Pind Punjabi

Meer informatie over restaurant Pind Punjabi

9,1
jordi V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Voor de eerste keer hier eens gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening. Het is echt een aanrader. Prijs kwaliteit verhouding is echt top. Ik kom zeker weer terug,
Hira B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Topp eten. Eten was echt verukkelijk. Nog nooit zo lekker indiaaa gegeten tot nu toe. Het was echt perfect. Lekker goed gekruid en vol van smaak. Naan brood is lekker zacht. We werden vriendelijk ontvangen. Restaurant is voorzien van airco en dat is echt lekker op zo een warme dag. Ik kom zeer zeker terug.
Neeru K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wat is het eten hier wonderbaarlijk. Eten is heel erg goed. Tot nu toe is dit het lekkerst indiaas eten wat ik heb gegeten in nederland. Wachttijd was erg kort, eten werd snel en lekker warm geserveerd. Alles zag er mooi en verzorgd uit. Aanrader!
Khalid H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij pind punjabi. Eten is puur Indiaas, lekker gekruid en pittig. Schilderijen zijn ook mooi, je kunt zien hoe het vroeger was in India. Mooi en gezellig avond, aardige personeel. Kom zeker terug
Guljinder Singh J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten met mijn gezin. Eten was erg super. Uitstekende service. restaurant ziet er mooi en verzorgd uit. wachttijd is kort, eten wordt snel geserveerd. Kom zeker terug.
Jaipal R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Leuk en moon restaurant. Ik kom hier vaker met mijn vrienden en we gaan altijd erg blij en vol de deur uit. Het eten hier is verrukelijk. Tandoori gerechten zijn lekker sappig met een lekker sausje erbij. Aardige mensen. Mooi en verzorgd uitzicht. We komen hier zeker wel vaker
Gurcharan N.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Och wat een geweldige service! Het eten werd optijd geserveerd op een zeer aangename en prettige manier. Het personeel was erg vriendelijk en had een vlotte babbel. Niettemin was het eten verrukelijk! Wij hebben na jarenlang zo lekker indiaas gegeten in een restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar en een stevige aanrader voor iedereen!
john A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
na alle goede recensies hier gegeten het eten is goed, alleen de naan was beetje dik voor mijn
de bediening is heel slecht mag wel beter kraan water wordt hier niet geserveerd dat jullie dat weten
john A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
na alle goede recensies wezen eten bij dit restaurant het eten is goed
de service is heel slecht mag wel beter
hier krijg je geen kraan water dat jullie dat weten
voortaan ga ik ergens anders naar toe
Dharminder S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten met een paar vrienden. Eten is authentiek indiaas, vol van smaak. Heel erg lekker. Bediening was heel erg attend en snel. Wachttijd was kort, we werden snel geholpen en eten werd snel geserveerd. Restaurant ziet er verder verzorgd uit. Zeker een bezoekje waard.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Veel frituur, beetje te vettig en een mierzoete curry....teleurstellend....
Esra A.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Nice experience
PJ S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Leuke plek met lekker eten om wat te eten met vrienden.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
We hebben uitstekend gegeten, de bediening was in orde en er is een prettige sfeer. Als voorgerechten Reshmi Kebab en Spiced Butterfly Prawns de hoofdgerechten: Tandoori Lamb Tikka en Tandoori Butterfly Prawns. Alles voor een redelijke en betaalbare prijs.
R.G. E.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Wij vinden en vonden Pind Punjabi een aanbevelenwaardig restaurant .
Bovenstaande invulling geeft daar de bevestiging van.
Wij zullen er graag nog een keer naar toe gaan.
R.G.Ehrlich.
Remy B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
dit restaurant was met al een zware teleurstelling voor.
de gerechten hebben wel meer olie dan kruiden geen smaak.
bediening de ene spreekt Nederlands de andere weer Engels en als we Engels gingen praten liep er eentje weg.
wat een teleurstelling slechtste avond ooit voor ons we hebben ons best gedaan om snel weg te wezen.
slecht slecht slecht
muhammad S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
heerlijk indiaas gegeten bij deze mooie restaurant. Gezellige avond. het eten was erg lekker en de chai was ook heel lekker. Als dessert nam ik de gulab jamun with ice cream en die qas verrukelijk. aardige mensen. Zeker een bezoekje waard.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Werd openlijk ontvangen door de bediening. De bediening was zeer aardig en hielp mij bij het kiezen van een Indiaas gerecht.

Heb zeer genoten van de chicken tikka masala en de dal makni. de naans waren zeer goed bereid.

Het restaurant heeft een mooie Indiase sfeer.
Eerlijk gezegd een van de beste Indiase restaurants waar ik tot nu toe geweest ben
Sukhdev S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
genoten van het eten. authentiek indiaas eten. in het begin, warme welkom en werd goed geholpen. Eten was erg lekker. Je kon de indiaase smaak proeven. Naan brood was een van de beste naan brood die ik heb gegeten. wachttijd was kort, geluidsniveau was rustig. verhouding tussen prijs en kwaliteit was perfect. zeker een bezoekje waard.
Klene D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Mooi en verzorgd indiaas restaurant. Toen ik binnen kwam voelde het al aan als een indiaas sfeer. Muziek was erg rustig en goed om te horen. Het eten was zeer goed. Ben erg tevreden. We kregen een leuk tafeltje en de bediening was erg aardig. Wachttijd was kort. Kortom een perfect avond in dit mooie restaurant. Aanrader!