Piqniq

31-203203669

Meer informatie over restaurant Piqniq

Manonie .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Leuke kaart waarbij je zelf combinaties kunt maken. Broodjes waren goed belegd en ook de soep was heerlijk.
Vriendelijk personeel en gezellig ingericht.
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Piqniq uitgekozen vanwege de glutenvrije gerechten die ze zouden hebben. Ik zag zowel op Tripadvisor als Glutenfreeamsterdam.com hoge ratings. Mijn verwachtingen waarmaken is Piqniq echter niet gelukt.
Het systeem is leuk: je kiest meerdere kleinere gerechtjes i.p.v. een groot broodje. De broodjes vond ik echter niet bijzonder en het witte glutenvrije broodje dat ik kreeg was zeker niet het allerbest dat ik ooit heb gehad. Het eten was prima, maar ik zou Piqniq niet aanraden aan mijn vrienden. Wat mij betreft een gevalletje 'te veel gehyped'.
FTMvandam .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Vandaag geluncht bij Piqniq. Wat een vrolijk en frisse lunchroom met vriendelijk personeel en heerlijke broodjes. Wij hebben gekozen voor de drie kleine lunchgerechten optie, waarbij een keuze was tussen diverse broodjes, soepen en salade. Hierdoor was het mogelijk verschillende smaken te proeven, zonder grote porties te bestellen. De sfeer in de lunchroom is fris en lenteachtig. Dit heeft wellicht te maken met het grote fotobehang van de klaprozen, de steiger-houten bank en tafels en de groene inrichting. Al met al een aanrader voor een verrassende lunch in een vriendelijke ongecompliceerde omgeving.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Ik vond het een heel leuk idee van mijn collega,s om bij PICNIC te gaan eten,op Zaterdag 7 nov
Tot mijn verbazing was daar paulien eigenaar van deze gezellige zaak.Heel knap hoor,
Het eten was lekker vooral het tomaten soepje.
Ik kom beslist nog eens terug.
Heel veel succes paulien en de leuke collega,s.
Groetjes Marja Wels. oud collega van de ABNAMRO
Giga G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Tweemaal een high tea bij jullie gegeten Het was fantastisch en de bediening was heel aardig en lief , bedankt voor alles!!! Willy
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Erg lekker lunch tentje! Super leuk dat je verschillende dingen kan proeven voor een hele betaalbare prijs. Wij hadden de dag soep wortel zoete aardappel erg lekker en dag broodje geitenkaas honing smaakte top! Alleen jammer dat t terras niet in de zon is.
Lyan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Geweldige locatie op de Lindengracht. Jammer dat ze zo'n klein terrasje hebben want daar zit je erg leuk. Ik ga er regelmatig lunchen en hun systeem is erg leuk. Je kiest of je 2, 3 of 4 hapjes wilt en kunt dan vervolgens alles van de kaart kiezen en leuke combinaties van kleine hapjes maken, Alle hapjes zijn vers gemaakt en goed verzorgt. De service is vriendelijk. Verse sapjes en je zit ook binnen erg gezellig. Ze hebben ook dag specials die steeds wisselen waardoor je toch steeds weer nieuwe combinaties kunt maken. Prijs kwaliteit is erg goed. Je kunt er overigens voor 20 euro ook een picnic menu afhalen en zo meenemen het park in, erg grappig idee. Als je een normale eter bent kun je prima voor de 3 soorten lunch items gaan die kost 8,25 euro en dan heb je echt genoeg voor een lunch.
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Je moet geluk hebben dat je een plekje hebt hier. Simpele inrichting, lieve bediening en snel. De pannenkoek was heerlijk gebakken en koffie van nespresso.
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
De naam zegt genoeg. Je krijgt hier kleine broodjes en daar dan meerdere van. Leuk bedacht en ook nog eens lekker. De dames achter de balie zijn zeer plezierig. Absoluut aan te raden voor de lunch, je kan ook buiten zitten als het weer dat toelaat.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Uitstekende en betaalbare lunchplek in de Jordaan. Mijn menuutje van linzensoep, Griekse salade en (glutenvrije!) tosti waren erg lekker. Ook werd ik zeer vlot geholpen. Meer tenten zouden het voorbeeld van Piqniq moeten volgen en lekker glutenvrij brood serveren, zo moeilijk is dat niet.
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Heerlijk lunch idee waarbij je broodjes krijgt als een soort van grand dessert idee. Dus meerdere kleine broodjes op een groot bord. Ze smaken ook nog eens zeer goed. Als hier de markt op zaterdag is zijn ze wel zeer druk maar de overige dagen kan je zo binnenstappen. Goed concept en ook nog eens betaalbaar.
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Via IENS deze plek gevonden tijdens onze stedentrip in 020. Mooie zaak, heerlijk gegeten en goede service. De gerechten zijn vers en smaken voortreffelijk. De zaak is fris ingericht en de bediening heel aardig. We hebben heerlijk geluncht! Groetjes uit Maastricht.
