Pinocchio Pizzarestaurant

Korte Poten 12 2511 ED Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

De oudste pizzeria van Den Haag

Den Haag is een veelzijdige stad. Politieke en zakelijke belangen wisselen elkaar af met verschillende recreatieve en culturele mogelijkheden. Ook op culinair gebied zijn er veel keukens die een bezoek waard zijn. Zoals Pizzeria Pinocchio, de oudste pizzeria van Den Haag. Al sinds 1976 genieten Hagenezen en toeristen hier van Italiaanse specialiteiten en Mediterrane gastvrijheid. Dat wil je niet missen.

Meer informatie over restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

Jouw recensie over het restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vriendelijk personeel, niet lang hoeven wachten op het eten. Heerlijke pizza’s. Knusse inrichting. Niet duur. Aanrader!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Redelijk goede pizza's. Tiramisu vel te veel cacao, Cassata lekker. Vriendelijke mensen behalve toen we over de 20% Iens korting begonnen, die werd pertinent geweigerd. Geen volgende keer dus.
Jules R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De intichting doet aan als een soort van Itiliaanse apres-ski hut. De ossobuco was supermals, pizzas zijn top en prijzen zijn normaal. Erg knus is t binnen.
Verburg J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Eten werd opgediend terwijl we 5 minuten geleden het mandje brood kregen. Iets beter timen...
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij zijn vegetariërs en bestellen als wij in dit restaurant zijn altijd de pizza vegetariana. Altijd prima belegd en heel lekker.
vivienne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Jammer dat ze geen 0.0% bier hadden.
Marlene D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Leuk klein restaurant. Beetje oubollig maar had ook wel weer zijn charme door de Italiaanse hits uit de jaren 70 en 80 die op de achtergrond te horen waren. Heerlijke smaakvolle pizza. De (droge witte) huiswijn is een aanrader! Vriendelijk personeel. Ik kom graag nog eens terug.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Aardige mensen, vriendelijke ontvangst. ruime keuze in de gerechten . Het eten is heerlijk . Je hoeft er niet lang op te wachten. Een aanrader.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Reuze gezellig en ook lekker gegeten met hele fijne vrienden. Personeel was uiterst vriendelijk. Ontvangst was ook gewoon gezellig.
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Echt Italiaans. alles; eten, sfeer, personeel. Beetje krappe tafeltjes maar niet erg, hoort bij de hele sfeer. kortom een aanrader!
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het hoofdgerecht werd al op tafel gezet terwijl wij het voorgerecht nog aan het eten waren! Ruime porties, goed van smaak, helaas was pizza slap in plaats van krokant. Heerlijke Cassata als toetje.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Kom hier al jaren en ben altijd tevreden. Prima pizza's, attente bediening en eten staat snel op tafel.
Flip321 H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Mijn vriend had gebakken champignons als voorgerecht. Die waren redelijk lekker. Daarna een pizza met groentes: daarvan lagen er ongeveer 7 groente stukjes op.
Ik had als voorgerecht bouillon met gepocheerd ei, dat stond op de kaart. Wat ik kreeg: een uit-een-pakje groentenbouillon, met daarin door elkaar geklutst ei, en stukjes kip erin. Smaakte nergens naar. En ik dacht een gerecht te krijgen met alleen ei.
Daarna nam ik een tomatensalade met mozarella. Eerst gevraagd of het buffelmozarella was: "nee". Eerlijk antwoord dacht ik. De mozzarella bleek een 'kaasproduct' te zijn: vierkante plakken die rubberachtig in de mond aanvoelden en nergens naar smaakten. Eén hap genomen om het te proberen, en de rest laten liggen.
Na afloop vroeg de serveerster of het het gesmaakt. Nee dus. Geen reactie.
Hier ga ik nooit meer heen.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Uitstekende pizza's. Aardige mensen.
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Leuke en knusse sfeer, goed personeel, heerlijke pizza. Ik zal vaker gaan.
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voor een lekkere pizza is Pinocchio ons favoriete restaurant in Den Haag. Altijd goed!
Ik weet niet hoe vaak we daar al gegeten hebben, maar het zou best wel eens 25 keer kunnen zijn.
Pizza Pazza is moeilijk te overtreffen.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Uitstekend en authentiek Italiaans eten
reneepovel .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Geen welkom gevoel. Eigenaar (?) slofte letterlijk voortdurend ongeïnteresseerd heen en weer. Het AH menu kostte € 30,00 wat ik erg veel vind voor wat je kreeg. Dat zou ik er nooit voor over hebben als ik het zonder korting zou moeten betalen.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was gewoon een leuk en knus restaurant met klant vriendelijke mensen. Het eten was er heerlijk en lekkere muziek. Echt een aanrader.
Maaike N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lang geleden dat we zulke lekkere pizza's hebben gegeten. De bediening is snel en zeer vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.