Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

Menu 29.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Formule 24.50€

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht

Over het restaurant Pingerhoeve

Restaurant de Pingerhoeve ligt stilletjes verscholen in een beeldschone Carrehoeve met vakwerk nabij het centrum van Nuth. Naast de Vertrouwde kaart met een biefstukje, zoervleis of een lekker stukje vis vind je hier iedere week een steeds wisselende Dynamische kaart met gerechten die net ietsje spannender zijn dan je misschien gewend bent. Bernhard laat zich inspireren door andere culturen maar vooral ook door wensen van de gast, geeft zijn gerechten altijd een eigen twist en maakt zoveel mogelijk gebruik van eerlijke, verse producten waarbij ook altijd gelet wordt op een juiste prijs kwaliteit verhouding. En drie-gangen keuze menu kost bij ons 29,50.

Meer informatie over restaurant Pingerhoeve

Donderdag t/m Zondag vanaf 17.00 uur

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
      Frans S.
      • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
      Lekker gegeten. Verbaast dat er een hondenmand in de zaak stond, gelukkig geen hond gezien,
      vanwege allergie, bovendien onhygienisch in een eetgelegenheid.
      Hannah J.
      • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
      Op tweede kerstdag hier gegeten en met wisselende gevoelens weg gegaan. Aan de ene kant een verrassende kaart, leuke en begripvolle bediening, een mooie locatie en sfeervolle inrichting. Aan de andere kant echter slecht gekruid eten (oa. veel te zout), sterk wisselende portiegroottes en een extreem drukke en lawaaierige ruimte.
      Klaasvaker .
      • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
      Ik heb gemengde gevoelens over het bezoek aan dit restaurant. De locatie en sfeer zijn geweldig het eten was voor het merendeel erg lekker. Echter het kwam niet heel erg professioneel over. Een voorgerecht werd op tafel gezet en na een hap genomen te hebben kwam de uiterst vriendelijke gastvrouw het terughalen, het was niet warm genoeg... Eerst was het lauw en toen het terug kwam gloeiend.
      Andere gasten na ons kregen te horen dat er aanvullingen waren op het standaard menu, dit was ons niet verteld.
      We hadden ook sterk het gevoel dat het niet veel drukker had moeten worden voor de ene persoon in de bediening.

Mijn voorgerecht de salade met gerookte zalm smaakte echter uitstekend, het hoofdgerecht de eend eveneens. Normaal had ik hier ook zeker een dikke 8 voor gegeven. 2 dingen stoorden me echter, de standaard salade die erbij zat vond ik niet veel aan maar wat echt een punt is; De frieten!
      Ik zal normaal nooit frietjes ergens bij bestellen maar als ergens staat huisgemaakte frietjes dan wil ik het nog wel overwegen. Zo ook hier. Nu vraag ik me achteraf af, had ik expliciet om huisgemaakte frieten moeten vragen of maken ze bij fastfood ketens ook zelf de friet? Het was echte standaard 6mm friet...

Kleine onvolkomenheden en slordigheden maken me doorgaans niets uit maar bepaalde beloftes over het eten dienen waargemaakt te worden of anders van te voren verteld te worden. Wat mij betreft erg jammer. Het geheel lijkt wel veel potentie te hebben de rest van het eten was (erg) lekker en de ambiance is erg gezellig.
      Max V.
      • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
      Met 11 man na eerdere reservering buiten op binnenplaats gezeten. Vrij snel hadden ze een foutje gemaakt bij de tapas voorgerechten, die veel te lang op zich lieten wachten. Die waren wel nogal vet en echt Spaans was het ook niet. Smaakte overigens niet slecht. Bij de hoofdgerechten een gemengd beeld bij de gasten. De vleesgerechten vielen goed in de smaak, maar de vegetarische, zoals de canelloni en de gebakken geitenkaas lieten te wensen over. De frieten leken nergens naar: slap en toch een beetje verbrand op sommige plekken. De toetjes waren weer zoals je het verwacht van zo'n restaurant, maar niet iedereen nam er nog een. Voor meer dan 30 euro per persoon alles bij elkaar - culinair gezien - wat tegengevallen. Aardige bediening/gastvrouwen niettemin. Het eten kan beter.