Pirandello (Hotel Winselerhof)

Tunnelweg 99 6372 XH Landgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

Restaurant Pirandello in Landgraaf staat bekend om haar hoogwaardige Italiaans georiënteerde keuken met eerlijke producten. De verse, regionale en veelal biologische ingrediënten vormen de basis van de gerechten samengesteld door Chef-kok Raoul Goovaerts.

Restaurant Pirandello is gevestigd in een monumentale Limburgse herenboerderij, gelegen aan de rand van het Strijthagerbeekdal. Het Italiaanse design geeft het restaurant een warme, hedendaagse sfeer. Het restaurant biedt een schitterend uitzicht op de wijngaard en Limburgse natuur. Bij mooi weer kunt u op het terras dineren.

Restaurant Pirandello in Landgraaf is met 14 punten in de Gault Millau gids 2016 bekroond als beste Italiaans Restaurant in Nederland.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Considered one of The Netherlands’ best Italian restaurants, Pirandello brings together the tastes of Italy and Limburg’s fresh, organic, regional and seasonal ingredients. The Executive Chef has designed an inspiring á la carte menu that is complemented by a vast, carefully selected choice of Italian wines. Pirandello’s interior is refreshing and modern with exquisite views over the Limburg countryside, and on warmer days, the Terrace provides the perfect spot to enjoy eating al fresco.

Restaurant Pirandello has been awarded 14 points in the Gault Millau guide 2016.

Meer informatie over restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pirandello (Hotel Winselerhof)

Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
we hebben een verrassing menu genomen, erg goed, super fijne bediening en zeer hoge kwaliteit gerechten, echt genoten van A tot Z
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Van het mogelijke 6-gangen menu hebben we de 3-gangen variant gekozen, met het bijpassende wijnarrangement. De combinatie wijn-spijs is prima geslaagd. De gerechten zou je traditioneel kunnen noemen, maar wel met telkens een verassend element, zoals een carpaccio... van octopus. Alles is prima bereid. Het personeel is zeer attent. De gerechten en de wijnen worden goed toegelicht. Enig kritiekpuntje: het restaurant lijkt een beetje te zoeken tussen een wat meer stijve formele sfeer en een wat meer informele ongedwongen omgeving. Daar zijn ze nog niet helemaal uit.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
15 jaar geleden na ons huwelijk bij Pirandello gegeten, deze keer samen met onze drie jongens. En het was een zeer geslaagde avond.

Thijs S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke en kundige bediening, gezellige sfeer. Verder heb ik niet veel erover te zeggen in deze recensie.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en beoordelen van uw ervaring aldaar.

Wij danken u voor de fijne woorden die u gebruikt bij het omschrijven van ons restaurant Pirandello. Ons bedienend team en de witte brigade doet graag haar best u te voorzien van de juiste 'Smaak van het Zuiden' ervaring.

Wij hopen u graag nogmaals welkom te mogen heten. Zeker nu er donderdag aanstaande een nieuwe à la carte gepubliceerd zal worden.

L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Na lange tijd nog eens Pirandello bezocht, heerlijk gegeten in een mooie ambiance met zeer vriendelijke en attente bediening. Puntjes van aandacht: serveer het gerecht voor kinderen meteen bij het voorgerecht van de volwassenen en voor een lunch waren het wel lange wachttijden.

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello en het beoordelen van uw ervaring.

Wat fijn om te mogen vernemen dat u na lange tijd weer bij ons terecht bent gekomen. Uit uw beoordeling mogen wij opmerken dat zowel ons bedienend team als de ambiance bij hebben gedragen aan een fijn bezoek.

Tevens danken wij u graag voor de tips. Door dit soort tips kunnen wij werken aan aandachtspunten om het voor u andere gasten in de toekomst te verbeteren.

Wij ontvangen u en uw familie graag nogmaals bij ons.

Jos E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Eten was goed. Helaas zat er bij de laatste gang een lange haar bij de kaas!

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello en het beoordelen van uw ervaring.

Het is uiteraard niet de bedoeling dat er een haar in een van uw gerechten terecht komt, onze excuses hiervoor! Wij hopen dat desondanks uw diner naar wens is geweest.

