Pistache Café

Lang

Jouw recensie over het restaurant Pistache Café

kirstene .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Al meerdere keren was ik langs dit leuke tentje gefietst en vorige week zondag ging ik er dan eindelijk lunchen. Het was gezellig druk en we stonden bij de ingang te wachten op een tafeltje. Een serveerster kwam op ons aflopen en we kregen het idee dat we "in de weg" stonden. Dit werd bevestigd toen zij ons vroeg: "wat is hier de bedoeling van?". Ook goedemiddag zei ik.. het leuke gevoel wat ik had bij dit tentje was direct weg.

We gaven het desondanks wel een kans. We bestelden koffie, een smoothie een broodje en pancakes. Bij de bediening kon er geen lach vanaf. De koffie smaakte goed en de smoothie ook. Ik had pannenkoeken besteld en dit waren bijna 2 euromunten op elkaar gestapeld, zo klein. Ik had aan deze lunch niet genoeg.

Na de lunch werd onze tafel niet afgeruimd en wilden wij erg graag nog iets bestellen, maar niemand kwam (op dat moment waren er 5 andere tafeltjes). Ik ben toen zelf naar de bar gelopen om te bestellen.

Ik kom er niet meer terug. De smaak van het eten was goed, maar de porties echter klein. Het super leuke tentje wordt overschaduwd met de negatieve houding van het personeel. Echt zonde er zit zoveel meer in.
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mijn dochter dacht mij met moederdag een lunch bij Pistache cadeau te doen. Aangekomen werden we door geen van de drie aanwezige personeelsleden begroet. We zochten zelf een tafeltje uit (leuk interieur, mooie locatie, masar ach wat staan die tafeltjes dicht bij elkaar, je zit bijna op schoot bij je buren). Na 10 minuten kwam een serveerster die niets zei maar bij onze tafel ging staan met een vragend gezicht. Ik zei uiteindelijk "moet ik eerst wat zeggen?" Nee, zei ze, willen julllie wat drinken. Twee thee graag. Voordat we konden zeggen dat we ook graag de lunchkaart wilden was ze al weg. De mensen die naast ons zaten (leuk jong stel) zeiden dat ze zich zeer verbaasten over de bediening, hoe onbeschoft etc. Ik denk dat doordat de zaak zo goed loopt, het zit er namelijk altijd vol en het terras is afgeladen, dat het succes hen naar het hoofd is gestegen. De thee werd neergezet en "willen jullie ook nog wat eten?" werd er gevraagd. Mijn dochter die nooit zo adrem en mondig is was zo pissig (zij had mij tenslotte uitgenodigd) zei nijdig "nee dank je, we gaan onze lunch wel ergens anders gebruiken". De serveerster zei net nog niet moet jij weten, maar haar gezicht sprak boekdelen. Onze buren zeiden, zo daar komen jullie mooi onderuit! Wij hebben al besteld...We zijn naar de overkant gegaan naar J&M. En je vraagt je dan oprecht af waarom het daar niet stampvol is. Zeer vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Voor het eerst gegeten samen met 2 vriendinnen, de smooties waren lekker, het eten was lekker en de service was zeer goed ????!
Ja, zeker een plekje voor mij om vaker heen te gaan. Plus het interieur is iets waar je meteen vrolijk van word :-)
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prima plek voor een korte stop. Een goed verzorgde zaak, prima producten en leuke vlotte bediening.
Ik kom hier zeer regelmatig.
Jam K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Goed verzorgde zaak waar het altijd, zelfs als het druk is, goed toeven is. Snelle/correcte bediening en goede producten. Houden zo!
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Lekker ontbeten buiten bij pistache. Het zaakje ziet er leuk en fris uit met kleine ronde tafeltjes buiten. Het is een redelijk druk punt, dus verwacht niet in stilte te eten, maar dat zie je van te voren en heeft ook wel wat. Wij hadden een panini met avocado en wentelteefjes. Vooral de wentelteefjes waren heerlijk, maar alles was prima in orde. De jongen die ons bediende was vriendelijk, vergat wel de glaasjes water maar was correct. Het meisje echter, was verre van vriendelijk. Ik durfde bijna niets meer aan haar te vragen, door haar manier van reageren. Jammer want het doet afbreuk aan verder een leuke zaak.
Nelisse L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Onlangs geluncht bij Pistache. Mijn man had een club sandwich, was volgens hem erg smakelijk. Mijn broodje zalm was prima maar niks bijzonders. De bediening daarentegen was hoogst onbeschoft. Niet alleen naar ons maar naar meerdere gasten op het terras.
Ik vroeg wat warm water voor de fles van mijn baby. Na meerdere geërgerde blikken kreeg ik het met veel pijn en moeite voor elkaar. Ik hoop niet dat jullie met al je gasten zo omgaan want dan is jullie tentje geen lang leven beschoren. Jammer! De locatie is top, het had zo leuk kunnen zijn. Ik kom hier in ieder geval niet meer terug.
May M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Stugge bediening, kunnen weinig lachjes vanaf. Glaasje water kreeg ik eindelijk toen ik op het punt stond om weg te gaan. Zand in mijn salade wat volgens de bediening de pesto was...
Wij komen niet meer terug!
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
wat een goed ingericht en gezellig café! Complimenten. Heerlijke koffie met suikervrij gebak wat ons goed deed omdat we dat zo weinig zien. Ik had een stukje kokoslimoen gebak en mijn partner een soort snickergebak, maar dan op de gezonde wijze. Onze dochter had een panini avocado, mozzarella, tomaat en aioli, wat echt heerlijk was. De bediening is correct, snel en vriendelijk. Toilet was schoon en rook lekker. Leuke locatie tegenover de Koninklijke stallen en met mooi weer kun je ook buiten zitten. Wij gaan terug!