Pirandello (Hotel Winselerhof)

Tunnelweg 99 6372 XH Landgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

Restaurant Pirandello in Landgraaf staat bekend om haar hoogwaardige Italiaans georiënteerde keuken met eerlijke producten. De verse, regionale en veelal biologische ingrediënten vormen de basis van de gerechten samengesteld door Chef-kok Raoul Goovaerts.

Restaurant Pirandello is gevestigd in een monumentale Limburgse herenboerderij, gelegen aan de rand van het Strijthagerbeekdal. Het Italiaanse design geeft het restaurant een warme, hedendaagse sfeer. Het restaurant biedt een schitterend uitzicht op de wijngaard en Limburgse natuur. Bij mooi weer kunt u op het terras dineren.

Restaurant Pirandello in Landgraaf is met 14 punten in de Gault Millau gids 2016 bekroond als beste Italiaans Restaurant in Nederland.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Considered one of The Netherlands’ best Italian restaurants, Pirandello brings together the tastes of Italy and Limburg’s fresh, organic, regional and seasonal ingredients. The Executive Chef has designed an inspiring á la carte menu that is complemented by a vast, carefully selected choice of Italian wines. Pirandello’s interior is refreshing and modern with exquisite views over the Limburg countryside, and on warmer days, the Terrace provides the perfect spot to enjoy eating al fresco.

Restaurant Pirandello has been awarded 14 points in the Gault Millau guide 2016.

Meer informatie over restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

jos L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
na de lunch, nu ook Pirandello-diner getest en goed bevonden- mooie keuze, goed advies, aangename sfeer
dus zeker een aanrader
J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
We hebben hier gegeten vanwege de verjaardag van mijn vrouw. Het is letterlijk een oase in een drukke stedelijke omgeving. Het eten was voortreffelijk en de uitleg bij elk gerecht ook. Zoveel verfijnde smaken, heerlijk!
Willem E.A.J. S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Zowel de lunch als 5 gangen diner zijn ons uitstekend bevallen. Mooie, vaak unieke, smaakvolle combinaties en goede bijpassende wijnen. Medewerkers waren gastvrij, vriendelijk, kundig en professioneel. Zeker voor herhaling vatbaar.
K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben overheerlijk gegeten. De bediening was uitstekend en de omkadering was dik in orde. Wij komen zeker terug. (uit het verre Gent)
Yvette L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor het 4-gangen Pirandello menu. Maar we kregen vooraf een lekkere amuse en tussen het hoofdgerecht en het toetje nog een verassings gerechtje op een stokje (lolly). Totaal dus 6 gangen. De gerechten waren heerlijk en heel mooi opgemaakt. De prijs-kwaliteit vonden we niet helemaal kloppen. Voor wat we hebben gegeten + de sfeer/aankleding in het restaurant hebben we elders goedkoper gekregen. We vonden de inrichting in de serre wat te ‘klinisch’ voor een Italiaans restaurant en er was weinig reuring. De Italiaanse muziek maakte het wel gezelliger.
H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Beperkte kaart ,probleem als men langer verblijft dan 2 dagen en elke avond wilt dineren.
Zeer goed ,zeer lekker en goede bediening . De schuimwijn van de streek is ook zeer goed.
Thei L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Nog een kleine aanvulling van mijn vorige reactie; was er gisteren met mijn oude moeder van 82 en slecht ter been zijnde.
Achteraf blij dat de high in de kelder niet door ging. Dit vanwege het feit dat dit door een gebrek aan lift voor haar niet te bereiken was. Eveneens voor toiletgang! Die ook beneden in de kelder is! Mijn moeder heeft moeten wachten tot ze weer thuis was.
Eigenlijk kan dit niet in deze tijd toch. Een prachtig gebouw met ontbrekende faciliteiten voor gebrekkige mensen
Thei L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij waren speciaal voor de Moederdag high tea op 13 mei jl. naar de Winselerhog gekomen.
De entourage van Winselerof is prachtig. Zowel in als buiten het gebouw.
Bediening heel fijn.
Maar de High Tea zelf viel ons erg tegen. Belegde boterhammen met zalm en kaas is niet wat we verwacht hadden van dit restaurant. Ook de tweede ronde, zoetigheid, kan met meer fantasie gemaakt worden.
Kortom de kwaliteit prijs verhouding was niet goed.
En al zeker niet voor een restaurant uit de Oostwegel collectie.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ons diner was ontzettend lekker met een bijpassend wijnarrangement ! ( wij houden van Italiaans eten).
het was genieten!
Freddy T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, ook de wijnen waren van een uitstekende kwaliteit! En ook een pluim voor de zéér attente en vriendelijke bediening!
E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Dit restaurant in het hogere segment is uitstekend.
Ons gezelschap had niks op het eten aan te merken. Dit was gewoon goed.
Uiteraard zijn er zaken die als verbeterpunt genoteerd mogen worden.
Zo vonden wij het niet geslaagd om sterk ruikende lelies op de vaas te zetten in het restaurant.
Echter veel belangrijker was de tekortschietende service. De ene persoon was vrijpostig en de ander daarentegen erg kortaf. Ook kwam het voor dat brood, boter, olie & azijn niet of nauwelijks bijgevuld werden.
Desondanks deze punten was onze avond meer dan gezellig dankzij het goede eten en de sfeer van de locatie.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van restaurant Pirandello!

