Pind Punjabi

31-203583086

Meer informatie over restaurant Pind Punjabi

Stanly S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Was vanochtend nog in het restaurant. Fijn personeel die weet hoe ze hun werk moeten doen en vinden het ook leuk, wat te zien is in hun gezicht. Mooie ambieance en natuurlijk het belangerijkste, het heerlijke eten, om heel eerlijk te zijn weet ik niet meer hoe het gerecht wat ik at heette maar het was veel kip met mixed groenten. Perfect gebraden vlees, sappig en mals maar toch stevig en een heerlijke saus. Ook de prijzen zijn te doen wat fijn is.
Osprangers .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker Indiaas eten. Bediening erg vriendelijk, decor netjes. We hadden een mix plate als voorgerecht en als hoofdgerecht mixed grill plus een chicken massala. Lekkere smaken, hoewel het vlees soms erg gaar was. (te gaar / te krokant)
Polow S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik was 2 dagen geleden met mijn vriendin een hapje indiaas gaan eten bij pind punjabi. Ik moet eerlijk zijn ik was zeer verbaasd hoe lekker het eten was. De personeel is zeer vriendelijk en de restraunt ziet er goed uit. Dus ik raad iedereen zeker aan om bij pind punjabi een hapje te gaan eten
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gewoon een heel goed Indiaas restaurant. Zoals anderen al opmerkten is de ambiance een beetje eethuisjes-achtig, maar je zit rustig aan een mooie ruime tafel, wat voor Indiaas eten, met al die bijgerechtjes, een groot goed is. Wat anderen ook opmerkten, en wat ik moet bevestigen: de bediening is vriendelijk, en als men al een steekje laat vallen, dan wordt dat snel opgelost, maar de taal is wel een beetje een probleem - sommige van de mensen die aan je tafel verschijnen, nopen je tot heel aandachtig luisteren, en bij anderen is er, zelfs in het Engels, geen touw aan vast te knopen.
Het eten maakt die spraakverwarring ruimschoots goed. De chicken chaat en butterfly prawns, de chicken tandoori en de sizzler, de bharta en de naan, het was allemaal heel goed. Niet de top qua Indiase cuisine, maar echt prima voor een prijs van rond de tachtig euro.
Jurgen F.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten!
Het decor mag wel een update gebruiken, maar als je dat niet uitmaakt is het prima. Zeer attente bediening (soms moeilijk te verstaan).
Maikajeroen .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Mensen met hart voor de zaak, de klanten en het eten. Aanrader en we komen zeker terug. De aanbevelingen van de chef waren meer dan lekker
Joris J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Een echt Indiaas restaurant met heerlijke gerechten.
Mooi te zien dat er ook Indiaase gezinnen kwamen eten die avond dat wij er waren..
Gerda2000 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
We gingen weer terug naar dit restaurant omdat wij al eerder hier gegeten hadden. Het eten hier is lekker, vooral de butter Chicken.
Verder hadden wij nog een lamsgerecht, had iets malser gemogen. De smaken zijn goed.
De indiase bier is ook koud aangeboden dus prima. Service is perfect.

De inrichting is mooi.
Babetschuil .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
zalige boterkip gegeten in dit leuke familie (zo kwam het over) restaurant met lekkere fijne gerechten die goed op smaak waren maar niet te pittig. Prijs / kwaliteit is zeer goed en de bediening is heel attent.
Kaasim .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
het eten is heerlijk zeker voor herhaling vatbaar de smaak van eten is lekker pittig en het brood was lekker luchtig.het restaurant is erg mooi
Lunerenardel .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Prima gerechten en vriendelijke service. Butterchicken smolt in mijn mond. Mijn tafelgenote vond het eten ook heerlijk en genoot. Decor keurig. Een plek om weer terug te komen.
Prabdeep S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Het eten was heerlijk. Vooral als je een tijdje niet indisch hebt gegeten dan is dit resaurant een aanrader. De butter chicken, naan en mango lassi waren verrukkelijk. Je voelt hier een indische sfeer. Het personeel is aardig en behulpzaam. Mijn complimenten ook naar de koks die het eten maken die zo geweldig de gerechten hebben voorbereid. Het is lekker warm van binnen. Een aanrader om hier indisch te komen eten
Vandaagafhalen .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Lamb Saag, Lamsvlees in spinazie afhaal, was niet lekker, een smurrie waarschijnlijk in de magnetron opgewarmd. Na een paar happen in de vuilnisemmer gegooid. Geen aanrader.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Heerlijk gegeten
Attente bediening, alert en niet opdringerig
Echt een aanrader
Afwisselende smaken
Ga het vooral proberen
Belinda J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heel goed Indiaas restaurant! Elk gerecht is goed gekruid en zeer smaakvol. Heerlijk authentiek, een aanrader voor de liefhebbers van de Indiase keuken! Vriendelijke bediening en mooie ambiance. Topper.
S.boeker .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Weer heerlijk gegeten en goed bediend. Vooral de chicken danzak is een aanrader. Het was niet zo druk, maar er waren veel indiers en die komen echt voor het authentieke eten. Volgens mij het beste indiaas restaurant van de stad.
Petran D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Goede, vriendelijke bediening, smakelijk eten, zeker een aanrader! Prijs/kwaliteit is ook goed in orde. We komen hier zeker nog eens!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wij waren met een groep bij Pind Punjabi. Voor een Indiaas Restaurant was het decor prima verzorgd. De bediening was keurig en vriendelijk. Het belangrijkste is het eten natuurlijk en dat was werkelijk perfect. Ik heb veel ervaring bij Indiase Restaurants en Pind Punjabi overtrof mijn verwachtingen. Voorgerechten waren prima van kwaliteit, de hoofgerechten vol van smaak en juist bereid. De Naan broden heerlijk en de mango lassi ook heerlijk. De onervaren indiaas eters hebben hun eerste ervaring met deze keuken als zeer positief ervaren. Kortom, een heerlijke ervaring.
Hier ga ik zeker terugkomen.
Hme .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Fijn dat het lekker warm is in het restaurant! De tekst op de menukaart is zo klein dat je het zelfs met een leesbril niet kunt lezen. Het eten is voortreffelijk, maar kon niet geloven dat we voor een fles(je) water 6 euro moesten afrekenen. Dat ze daarin meegaan met andere restaurants is onbegrijpelijk.
Toch komen we volgende keer graag weer, eten is super, maar bestellen dan zeker geen water...
Polow S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Was afgelopen dinsdag met me vriendin naar dit prachtige restaurant gegaan. Ik ben zeker verrast met de kwaliteit eten, je kon proeven dat alles lekker vers was. De service is zeker van top kwaliteit, we werden continue snel geholpen en steeds gevraagd of we met alles tevreden zijn. Ik zal zeker gauw een bezoekje weer brengen aan pind punjabi