Pind Punjabi

9,3

Jouw recensie over het restaurant Pind Punjabi

Klene D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Voor de tweede keer hier wezen eten, dit keer met mijn familie. Het was nog beter dan de vorige keer en de vorige keer was het al perfect. Het eten was super, lekker pittig en vol van smaak. Bediening is aardig en snel. Het was een leuk avond uit!
Gagan S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Samen met mijn vriendin hier gaan eten, eten was verukkelijk! Indiaase smaken, na een lange tijd zo lekker gegeten. Brood was erg lekker zacht en de butter chicken was lekker romig. Bediening was erg aardig en vlot en hielp ons goed hij het kiezen van een gerecht. Alles zag er goed en verzorgd uit. Een aanrader! En kom zeker terug!
Manjot S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Had hier gisteren gegeten voor de tweede keer.
Een geweldige restaurant met een fijne sfeer en een mooie interieur. De service was geweldig, de serveersters waren behulpzaam en het eten was fantastisch bereid.

Zeker een aanrader
Gurpreet S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ben nog een keer hier komen eten na een tijdje. Het eten was zoals gewoon weer lekker. Mijn favoriet, garlic naan en chicken tikka masala, waren heerlijk voorbereid. Zeker waard om hier te komen eten!
Paolo S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heel haardig service; breed kaart en goede prijzen (ten minsten, voor de vegetarische gerechten). Over de qualiteit: helaas de hoofd-gerechten waren niet bijzonder goed; we vonden de naan brood hecht super en vol smaak; ook de samosa's waren lekker.
Jasminder S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Erg goede restaurant in Amsterdam. Paar keer naartoe gegaan en is nu een van mijn favoriete restaurants. Hier wordt echt Indiaas eten geserveerd. Lekkere smaken. Alles is perfect. Hele aardige mensen. Je wordt goed geholpen. alles ziet er goed en verzorgd uit. Heel goede kwaliteit alles.
Raj M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heb hier gegeten en zit naast tulsi en vind dit ook echt de moeite waard. Heerlijke gerechten met ren super service en kom binnenkort weer eten.
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Butter chicken, massala chicken en mixed grill. Alle soorten naanbrood gehad. Ook lekker. Vooraf de vis in een jasje, die vonden we een beetje sompig, maar wel ok. Je kunt dan beter de kip kiezen. Verder hebben we heerlijk en relaxt gegeten. We komen hier een keer in de zoveel maanden en elke keer is de kwaliteit weer goed.
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten, fijne bediening
Gurwinder S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
lekker indiaas gegeten bij deze restaurant.
met mijn hele familie hier gegeten. vooraf namen wij de pind punjabi mix starter om te delen. hoofdgerecht namen wij grill mix en kip tikka masala en nog vegetarische gerechten. alles was perfect. het had een lekker indiaas smaak. na lange tijd zo lekker gegeten. service was ook vlot en hulp ons met het maken van een keuze. Leuk en gezellig sfeer. Wachttijd was ook kort. Zeer goed restaurant.
Umesh D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten. Grote porties. Snelle service en kom zeker weer terug.
L. J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Super lekker gegeten!
Jeeta G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke maaltijd in deze restaurant. Het eten is erg goed en heeft een lekkere indiaase smaak. Naan brood is lekker Zacht en heeft een goeie smaak. In de tandoori gerechten sit ook erg veel smaak in. Bediening is ook erg vlot en aardig. Leuk sfeer in het restaurant. Zeker een bezoekje waard.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk Indiaas eren en prettige bediening. Top restaurant!
Meneer R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Pind Punjabi, aansprekende naam. Het eten was erg lekker en vers bereid. Goed indiaase smaak en lekker pittig, precies waar ik van hou. Naan brood was lekker zacht en pastte Goed bij het eten. Bediening was aardig en behulpzaam. Leuk en lekker avondje u it.
Joost Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima gegeten. Naar aanleiding van eerdere recensies hadden we gekozen voor de minst spicy gerechten, maar achteraf gezien hadden we dat misschien beter niet kunnen doen. Het leek alsof de minder scherpe gerechten wat zoeter waren - niet echt onze voorkeur. Al met al toch een prima maaltijd.
Florian D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ik heb hier chicken tikka masala gegeten en het erg lekker! Ik heb dit gegeten met de garlic naans dat zeker een aanrader is. Vervolgens nam ik mango lassi, dat ik na lange tijd weer heb gedronken. Ik had het niet nog lekkerder kunnen voorstellen. Het was rustig in de restaurant en ik heb nergens over te klagen. Ik heb rustig kunnen eten en er was een gezellige sfeertje. Zal zeker hier weer komen eten!
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Chicken Biryani besteld. Helaas niet verder dan 5 happen, terwijl ik honger had. Vlees vrij stevig/taai en de smaak/kruiden erg bescheiden.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Toen ik binnenliep voelde ik gelijk al dat er een mooie indiaase sfeer was in dit restaurant.

De bediening was zeer vriendelijk, ik liet hun weten dat ik vegetarisch ben en tot mijn verbazing was er een grote aanbod van vegatarisch voedsel.

Het eten was heerlijk en snel bereidt.
Jorick V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017