Pink Lemon

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Kyra K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We gingen voor de luxe 'Chique de Frienel' high tea. Die was niet bijzonder chique. De meeste zoete hapjes waren kant en klaar, zoals Oreo's en een roze koek. Vonden we jammer, die kun je thuis ook eten. De kaasstengels waren oudbakken en de mini cupcakes met botercreme waren allemaal chemisch zoet. De keus in thee was ook vrij beperkt: alleen maar standaard smaken. De broodjes en scones waren wel erg lekker en we kregen er een groot glas wijn bij. Al met al wel te veel en te duur voor wat het was. Had liever iets minder, maar wel bijzondere hapjes gehad. Bediening was erg slungelig en onhandig. Beetje sneu zelfs. Ook was het er erg rumoerig: elke keer als het espressoapparaat aan stond, konden we elkaar niet verstaan. Geen fijne omgeving voor echt theeleuten dus. Geen aanrader.
Melliesa .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Genoten van een lekker 'theekransje' in een leuk, kleurrijk en aandachtig verzorgd decor!
Zeer vriendelijke bediening, reservering verliep goed en flexibele opstelling toen er 2 personen minder kwamen. Ook over bijbestellen van theewater wordt niet moeilijk gedaan, de kannen werden tot 3 keer toe hervuld. Zoetigheden waren mini van formaat maar groots van smaak, huisgemaakt. Twee etageres met kleine cupcakes, boterkoek (ik proefde geen blondies zoals de jongen die ons bediende zei), macarons.......jammie, allemaal erg lekker. Mijn favoriet: de kaneelstengels!
De hoeveelheid leek op het eerste gezicht voor 6 mensen en heerlijke leek weinig maar was ruim voldoende!
Ik zou mensen deze plek van harte aanraden, erg gezellig stekje.

2 Tips:
Serveer losse thee in plaats van een wat oneerbiedig in een bakje gepropte Dinah en Pickwick zakjes.

Echt goede thee hoort bij een theekransje/high tea, daarom geef ik een 7 in plaats van vette 8 voor het eten.

