Pirandello (Hotel Winselerhof)

Tunnelweg 99 6372 XH Landgraaf Nederland Kaart

Over restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

Pure, Italiaanse smaken

Proef de hoogwaardige Italiaanse keuken dit schitterende restaurant. Het frisse interieur geeft het restaurant een warme, hedendaagse sfeer en sluit perfect aan bij de eenvoud en authenticiteit van de gerechten. Bij Pirandello heb je een prachtig uitzicht op de wijngaard en Limburgse natuur. Een plaatje!

Meer informatie over restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Rosaham .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Geweldige avond gehad.
Ons drie gangen diner, leek ons en vijf gangen vanwege de tussengerechtjes.
Echt een feest voor de tong.
De winselerhof op zich is ook erg sfeervol en wij hebben er heerlijk gewandeld.

Echt een aanrader voor de fijnproever!
Loekel .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We waren Neercanne gewend. De 4 gangen erg simpel, lauw geserveerd op koude borden. De gekozen wijn was niet te vinden. Alternatief werd niet aan tafel geopend maar in de keuken. Bediening vriendelijk maar weinig professioneel.
Niet om terug te keren.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten bij Restaurant Pirandello. Prachtig uitzicht op de wijnstokken en heerlijk ruim zitten in de serre. Bediening erg vriendelijk, soms een beetje te amicaal. We hadden gekozen voor het 4-gangen menu van de chef. Allemaal mooie gerechten en goed op smaak. Als laatste geen dessert, maar een kaasplankje van de kaaswagen. Naar mijn mening allemaal iets te veel supermarktkaas. Niet bijzonder. Pirandello is zeker een aanrader om een keertje te gaan dineren, hoewel je een gevulde portemonnee moet meenemen. Erg duur in vergelijking met andere zaken.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wij wilden met ons beiden een verjaardag vieren en daar hadden wij dit restaurant voor uitgekozen. Dat bleek een goede keus. Het vier gangen diner was gevarieerd. Vlees en vis. Na een amuse van een pomodori soepje werd er een voortreffelijke tonijn carpaccio/scampi/komkommer geserveerd. Vervolgens een uitstekend bereidde zacht gegaarde kabeljauw met buikspek en spinazie. Bij dit alles werd ook heerlijk vers zelfgebakken brood met boter of olie verstrekt.
Het hoofdgerecht was gebraden hert met een polenta van bloedworst en rode bietenmousse en een heerlijke wijnsaus. Een verrassende combinatie! Een soort amuse voor het dessert, tiramisu met frangelicoschuim, luidde het feitelijk dessert in. Ook dat was erg lekker. Een vijgentaartje met pistache-ijs en een kletskopje.
De aanbevolen wijnen pasten prima bij de diverse gerechten en de bediening was uitstekend. Leuk detail, dat het personeel had opgevangen dat wij een verjaardag vierden en op de rand van het bord met dessert stond in chocolade "gefeliciteerd" geschreven. Heel attent.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Gisteren genoten van een 4 gangen menu bij Pirandello. Het eten was van uitstekende kwaliteit en de bediening was vriendelijk en adequaat. De locatie is prima met voldoende ruimte tussen de gasten; de enige dissonant was de aanwezigheid van een keffend schoothondje dat tijdens het diner bij 2 gasten op een aparte stoel aan tafel zat en door de baasjes werd gevoerd; erg storend. Naar onze mening hoort dit niet thuis in een restaurant van dit niveau waar gasten voor een gezellige avond komen, vandaar een beduidend lager cijfer voor het decor.
L.r. V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
De eerste avondcursus ons verblijf in het Winselerhof hotel aten we in Pirandello. Mooie locatie en prachtig uitzicht op de wijngaard. De bediening was vriendelijk en kon uitgebreid vertellen over de wijnen en champagne. Het voorgerecht asperge carpaccio was erg bijzonder maar een wat karige hoeveelheid, de ossenhaas was een ruime hoeveelheid. Als hoofdgerecht lam en tonijn; goed maar niet uitzonderlijk of memorabel. Het toetje wel! Een heerlijk kaasplankje naar eigen keuze met honingraat, appelstroop, walnoten en gedroogde abrikozen. De tiramisu was van zeer goede kwaliteit en voelde daarom wellicht als kleine hoeveelheid. De gerechten zijn geen grote hoeveelheden maar wel erg smakelijk, met name het kaasplankje raad ik aan. Dit alles was wel erg prijzig, namelijk 190€ voor 2 personen. Daar zat wel een fles champagne bij van 50€, maar toch... Chique dineren voor degenen die er geld voor over hebben. Overigens deze prijs garandeert geen avond zonder kindergehuil.
PBO .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Tijdens ons verblijf in Limburg gegeten bij Italiaans restaurant Pirandello. Het restaurant bevindt zich in een mooie strakke ruimte met veel glas en uitzicht op de wijngaard, van waaruit men zelf wijn en prosecco bereidt.
We aten het dagmenu, dungesneden asperges met langoustine, rog met witte wijnsaus en asperges, ossenhaas en een aardbeidessert variatie toe.
Alles was keurig bereid en arriveerde in een correct tempo. Zeer vriendelijke bediening. De bereidingen van dit menu hadden wellicht iets meer Italiaans kunnen zijn.
Astrid Charlotte F.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad in een restaurant. Vandaag gaan paas brunchen met mijn familie (4 personen). We kwamen om 13.00 uur aan en er werd ons gevraagd "wat we wilden drinken". Achteraf bleek dat dit drinken vooraf als 5 euro per drankje op de rekening werd gerekend als aperitief, maar dit werd ons niet van te voren verteld (mijn ouders hadden koffie voor de brunch genomen dus). Mijn zus had een warme chocomel met slagroom maar de slagroom kwam pas na 20 minuten (!) en de chocomel was niet warm.

