Pinoccio

• Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
JP D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
afgelopen dinsdag 21 maart 2017 in het restaurant geweest. We werden snel geholpen door erg vriendelijk personeel. Wiij hadden het drie gangen keuze menu genomen. Het eten was prima en erg lekker. De prijs was 15,95 voor dit drie gangen menu. Prima. We komen zeker een keer terug
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zondag na de de Zevenheuvelenloop met een grote groep pizza gaan eten. Hadden gereserveerd voor 15, maar waren met 18. Dat bleek een groot probleem. Totaal geen flexibiliteit ( klantvriendelijkheid) om er een tafeltje en een paar stoelen bij te zetten. Dus drie dropen af. Ik koos een Pizza di Parma. Dat bleek in de praktijk een gebakken pizza tomaat/kaas met -na het bakken - daar rauw opgelegd wat plakken taaie parma (?) ham, stukken gesneden tomaat en wat plakjes gesneden Parmazaanse kaas. Na 15 kilometer hardlopen, was ik toch hongerig, dus ik heb me door de smakeloze dikke korst heen gezaagd en hem toch op gegeten. Ze mogen dan goedkoop zijn, dit is echt geen reclame voor de Italiaanse pizzacultuur. Gewoon jammer!
Will S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voorlopig weer genezen van pizza. Wat een smakeloze hap! Pizza Hawai. ..de goedkoopste ananas uit blik, zoute ham en geen kaas of tomaat geproefd! Pizzarestaurant???
lerrie .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gister avond hier gegeten. Ik had een drie gangen menu voor 15 euro met een alcohol vrij biertje erbij. Ik ben speciaal alleen uit eten gegaan en heb smaak meditatie gedaan. Daardoor wordt elke maaltijd die ik heb gegeten in mijn beleving de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Ik eet met aandacht en vorm extreme positieve gedachten over mijn eten. Ik doe dat al 1,5 jaar. Het werkt ook bij eten wat ik ook heel mijn leven niet lekker vind. Het is eigenlijk te simpel. Ik had dus ook bij pinocio het gevoel alsof het het lekkerste was wat ik ooit had gegeten. Zowel, de pizza, het toetje als de tomatensoep. Tussen de gangen door heb ik de wim hof ademhalings oefening gedaan en gemediteerd. Het was een grote extase. Ik heb daarom ook de rekening verdubbeld. De rekening was 17,50 euro en ik heb 35 euro betaald. Ik was zelf zo enthousiast dat ik volgende week wel weer terug wil gaan!
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Toen we binnen kwamen met onze groep was er al paniek. Ik had 3gangenmenu. Voorgerecht vond ik echt niet lekker. Champignons in groene kruidensaus moest het voorstellen maar het was gewoon een ragout. Mijn pizza tonno was okay, maar bij andere aan mij tafel was veel mis met hun pizza: harde pizzabodem en zwarte randen. Het dessert was goed, maar er kan ook niet veel mis gaan met vanille ijs met chocoladesaus en slagroom. Een tip voor de bediening: het mag allemaal wel wat vriendelijker. Er kon bijna geen lachje af.
janvancap .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Het was erg druk, snel en vriendelijk te woord gestaan, binnen 10 minuten aan tafel. Ietwat oubollige zaak. Menu € 14,50. Prima soep, goede pizza en heerlijk ijs. Ik ben waarschijnlijk geen culinaire kenner maar voor een tussendoortje op dinsdag, als onderbreking van 2 dagen Sanadome een prima keus.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
We aten er gister en het eten was niet te eten.. De pasta die mijn moeder had smaakte alleen maar naar ui terwijl dat niet hoorden. De pizza van mijn zusje was verbrand en die van mij was erg zout. De bediening was wel erg aardig en vooral heel snel.
Geen aanrader, sorry
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Gisteren bij Pinoccio in Nijmegen gegeten. Ik had voor de lasagna gekozen en degene die bij me was voor een pizza met spek.
De lasagna smaakt zuur. Het leek net of het een opgewarmde prak was die kant en klaar van de groothandel afkwam.
De pizza leek net een stuk karton, zo taai en was niet warm.
Hier gaan wij dus nooit meer eten.
Fijnproeverss .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Bij binnenkomst was het al ontzettend druk, we moesten enkele minuten wachten tot we naar een tafeltje werden gebracht. Sommigen kozen het menu, met erg zoute soep. De lasagne en pasta smaakten oké. Door de drukte kreeg ik spaghetti i.p.v. tagliatelle. Peper en zout ontbraken op de tafels en de bediening had geen aandacht voor de gasten vanwege de drukte. Het duurde een kwartier voordat de koffie op tafel stond na afloop... Al met al leuk voor een keer, maar wanneer ik weer in Nijmegen ben kies ik graag voor wat meer 'kwaliteit'.
PDijntje .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
IK begrijp al die mensen niet die hier iets afschuwelijks staan te verkondigen alsof ze keurmeester zijn van het Micheline gids!
Ik kom hier echt zeer geregeld en al jaren. Het eten is niet al te ingewikkeld maar over het algemeen goed van smaak. Zeker niet vies! De kaart is gevarieerd genoeg om iedereen iets te bieden. Het is mij verteld dat de deeg voor de pizza's dagelijks door de bakker zelf wordt bereid, gekneed en geplet. Bij het bakken in de steenoven gaan ze in ruim 280C of hoger de oven in, dus heeft een krokant randje. Super.
Gerechten uit de keuken zijn ook lekker. Niet speciaal maar volgens mij is Pinoccio daar ook niet om bekend. Prijs kwaliteit verhouding is prima en de hoeveelheid op het bord is meer dan voldoende.