Berry .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Met vrienden uit het buitenland lunch genoten bij Piqniq. Het aanbod van drie kleine gerechten - in picknickstijl dus - viel erg in de smaak, en het was geen probleem dat we pas laat in de middag aanschoven. De gerechten zijn vers bereid en divers. De bediening is vriendelijk en klantgericht. De inrichting sluit passend aan op het picknickconcept: fris en vrolijk, met houten zitjes en bloemen op tafel en op de muur. Het enige wat de pret kan drukken, is dat er weinig plek is.
HeleenP .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Al wonen we om de hoek, bij Piqniq waren we twee jaar na de opening nog niet geweest. Nadat Casa Juan naar het andere eind van de Lindengracht verhuisde, haalden hier enkele eettentjes het niet. Jammer, want 't is zo'n prima plekje. Maar nu dus Piqniq. Met de bovenbuurvrouw gingen we er lunchen en we waren direct verrast door het sympathieke concept: drie of twee items uit de hele lunchkaart plus een alcoholvrij drankje voor een vaste prijs. De kaart biedt een leuk scala aan warme en koude broodjes, soepen en salades, alles in aangename, niet overdadige porties. Wij bestelden zes verschillende broodjes en kregen een echte proeverij op tafel. De miniquiche van de dag en de bagel met zalm en kruidenkaas sprongen eruit, maar eigenlijk was alles heel lekker en verzorgd, ook de koffie, thee en jus. We zaten buiten, dus van het interieur hebben we slechts een indruk: fris en verzorgd; het meisje dat ons bediende deed het vlot en vriendelijk en deelde kennelijk in de trots van de bazin. Terecht, want deze formule bevalt ons prima!
Martine_B .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Zondagmiddag hier High Tea gehad. Glutenvrij én lactosevrij. Wel hebben ze gebruikt gemaakt van echte boter, maar daar zit zo weinig lactose in dat het voor mij prima is. Ze hebben hier standaard mogelijkheid om glutenvrije broodjes te bestellen, maar het lactosevrij was voor hen een uitdaging die ze zeer goed hebben doorstaan. Heerlijk! Was verrast door hun inventiviteit en zalige hapjes. Voelde alsof ik weer "gewoon" kon eten. Je krijgt echt genoeg, ben zelf een flinke eter, maar dit kreeg ik toch echt niet allemaal op! Echt een aanrader voor de intoleranten onder ons.
Camilo S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
tijdens de drukke zaterdag markt op de lindengracht hier naar binnen gelopen voor de lunch, tentje zat ram vol, en dat kon je beetje merken aan de bediening, die kon het maar net aan. het eten had van mij wel iets meer mee mogen gebeuren, je krijgt precies wat je besteld, bv roerei, maar zo maak ik hem thuis ook, heel basic, en broodje kaas, is stukje stokbrood met plakje kaas. wel lekker hoor, maar niet bijzonder. inrichting ziet er erg leuk uit, zo met die open keuken.
Rutger S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Laatst onverwachts hier beland. Wat een verrassing! Zeker geen 13-in-een-dozijn lunchplek. Een lunchmenu genomen, met kopje soep en twee broodjes. Zeer goed verzorgd, goed van smaak, attente alerte bediening. Als we de volgende keer op de Noordermarkt zijn, lopen we gerust "een stukje om" om weer prettig verrast te worden!
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
allemaal kleine lunchgerechtjes, je kunt 2-3 proberen inclusief een drankje tussen de 8 en 10 euro in totaal: leuk concept. Prima broodjes, lekkere soepjes en stukjes taart
Bediening: vlot en jong, misschien niet heel ervaren? Interieur modern en redlijk strak maar niet kil. Aanrader.
Paulien G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Gisteren bij piqniq geluncht. Het is een klein tentje waar je merkt dat het er niet een is van tien in een dozijn, er wordt op de details gelet. Zowel wat betreft het eten (allemaal kleine broodjes, salades, soepje, taartjes, vers, zelf gemaakt en ziet er mooi uit) als het decor en de kleine dingetjes. Binnen steigerhout, boomstructuurstoelen en een enorme muurposter met een klaprozenveld. Er liggen tijdschriften, er is een mand kinderspeelgoed, een kinderstoel etc.. Bediening is losjes maar correct en vlot. Lekker gegeten, al met al erg relaxed middagje gehad.
Bur .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Een paar weken geleden met een aantal collegae een avond door de Amsterdamse grachten gevaren. Via, via, Piqnig gevraagd de catering te verzorgen. Geweldig; voor 12 man borrelhapjes, pasta en rauwkost salades, heerlijke sate (warm), drankjes etc. en dat alles voor een alleszins redelijke prijs. Pauline is, als net gestart onderneemster geweldig aan de weg aan het timmeren en zeer creatief. Een enorme aanrader!