Pistache Café

Prinsestraat 134 2513 CH Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pistache Café

Jim K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prima plek voor een korte stop. Een goed verzorgde zaak, prima producten en leuke vlotte bediening.
Ik kom hier zeer regelmatig.
Jam K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Goed verzorgde zaak waar het altijd, zelfs als het druk is, goed toeven is. Snelle/correcte bediening en goede producten. Houden zo!
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Lekker ontbeten buiten bij pistache. Het zaakje ziet er leuk en fris uit met kleine ronde tafeltjes buiten. Het is een redelijk druk punt, dus verwacht niet in stilte te eten, maar dat zie je van te voren en heeft ook wel wat. Wij hadden een panini met avocado en wentelteefjes. Vooral de wentelteefjes waren heerlijk, maar alles was prima in orde. De jongen die ons bediende was vriendelijk, vergat wel de glaasjes water maar was correct. Het meisje echter, was verre van vriendelijk. Ik durfde bijna niets meer aan haar te vragen, door haar manier van reageren. Jammer want het doet afbreuk aan verder een leuke zaak.
Nelisse L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Onlangs geluncht bij Pistache. Mijn man had een club sandwich, was volgens hem erg smakelijk. Mijn broodje zalm was prima maar niks bijzonders. De bediening daarentegen was hoogst onbeschoft. Niet alleen naar ons maar naar meerdere gasten op het terras.
Ik vroeg wat warm water voor de fles van mijn baby. Na meerdere geërgerde blikken kreeg ik het met veel pijn en moeite voor elkaar. Ik hoop niet dat jullie met al je gasten zo omgaan want dan is jullie tentje geen lang leven beschoren. Jammer! De locatie is top, het had zo leuk kunnen zijn. Ik kom hier in ieder geval niet meer terug.
May L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Stugge bediening, kunnen weinig lachjes vanaf. Glaasje water kreeg ik eindelijk toen ik op het punt stond om weg te gaan. Zand in mijn salade wat volgens de bediening de pesto was...
Wij komen niet meer terug!
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
wat een goed ingericht en gezellig café! Complimenten. Heerlijke koffie met suikervrij gebak wat ons goed deed omdat we dat zo weinig zien. Ik had een stukje kokoslimoen gebak en mijn partner een soort snickergebak, maar dan op de gezonde wijze. Onze dochter had een panini avocado, mozzarella, tomaat en aioli, wat echt heerlijk was. De bediening is correct, snel en vriendelijk. Toilet was schoon en rook lekker. Leuke locatie tegenover de Koninklijke stallen en met mooi weer kun je ook buiten zitten. Wij gaan terug!