Pind Punjabi

L. J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Jeeta G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke maaltijd in deze restaurant. Het eten is erg goed en heeft een lekkere indiaase smaak. Naan brood is lekker Zacht en heeft een goeie smaak. In de tandoori gerechten sit ook erg veel smaak in. Bediening is ook erg vlot en aardig. Leuk sfeer in het restaurant. Zeker een bezoekje waard.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk Indiaas eren en prettige bediening. Top restaurant!
Meneer R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Pind Punjabi, aansprekende naam. Het eten was erg lekker en vers bereid. Goed indiaase smaak en lekker pittig, precies waar ik van hou. Naan brood was lekker zacht en pastte Goed bij het eten. Bediening was aardig en behulpzaam. Leuk en lekker avondje u it.
Joost Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima gegeten. Naar aanleiding van eerdere recensies hadden we gekozen voor de minst spicy gerechten, maar achteraf gezien hadden we dat misschien beter niet kunnen doen. Het leek alsof de minder scherpe gerechten wat zoeter waren - niet echt onze voorkeur. Al met al toch een prima maaltijd.
Florian D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ik heb hier chicken tikka masala gegeten en het erg lekker! Ik heb dit gegeten met de garlic naans dat zeker een aanrader is. Vervolgens nam ik mango lassi, dat ik na lange tijd weer heb gedronken. Ik had het niet nog lekkerder kunnen voorstellen. Het was rustig in de restaurant en ik heb nergens over te klagen. Ik heb rustig kunnen eten en er was een gezellige sfeertje. Zal zeker hier weer komen eten!
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Chicken Biryani besteld. Helaas niet verder dan 5 happen, terwijl ik honger had. Vlees vrij stevig/taai en de smaak/kruiden erg bescheiden.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Toen ik binnenliep voelde ik gelijk al dat er een mooie indiaase sfeer was in dit restaurant.

De bediening was zeer vriendelijk, ik liet hun weten dat ik vegetarisch ben en tot mijn verbazing was er een grote aanbod van vegatarisch voedsel.

Het eten was heerlijk en snel bereidt.
Jorick V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg goed
Gurpreet S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Ben hier weer komen eten en het was weer heerlijk! De tandoori kip was echt lekker en de gulab jamun met ijs is zeker een aanrader! Zal zeker hier vaker komen eten!
Harjit K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Erg vriendelijke en behulpzame mensen. Eten is ook verrukelijk. Lamb biryani een van de beste biryanis die ik heb gegeten tot nu toe. Alles was zeer in orde en voor herhaling vatbaar.
Harblas S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Op internet naar reviews gekeken en deze restaurant sprak mij en mijn vriendin aan. Reviews waren goed maar het eten was veel beter. Heerlijk gegeten. Starter hadden we de mix pind punjabi app. Waarin je verschillende hapjes kreeg. Was erg lekker en je kon veel proeven. Hoofdgerecht daarin was de Chicken Balti heerlijk en vol van smaak en de naan was lekker zacht. Bediening was helemaal goed. Ik vond het behulpzame mensen en ze gaven volle aandacht. Zeker een van de beste indiaase restaurants. Kom snel terug.
jagga B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Ik en mijn broer zijn hier komen eten. Het eten was verrukkelijk! Ik heb genoten van butter chicken en de garlic naan erbij. Ik zou zeker hier weer langskomen. Zeker een aanrader!
Bunty S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Ik ben hier geweest met mijn familie uit het buitenland. Het eten was verrukkelijk en het personeel was heel vriendelijk. Er was een leuk Indiase sfeertje. Zeker een aanrader
Guri G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het eten was heerlijk. Het was gezellig en het personeel was ook erg vriendelijk. Ik vond de butter chicken erg lekker! De mango lassi is een aanrader en de garlic naan zou ik ook aanraden. Zou zeker hier weer een keertje langs komen!
appelenei .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijke authentieke currygerechten, vriendelijke bediening die goed met je meedenkt, uitgebreide kaart. Interieur kan wat mij betreft wat warmer, maar is een kwestie van smaak. De curry's zijn heerlijk romig en vol van smaak, voor een frisse finishing touch zou een garnering met wat verse koriander en peterselie goed smaken! Die ontbrak nog..
Gurjeet S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten met een paar vrienden. Ziet er goed en verzorgd uit. Personeel is erg aardig en behulpzaam, samen met personeel lekkere gerechten uitgekozen. Authentiek indiaas eten. Goed gekruid, lekker van smaak. Leuk indiaas sfeer in het restaurant. Kom zeker een keertje terug.
Ashwani S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wat is het eten hier lekker. Geweldig indiaas eten, heb er echt van genoten. Authentiek indiaas restaurant op het van woustraat. Eten is alsof het ut india komt, lekker goed gekruid. Service was erg vlot en we werden goed geholpen. Kortom een van de beste indiaase restaurant. Bezoekje waard!
Ninder S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker gedineerd bij Pind Punjabi met mijn familie. Het eten is goed gekruid en erg lekker. Lekker pittig. Mensen zijn erg aardig en wachttijd is kort. We hebben genoten van ons avond en komen zeker terug
Manuel S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Woon dichtbij deze restaurant, liep altijd erlangs en dacht nu dus van, laten we het een keertje proberen. Ik was verbaasd van hoe lekker het eten is, lekker gekruid kip, voorgerechten worden geserveerd met lekkere sausjes. Currys zijn ook perfect. Punjabi Eten. Hele aardige mensen, heb echt genoten van mijn avond. Kom hier nu zeker wel vaker langs.