Pistache Amsterdam

Frederiksplein 6 1017 XM Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pistache Amsterdam

Arne S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
top pizza! lekker voor thuis of in het park. Vers gemaakt en veel keuze. Ook wijn en salades! Om de hoek bij het Frederiksplein / Utrechtsestraat
Els V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heel lekker pizza's, niet standaard, met ook aantal andere opties, lasagna, kip, salade.
Italiaanse pizzabakker, met mooie houtoven, aanrader voor afhalen pizza!
Yob D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Idd lekkere pizza's. Maar voor de duidelijkheid, dit is geen restaurant, maar een afhaal. Jammer, want is mooi plekje en ditto pand. Maar prima keuze dus voor thuis.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Wat een aanwinst! Geweldige pizza's uit een houtoven om af te halen. Niet de standaard pizza's maar pizza's met de heerlijkste ingrediënten en deeg dat drie dagen heeft staan rijzen (is mij verteld). Pizza Truffel is een genot. Schrik niet van de temperatuur binnen. Mij hebben ze al als vaste klant.