Fijn dat zowel u als uw gezelschap genoten heeft van de creaties van onze chef en zijn witte brigade.

Wat betreft de opmerking rondom de lelies heeft u een duidelijk punt; dit is ook besproken met onze bloemist om hier in de toekomst rekening mee te houden.
Het is de bedoeling dat ieder personeelslid dezelfde passie en kundigheid van ons restaurant door vertaald naar u als gast. Het is ook spijtig om te lezen dat dit niet geheel correct is gegaan, ons excuses hiervoor.

Wij hopen u en uw gezelschap graag nogmaals te verwelkomen bij ons!

John S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
In een gezellige sfeer met correcte en vriendelijke bediening hebben we heerlijk kunnen eten. Voldoende ruimte tussen de tafels om privé te kunnen genieten.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan restaurant Pirandello!

Wat fijn om te mogen lezen dat uw ervaring geheel past bij hetgeen wij wensen uit te dragen: de 'Smaak van het Zuiden!'.

Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen bij ons!

Team Winselerhof & Restaurant Pirandello
HJM S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Afgelopen zaterdag met 6 personen gegeten. Gezien de locatie, ambiance en de verfijning van gerechten was de kwaliteit/ prijs verhouding goed. Gevoelsmatig komt het personeel koel over, kan meer in de rol van gast gastheerschap opereren.
Voor de rest een zeer geslaagde avond en zeker de moeite waard.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw bezoek aan ons restaurant.

Wat fijn om te mogen lezen dat u en uw gezelschap genoten hebben van de ambiance en de gerechten uit de keuken van onze chef-kok en zijn witte brigade.
Wat betreft rol van gastheerschap van ons bedienend personeel is dit iets wat wij zeker intern gaan bespreken. U dient te genieten van een warm welkom.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij ons.

Mark R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Super gegeten in Winselerhof. Menu's zijn echt geweldig goed, en de Italiaanse wijnkaart is uitgebreid. Prima bediening, op een zeer fraaie lokatie. Zeer geschikt voor een avondje uit eten met partner, vrienden of zakendiner.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan restaurant Pirandello en het beoordelen hiervan.

Wat een mooie omschrijving van uw avond bij ons; dit horen wij graag! Het team van Pirandello doet haar uiterste best om het u naar uw zin te maken.

Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen bij ons!

Madelon E.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Fantastisch gegeten in een hele fijne ambiance! Prettig om daarna te overnachten in een van de mooie kamers met heerlijk bed. Hier komen we zeker nog eens terug.
angela B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
vergeet vooral niet om de topwijn Lavignone te proeven!!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Elke keer weer is het eten overheerlijk. De sfeer is gezellig en ik kan nu al niet wachten om binnenkort weer te komen dineren.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Super ervaring gewoon TOP.personeel zeer vriendelijk.alles zeer netjes.ook de kamer was top uitkijkend op de wijngaard!!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne, rustige en stijlvolle omgeving. Hoge kwaliteit maaltijden met zorg bereid. Prijs is hier ook naar. Ik ga graag nog eens terug!
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk weekendje uit met mijn man. Wijn uit eigen boomgaard op. Heerlijke gerechten met Italiaanse tint. Zeer goed vertoeven hier. Heerlijke omgeving om tot rust te komen en te genieten. Ontbijt was ook heerlijk.