Pirandello (Hotel Winselerhof)

Tunnelweg 99 6372 XH Landgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

Restaurant Pirandello in Landgraaf staat bekend om haar hoogwaardige Italiaans georiënteerde keuken met eerlijke producten. De verse, regionale en veelal biologische ingrediënten vormen de basis van de gerechten samengesteld door Chef-kok Raoul Goovaerts.

Restaurant Pirandello is gevestigd in een monumentale Limburgse herenboerderij, gelegen aan de rand van het Strijthagerbeekdal. Het Italiaanse design geeft het restaurant een warme, hedendaagse sfeer. Het restaurant biedt een schitterend uitzicht op de wijngaard en Limburgse natuur. Bij mooi weer kunt u op het terras dineren.

Restaurant Pirandello in Landgraaf is met 14 punten in de Gault Millau gids 2016 bekroond als beste Italiaans Restaurant in Nederland.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Considered one of The Netherlands’ best Italian restaurants, Pirandello brings together the tastes of Italy and Limburg’s fresh, organic, regional and seasonal ingredients. The Executive Chef has designed an inspiring á la carte menu that is complemented by a vast, carefully selected choice of Italian wines. Pirandello’s interior is refreshing and modern with exquisite views over the Limburg countryside, and on warmer days, the Terrace provides the perfect spot to enjoy eating al fresco.

Restaurant Pirandello has been awarded 14 points in the Gault Millau guide 2016.

Meer informatie over restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

Carla H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ons diner was ontzettend lekker met een bijpassend wijnarrangement ! ( wij houden van Italiaans eten).
het was genieten!
Freddy T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, ook de wijnen waren van een uitstekende kwaliteit! En ook een pluim voor de zéér attente en vriendelijke bediening!
E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Dit restaurant in het hogere segment is uitstekend.
Ons gezelschap had niks op het eten aan te merken. Dit was gewoon goed.
Uiteraard zijn er zaken die als verbeterpunt genoteerd mogen worden.
Zo vonden wij het niet geslaagd om sterk ruikende lelies op de vaas te zetten in het restaurant.
Echter veel belangrijker was de tekortschietende service. De ene persoon was vrijpostig en de ander daarentegen erg kortaf. Ook kwam het voor dat brood, boter, olie & azijn niet of nauwelijks bijgevuld werden.
Desondanks deze punten was onze avond meer dan gezellig dankzij het goede eten en de sfeer van de locatie.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van restaurant Pirandello!

Fijn dat zowel u als uw gezelschap genoten heeft van de creaties van onze chef en zijn witte brigade.

Wat betreft de opmerking rondom de lelies heeft u een duidelijk punt; dit is ook besproken met onze bloemist om hier in de toekomst rekening mee te houden.
Het is de bedoeling dat ieder personeelslid dezelfde passie en kundigheid van ons restaurant door vertaald naar u als gast. Het is ook spijtig om te lezen dat dit niet geheel correct is gegaan, ons excuses hiervoor.

Wij hopen u en uw gezelschap graag nogmaals te verwelkomen bij ons!

John S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
In een gezellige sfeer met correcte en vriendelijke bediening hebben we heerlijk kunnen eten. Voldoende ruimte tussen de tafels om privé te kunnen genieten.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan restaurant Pirandello!

Wat fijn om te mogen lezen dat uw ervaring geheel past bij hetgeen wij wensen uit te dragen: de 'Smaak van het Zuiden!'.

Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen bij ons!

Team Winselerhof & Restaurant Pirandello
HJM S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Afgelopen zaterdag met 6 personen gegeten. Gezien de locatie, ambiance en de verfijning van gerechten was de kwaliteit/ prijs verhouding goed. Gevoelsmatig komt het personeel koel over, kan meer in de rol van gast gastheerschap opereren.
Voor de rest een zeer geslaagde avond en zeker de moeite waard.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw bezoek aan ons restaurant.

