Pistache Halab

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Pistache Halab

Iem K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vandaag verschillende mezze's genomen: kibbeh, humus, falafel, tablouleh en kipshawarma. Alles had een geweldig lekkere smaak. Als dessert de knafeh genomen en al happend waande ik me weer in het Midden-Oosten dat ik als kind kende.
Arie2011 D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben hier met 4 personen gegeten met een Groupon. Feyenoord had gewonnen die dag, het was erg druk in de omgeving en ook erg druk in het restaurant. De eigenaar had een berichtje gestuurd of we wat later konden komen. Omdat we een weekendje weg waren, had ik die mail niet gelezen, maar aangezien wij de afgesproken tijd ook niet zouden halen, heb ik even gebeld dat we later kwamen, dus dat kwam prima uit.
Toen we aankwamen, werden we hartelijk welkom geheten. Het tafeltje waar we neer gezet werden, was nog niet afgeruimd omdat het zo druk was, maar binnen de kortste tijd was dat prima geregeld.
Ondanks het zo druk was, heeft de eigenaar goed overzicht en binnen de kortste keren hadden we 2 volle schotels op tafel met de mixed grill. Er was goed uitgelegd wat en hoe de bedoeling was en we hebben heerlijk genoten van alle gerechten, allemaal van de houtskool bbq en dat proef je goed. Alles maakte heerlijk en de gezellige, vriendelijke eigenaar kwam steeds nog wat hapjes brengen die we moesten proeven!
We hebben wat baklava mee naar huis genomen en die smaakte ook fantastisch, heerlijk zoet , zoals het hoort, maar niet té zoet.
Dit is absoluut een adresje waar we nog eens terug komen!
Ninaaa .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Superlekkere manouche en heerlijke Syrische baklawa gebakjes. Vooral de maamoul met dadels is heel lekker. Echt een aanrader.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Pistache Halab heeft Syrische heerlijke zoetigheden en ontbijt. Het één is nog lekkerder dan het ander vooral de koekjes met walnoot en pistache vulling waren zalig. Het eethuisje is heel mooi fris en toch gezellig ingericht met houten meubels, kroonluchters en een moderne uitstraling. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en leggen geduldig uit wat alles nu precies is. Een mooie aanwinst voor Rotterdam.