vanwege de bediening hier niet een tweede keer heen zouden gaan. Gemiste kans dus. Jammer!
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Geweldige ervaring, veel keuze
Esther F.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Leuke tent, gezellig terras. Heerlijk eten. Ga er zeker nog eens terug!
Mirella G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Reservering was niet doorgekomen, gelukkig was er telefonisch contact zodat we daar al eerder achter waren gekomen. Aangezien het vol was hebben ze toen een tafeltje van buiten binnen erbij geplaatst zodat we toch konden eten. Top service dus.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij hadden wat te vieren.
En dit werd op alle fronten volbracht.
Vriendelijk personeel bij binnenkomst, goede uitleg bij aanvang en alles werd goed gepresenteerd.
Al met al het was er een feestje om te eten.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Prima gegeten en gedronken. Vriendelijke bediening, aangename sfeer, fijne muziek.
Een andere tafel (naast ons) leek aan het ‘zeuren om te zeuren’, wij hadden daar geen enkele aanleiding toe. Erg leuk verjaardags-etentje gehad!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Op zich prima gegeten. We hadden het verrassingsmenu. Maar ik vind de tapas in andere tapasrestaurants in Oosterhout beter. Hier veel met brood en de echt standaard tapas. Niet echt bijzonder.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Was heel gezellig
Alleen heel veel met brood was het enige jammere
Jack J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijke gerechten bij PITZ. Wij (drie personen) maakten gebruik van het menu (€ 22,50 pp). Dat zijn 5 gangen. De consequentie is, dat je op een bepaald moment een plankje krijgt met 6 verschillende gerechtjes die je dan met drieën moet delen. Dat is lastig. Vriendelijke flexibele bediening.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Hele leuke kaart met zowel pinchos als tapas. Je moet wel even door hebben hoe de kaart werkt, maar daarna kan leuke en lekkere combinaties maken van verschillende hapjes. Het brood wat ze voor de pinchos gebruiken is zalig.
Hele vriendelijke en aardige service.
Tot slot is ook de prijs heel vriendelijk. Je krijgt er een enorm vakantiegevoel van.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Ontvangst was goed, bediening was op de hoogte van de reservering want ik werd direct bij naam aangesproken. We mochten zelf een plekje uitzoeken op het overdekte terras. Kaart ziet er divers en goed uit, voldoende keuze voor zowel eten als drinken.
Begonnen met de borrelplank voor 2 personen, flinke plank met allemaal koude hapjes. Hierna enkele kleine gerechtjes van de kaart geprobeerd, alles lekker en mooie porties.
Bediening erg attend en vlot.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het eten, erg lekker. Bediening, vriendelijk. Wachttijd tussen bestelling en uitserveren, lang. Dat werd door de bediening ook opgemerkt (zonder dat we er zelf over begonnen) en op attente wijze opgelost. Super gedaan. Bezoek was voor herhaling vatbaar :-)
Fransje V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het gezellige terras van Pitz in de binnenstad van Oosterhout. Vriendelijk personeel & heerlijke gerechtjes. Een avond uit die voor herhaling vatbaar is!
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het was lekker en heel vriendelijke en snelle bediening.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Gezellig restaurant met een leuk buitenterras. Veel lekkere gerechten en veel mogelijkheden om iets te eten of zeer uitgebreid te eten. Zeer een aanrader om naar toe te gaan.
Vivian H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. Onze gereserveerde plaats bleek op hoge krukken te zijn maar omdat ik daar niet op en af kan komen werd er naar een andere oplossing gezocht en kregen we al snel een gewone tafel!

Het concept is net even anders dan een tapasbar. Je hebt hier meerdere keuzes, je kunt kiezen voor een menu, tapas alla card of Pincho's zowel onbeperkt als plankjes met 5 of 10 stuks erop.
Wij hebben dit keer gekozen voor de Pincho's. Erg lekker, verrassende combinaties. Ook het brood is zeer verrassend, voor het eerst zwart brood gezien en gegeten... heerlijk!!

De inrichting van Pitz is ook erg gezellig. Je zit er echt rustig, wij zaten in het terrasgedeelte en ondanks dat het helemaal vol zat was het heerlijk rustig. Kortom wij hebben er een heerlijk relaxte avond gehad met heerlijk eten en drinken (ook de drankkaart biedt veel), en wij gaan zeker terug komen!

een klein minpuntje:
bij de koude Pincho's wordt het broodje snel taai.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hebben genoten, gezellige inrichting, goede bediening. Gekozen voor het menu, het was allemaal erg lekker en meer dan genoeg. Een aanrader