Ook leuk zou volgens ons zijn geweest om de naam Pink Lemon terug te laten komen in t lekkers en t decor. Een citroencakeje met roze glazuur bijvoorbeeld? Of geef Napoleons (de roze?) als snoepjes bij de rekening in plaats van de nu geboden standaard zuurtjes? Zou het nog grappiger en gezelliger maken..........
Love2Eat2 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Zaterdag middag een luxe high tea. Ondanks de drukte erg vriendelijke bediening. Tafeltje stond wel wat krap opgesteld. De hapjes waren heerlijk en heel gevarieerd. Behoorlijke hoeveelheid. Ik zou het aanbevelen.
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Ik heb onlangs een ontzettend leuke hightea gehad bij Pink Lemon. Heerlijke hapjes, een prima aankleding, grappig bont servies en alle aandacht van het personeel. Ik lees in eerdere recensies dat men zich stoort aan de plastic meuk en de te kleurrijke inrichting. Dat is een kwestie van smaak. Ik vind het prachtig! Heel meisjesachtig, met als nadeel dat veel mannelijke klanten af zullen haken. Een prima tent voor een vriendinnenuitje!
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Bij Pink Lemon op het terras gezeten. Dat is in ieder geval beter dan binnen, met al die plastic meuk die daar staat. Sapjes en smoothies prima, bediening vriendelijk. Op zich prima gebak (genuttigd: red velvet cake, muffin, appeltaart) maar kan wel beter in Den Bosch. Het is wel allemaal flink aan de prijs, zeker gezien het plastic bestek en bekers.
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Hier geluncht met de lunch club, we hadden o.a., een perfect bruin desem broodje met zalm en verse bacon met prima rucola en uiteraard wat mayo, het was bijzonder lekker, ook de verse drankjes waren perfect en verrassend fris dit omdat ze vers bereidt werden, de cappucchino was zeker niet slecht! Echter viel het mij wel op het dat het werd getolereerd dat een hond op de lounge bank met kussens sprong en zonder gene van de baasjes uitgebreid een dienblad op pootjes welke ook werd gebruikt als tafeltje af-lebberde, op dit tafeltje werd niet veel later koffie voor andere gasten neergezet, iets wat ik not done vind, en dit is ook de reden voorlopig geen bezoek meer te brengen aan Pink Lemon
J M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Vanmiddag gelunched in deze lunch- tearoom. Decor is bont, bloemetjeszeil, blokjes, felle kleuren etc. 10 jaar geleden hip, nu achterhaald. Dat is een kwestie van smaak. Broodje geitenkaas van mijn partner was okay. Mijn salade was kwalitatief gezien ver onder de maat. Er zaten onacceptabel veel bruine, snotterige stukken in. De rest van de garnituur was wel prima. Dit aangekaard bij de bediening, dit werd netjes opgepakt. Ik kreeg een nieuw bordje sla als herkansing, helaas bevatte de tweede portie dezelfde teleurstellende stukken sla. Jammer, kans gemist! Drankjes: leuke keuze op de kaarte, mijn jus was vers, maar helaas niet gekoeld. Bediening studentikoos. Al met al een teleurstelling, voor ons niet voor herhaling vatbaar. Zeker gezien de rekening mag je echt wel meer verwachten bij deze lunchroom!
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Heerlijke zalm bagels op in combinatie met verse sapjes, was super lekker, vooral de zalm bagel had een subtiele smaak, de cheese cacke welke ik na had, was lekker, maar wel net iets te koud geserveerd
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Vandaag prima geluncht bij Pink Lemon, met een bagel tuna melt, een bagel geitenkaas en twee keer een smoothie met mango en framboos. De bagels smaakten prima, een tikje saai geserveerd met het welbekende glittervlaggetje erin geprikt. De smoothies waren lekker! Alleen geen mango te bekennen... Ook jammer dat het in een oranje plastic beker werd geserveerd, van die mooie hoge glazen zoals in een Amerikaanse diner zou leuker zijn (en fijner drinken). Al met al kom ik hier vast nog wel eens terug voor een snelle lunch, of om één van die overheerlijk ogende gebakjes in de vitrine te proberen!
Jpm D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Heerlijk geluncht op zaterdagmiddag. Bagel met warme geitenkaas en een Turks broodje met warme tonijn en kaas. Was allebei heerlijk vooral de tonijn. Afgesloten met een thee en espresso met een brownie. Was allemaal heerlijk met een zeer vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader.
Oonen .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Met een vriendin gaan lunchen hier. Als je van roze turquoise happy-hip kitch kitchen houdt dan is het vast helemaal je inrichting. Ikzelf hoop stilletjes dat deze plastic bloemen vrolijkheid nou eindelijk eens rap uitsterft! Temeer omdat het nauwelijks 'verbloemt' dat er heel wat valt op te knappen... Maar dat is vast smaak. Bediening is vriendelijk. Maar jammer dat we niet op het terras mogen zitten omdat het schijnt te gaan regenen, wat niet gebeurd. We zijn nu de enige gasten maar ik vraag me af hoe de bediening zich redt als het druk is. Maar dan; het eten zelf. Ik bestel een broodje geitenkaas met een happy-hippe naam als iets van Gekkiggeit oid en een fruitsapje. Het broodje is niet meer dan een droge tosti met een plak u welbekende geit ertussen. Let wel; ik heb zuurdesembrood besteld! Dit smaakt als gewoon bruin brood. Er wordt mij door de dames verzekerd dat het zuurdesem is maar dat de expirimenteren met een wat lichtere vorm van zuurdesem. Neem dan gewoon bruin brood als je geen zuurdesem smaak aan je zuurdesem boterham wil! Niks gekke geit, een snee bruin brood met geitenkaas. Punt. Of de gekkigheid moet hem gezeten hebben in het feit dat ze in mijn tosti zo'n glitterpalmboompje gestoken hadden, zo een die je vroeger in je kinderijsje had. Sapje is prima gepureerd fruit, maar een miniscuul klein glaasje. Koffie verkeerd weer in een 'schattig' klein glaasje, is verder prima. Schrok ook nog best van de rekening. Nogmaals; als je van deze stijl houdt zal je het wellicht anders ervaren maar voor mij is dit, om maar in stijl te blijven: een tikkeltje tuttig!
Namkee .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Heel goede lunchgelegenheid! Heerlijke, volbelegde broodjes, maar de salade (groene salade met olijf, parmaham, pijnboompitten, zongedroogde tomaten en kaas) was niet speciaal. Er miste bij de salade een beetje smaak.

De service was erg goed. Snelle bediening, zeer vriendelijke serveersters en ze luisterde goed.

De sfeer was erg prettig, ondanks dat we buiten zaten. Leuke en creatieve meubels. De ruimte rondom het toilet binnen gaf een rommelige indruk. Afbladderend zeil op de toiletdeuren, met een tacker vastgeniet en openstaande deuren naar de opslagruimtes. Als dat netter was geweest, was de overall indruk een stuk beter.

MAAR ZEKER EEN AANRADER!!
Rose-marie S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Het ziet er binnen heel leuk uit maar de bagel was klein,niet smaakvol maar smaakte erg vreemd met die pesto ,evenals de verse jus en wij vonden het behoorlijk duur ,zeker voor deze kwaliteit.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Geweldig lunchoom écht voor vrouwen! Zalm/tonijnsalade en Gekkigeid Gerrit (broodje geitenkaas met bacon en frambozendressing) zjjn ons goed bevallen. De verschillende soorten high tea's die wij om ons heen zagen, spraken ook tot de verbeelding!