Wat fijn om te mogen lezen dat u en uw gezelschap genoten hebben van de ambiance en de gerechten uit de keuken van onze chef-kok en zijn witte brigade.
Wat betreft rol van gastheerschap van ons bedienend personeel is dit iets wat wij zeker intern gaan bespreken. U dient te genieten van een warm welkom.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij ons.

Mark R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Super gegeten in Winselerhof. Menu's zijn echt geweldig goed, en de Italiaanse wijnkaart is uitgebreid. Prima bediening, op een zeer fraaie lokatie. Zeer geschikt voor een avondje uit eten met partner, vrienden of zakendiner.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan restaurant Pirandello en het beoordelen hiervan.

Wat een mooie omschrijving van uw avond bij ons; dit horen wij graag! Het team van Pirandello doet haar uiterste best om het u naar uw zin te maken.

Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen bij ons!

Madelon E.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Fantastisch gegeten in een hele fijne ambiance! Prettig om daarna te overnachten in een van de mooie kamers met heerlijk bed. Hier komen we zeker nog eens terug.
angela B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
vergeet vooral niet om de topwijn Lavignone te proeven!!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Elke keer weer is het eten overheerlijk. De sfeer is gezellig en ik kan nu al niet wachten om binnenkort weer te komen dineren.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Super ervaring gewoon TOP.personeel zeer vriendelijk.alles zeer netjes.ook de kamer was top uitkijkend op de wijngaard!!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne, rustige en stijlvolle omgeving. Hoge kwaliteit maaltijden met zorg bereid. Prijs is hier ook naar. Ik ga graag nog eens terug!
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk weekendje uit met mijn man. Wijn uit eigen boomgaard op. Heerlijke gerechten met Italiaanse tint. Zeer goed vertoeven hier. Heerlijke omgeving om tot rust te komen en te genieten. Ontbijt was ook heerlijk.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gecombineerd met een overnachting hebben we gedineerd in dit restaurant dat hoort bij Hotel Winselerhof. Vanwege eerdere ervaring in hotel St. Gerlach (ook van de Oostwegelgroep), hadden we hoge verwachtingen, die helaas niet waargemaakt zijn. Aan de locatie of inrichting van het fraaie restaurant lag het in ieder geval niet. Mijn echtgenote en ik hebben gekozen voor het 4-gangen menu. Beiden hebben we de conclusie getrokken dat de hoge verwachtingen niet waargemaakt zijn. De insteek lijkt nogal pretentieus te zijn. De gerechten zijn echt heel klein en de begeleiding op het bord stelt niets veel voor (2 erwtjes, mini aspergetje etc). Het tussengerecht (scholfilet) kreeg onze meeste waardering terwijl het hoofdgerecht een regelrechte teleurstelling was: minimaal en zeer vlak van smaak. Na afloop hebben we de vraag van de bediening of alles naar wens was dan ook naar eerlijkheid beantwoord: Nee, wij vonden het geheel tegenvallen en de verhouding tussen kwaliteit / kwantiteit en Euro's absoluut niet in balans. Onze kritiek leek nogal rauw op het dak van de jongedame te vallen. Als compensatie voor de teleurstellende ervaring hebben we de koffie / thee aangeboden gekregen. Een ervaring 2 dagen later bij een ander restaurant leerde ons dat het wel degelijk anders kan. Schappelijker prijzen en betere porties met minder verbale opsmuk.
Roland R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Restaurant voldeed niet aan de prijs/ kwaliteit verwachting.
Meermaals gegeten in restaurant van hetzelfde prijsniveau.
Eten was bij de eerste 2 gangen niet warm genoeg, ook miste bij de eerste 3 gangen smaakbeleving.
Wijn voldeed ook niet aan de prijs/kwaliteit verwachting.
Restaurant ruimte was daarbij rumoerig.
Bediening ook matig.
Jammer, nogmaals voor deze prijzen mag je veel meer verwachten.
Rosaham .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Geweldige avond gehad.
Ons drie gangen diner, leek ons en vijf gangen vanwege de tussengerechtjes.
Echt een feest voor de tong.
De winselerhof op zich is ook erg sfeervol en wij hebben er heerlijk gewandeld.

