PiriPi

Kerkstraat 25 2042 JD Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant PiriPi

Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Dit weekend geweest. Eerst bestelden we de grote gamba;s en pikante kip. Gamba's waren er niet ok kan gebeuren (half 7!) dan de kleine garnaaltjes in knoflooksaus. Allebei prima.
2e ronde: pijlinktvis en lamskoteletten. Allebei niet aanwezig. Venusschel[pjes dan maar..... eh niet aanwezig. We zijn klaar met dit restaurant opgestapt en nooit meer! Ziet er leuk uit, maar daar heb je dan alles mee gezegd!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Waren hier afgelopen oktober geweest en toen best tevreden, maar afgelopen keer was echt een drama. Personeel heeft geen oog voor de klanten, na lang wachten konden we eindelijk bestellen. Toen we ons eten kregen hadden we geen bestek (net als drie andere tafels), moesten er drie keer om vragen voor het werd gebracht. Lege glazen werden weggehaald zonder te vragen of er nieuw drinken moest komen. Toiletbril en zeep ontbraken op het herentoilet en toen we de manager daarop aanspraken werd hij nog agressief ook! Klant is koning is in dit restaurant niet echt doorgedrongen...
Leovon79 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Aangetrokken door het decor. Decor is meer dan prima. Service is voldoende, maar echt aandacht voor de klanten hadden ze niet.

Albondigas was veel te zout. Patatas Bravas was slap en niet krokant. Voor beiden gerechten smaakte het alsof de tomatensaus afkomstig was uit een pak/blik.

Salade met tonijn was erg sober voor de prijs, het was het niet waard. Tonijn smaakte eveneens alsof deze direct uit een blik afkomstig was, en verder geen bewerkingen voor de smaak.
Rob_69 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Prima eten, maar organisatorisch een puinhoop. Chaotische bediening, lang wachten, geen initiatief vanuit de bediening. Kortom; helaas geen aanrader.
Ingridpeter .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Na hier eerder gegeten te hebben (wat toen wel goed was) viel het nu heel erg tegen. Gemengde sla met tonijn. Sla, sla en nog eens sla en de tonijn moest je zoeken. Champignons in knoflookroomsaus. De saus leek op water met een kleurtje en je rook niet eens knoflook + dat het lauwig was. Kipvleugeltjes in pikante saus. Welke saus, er was geen saus en de vleugeltjes koud en zonder smaak. Patatas bravas waren grote stukken aardappelen. Brood met aioli. Bijna een heel stokbrood met een ienimieni bakje aioli. Zo zit je gauw vol als je dat wegwerkt. Terwijl er nog klanten zaten, was één van de meisjes alles al aan het opruimen (8 uur). Lekker klantvriendelijke. Toen wij de dag daarna de eigenaar hierop aanspraken ('s avonds was hij er niet), zei hij alleen da's jammer. Tegelijkertijd ging zijn telefoon in zijn zak. Deze nam hij gewoon aan terwijl wij nog met/tegen hem stonden te praten. Zeer onbeschoft. Hier zullen wij dan ook zeker nooit meer eten.
Lekker27 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Kan me niet helemaal vinden in de onderstaande recencies want ik heb hier met mijn vriend gegeten en vond het prima, ook het concept vind ik leuk.
Mischien kan de prijs kwaliteitverhouding op de ala-cartekaart iets beter maar als je voor onbeperkt kiest is het super.
Ook lekker zijn de coctails voor maar 5 euro.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Vrijdag hier gegeten met vooraf grote verwachtingen. Konden helaas niet worden waargemaakt. Buitenterras zit er leuk uit, maar was vies met volle asbak en veel peuken/plastic resten. 2 kleine grill worstjes (het leek zo uit de verpakking zonder extra smaak?) voor 3.25 per stuk. Bizar. Mosselen waren niet heet, mogelijk opgewarmd. Sausje bij de kip ontbrak en kip was niet pikant. Bravas geen authentieke, maar grote parten.