Wij hopen u graag nogmaals welkom te mogen heten.

W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Altijd heerlijk om te eten bij Winselershof, voor ons thuiskomen in een prachtige entourage!
We komen graag met de kerst terug en kijken ernaar uit.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello en het beoordelen van uw ervaring bij ons.

Het is altijd om te mogen vernemen dat onze gasten graag bij ons terug komen voor het 'thuisgevoel'. Onze collega's van Pirandello doen hun best u warm te verwelkomen in een sfeervolle Italiaanse ambiance.

Wij zien er naar uit u met de kerst wederom welkom te mogen heten.

Henri J.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Mooi terras fijne bediening en heerlijk eten totaal plaatje klopt de pasta met truffel was geweldig. Je kunt kiezen tussen twee mooie menu’s. Het menu Prestigiouso is fantastisch.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor de beoordeling van uw bezoek aan Pirandello!

De truffel spaghetti is een van de kenmerkende gerechten die onze chef-kok Raoul Goovaerts met veel passie voor onze gasten bereidt. Wij zijn verblijd dat ook u dit gerecht weet te waarderen.

Voor de maanden oktober en november hebben wij wederom een vernieuwde à la carte. Wij hopen u graag nogmaals aan tafel te mogen wijzen.

peter B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prachtige locatie met mooi uitzicht over de wijnranken. Keuze uit twee heerlijke menu's. Sfeervolle ambiance. zeer vriendelijke en professionele bediening. Wat ons betreft topavondje. Tip: Zet iets meer hagen aan de parkeerzijde zodat deze helemaal niet meer zichtbaar is en zet op het mooie terras twee of drie vuurschotels of iets dergelijks. Geeft als het donker is iets meer sfeer.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en het beoordelen van uw ervaring.

Uit de woorden in uw beoordeling mogen wij opmaken dat u bezoek geheel naar wens is geweest. Onze witte brigade en bedienend personeel doet haar best u in de juiste Italiaanse sferen te brengen gecombineerd met Limburgse passie.

Wij danken u voor de tips. Het is altijd fijn om eventuele op- en aanmerkingen te mogen verkrijgen om een verbeterde ervaring te creëren.

Wij verwelkomen u graag nogmaals bij ons.

G.J. W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We hebben twee dagen dat we in het hotel waren gebruik gemaakt van het restaurant. Het was prima toeven. Het ontbijt was goed en lekker. Redelijk veel keus in de gerechten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het diner 's avonds viel ons een beetje tegen. Geruime tijd zaten we alleen in een grote zaal, terwijl het wel etenstijd was. De koks hadden wel hun best gedaan in het opmaken van het gerecht. Maar als je echt trek hebt na een flinke wandeling wil je wel wat meer op je bordje. Daarom was de verhouding prijs/smaak/hoeveelheid niet in evenwicht in onze situatie. Toch hebben we wel een goed gevoel bij dit restaurant.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant!

Door uw hotelbezoek heeft u mogen genieten van keuken van Pirandello gedurende de ochtenden én de avonden. Wij vinden het fijn om te mogen vernemen dat u ervaringen hier geheel naar wens zijn geweest.

Ons restaurant is geopend van 18 uur, maar de spreiding van de gasten vindt over de gehele avond plaats. Het is mogelijk dat de gasten die bewuste avond later het bezoek aan ons restaurant gepland hadden.
Wat jammer om te vernemen dat de hoeveelheid van de portie niet geheel naar wens was, aangezien wij ons best doen onze gasten te verwennen.

Wij hopen u graag nogmaals van harte welkom te mogen heten bij ons!

Joost S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Fantastisch eten op een geweldig gelegen locatie.
Antoine J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk met partner gegeten. Wat ik wel jammer vind is dat ik had gereserveerd op het terras. Bij aankomst bleek terras vol te zijn. Kregen daarna een tafeltje aangeboden binnen met uitzicht op muur. Niet erg gezellig. Daarna zelf moeten vragen om op terras te kunnen zitten. Zou klantvriendelijker zijn geweest om dit zelf te vragen. Verder heerlijk genoten van het eten en bediening. Zal zeker terugkomen met partner.
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello en het beoordelen van uw ervaring!

