Pinocchio Pizzarestaurant

Korte Poten 12 2511 ED Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

De oudste pizzeria van Den Haag

Den Haag is een veelzijdige stad. Politieke en zakelijke belangen wisselen elkaar af met verschillende recreatieve en culturele mogelijkheden. Ook op culinair gebied zijn er veel keukens die een bezoek waard zijn. Zoals Pizzeria Pinocchio, de oudste pizzeria van Den Haag. Al sinds 1976 genieten Hagenezen en toeristen hier van Italiaanse specialiteiten en Mediterrane gastvrijheid. Dat wil je niet missen.

Meer informatie over restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

Marije V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gezellig restaurant met prima eten en aardige bediening
René B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Supergezellig sfeervol knus romantisch restaurantje, Eten was lekker. Keuze uit veel pizza's en pasta, maar helaas minder vlees/kip/vis gerechten.
Honore B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig, klein maar daardoor intiem restaurant. Het is erg druk, wat een goed teken is maar daardoor is de man bij de ontvangst wel wat gestresst. eten was erg goed, prima kaart en prijs kwaliteit is prima.
Lida H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben tot drie keer toe gevraag om een glas water, Maar de wijn kwam wel maar water niet gezien. Jammer.
De tiramisu was zeer teleurstellend, Erg waterig, smaakloos. Het voorgerecht de mosselen heerlijk, het hoofdgerecht ook prima.
Annelet T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gegeten. De slakken waren wat flauw. De pizza was een andere dan ik had besteld (er kwam een pizza marinara ipv een pizza el mare). Er werd aangeboden om een nieuwe te maken, maar omdat wij redelijk haast hadden heb ik dit afgeslagen. De pizza was wel goed van smaak.
Er werd wel erg goed met ons meegewerkt toen we vertelden dat we haast hadden.
ingrid200 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Leuk om als Hagenees of zo u wilt Hagenaar voor de eerste keer gegeten te hebben in de oudste pizzeria van Den Haag. Vooraf prima, zowel qua smaak als hoeveelheid. Hoofdgerecht pasta maar iets minder pasta en meer uitgesproken smaak van bv het kalfsvlees of de spinazie met ricotto en ei (het ei kon ik niet zo ontdekken). Desserts prima: tirami su en tartuffo en erg attent een drankje van het huis. Koffie ook prima, want zowel een latte als cortado konden gemaakt worden. Kom zeker nog eens terug om ook andere gerechten te proberen.
GosiaG .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
p8r .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Klein lokaal ouderwets pizza restaurantje, niet authentiek Italiaans, maar een goede keuken en een goede prijs kwaliteit verhouding. Doet een beetje oudbollig aan met de plastic druiven en wijnmandjes, maar dat geeft het nu ook juist zijn sfeer. De baas en de kok komen regelmatig langs de tafel schuiven en vragen of het lekker is
aadmartha .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het is een verrassing als je binnen komt lekker gezellig het eten was voortreffelijk mijn kleindochter gaf het eten in zijn totaliteit een 10 en zij is 8 jaar oud .Zeker een optie om terug te komen.
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het restaurant is vrij klein en daarom erg knus! Toch poluair blijkbaar want mensen stonden te wachten op een tafeltje. Personeel is vriendelijk alleen niet veel aandacht voor de gasten, het moest denk ik even op gang komen. Mosselen in wijnsaus en knoflook is lekker, niet heel speciaal. Daarentegen zijn de pizza's prima, keuze uit erg veel verschillende! Foutje: ééntje zonder champions werd toch eentje met. En het herentoilet is niet schoon.

De wijn is prima, en heerlijke cappucino.
DMSZ .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Tja het was allemaal prima maar niet heel bijzonder. De voorgerechten waren oké maar niet heel veel smaak. De pizza viel eigenlijk een beetje tegen, niet zo lekker als dat we elders gewend zijn. De service was oké maar niet echt dat ze je per se het gevoel geven dat ze je echt welkom heten.
miesmeijer .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gemoedelijk Italiaans restarant niet alleen voor lekkere pizza's. De inrichting is huiskamerachtig en wat gedateerd, mmar dat is niet bezwaarlijk. Het personeel is erg vriendelijk.
jetruud .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
hier met de AH-kaart gegeten. Carpaccio was nog niet helemaal ontdooid (vandaar predikaat goed en niet zeer goed) , maar de pizza's zijn verrukkelijk. Vlotte vriendelijke bediening.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
een pizzeria zoals je dat wenst: goed eten tegen redelijke prijs in een uitermate vriendelijke omgeving.
"buiten vriest het maar binnen snort de pizzaoven en voel je je gastvrij onthaalt
Enrico H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Helaas was ons voorgerecht bevroren,de drankjes kregen we zonder glas en de pizza's waren niet voor gesneden voor de kinderen ook toen we het hoofdgerecht kregen geen bestek en mijn vrouw haar eten duurde nog 6 minuten terwijl wij onze eten hadden.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik eet regelmatig bij Pinocchio, smaakvol en voordelig. Niets op aan te merken!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bekende pizzeria in Den Haag. Vriendelijke mensen, vlotte bediening en goedkoop, Pizza's zijn altijd heerlijk. In de uiensoep misten we een stokbroodje met gegrilde kaas. Op de lamskoteletjes zat geen saus en ze waren nogal doorbakken en een beetje droog. De home-made tiramisu was lekker. gewoon gezellig voor een doordeweekse avond zonder pretenties.
s.leensma .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Mijn vrouw en ik hebben een genoeglijke avond gehad bij Pinocchio in Den Haag. Het eten was van prima kwaliteit. De service is goed en de mensen zijn vriendelijk. Hier gaan wij zeker nog weer terugkomen.
sietsev .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Goed eten voor een goede prijs. personeel is behulpzaan. Eten is geen meesterwerk, maar de prijs is ook niet de hoofdprijs. Prima restaurant om een hapje te eten.
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gisteren met mijn vrouw binnengelopen bij Pinocchio voor een snelle maaltijd. Mijn vrouw nam een pizza Pinocchio, ze vond het prettig dat de pizzabodem dun en krokant was en de "aankleding" vers gesneden was (champignons, tomaatjes, avocado).
Ik nam lasagne met zalm, die smaakte mij goed, de saus was prima ondersteunend aan het gerecht. We dronken er een halve fles rode huiswijn bij, een goede begeleider van deze eenvoudige maaltijd.
De espresso tenslotte was echt mediterraans: klein kopje, goed sterk.
We waren hier € 36,50 aan kwijt.
Pinocchio is een kleine, wat smalle pizzeria, zowel het formaat als de inrichting doen authentiek aan, gelukkig heeft de eigenaar er niet veel aan veranderd sinds ons laatste bezoek 3 jaar geleden. De bediening is relaxed en vriendelijk, misschien mede omdat het nog niet erg druk was. Ik vind het een aanrader voor als je snel makkelijk wil eten.