Piom Bino

31-206836760

Meer informatie over restaurant Piom Bino

Hump .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Pas op ...Sinds kort nieuwe eigenaren...
Niets is meer over van die leuke oude traditionele pizzeria waar ik met veel plezier kwam...Van zeer goed naar bar slecht..

Lasagna zonder gehakt en pizza zonder tomatensaus..Nog nooit zo slecht gegeten..Meer dan 3/4 hebben wij laten staan, het leek de bediening niet te interesseren..
Pietje78 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Wij hebben hier zaterdagavond wat besteld. Ik heb nooit zo'n onuitstaanbare behoefte gehad mijn mening te delen over een restaurant. De pizza smaakte naar plastic en de lasagne naar Kebab. Eigenlijk altijd al een slecht teken als een Italiaan ook shoarma e.d. verkoopt. Hoe kún je deze gerechten verknallen?! Nooit meer!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Het eten is over het algemeen erg goed, de aankleding is belachelijk en dramatisch. Daar moet echt wat aan gedaan worden! De mensen zijn super vriendelijk maar duidelijk geen horeca tijgers, en daar zullen kenners last aan ondervinden. Maar voor afhaal en thuisbezorg is het prima te doen voor een zacht prijsje. En met die ondertoon, een echte aanrader, vooral pizza Piom Biono speciale is erg lekker, vervangers en toevoegers kan altijd maar dan raad ik aan even te bellen want via de bekende website kwam het niet helemaal over.