Echt een aanrader voor de fijnproever!
Loekel .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We waren Neercanne gewend. De 4 gangen erg simpel, lauw geserveerd op koude borden. De gekozen wijn was niet te vinden. Alternatief werd niet aan tafel geopend maar in de keuken. Bediening vriendelijk maar weinig professioneel.
Niet om terug te keren.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten bij Restaurant Pirandello. Prachtig uitzicht op de wijnstokken en heerlijk ruim zitten in de serre. Bediening erg vriendelijk, soms een beetje te amicaal. We hadden gekozen voor het 4-gangen menu van de chef. Allemaal mooie gerechten en goed op smaak. Als laatste geen dessert, maar een kaasplankje van de kaaswagen. Naar mijn mening allemaal iets te veel supermarktkaas. Niet bijzonder. Pirandello is zeker een aanrader om een keertje te gaan dineren, hoewel je een gevulde portemonnee moet meenemen. Erg duur in vergelijking met andere zaken.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wij wilden met ons beiden een verjaardag vieren en daar hadden wij dit restaurant voor uitgekozen. Dat bleek een goede keus. Het vier gangen diner was gevarieerd. Vlees en vis. Na een amuse van een pomodori soepje werd er een voortreffelijke tonijn carpaccio/scampi/komkommer geserveerd. Vervolgens een uitstekend bereidde zacht gegaarde kabeljauw met buikspek en spinazie. Bij dit alles werd ook heerlijk vers zelfgebakken brood met boter of olie verstrekt.
Het hoofdgerecht was gebraden hert met een polenta van bloedworst en rode bietenmousse en een heerlijke wijnsaus. Een verrassende combinatie! Een soort amuse voor het dessert, tiramisu met frangelicoschuim, luidde het feitelijk dessert in. Ook dat was erg lekker. Een vijgentaartje met pistache-ijs en een kletskopje.
De aanbevolen wijnen pasten prima bij de diverse gerechten en de bediening was uitstekend. Leuk detail, dat het personeel had opgevangen dat wij een verjaardag vierden en op de rand van het bord met dessert stond in chocolade "gefeliciteerd" geschreven. Heel attent.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Gisteren genoten van een 4 gangen menu bij Pirandello. Het eten was van uitstekende kwaliteit en de bediening was vriendelijk en adequaat. De locatie is prima met voldoende ruimte tussen de gasten; de enige dissonant was de aanwezigheid van een keffend schoothondje dat tijdens het diner bij 2 gasten op een aparte stoel aan tafel zat en door de baasjes werd gevoerd; erg storend. Naar onze mening hoort dit niet thuis in een restaurant van dit niveau waar gasten voor een gezellige avond komen, vandaar een beduidend lager cijfer voor het decor.
L.R. V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
De eerste avondcursus ons verblijf in het Winselerhof hotel aten we in Pirandello. Mooie locatie en prachtig uitzicht op de wijngaard. De bediening was vriendelijk en kon uitgebreid vertellen over de wijnen en champagne. Het voorgerecht asperge carpaccio was erg bijzonder maar een wat karige hoeveelheid, de ossenhaas was een ruime hoeveelheid. Als hoofdgerecht lam en tonijn; goed maar niet uitzonderlijk of memorabel. Het toetje wel! Een heerlijk kaasplankje naar eigen keuze met honingraat, appelstroop, walnoten en gedroogde abrikozen. De tiramisu was van zeer goede kwaliteit en voelde daarom wellicht als kleine hoeveelheid. De gerechten zijn geen grote hoeveelheden maar wel erg smakelijk, met name het kaasplankje raad ik aan. Dit alles was wel erg prijzig, namelijk 190€ voor 2 personen. Daar zat wel een fles champagne bij van 50€, maar toch... Chique dineren voor degenen die er geld voor over hebben. Overigens deze prijs garandeert geen avond zonder kindergehuil.