Helaas beschikken wij over een beperkt aantal tafels op ons terras waardoor wij niet al onze gasten daar kunnen placeren. Wij werken met het principe dat de eerste gasten die komen ook de tafels buiten verkrijgen.

Fijn om vervolgens te mogen vernemen dat de keuken van Pirandello u culinair heeft weten te verrassen!

Wij hopen u graag nogmaals welkom te mogen heten.

Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Super eten, sfeer en een heerlijke avond uit.als iemand houdt van heerlijk lang tafelen in relaxte sfeer moet je bij pirandello zijn.

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello en het beoordelen van uw ervaring.

Uit uw beoordeling met allemaal tienen mogen wij opmerken dat onze collega's hun best hebben gedaan u in de watten te leggen.

Nu dat wij een nieuwe à la carte publiceren hopen wij u graag nogmaals te mogen verwelkomen.

marc C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
schitterende locatie, met erg mooi terras, uitkijkend op een eigen wijnveldje. Eén klein minpuntje: de akoestiek kan beter, zeker als er ook een grotere groep aanwezig is. De bediening is vlot en uitermate gemoedelijk, helemaal niet 'stijf'. Tussen de 2 menu's kan je naar eigen believen onbeperkt switchen en daaruit keuzes maken (gaande van 2 tot 6 gangen). De gerechten zelf zijn effenaf subliem. Een streling voor het oog en de smaakpapillen. De Italiaanse wijnkaart is overvloedig, maar voor elke prijsklasse is er echt wel iets heel lekkers. Een absolute aanrader !!!
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Pirandello!

Aan de hand van uw beoordeling mogen wij opmerken dat onze collega's erin geslaagd zijn u de best mogelijk Pirandello ervaring aan te bieden. Zowel ons bedienend personeel als onze witte brigade wenst u zo goed mogelijk culinair te verrassen.

Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen bij ons. Zeker nadat onze nieuwe kaart is ingegaan!

Hans T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk genieten!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Zeer charmant, aangenaam en mooi verzorgd hotel.
Zeer hulpvaardig en vriendelijk personeel.
Lekker eten en fijne wijnen.
Een echte aanrader.
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij hebben goed gegeten. Er waren helaas twee minpunten wat ons betreft: 1) wij hadden bij de reservering reeds aangegeven dat wij vegetarisch eten, en toen wij vroegen om ons met 4 vegetarische gangen door de chef te laten verrassen, kregen wij toch de vraag of we ook vis eten, waarmee wij akkoord zijn gegaan omdat we 'er geen punt van wilden maken', maar eigenlijk is vegetarisch nu eenmaal géén vlees en ook geen vis; 2) er was bij de tennisvereniging, aan de overkant van de straat, een luidruchtig feest, waardoor wij niet echt rustig hebben kunnen genieten en jammer genoeg enige last hadden van geluidsoverlast.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ontvangst viel tegen. Weinig attent, jassen werden niet aangenomen.
Veel te weinig bedienend personeel, drank werd niet tijdig geschonken, lange wachttijd.
Na beklag hierover, werd het keurig opgevangen, met extra aandacht. Doch alles bleef traag verlopen.
Eten was prima, wijnen klasse.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
In het hotel verbleven met een arrangement. Een viergangen diner. Het restaurant is prachtig qua inrichting en het zou geen straf zijn geweest binnen te zitten, maar dineren op het sfeervolle terras was helemaal top! Het menu werd voorgesteld en ons werd de mogelijkheid gegeven eventueel een gerecht te vervangen. Niet nodig want alles klonk even lekker. En dat was het ook, van de amuse tot de friandises. De ossenhaas van het hoofdgerecht was om te zuigen zo mooi mals. Gerechten waren zeer mooi op smaak en werden prachtig gepresenteerd. Wij hebben geopteerd voor het wijnarrangement. Uiteraard alles Italiaanse wijnen, zeer goede keuzes van de sommelier. Kortom, we hebben genoten!
jos L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
na de lunch, nu ook Pirandello-diner getest en goed bevonden- mooie keuze, goed advies, aangename sfeer
dus zeker een aanrader