Pippa's

Stationsplein 64-66 2011 LM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Pippa's

Bij Pippa’s kun je gerust met de hele familie terecht. Ouders kunnen gezellig lunchen, borrelen of dineren, terwijl de kinderen spelen. Op vrijdag- en zaterdagavond tussen 17.30 uur en 19.00 uur kunnen ze zich zelfs laten schminken! En eten, dat doe je bij Pippa’s lekker én gezond. Heerlijke lunchboterhammen, maar ook burgers, pasta’s, salades en pizza’s. Ook aan de kids is gedacht: van een boterham met pindakaas tot frietjes: keuze genoeg. Waar het kan worden biologische ingrediënten gebruikt.

Meer informatie over restaurant Pippa's

Maandag t/m woensdag 10:00 - 17:00
Donderdag t/m zondag 10:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Pippa's

Luisa .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ik was een tijdje niet geweest en bij de laatste keer verrast door een aantal veranderingen.
De kaart is nu meer die van een Italiaanse Restaurant. Wat jammer is dat de typische kindergerechten zoals de pannenkoeken en tosti en burgers er niet meer opstaan.
Zeker als je voor de lunch komt weinig keuze tenzij je meteen een pizza wilt.
Ik kom hier om even rustig te kunnen kletsen of eten terwijl mijn kind kan spelen. De speelhoek is nu veranderd niet meer zo goed te zien en ook veel kleiner. Verder staan er nu in een rek midden in het Restaurant wijn flessen uitgestald, op een hoogte dat het afwachten is wanneer de eerste naar beneden valt.
Kort om ik zul er niet meer zo snel terug komen en zeker niet voor de lunch. We hadden de pasta en maar ik was er niet echt van onder de indruk. Ook vrij prijzig voor wat je krijgt.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijke plek om met kids te eten. Ze kunnen volop spelen en rondlopen. Heerlijk bio drankjes en apartere biertjes. Zeer vriendelijke bediening. Bestellen bij de bar. Dus er wordt vaker gelopen door gasten. Daardoor wat reuring. Niks stijfs. En allerlei leuke dingetjes te koop in de zaak.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Fijne plek om met je kinderen naartoe te gaan. Ruim opgezet. En erg fijn dat je er makkelijk kan borstvoeden. Van tevoren had ik geïnformeerd naar de mogelijkheden voor glutenvrij brood vanwege een allergie. Maar dat bleek er niet te zijn. De enige mogelijkheid is dan een salade van €13. Die was best lekker. Maar wel erg duur voor een eenvoudige salade. Bediening is aardig maar niet erg kundig. Ze zijn niet echt in staat om mee te denken.