Pinocchio Pizzarestaurant

Korte Poten 12 2511 ED Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

De oudste pizzeria van Den Haag

Den Haag is een veelzijdige stad. Politieke en zakelijke belangen wisselen elkaar af met verschillende recreatieve en culturele mogelijkheden. Ook op culinair gebied zijn er veel keukens die een bezoek waard zijn. Zoals Pizzeria Pinocchio, de oudste pizzeria van Den Haag. Al sinds 1976 genieten Hagenezen en toeristen hier van Italiaanse specialiteiten en Mediterrane gastvrijheid. Dat wil je niet missen.

Meer informatie over restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

p8r .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Klein lokaal ouderwets pizza restaurantje, niet authentiek Italiaans, maar een goede keuken en een goede prijs kwaliteit verhouding. Doet een beetje oudbollig aan met de plastic druiven en wijnmandjes, maar dat geeft het nu ook juist zijn sfeer. De baas en de kok komen regelmatig langs de tafel schuiven en vragen of het lekker is
aadmartha .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het is een verrassing als je binnen komt lekker gezellig het eten was voortreffelijk mijn kleindochter gaf het eten in zijn totaliteit een 10 en zij is 8 jaar oud .Zeker een optie om terug te komen.
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het restaurant is vrij klein en daarom erg knus! Toch poluair blijkbaar want mensen stonden te wachten op een tafeltje. Personeel is vriendelijk alleen niet veel aandacht voor de gasten, het moest denk ik even op gang komen. Mosselen in wijnsaus en knoflook is lekker, niet heel speciaal. Daarentegen zijn de pizza's prima, keuze uit erg veel verschillende! Foutje: ééntje zonder champions werd toch eentje met. En het herentoilet is niet schoon.

De wijn is prima, en heerlijke cappucino.
DMSZ .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Tja het was allemaal prima maar niet heel bijzonder. De voorgerechten waren oké maar niet heel veel smaak. De pizza viel eigenlijk een beetje tegen, niet zo lekker als dat we elders gewend zijn. De service was oké maar niet echt dat ze je per se het gevoel geven dat ze je echt welkom heten.
miesmeijer .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gemoedelijk Italiaans restarant niet alleen voor lekkere pizza's. De inrichting is huiskamerachtig en wat gedateerd, mmar dat is niet bezwaarlijk. Het personeel is erg vriendelijk.
jetruud .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
hier met de AH-kaart gegeten. Carpaccio was nog niet helemaal ontdooid (vandaar predikaat goed en niet zeer goed) , maar de pizza's zijn verrukkelijk. Vlotte vriendelijke bediening.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
een pizzeria zoals je dat wenst: goed eten tegen redelijke prijs in een uitermate vriendelijke omgeving.
"buiten vriest het maar binnen snort de pizzaoven en voel je je gastvrij onthaalt
Enrico H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Helaas was ons voorgerecht bevroren,de drankjes kregen we zonder glas en de pizza's waren niet voor gesneden voor de kinderen ook toen we het hoofdgerecht kregen geen bestek en mijn vrouw haar eten duurde nog 6 minuten terwijl wij onze eten hadden.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik eet regelmatig bij Pinocchio, smaakvol en voordelig. Niets op aan te merken!
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bekende pizzeria in Den Haag. Vriendelijke mensen, vlotte bediening en goedkoop, Pizza's zijn altijd heerlijk. In de uiensoep misten we een stokbroodje met gegrilde kaas. Op de lamskoteletjes zat geen saus en ze waren nogal doorbakken en een beetje droog. De home-made tiramisu was lekker. gewoon gezellig voor een doordeweekse avond zonder pretenties.
s.leensma .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Mijn vrouw en ik hebben een genoeglijke avond gehad bij Pinocchio in Den Haag. Het eten was van prima kwaliteit. De service is goed en de mensen zijn vriendelijk. Hier gaan wij zeker nog weer terugkomen.
sietsev .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Goed eten voor een goede prijs. personeel is behulpzaan. Eten is geen meesterwerk, maar de prijs is ook niet de hoofdprijs. Prima restaurant om een hapje te eten.
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gisteren met mijn vrouw binnengelopen bij Pinocchio voor een snelle maaltijd. Mijn vrouw nam een pizza Pinocchio, ze vond het prettig dat de pizzabodem dun en krokant was en de "aankleding" vers gesneden was (champignons, tomaatjes, avocado).
Ik nam lasagne met zalm, die smaakte mij goed, de saus was prima ondersteunend aan het gerecht. We dronken er een halve fles rode huiswijn bij, een goede begeleider van deze eenvoudige maaltijd.
De espresso tenslotte was echt mediterraans: klein kopje, goed sterk.
We waren hier € 36,50 aan kwijt.
Pinocchio is een kleine, wat smalle pizzeria, zowel het formaat als de inrichting doen authentiek aan, gelukkig heeft de eigenaar er niet veel aan veranderd sinds ons laatste bezoek 3 jaar geleden. De bediening is relaxed en vriendelijk, misschien mede omdat het nog niet erg druk was. Ik vind het een aanrader voor als je snel makkelijk wil eten.
m.j.kleijwegt.2 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prettige bediening, goed eten (fruit op de pizza had beter vers fruit kunnen zijn dan uit blik of pot). Als leuke bijkomstigheid nog een likeurtje aangeboden.
Herhaling waard.
Pjw63 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Oudste pizzeria van Den Haag, sinds 1976. Vanwege omgevingslawaai van een evenement om de hoek, besloten om binnen te gaan zitten, in plaats van op het bescheiden terrasje voor de zaak in winkelstraat Korte Poten in het centrum van Den Haag.

