Pippers

31-207371327

Meer informatie over restaurant Pippers

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Pippers is een leuke zaak verdeeld over twee etages en op de bovenste heb je ook nog eens een mooi uitzicht op het Oosterdok en het oude centrum van Amsterdam. Ook leuk zijn de dames in de bediening. Maar waar het allemaal om draait bij Pippers zijn natuurlijk de kleine broodjes, de pippertjes, bruin of wit, en niet duurder dan drie euro vijftig per stuk. Meer dan vijftig verschillende broodjes staan op de kaart: met zoet, met vis, met kaas, met ei, met vlees en met warme bereidingen van vlees of vis. Daarnaast hebben ze salades en soepen. Ik had drie broodjes: een met brie, bacon en paprika, een met gerookte makreel, peper en mayonaise, en een met gerookte zalm en blauwe kaas. Alle drie waren ze heerlijk. Ik ben fan, pip pip.
Roely1971 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Broodje osseworst,broodje zalm met blauwe kaas en hamburger ...allemaal top.
Wij raden pippers zeker aan voor een lekkere en betaalbare lunch.
sophie1000 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Prachtig uitzicht, stijlvolle inrichting. Leuk concept met kleine broodjes waarvan je er zo meerdere kunt proberen. Met name bijzonder goede prijs-kwaliteit verhouding!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Gisteren hier terechtgekomen toen we er toevallig langsliepen. Prachtige zaak op een heel mooie locatie. De enige in het rijtje die niet van een keten is. Heel vriendelijke en gastvrije bediening, een leuk concept met die minibroodjes. De 2 broodjes die ik had , met ossenworst en ansjovis-kaas, waren prima. Jammer van de koffie, ik zag te laat dat ze Douwe Egberts gebruiken, dat is eigenlijk nooit lekker