Pirandello (Hotel Winselerhof)

Tunnelweg 99 6372 XH Landgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

Restaurant Pirandello in Landgraaf staat bekend om haar hoogwaardige Italiaans georiënteerde keuken met eerlijke producten. De verse, regionale en veelal biologische ingrediënten vormen de basis van de gerechten samengesteld door Chef-kok Raoul Goovaerts.

Restaurant Pirandello is gevestigd in een monumentale Limburgse herenboerderij, gelegen aan de rand van het Strijthagerbeekdal. Het Italiaanse design geeft het restaurant een warme, hedendaagse sfeer. Het restaurant biedt een schitterend uitzicht op de wijngaard en Limburgse natuur. Bij mooi weer kunt u op het terras dineren.

Restaurant Pirandello in Landgraaf is met 14 punten in de Gault Millau gids 2016 bekroond als beste Italiaans Restaurant in Nederland.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Considered one of The Netherlands’ best Italian restaurants, Pirandello brings together the tastes of Italy and Limburg’s fresh, organic, regional and seasonal ingredients. The Executive Chef has designed an inspiring á la carte menu that is complemented by a vast, carefully selected choice of Italian wines. Pirandello’s interior is refreshing and modern with exquisite views over the Limburg countryside, and on warmer days, the Terrace provides the perfect spot to enjoy eating al fresco.

Restaurant Pirandello has been awarded 14 points in the Gault Millau guide 2016.

Meer informatie over restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Altijd heerlijk om te eten bij Winselershof, voor ons thuiskomen in een prachtige entourage!
We komen graag met de kerst terug en kijken ernaar uit.
Henri J.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Mooi terras fijne bediening en heerlijk eten totaal plaatje klopt de pasta met truffel was geweldig. Je kunt kiezen tussen twee mooie menu’s. Het menu Prestigiouso is fantastisch.
peter B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prachtige locatie met mooi uitzicht over de wijnranken. Keuze uit twee heerlijke menu's. Sfeervolle ambiance. zeer vriendelijke en professionele bediening. Wat ons betreft topavondje. Tip: Zet iets meer hagen aan de parkeerzijde zodat deze helemaal niet meer zichtbaar is en zet op het mooie terras twee of drie vuurschotels of iets dergelijks. Geeft als het donker is iets meer sfeer.
G.J. W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We hebben twee dagen dat we in het hotel waren gebruik gemaakt van het restaurant. Het was prima toeven. Het ontbijt was goed en lekker. Redelijk veel keus in de gerechten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het diner 's avonds viel ons een beetje tegen. Geruime tijd zaten we alleen in een grote zaal, terwijl het wel etenstijd was. De koks hadden wel hun best gedaan in het opmaken van het gerecht. Maar als je echt trek hebt na een flinke wandeling wil je wel wat meer op je bordje. Daarom was de verhouding prijs/smaak/hoeveelheid niet in evenwicht in onze situatie. Toch hebben we wel een goed gevoel bij dit restaurant.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant!

Door uw hotelbezoek heeft u mogen genieten van keuken van Pirandello gedurende de ochtenden én de avonden. Wij vinden het fijn om te mogen vernemen dat u ervaringen hier geheel naar wens zijn geweest.

Ons restaurant is geopend van 18 uur, maar de spreiding van de gasten vindt over de gehele avond plaats. Het is mogelijk dat de gasten die bewuste avond later het bezoek aan ons restaurant gepland hadden.
Wat jammer om te vernemen dat de hoeveelheid van de portie niet geheel naar wens was, aangezien wij ons best doen onze gasten te verwennen.

Wij hopen u graag nogmaals van harte welkom te mogen heten bij ons!

Joost S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Fantastisch eten op een geweldig gelegen locatie.
Antoine J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk met partner gegeten. Wat ik wel jammer vind is dat ik had gereserveerd op het terras. Bij aankomst bleek terras vol te zijn. Kregen daarna een tafeltje aangeboden binnen met uitzicht op muur. Niet erg gezellig. Daarna zelf moeten vragen om op terras te kunnen zitten. Zou klantvriendelijker zijn geweest om dit zelf te vragen. Verder heerlijk genoten van het eten en bediening. Zal zeker terugkomen met partner.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello en het beoordelen van uw ervaring!

Helaas beschikken wij over een beperkt aantal tafels op ons terras waardoor wij niet al onze gasten daar kunnen placeren. Wij werken met het principe dat de eerste gasten die komen ook de tafels buiten verkrijgen.

Fijn om vervolgens te mogen vernemen dat de keuken van Pirandello u culinair heeft weten te verrassen!

Wij hopen u graag nogmaals welkom te mogen heten.

marc C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
schitterende locatie, met erg mooi terras, uitkijkend op een eigen wijnveldje. Eén klein minpuntje: de akoestiek kan beter, zeker als er ook een grotere groep aanwezig is. De bediening is vlot en uitermate gemoedelijk, helemaal niet 'stijf'. Tussen de 2 menu's kan je naar eigen believen onbeperkt switchen en daaruit keuzes maken (gaande van 2 tot 6 gangen). De gerechten zelf zijn effenaf subliem. Een streling voor het oog en de smaakpapillen. De Italiaanse wijnkaart is overvloedig, maar voor elke prijsklasse is er echt wel iets heel lekkers. Een absolute aanrader !!!
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello!