Het interieur van Pinocchio zal sinds 1976 nooit meer veranderd zijn, en dat moeten ze vooral zo houden, lekker kneuterig sfeervol, met wellicht 'authentiek' Italiaans rustieke muren, wij konden het waarderen,. Wel een smalle doorloop tussen de tafeltjes.

Wat we zeker minder apprecieerden was dat er €30,00 werd gerekend voor het vrije keus driegangenmenu;, daar werd ons voordeel van het gratis 2e driegangenmenu van de AH restaurantactie zowat volledig opgesnoept, jammer.

Over het eten kunnen we kort en krachtig zijn. Degelijke pizzeria kost, niet verrassend, gemiddeld eigenlijk, nergens echt onderscheidend, althans niet wat wij namen.
De pizza's waren best lekker, niet te groot, goed gevuld en een prettige bodem.

Bediening was prima, vlot en vriendelijk.

Toilet zag er niet super schoon uit.

arrivederci.
Kgabriella .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker simpel Italiaans eten in een gezellig klein restaurant. De service kon beter. Ik moest erg lang wachten voordat ik een menu kreeg en een drankje kon bestellen. Daarna was de service ook niet zo snel als ik had verwacht. Al met al een een prima restaurant met prima eten, ga er niet eten als je daarna ergens heen moet, want het duurt langer dan verwacht.
marnixlinda .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zaterdagavond bij Pinocchio gegeten en het was geweldig! Zeer vriendelijke bediening en uitstekend eten. Duidelijke kaart, geen poespas, snelle service. En daar bovenop nog mooie details zoals een dessertwijntje (shotje) bij het dessert en heerlijk brood met kruidenboter vooraf, beide van het huis. De klant is hier echt koning. Zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vooraf mosselen (€ 7.50) met heel veel knoflook, heel lekker, erna pizza (€ 11 gemiddeld) en erna koffie toe voor 3 personen. Met AH kaar €60 (excl. wijn en water). Als je wat we hadden besteld berekent volgens de menukaart waren we met zijn 3-en ook ± € 60 kwijt geweest. Dus veel voordeel bood het niet maar ze maken goede pizza's. En aardige mensen en het reeds lang bestaande Haagse zaakje.
Karla V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Mijn man en ik eten al zo'n 25 jaar, minimaal 1x per maand, in dit authentieke kleine restaurant. Alle gerechten zijn van een constante smaak en kwaliteit en de pizza's hebben een heerlijke dunne krokante bodem. De prijs-kwaliteitverhouding is prima. We worden al die jaren bij binnenkomst hartelijk ontvangen, snel geholpen en bij het afscheid verwent met een glaasje Marsala "van de zaak". De inrichting is knus maar zeer sober waarbij het zitcomfort wel aan verbetering toe is. Vandaar de "6" voor Decor.
Hawbir H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Vandaag weer eens buiten gegeten en deze keer wilde wij Italiaans eten. Op aanbeveling van wat vrienden zijn wij hier gaan eten en zoals zij het ons hadden verteld, het was heerlijk. Het kon wel wat pittiger maar de pasta was wat je verwacht van een Italiaans pasta. En aan het einde netjes bedankt door een lekkere likeur. Heerlijk