Pind Punjabi

Van Woustraat 240 1073 NC Amsterdam Nederland Kaart
31-203583086

Over het restaurant Pind Punjabi

Laat je meenemen naar de kruidige geuren en smaken van de echte Indiase keuken! Een echt pareltje in Amsterdam. Bij dit gezellige restaurant kan je in een huiselijke en ongedwongen sfeer genieten van de uitgebreide traditionele kaart vol met iconische gerechten. Bij Pind Punjabi heeft het hele personeel veel passie voor de Indiase keuken. De koks hebben al ruim dertig jaar ervaring en elk gerecht wordt met de meest verse ingrediënten bereid. Er staan zowel vlees- vis als vegetarische gerechten op de kaart. Een echte aanrader is de boterkip, de specialiteit van de chef. Begin je al te watertanden? Vele bezoekers gingen je al voor en nu is het jouw beurt! Reserveer nu!

Meer informatie over restaurant Pind Punjabi

Uitmuntend
9,3
9,4

Jouw recensie over het restaurant Pind Punjabi

Berna J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening.
Adil M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Leuk avondje uit met mijn vrienden. Alles was goed en in orde. Lekker eten. Service was vlot en aardig. Kort samengevat... alles was perfect.
Tib K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Top restaurant. Samen met mijn vriendin hier gegeten. Echt lekker Indiaas eten en service was erg goed en aardig. Eten was lekker pittig met green chili erin. Naan heel erg goed. Voor herhaling vatbaar.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Je kunt hier prima en betaalbare curry eten. De bediening is vriendelijk. Echt gezellig zit je echter niet ( geen sfeer) waardoor lang tafelen geen optie is. Ook niet door de snelheid waarmee de verschillende gerechten worden opgediend. Vindt het eerder geschikt voor take-away.
line R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
pind punjabi het eten was lekker op smaak
het personeel mag wel wat vriendelijker en niet zo ongehaast te werk gaan
voor de rest een top avond dankje wel
Klene D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Voor tweede keer hier gaan eten met een paar vrienden. Het eten was uitstekend, lekker gekruid. Lekker pittig en vol van smaak. Chicken Madras was erg goed. Naan brood is lekker zacht. Kwaliteit en kwantiteit was perfect. Aardige mensen en snelle bediening. Restaurant zag er goed en verzorgd uit. Ik kom hier zeker snel terug.
Luana F.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Smaken van de voorgerechten waren verrukkelijk! Super vriendelijk personeel! Top restaurantje
Rambhajan S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Voor tweede keer hier komen eten, het was zoals de vorige keer, uitstekend. Alles was perfect. Eten was lekker bereid met een hele goede smaak en lekker vers. Lekkere indiaase specerijen erin. Serveerders waren ook erg attend en hielpen ons erg goed. We hoefde niet lang te wachten. Kortom, een geslaagde avond.
Thorsten H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima zaak, erg vriendelijke bediening en heerlijk autentiek Indiaas eten. Zeker voor herhaling
vatbaar.
De daal soep heerlijk, chicken madras goed gekruid.
Gagan S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Samen met mijn vriendin hier gaan eten, eten was verukkelijk! Indiaase smaken, na een lange tijd zo lekker gegeten. Brood was erg lekker zacht en de butter chicken was lekker romig. Bediening was erg aardig en vlot en hielp ons goed hij het kiezen van een gerecht. Alles zag er goed en verzorgd uit. Een aanrader! En kom zeker terug!
Klene D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Voor de tweede keer hier wezen eten, dit keer met mijn familie. Het was nog beter dan de vorige keer en de vorige keer was het al perfect. Het eten was super, lekker pittig en vol van smaak. Bediening is aardig en snel. Het was een leuk avond uit!
Manjot S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Had hier gisteren gegeten voor de tweede keer.
Een geweldige restaurant met een fijne sfeer en een mooie interieur. De service was geweldig, de serveersters waren behulpzaam en het eten was fantastisch bereid.

Zeker een aanrader
Gurpreet S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ben nog een keer hier komen eten na een tijdje. Het eten was zoals gewoon weer lekker. Mijn favoriet, garlic naan en chicken tikka masala, waren heerlijk voorbereid. Zeker waard om hier te komen eten!
Paolo S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heel haardig service; breed kaart en goede prijzen (ten minsten, voor de vegetarische gerechten). Over de qualiteit: helaas de hoofd-gerechten waren niet bijzonder goed; we vonden de naan brood hecht super en vol smaak; ook de samosa's waren lekker.
Jasminder S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Erg goede restaurant in Amsterdam. Paar keer naartoe gegaan en is nu een van mijn favoriete restaurants. Hier wordt echt Indiaas eten geserveerd. Lekkere smaken. Alles is perfect. Hele aardige mensen. Je wordt goed geholpen. alles ziet er goed en verzorgd uit. Heel goede kwaliteit alles.
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Butter chicken, massala chicken en mixed grill. Alle soorten naanbrood gehad. Ook lekker. Vooraf de vis in een jasje, die vonden we een beetje sompig, maar wel ok. Je kunt dan beter de kip kiezen. Verder hebben we heerlijk en relaxt gegeten. We komen hier een keer in de zoveel maanden en elke keer is de kwaliteit weer goed.
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten, fijne bediening
Gurwinder S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
lekker indiaas gegeten bij deze restaurant.
met mijn hele familie hier gegeten. vooraf namen wij de pind punjabi mix starter om te delen. hoofdgerecht namen wij grill mix en kip tikka masala en nog vegetarische gerechten. alles was perfect. het had een lekker indiaas smaak. na lange tijd zo lekker gegeten. service was ook vlot en hulp ons met het maken van een keuze. Leuk en gezellig sfeer. Wachttijd was ook kort. Zeer goed restaurant.
Umesh D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten. Grote porties. Snelle service en kom zeker weer terug.
L. J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017