Pistache Halab

209-B Nieuwe Binnenweg 3021 GB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Pistache Halab

Al eens kennis gemaakt met de Syrische keuken? Ga op ontdekkingstocht en ontdek nieuwe smaken en nieuwe smaaksensaties. Echt iets voor de culinaire ontdekkingsreiziger die alles al gezien en geproefd denkt te hebben. Heel veel hapjes en gerechtjes op tafel, mooi gepresenteerd met vele kleur en afwisseling. Je weet niet wat je moet kiezen! Genieten van een andere cultuur waar je authentieke gerechten zult proeven.

Halve fles mineraalwater

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Pistache Halab

Paulo G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Toen deze zaak voor het eerst open ging, dachten we...we gaan even de Syrische shoarma proberen vooral omdat we veel goede eet-kennis hebben van deze soort shoarma...
Je kreeg een zeer grote broodje shoarma vlees voor 4,50 EURO, en het was genoeg voor 1 persoon.
Naarmate er meer klanten naar deze zaak kwamen, en bekender werd...werden de broodjes alsmaar kleiner en minder vlees en bovendien werd de prijs ook nog verhoogd naar 5 EURO!!!!
We hebben de verkoper erop aangesproken, en zijn excuus was dat de "eigenaar veranderd was" en de andere keer zei hij "Ja.... de klanten wilden liever lamsvlees ipv mix vlees en vandaar dat de prijs duurder werd en de broodjes kleiner??!!
Dit slaat nog nergens op??!!
We waren verplicht om per persoon 2 broodjes te kopen, zodat we genoeg hadden en voor 10 EURO is deze Syrische shoarma totaal niet waard!
Wij vonden het nergens op slaan, helaas Pistache jullie waren echt top en helaas zijn jullie broodjes niet meer te kopen voor zo'n dure prijs en zeer te kleine broodjes!
John W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed eten voor een meer dan redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Klein restaurantje, daardoor rumoerig.
Jochem G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
De verlichting zou wat sfeervoller kunnen
Dominique F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij gingen hier eten voor mijn moeders 50ste verjaardag. Mijn moeder houdt van avontuurlijk eten dus daarom kozen wij voor Pistache Halab. Dit was een geslaagde keuze. Allereerst werden we hartelijk ontvangen door de eigenaar zelf, die mijn moeder feliciteerde met haar verjaardag. Hierna moest hij er jammer genoeg vandoor maar niet voordat hij alle gasten gedag had gezegd. Op aan raden van hem hebben wij voor de specialiteit met drie spiesen gekozen die geserveerd werden met een soort dunne tortilla. Hier hebben heerlijk van gegeten, en er was meer dan genoeg. Hierna kwamen de verschillende soort baklava gemaakt door de eigenaar zijn vrouw. Het enige wat mij altijd tegenstaat met baklava, is dat de honing er uit druipt. Dat was hier gelukkig niet het geval en er was ook niet zuinig gedaan met de pistachenootjes. Al met al een geslaagde avond.
Imad K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vandaag verschillende mezze's genomen: kibbeh, humus, falafel, tablouleh en kipshawarma. Alles had een geweldig lekkere smaak. Als dessert de knafeh genomen en al happend waande ik me weer in het Midden-Oosten dat ik als kind kende.
Arie2011 D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben hier met 4 personen gegeten met een Groupon. Feyenoord had gewonnen die dag, het was erg druk in de omgeving en ook erg druk in het restaurant. De eigenaar had een berichtje gestuurd of we wat later konden komen. Omdat we een weekendje weg waren, had ik die mail niet gelezen, maar aangezien wij de afgesproken tijd ook niet zouden halen, heb ik even gebeld dat we later kwamen, dus dat kwam prima uit.
Toen we aankwamen, werden we hartelijk welkom geheten. Het tafeltje waar we neer gezet werden, was nog niet afgeruimd omdat het zo druk was, maar binnen de kortste tijd was dat prima geregeld.
Ondanks het zo druk was, heeft de eigenaar goed overzicht en binnen de kortste keren hadden we 2 volle schotels op tafel met de mixed grill. Er was goed uitgelegd wat en hoe de bedoeling was en we hebben heerlijk genoten van alle gerechten, allemaal van de houtskool bbq en dat proef je goed. Alles maakte heerlijk en de gezellige, vriendelijke eigenaar kwam steeds nog wat hapjes brengen die we moesten proeven!
We hebben wat baklava mee naar huis genomen en die smaakte ook fantastisch, heerlijk zoet , zoals het hoort, maar niet té zoet.
Dit is absoluut een adresje waar we nog eens terug komen!
Ninaaa .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Superlekkere manouche en heerlijke Syrische baklawa gebakjes. Vooral de maamoul met dadels is heel lekker. Echt een aanrader.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Pistache Halab heeft Syrische heerlijke zoetigheden en ontbijt. Het één is nog lekkerder dan het ander vooral de koekjes met walnoot en pistache vulling waren zalig. Het eethuisje is heel mooi fris en toch gezellig ingericht met houten meubels, kroonluchters en een moderne uitstraling. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en leggen geduldig uit wat alles nu precies is. Een mooie aanwinst voor Rotterdam.