De bediening is wisselvallig. Soms zie ik het personeel niet te vaak langslopen, daar zouden ze inderdaad iets aan moeten doen. Maar drankjes staan heel snel op tafel. De versgebakken broodjes uit de oven zijn lekker knapperig van buiten en zacht van binnen. Zeker een verbetering ten opzichte van vroeger.
Drankenkaart is ook uitgebreid en de huiswijnen (zeker de nieuwe) zijn prima. Grote glazen voor een redelijke prijs.
Interieur is een beetje oubollig maar heeft zijn charme in deze strakke, moderne, design tijdperk.
Kortom, niets mis mee! En altijd plek.
Ik ga binnenkort weer.
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Normaal ga ik altijd naar de Pinokkio in Arnhem maar ik was toch in de buurt en we hadden trek in pizza. We gaan voor de belachelijk goedkope menu voor 15 euro per persoon. Als voorgerecht koos ik de pistoletjes met kruidenboter. Hoewel de broodjes wel zacht waren, smaakte het net niet helemaal. De kruidenboter was gewoon niet zo lekker en warm gesneden brood past hier toch beter bij. Hoofdgerecht pizza of pasta naar keuze. Ik ging voor de pizza Bomba, heerlijk! Er zat salami, uien, paprika, gorgonzola, champignons en spek op. De pizza was lekker krokant en goed gevuld. Hier zijn ze er goed in hoor, pizza's maken. Als dessert dame blanche, ook niks mee. Voor de prijs wel goed gegeten in ieder geval. Zou hier alleen voor de pizza's komen, aan de andere gerechten moet nog aan gewerkt worden. Bediening erg vriendelijk. Ik was mijn vest kwijt en het meisje heeft met me meegezocht overal. Dat waardeer ik wel.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Vandaag met de hele familie hier gegeten. Ontvangst was netjes. Het voorgerecht was slecht. Smaakte nergens naar. Ik had gebakken champignons in knoflook en mijn partner geparneerde kipdijfilet. Beide gerechten smaakten niet lekker. Pizza's waren matig en kwaliteit van het ijs was echt heel slecht. De koffie smaakte daarentegen wel erg lekker. Mij zien ze nooit meer terug. Ik betaal liever meer, voor betere kwaliteit en meer smaak.
Annie L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
We hadden soep.. die was lauw... we Kregen gebakken aardappelen die erg zout waren... wat van gezegd.. toen? kregen we frites waar geen zout op zat... we hadden gevraagd om de saus bij de kip in een apart schaaltje te doen...hadden de saus toch op de kip gedaan.. mijn vriendin had pasta besteld... die dreef in de olie.. maar n klein beetje van gegeten... teruggegeven....ik had pasta met zalm....met paprikasaus...
. Maar die was niet echt warm en niet lekker.... als excusus kregen we hartjes op onze ijs en werd verteld dat het erg druk was... maar daar kunnen wij toch niet de dupe van worden..... dit restaurant word nooit meer door ons bezocht.....
Tony O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Vriendelijke ontvangst.
Pizzas niet te eten, zo klef.
Vroeger heel goed restaurant nu niet meer.
Ze delen kaarten uit met je verjaardag dat je 10,00 korting krijgt, we waren met een hele groep en kregen de 10,00 korting niet er werd ontzettend moeilijk over gedaan een heel verhaal aan tafel, heel vermoeiend,
We komen hier nooit meer terug, eten was gewoon vies.
Het tochtte er ontzettend en t was er erg kopud bij t raam.
Het was gewoon 2x niks, jammer.
Joram M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Bij Pinoccio in Nijmegen gegeten. De service is echt onzettend SLECHT. Naar binnen gelopen en 5 minuten gewacht totdat de gastvrouw kwam. In de tussentijd was er wel personeel langsgekomen maar daardoor werden we genegeerd. Zelfs een "hallo" of oogcontact kon er niet af. Toen we een plaats kregen hebben we 15 minuten moeten wachten tot iemand van de bediening naar onze tafel kwam, terwijl ze 100 x voorbij liepen.
Het actie menu genomen, het eten was echter smakeloos. We hebben geen pizza's genomen dus daar kunnen we niet over oordelen maar de kippendijen waren gewoon gepaneerde kipnuggets en de kipfilet was te waterig. Jammer, leuk voor studenten maar niet meer voor ons.
jeroenvdberg .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
In de afgelopen 2 jaar heb ik hier minimaal 10 keer een pizza gegeten op zondagavond. Elke keer een lekkere pizza gegeten die zeer snel opgediend werd door het vriendelijke personeel. En nog prima te betalen ook. Het restaurant is misschien wat massaal, maar dat stoort me niet zo. Ik heb wel vernomen dat de Italiaanse gerechten wat minder goed zijn, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
slootjes .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Ondanks dat we niet gereserveerd hadden konden we hier snel terecht voor een pizza, we hebben een paar minuten aan de bar gewacht en toen kwam de gastvrouw ons al ophalen. Vooraf een mini-pistoletje met kruidenboter gekregen, niet bijzonder maar wel aardig.

De pizza zelf was ruim belegd, eigenlijk iets te ruim want het werd een beetje sappig waardoor de bodem al snel een beetje klef werd. Voor wat je betaalt een aardige pizza maar verwacht er niet al teveel van. Als ik snel even iets wil eten voor een lage prijs zou ik zeker nog eens terug gaan.
Christa P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Na de laatste dag vd Vierdaagse hier gaan eten. Het terras was vol en kreeg ik binnen een zeer krap plekje in de hoek. Had ik nét mijn biertje op, werd na lang wachten mijn pizza "quatro stagioni" opgediend. Tijdens het opdienen kwam er een man, die mij weer het terras op stuurde met pizza achter mij aan. Gevolg: koude en taaie pizza en herrie van het podium ernaast. Zó ga je niet met je gasten om! Ik kom hier nooit meer!!