Pinocchio Pizzarestaurant

Korte Poten 12 2511 ED Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

De oudste pizzeria van Den Haag

Den Haag is een veelzijdige stad. Politieke en zakelijke belangen wisselen elkaar af met verschillende recreatieve en culturele mogelijkheden. Ook op culinair gebied zijn er veel keukens die een bezoek waard zijn. Zoals Pizzeria Pinocchio, de oudste pizzeria van Den Haag. Al sinds 1976 genieten Hagenezen en toeristen hier van Italiaanse specialiteiten en Mediterrane gastvrijheid. Dat wil je niet missen.

Meer informatie over restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

Jouw recensie over het restaurant Pinocchio Pizzarestaurant

Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Nog steeds een erg gezellig restaurant. Met zeer goed bereide voedsel.
Alex Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
De reservering konden ze niet vinden, mensen die niet gereserveerd halen kregen eest een tafel. Vervolgens kregen we het AH menu onder de neus waar we helemaal niet aan mee doen. Uiteindelijk was het eten erg lekker
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en niet duur, zeker een aanrader
Bea K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Echt een ouderwetse Italiaans zaakje.
Lidy J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Helaas was het er een beetje koud
M.G.A. K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Ik vroeg een spa rood. Kreeg een open flesje zonder etiket en daar zat gewoon water in. Wel voor € 2,50. Jammer dat dit gebeurt. Loop er niet zo snel meer naar binnen.
H V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs
Seafra M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijke pizza en verassend snel klaar.
Wsnoopy A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Gezellig intiem,en prima eten bij pinoccio,voor goede prijs en dit is niet gelogen !!! Lange neus.
Eline M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Verouderd en beetje vies.
OmaH S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Spaghetti met vongole met veel lege schelpen. Menu is €29, prijs voor-, hoofd- en nagerecht bij elkaar was €23,50.
Indra B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Zeer klein en smal, er is weinig ruimte tussen de tafeltjes. Toen we aankwamen werden we heel koel ontvangen, bijna arrogant te woord gestaan. Wij hadden gereserveerd, maar het leek op een auditie om naar een tafeltje geleid te worden. Onze naam werd dubbel gecheckt. Het restaurant was vrij leeg en werden pal naast een bezet tafeltje geplaatst. Ik vroeg om een andere tafel, maar dat was niet mogelijk. Niet alle hoofdgerecht kwamen tegelijk. Daar moesten we vrij lang op wachten. Desondanks was het eten lekker, zeker voor de prijs. Maar de service is minimaal. Wij komen niet terug.
S.H. T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Ons voorgerecht was minestronesoep en uiensoep, het eerste werd goed warm geserveerd, helaas was de uiensoep iets te lauw.

Ook het 2e hoofdgerecht kwam helaas pas 15 minuten later! Het dessert was gelukkig heerlijk.
H V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Je kan er goed eten voor een redelijke prijs
Ans O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Ik had hier voor het eerst gereserveerd met 3 vriendinnen, met 2 AH retaurantactiebonnen :)

Ik vond de kwaliteit van het voorafje uiensoep, en vooral ook van de pizza geweldig (dunne ondergrond en smeuiig) en lekker ijstoetje Dame Blanche Voldoende keus. Het is een klein en krap restaurant maar wel gezellig en aardige bediening. Kom hier misschien nog wel es terug, dankzij de AH restaurantzegelactie hierop geattendeerd. Redelijke prijzen. Misschien dat ze wel iets aan de verschoten Rembrandtposter in "ons" hoekje moeten doen....hou het gezellig Italiaans, de decoratie!
Jo-Ann L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het is een leuk restaurant met lekker eten en lekkere wijn. De bediening is heel vriendelijk. Ook ziet de inrichting er gezellig en Italiaans uit.
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Altijd prima eten, snelle bediening en een goed sfeertje bij Pinocchio..
Sarina O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Het was er erg warm en erg klein. De tafeltjes staan heel dicht op elkaar. Het eten kwam heel erg snel en de bediening was niet echt vriendelijk te noemen. Het eten was niet bijzonder. Hier zullen wij niet zo snel meer eten.
Marinus W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima gegeten, vriendelijke bediening. Inrichting wat gedateerd (ouderwets Italiaans), maar had daardoor ook wel iets. Gezellige sfeer. Zeker iets om terug te komen voor een pizza of pasta.
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Aardig tentje...aardig eten.... aardig personeel ????