Pind Punjabi

• Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Nice experience
PJ S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Leuke plek met lekker eten om wat te eten met vrienden.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
We hebben uitstekend gegeten, de bediening was in orde en er is een prettige sfeer. Als voorgerechten Reshmi Kebab en Spiced Butterfly Prawns de hoofdgerechten: Tandoori Lamb Tikka en Tandoori Butterfly Prawns. Alles voor een redelijke en betaalbare prijs.
R.G. E.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Wij vinden en vonden Pind Punjabi een aanbevelenwaardig restaurant .
Bovenstaande invulling geeft daar de bevestiging van.
Wij zullen er graag nog een keer naar toe gaan.
R.G.Ehrlich.
Remy B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
dit restaurant was met al een zware teleurstelling voor.
de gerechten hebben wel meer olie dan kruiden geen smaak.
bediening de ene spreekt Nederlands de andere weer Engels en als we Engels gingen praten liep er eentje weg.
wat een teleurstelling slechtste avond ooit voor ons we hebben ons best gedaan om snel weg te wezen.
slecht slecht slecht
muhammad S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
heerlijk indiaas gegeten bij deze mooie restaurant. Gezellige avond. het eten was erg lekker en de chai was ook heel lekker. Als dessert nam ik de gulab jamun with ice cream en die qas verrukelijk. aardige mensen. Zeker een bezoekje waard.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Werd openlijk ontvangen door de bediening. De bediening was zeer aardig en hielp mij bij het kiezen van een Indiaas gerecht.

Heb zeer genoten van de chicken tikka masala en de dal makni. de naans waren zeer goed bereid.

Het restaurant heeft een mooie Indiase sfeer.
Eerlijk gezegd een van de beste Indiase restaurants waar ik tot nu toe geweest ben
Sukhdev S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
genoten van het eten. authentiek indiaas eten. in het begin, warme welkom en werd goed geholpen. Eten was erg lekker. Je kon de indiaase smaak proeven. Naan brood was een van de beste naan brood die ik heb gegeten. wachttijd was kort, geluidsniveau was rustig. verhouding tussen prijs en kwaliteit was perfect. zeker een bezoekje waard.
Klene D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Mooi en verzorgd indiaas restaurant. Toen ik binnen kwam voelde het al aan als een indiaas sfeer. Muziek was erg rustig en goed om te horen. Het eten was zeer goed. Ben erg tevreden. We kregen een leuk tafeltje en de bediening was erg aardig. Wachttijd was kort. Kortom een perfect avond in dit mooie restaurant. Aanrader!
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Het eten was overheerlijk, een goede balans tussen het eten en de smaak. Attente bediening, hele mooie sfeer in het restaurant.
Gurdip S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Echt lekker gegeten. Mooi en gezellige sfeer. Leuk muziek en prachtig service. Ik ga hier vaak eten. Butter Chicken en Chicken tikka masala was goed voorbereid. Heerlijk smaak!!!
Markus P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi restaurant en een gezellige inheemse sfeer.
Bediening was erg vriendelijk en attent.
Zeker een aanrader.
Seepan S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met mijn vtiendinnen een avondje uit gepland bij deze mooie restaurant. Warme welkom, we kregen een mooi tafeltje bij het raam. Snelle service. Gelijk kregen we ons dranken. Het eten was heel erg lekker. Je proefde echte punjabi smaak. We waren erg blij. Ik was jarig en ik kreeg een lekkere toetje van het huis. Geslaagde avond. Zeker een aanrader.
Mathijs S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
heerlijk indiaas gegeten, veel beter dan alle andere restaurants waar ik geweest ben.
als je écht lekker indiaas wilt eten, vergeet al die rotzooi tentjes en kom bij dit prachtige restaurant eten.
heerlijk eten, het was erg druk, maar het voelde super rustig aan met rustige muziek.
ik heb voor een enorm diner erg weinig betaald.
super snel geholpen met een topservice.
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lekker gegeten bij dit mooie restaurant met mijn familie. Eten was heel erg lekker, authentiek indiaas restaurant een van mijn favoriete indiaase restaurant.
Bediening helpt je heel erg goed.
Zeker een aanradar voor als je lekker maaltijd wilt eten.
Prabdeep S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Nog eens geweest naar dit gezellige restaurant op het vanwoustraat.
Het was zoals altijd uitmuntend. Eten was typisch indiaas en naan brood was lekker zacht. Bediening was aardig en snel. We hoefde niet lang te wachten op onze eten, wat ik een pluspunt vind. Chicken Balti is zeer zeker een aanrader. Ik kom zeker terug en raad iedereen aan om naar dit restaurant te gaan.
Wilfred G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
heerlijk gegeten en genoten zeker weer een bezoek waard.
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima gegeten, snelle service.
Stanly S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Was vanochtend nog in het restaurant. Fijn personeel die weet hoe ze hun werk moeten doen en vinden het ook leuk, wat te zien is in hun gezicht. Mooie ambieance en natuurlijk het belangerijkste, het heerlijke eten, om heel eerlijk te zijn weet ik niet meer hoe het gerecht wat ik at heette maar het was veel kip met mixed groenten. Perfect gebraden vlees, sappig en mals maar toch stevig en een heerlijke saus. Ook de prijzen zijn te doen wat fijn is.