Zonde van deze mooie zaak. Enige pluspuntje was blonde jongen in de bediening.
Farithcia K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Een aantal keren als tevreden klant gegeten in dit restaurant, maar vandaag, 1/8/13, zeer teleurgesteld weggegaan. Ongemotiveerd, onervaren bedieningspersoneel (chagrijnig en niet klantvriendelijk) en het eten was niet wat we gewend waren. warme gerechten waren lauw, bijna koud. Wij wilden wat eten bestellen bij een jongedame en zij zei: "ik kom zo bij je". Helaas hebben wij haar niet meer gezien. Bij een jongeman vervolgens eten (tapas plateau voor 12,50 euro) en drinken besteld. Dit werd door dezelfde jongeman snel gebracht. Het tapas plateau bestond uit koude en warme tapas. helaas waren niet alle warme tapas (zoals de calamaris en de kippenvleugels) warm. Deze waren lauw. De koude tapas waren daarintegen goed! Daarna een biertje besteld, deze was er na 15 minuten nog niet. Wij hebben toen maar afgerekend en zijn naar een ander restaurant gegaan om verder te eten. Jammer! We hebben hier altijd lekker gegeten, maar dit was voor ons de laatste keer. Overigens vinden we het wel een leuk uitziende tent, met een mooi buitenterras.
Franky73 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Leuk tentje maar let op voor de sterretjes * in de kaart bij onbeperkt tapas eten dit word niet netjes uitgelegd waardoor je i.p.v. de aangeboden prijs op het bord voor de deur aan het eind van de rit bedrogen uitkomt vanwege prijsverhoging tijdens bestellingen bij onbeperkt eten die niet netjes worden toegelicht maar u word verwezen naar de spelregels die op de kaart staan vermeld.

In het begin word gezegd dat de beide kaarten gelijk zijn maar wanneer u voor de onbeperkte kaart kiest word de andere kaart met daarop de prijzen van tafel gehaald en gezegd dat die kaart makkelijker is voor u!

Alleen zijn de prijzen zijn niet zichtbaar waardoor u aan het eind een stuk meer besteld doordat u niet goed wist dat er extra betaald moet worden voor de gerechten met een ster en laat dat nou net de gerechten zijn die u het liefst besteld..

In mijn ogen echt is dit pure oplichterij met een mooie glimlach!!

Tipje voor de bediening-eigenaar; Kwaliteit heeft een prijs maar de wijn _ prosecco waren echt van slechte kwaliteit en veel te koud om zo te serveren.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Prima tapas voor een ok prijs. Entourage is erg goed en je bent echt in andere sferen. Je zit hier nooit alleen, wat ook al genoeg zegt over de kwaliteit.
Mark Uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Wat een supervriendelijke bediening & tussen het serveren door ook tijd maken voor een praatje.

Je kunt hier kiezen tussen twee uur onbeperkt tapas eten en a la carte tapas eten. We doen het rustig aan en kiezen voor a la carte. Het restaurant is lekker knus ingericht met diverse tafels en een grote bar, waar gedurende de avond ook gasten aan plaats nemen.

We laten ons vertellen dat de kok spaans is en hij weet dus wat lekker is. Aanrader zijn de gegrilde chorizo worstjes & de patatas bravas. Er is meer dan voldoende keuze uit diverse soorten tapas.

Tipje voor de bediening; de witte wijn minder koud serveren. Ook slim dat je weet welke wijn er geschonken wordt. Zeker als je maar één soort rood schenkt.
Ursula D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
genoeg keuze van de tapaskaart, vooral de sepia van de bakplaat was heerlijk, eigenlijk waren de tapas die wij geproefd hebben allemaal even lekker tijdens een midweekje zandvoort. bediening erg vriendelijk, eten erg goed. aanrader!! heerlijke espresso