Aan de hand van uw beoordeling mogen wij opmerken dat onze collega's erin geslaagd zijn u de best mogelijk Pirandello ervaring aan te bieden. Zowel ons bedienend personeel als onze witte brigade wenst u zo goed mogelijk culinair te verrassen.

Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen bij ons. Zeker nadat onze nieuwe kaart is ingegaan!

Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Super eten, sfeer en een heerlijke avond uit.als iemand houdt van heerlijk lang tafelen in relaxte sfeer moet je bij pirandello zijn.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello en het beoordelen van uw ervaring.

Uit uw beoordeling met allemaal tienen mogen wij opmerken dat onze collega's hun best hebben gedaan u in de watten te leggen.

Nu dat wij een nieuwe à la carte publiceren hopen wij u graag nogmaals te mogen verwelkomen.

Hans T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk genieten!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Zeer charmant, aangenaam en mooi verzorgd hotel.
Zeer hulpvaardig en vriendelijk personeel.
Lekker eten en fijne wijnen.
Een echte aanrader.
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij hebben goed gegeten. Er waren helaas twee minpunten wat ons betreft: 1) wij hadden bij de reservering reeds aangegeven dat wij vegetarisch eten, en toen wij vroegen om ons met 4 vegetarische gangen door de chef te laten verrassen, kregen wij toch de vraag of we ook vis eten, waarmee wij akkoord zijn gegaan omdat we 'er geen punt van wilden maken', maar eigenlijk is vegetarisch nu eenmaal géén vlees en ook geen vis; 2) er was bij de tennisvereniging, aan de overkant van de straat, een luidruchtig feest, waardoor wij niet echt rustig hebben kunnen genieten en jammer genoeg enige last hadden van geluidsoverlast.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ontvangst viel tegen. Weinig attent, jassen werden niet aangenomen.
Veel te weinig bedienend personeel, drank werd niet tijdig geschonken, lange wachttijd.
Na beklag hierover, werd het keurig opgevangen, met extra aandacht. Doch alles bleef traag verlopen.
Eten was prima, wijnen klasse.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
In het hotel verbleven met een arrangement. Een viergangen diner. Het restaurant is prachtig qua inrichting en het zou geen straf zijn geweest binnen te zitten, maar dineren op het sfeervolle terras was helemaal top! Het menu werd voorgesteld en ons werd de mogelijkheid gegeven eventueel een gerecht te vervangen. Niet nodig want alles klonk even lekker. En dat was het ook, van de amuse tot de friandises. De ossenhaas van het hoofdgerecht was om te zuigen zo mooi mals. Gerechten waren zeer mooi op smaak en werden prachtig gepresenteerd. Wij hebben geopteerd voor het wijnarrangement. Uiteraard alles Italiaanse wijnen, zeer goede keuzes van de sommelier. Kortom, we hebben genoten!
jos L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
na de lunch, nu ook Pirandello-diner getest en goed bevonden- mooie keuze, goed advies, aangename sfeer
dus zeker een aanrader
J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
We hebben hier gegeten vanwege de verjaardag van mijn vrouw. Het is letterlijk een oase in een drukke stedelijke omgeving. Het eten was voortreffelijk en de uitleg bij elk gerecht ook. Zoveel verfijnde smaken, heerlijk!
Willem E.A.J. S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Zowel de lunch als 5 gangen diner zijn ons uitstekend bevallen. Mooie, vaak unieke, smaakvolle combinaties en goede bijpassende wijnen. Medewerkers waren gastvrij, vriendelijk, kundig en professioneel. Zeker voor herhaling vatbaar.
K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben overheerlijk gegeten. De bediening was uitstekend en de omkadering was dik in orde. Wij komen zeker terug. (uit het verre Gent)
Yvette L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor het 4-gangen Pirandello menu. Maar we kregen vooraf een lekkere amuse en tussen het hoofdgerecht en het toetje nog een verassings gerechtje op een stokje (lolly). Totaal dus 6 gangen. De gerechten waren heerlijk en heel mooi opgemaakt. De prijs-kwaliteit vonden we niet helemaal kloppen. Voor wat we hebben gegeten + de sfeer/aankleding in het restaurant hebben we elders goedkoper gekregen. We vonden de inrichting in de serre wat te ‘klinisch’ voor een Italiaans restaurant en er was weinig reuring. De Italiaanse muziek maakte het wel gezelliger.
H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Beperkte kaart ,probleem als men langer verblijft dan 2 dagen en elke avond wilt dineren.
Zeer goed ,zeer lekker en goede bediening . De schuimwijn van de streek is ook zeer goed.
Thei L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Nog een kleine aanvulling van mijn vorige reactie; was er gisteren met mijn oude moeder van 82 en slecht ter been zijnde.
Achteraf blij dat de high in de kelder niet door ging. Dit vanwege het feit dat dit door een gebrek aan lift voor haar niet te bereiken was. Eveneens voor toiletgang! Die ook beneden in de kelder is! Mijn moeder heeft moeten wachten tot ze weer thuis was.
Eigenlijk kan dit niet in deze tijd toch. Een prachtig gebouw met ontbrekende faciliteiten voor gebrekkige mensen