Toen de voorgerechten op tafel werden gezet werd ons helemaal niks verteld. Moest zelf vragen wat er op tafel stond. Toen we het bijna op hadden kwamen we tot de veronderstelling dat het weinig was wat we hadden gekregen, en na een blik op de tafel naast ons (waar 2 personen aan het eten waren) kwamen we tot de ontdekking dat we voor maar 2 personen aan voorgerechtjes hadden gekregen. Toen we dit aangaven aan de bediening gingen ze hier achteraan maar toen het erg lang duurde ben ik naar iemand anders in de bediening gestapt die wat meer ervaring had en die vertelde ons vervolgens dat dit kwam "omdat er geen plek meer op tafel was". Nog nooit zo'n onzin gehoord, bied dan als leidinggevende bediening je excuses aan en zeg dat het eraan komt.

Het hoofdgerecht was een buffet en was wel lekker en divers allemaal. Je kon zoveel opscheppen als je wilde. Ook het dessert was erg lekker (tiramisu met bolletje ijs en nootjes).

Helaas komen wij hier nooit meer eten. Wat een onwijs slechte ervaring en slechte bediening! De bediening leek het allemaal niet zoveel te schelen en heb het idee dat onze klachten niet echt opgenomen werden. Het meisje van de bediening dat ons geholpen had leek wel chagrijnig om ons. Geef alstublieft gewoon je fouten toe en behandel de klanten gewoon met fatsoen.
Wij betreuren uw ervaring, dit is zeker niet de service wat u van ons mag verwachten. Zou u contact met ons willen opnemen zodat wij dit persoonlijk met u kunnen bespreken. Ons telefoonnummer is 045-5464343. Alvast hartelijk bedankt.

Reactie van proever:

