Pinocchio Pizzarestaurant

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

De oudste pizzeria van Den Haag

Den Haag is een veelzijdige stad. Politieke en zakelijke belangen wisselen elkaar af met verschillende recreatieve en culturele mogelijkheden. Ook op culinair gebied zijn er veel keukens die een bezoek waard zijn. Zoals Pizzeria Pinocchio, de oudste pizzeria van Den Haag. Al sinds 1976 genieten Hagenezen en toeristen hier van Italiaanse specialiteiten en Mediterrane gastvrijheid. Dat wil je niet missen.

Meer informatie over restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

Jouw recensie over het restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

Marian M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het hoofdgerecht werd al op tafel gezet terwijl wij het voorgerecht nog aan het eten waren! Ruime porties, goed van smaak, helaas was pizza slap in plaats van krokant. Heerlijke Cassata als toetje.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Kom hier al jaren en ben altijd tevreden. Prima pizza's, attente bediening en eten staat snel op tafel.
Flip321 H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Mijn vriend had gebakken champignons als voorgerecht. Die waren redelijk lekker. Daarna een pizza met groentes: daarvan lagen er ongeveer 7 groente stukjes op.
Ik had als voorgerecht bouillon met gepocheerd ei, dat stond op de kaart. Wat ik kreeg: een uit-een-pakje groentenbouillon, met daarin door elkaar geklutst ei, en stukjes kip erin. Smaakte nergens naar. En ik dacht een gerecht te krijgen met alleen ei.
Daarna nam ik een tomatensalade met mozarella. Eerst gevraagd of het buffelmozarella was: "nee". Eerlijk antwoord dacht ik. De mozzarella bleek een 'kaasproduct' te zijn: vierkante plakken die rubberachtig in de mond aanvoelden en nergens naar smaakten. Eén hap genomen om het te proberen, en de rest laten liggen.
Na afloop vroeg de serveerster of het het gesmaakt. Nee dus. Geen reactie.
Hier ga ik nooit meer heen.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Uitstekende pizza's. Aardige mensen.
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Leuke en knusse sfeer, goed personeel, heerlijke pizza. Ik zal vaker gaan.
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voor een lekkere pizza is Pinocchio ons favoriete restaurant in Den Haag. Altijd goed!
Ik weet niet hoe vaak we daar al gegeten hebben, maar het zou best wel eens 25 keer kunnen zijn.
Pizza Pazza is moeilijk te overtreffen.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Uitstekend en authentiek Italiaans eten
reneepovel .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Geen welkom gevoel. Eigenaar (?) slofte letterlijk voortdurend ongeïnteresseerd heen en weer. Het AH menu kostte € 30,00 wat ik erg veel vind voor wat je kreeg. Dat zou ik er nooit voor over hebben als ik het zonder korting zou moeten betalen.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was gewoon een leuk en knus restaurant met klant vriendelijke mensen. Het eten was er heerlijk en lekkere muziek. Echt een aanrader.
Maaike N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lang geleden dat we zulke lekkere pizza's hebben gegeten. De bediening is snel en zeer vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.
Shirley P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gezellig, ruime keuze op het menu en zeer vriendelijk personeel.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gezellig restaurant met prima eten en aardige bediening
René B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Supergezellig sfeervol knus romantisch restaurantje, Eten was lekker. Keuze uit veel pizza's en pasta, maar helaas minder vlees/kip/vis gerechten.
Honore B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig, klein maar daardoor intiem restaurant. Het is erg druk, wat een goed teken is maar daardoor is de man bij de ontvangst wel wat gestresst. eten was erg goed, prima kaart en prijs kwaliteit is prima.
Annelet T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gegeten. De slakken waren wat flauw. De pizza was een andere dan ik had besteld (er kwam een pizza marinara ipv een pizza el mare). Er werd aangeboden om een nieuwe te maken, maar omdat wij redelijk haast hadden heb ik dit afgeslagen. De pizza was wel goed van smaak.
Er werd wel erg goed met ons meegewerkt toen we vertelden dat we haast hadden.
Lida H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben tot drie keer toe gevraag om een glas water, Maar de wijn kwam wel maar water niet gezien. Jammer.
De tiramisu was zeer teleurstellend, Erg waterig, smaakloos. Het voorgerecht de mosselen heerlijk, het hoofdgerecht ook prima.
ingrid200 B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Leuk om als Hagenees of zo u wilt Hagenaar voor de eerste keer gegeten te hebben in de oudste pizzeria van Den Haag. Vooraf prima, zowel qua smaak als hoeveelheid. Hoofdgerecht pasta maar iets minder pasta en meer uitgesproken smaak van bv het kalfsvlees of de spinazie met ricotto en ei (het ei kon ik niet zo ontdekken). Desserts prima: tirami su en tartuffo en erg attent een drankje van het huis. Koffie ook prima, want zowel een latte als cortado konden gemaakt worden. Kom zeker nog eens terug om ook andere gerechten te proberen.
GosiaG .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
service altijd goed en eten altijd heel smaakvol. Het is er dan ook altijd gezellig druk en het is wel verstandig om te reserveren want het is een klein restaurant. Ik ga hier dan ook regelmatig heen.
p8r .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Klein lokaal ouderwets pizza restaurantje, niet authentiek Italiaans, maar een goede keuken en een goede prijs kwaliteit verhouding. Doet een beetje oudbollig aan met de plastic druiven en wijnmandjes, maar dat geeft het nu ook juist zijn sfeer. De baas en de kok komen regelmatig langs de tafel schuiven en vragen of het lekker is
aadmartha .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het is een verrassing als je binnen komt lekker gezellig het eten was voortreffelijk mijn kleindochter gaf het eten in zijn totaliteit een 10 en zij is 8 jaar oud .Zeker een optie om terug te komen.