Dank jullie wel voor de goede service achteraf! Zeer attent dat jullie een kaart sturen inclusief cadeaubon. Had het niet verwacht en fijn dat jullie er achteraf ontzettend veel begrip voor tonen!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Gaaf restaurant, voelt bijna on-Nederlands aan. Zo strak genesteld in het heuvelland. Eten is aan de prijs en in lijn met de verwachtingen die het interieur schept. Kwaliteit blijft daarbij dan iets achter. De vraag is altijd: "Wat weet je kun je je na twee weken nog herinneren?". Bij Pirandello de prijs en het interieur. Hoe dan ook, bijzonder plek.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Zaterdag 21 februari hier gegeten. Eten is als vanouds erg goed. Wat deze keer bijzonder was, was de wijze waarop gereageerd werd op het bezoek. Ik was met een vriend die de rechterzijde van zijn lichaam slecht kan gebruiken. Niet alleen had men -op mijn verzoek- een tafeltje uit het zicht van andere gasten gereserveerd, al het eten werd voor hem -op eigen initiatief- getrancheerd. Kijk, dan denk je mee met je gasten. 's Avonds had het wat geijzeld. Om de trappen te vermijden zijn we via een deur uit het restaurant gegaan. Ook daar wees de bediening ons weer op. Kortom, het was letterlijk prima verzorgd.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Wat kan het leven soms toch een feest zijn! Tijdens ons 2-daags verblijf in Hotel Winselerhof hebben we hier heerlijk gedineerd. Een prachtig 4-gangen diner, waarbij zonder problemen van een zoet dessert naar een zelf-geselecteerd kaasplateau. Fantastische service (van de Maitre himself?) met een subliem wijnarrangement. Woorden schieten mij te kort om deze zaak juist te kunnen omschrijven. De Nederlandse Horeca kan hier in de lering gaan om zodoende gastheerschap tot grote hoogte te laten stijgen. Chapeau!!!!
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Eerste Kerstdag heerlijk kerstontbijt gehad. Alles heerlijk in de kerst sfeer, voldoende keuze mogelijkheden en aardige bediening. Wat wil je nog meer ????
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Gegeten met groot gezelschap in kader van kerstlunch. Amuses, voorgerecht en hoofdgerecht weinig smaak. Tegen de tijd dat iedereen aan onze tafel het hoofdgerecht had ontvangen was het bij sommigen al koud. Bediening was onervaren en maakte geen contact met gasten. Drie kwartier moeten wachten op water na erom gevraagd te hebben. Borden worden op tafel gegooid en uitleg wat er op het bord lag kon men niet geven. Indekken rode wijnglazen gebeurde pas nadat de gasten het hoofdgerecht (hert) al achter de kiezen hadden. Helaas viel ons bezoek hier dit maal nogal tegen. Eerder hier gegeten en toen was het veel beter. Jammer.
ElMarcel .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten. Enige nadeel was dat het hoofdgerecht een erg kleine portie was. Altijd vriendelijk personeel en uitstekende bediening. Dit restaurant heeft nog nooit teleurgesteld.
Hamming1904 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Heerlijk gegeten op een zeer mooie locatie. Bediening en kwaliteit is uitstekend.
Aanrader voor iedereen die lekker wil genieten, en erna misschien een mooie wandeling wil maken in het bosrijke gebied.
Lesbest .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
We werden netjes ontvangen en werden even met een aperitief "geparkeerd" bij de ingang van het restaurant. We wilden graag in de serre zitten en daar kwam net de laatste tafel vrij.
We hadden een drie gangen menu. Dit was goed verzorgd. De gerookte makreel was zeer mals. De verschillende smaken waren goed op elkaar afgestemd.
De hertenbief met rodekool is volgens mij een traditioneel recept bij Pirandello. We hebben hem al verschillende keren gegeten. Deze keer goed lekker mals.
Het dessert was heel lekker. Verschillende smaken weer. Dit met een lekkere dessert wijn van Pellegrino uit Marsala. Leuk, wij hebben dit wijnhuis in 1999 bezocht.
De rode (Piceno) en witte (chardonnay) huiswijn die geschonken werd is niks op aan te merken.
RD55 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Prettige sfeer, accurate en vriendelijke bediening, prima prijs-kwaliteitverhouding.
Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Linda_k .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Het eten bij Pirandello was prima, een lekker voorgerechtje, hoofdgerecht en dessert. Ook kregen we voor het dessert nog een kleine amuse en dat was erg leuk. Ik vond wel dat de gerechten elkaar snel opvolgde. Daardoor stonden we binnen anderhalf uur weer buiten en dat is wat jammer.
De service was heel vriendelijk en goed.
Kevin R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Goed eten, vriendelijke service, mooi ambiance. Alleen de ameuse, voorgerecht en hoofdgrecht kwamen voor ons gevoel net iets te snel achter elkaar. Tussen hoofdgerecht en desert zat mooie tijd! Voor de rest een goede ervaring, lekker genoten!
Olof R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Hier alweer voor de derde keer gegeten en het blijft elke keer een aangename verrassing, heerlijk eten, perfecte bediening en mooie ambiance. Wij zijn bijzonder tevreden en komen zeker vaker terug!