Pinchos

Service8,3/10
Decor7,8/10
Jeanet V. Fijnproever (5 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk tapas gegeten bij Pinchos in Valkenswaard. We hadden gekozen voor het (verrassingsmenu) 'tafeltje vol', waarbij we tweemaal verrast werden met vijf door de kok gekozen tapas gerechtjes. De gerechtjes waren smaakvol, mals, goed gekruid. Opvallend waren de krokante kipvleugeltjes (echt heerlijk!) en het malse varkensvlees met roomsaus (alsof een engeltje over je tong .... jeweetwel).
De bediening nam ruim de tijd om de menukaart uit te leggen. Ze waren erg servicegericht en vriendelijk; hun motto zal vast zijn: 'a smile is the prettiest thing you can wear'! Mooie prijs-kwaliteit verhouding.
De muziekkeuze in het restaurant was niet 'ons ding', maar zal vast passend geweest zijn. Cubaanse jazz. De muziek was best aanwezig, dus na verloop van tijd hadden wij wel echt genoeg van de muziek en zijn we buiten op het terras gaan zitten. Op zich prima, want het was nog warm genoeg om buiten een kop koffie te drinken.
Jammer dat de stroom even uitviel, wat volgens de bediening vaker gebeurt.
Pinchos Valkenswaard is wat ons betreft een aanrader.
Michel W. Gastronoom (12 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Super goed eten, hoge kwaliteit. Dit is niet zomaar een all you can eat restaurant!
Ze bieden het ook niet heel actief aan, maar werken ook met gangen of keuze van de chef.

Ik zou echter toch voor de all you can eat gaan! Niet omdat het dan schransen wordt, maar je hebt dan gewoon meer keuze en kan net de wat exclusievere gerechten kiezen. Alles smaakt werkelijk super, de calamares was excellent, maar ook de vis met spinazie was top

Zou er haast anderhalf uur voor gaan rijden, komen zeker een keer terug!!
Marjolein E. Fijnproever (5 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Heerlijke tapas in een fijne all you can eat formule. De service is vlot en vriendelijk. Het is een echt een restaurant voor een avond vullend programma.
Hannemiek . Fijnproever (9 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Gisteren waren we lekker wezen eten bij Pinchos. et smaakte echt weer heerlijk.
We werden netjes binnen gehaald en konden een tafeltje uitzoeken.
Het concept wat ze hebben is erg leuk, je kunt onbeperkt eten voor een vaste prijs, blijf je onder die prijs met het aantal gerechtjes dan rekenen ze alles apart. Erg goed gedaan.
Het eten is erg lekker en smaakt echt goed. Goede variatie in keuze en leuk dat de gerechtjes gedeeld kunnen worden.We komen zeker terug
Geert Z. Gastronoom (30 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
In een gezellig ingericht restaurant krijgen we door supervriendelijk personeel eerst goed uitgelegd wat de mogelijkheden van de kaart inhouden. We kiezen onbeperkt tapas eten. Eerst krijgen we een smakelijk brood met een lekkere knoflookmayonaise. Gevolg door een lekkere soep met verse tomaten. Daarna kiezen we nog meer dan tien tapas die allemaal lekker en goed verschillend zijn. Mede door de supervriendelijke bediening zeker een aanrader.
Monique M. Gastronoom (18 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Pinchos... Tja, wat zullen we erover zeggen. Mijn tafelpartner en ik gingen al niet met hoge verwachtingen, want zoals we al eerder hebben mogen ervaren zijn de meeste restaurants met het populaire 'all in' concept niet heel bijzonder. De verwachtingen flink bijgesteld aan de prijs en het concept, dan kan het alleen maar meevallen! Dachten we....
Om 18.50 uur kwamen we aan. We gaven aan gereserveerd te hebben en mochten zelf een tweepersoonstafel uitkiezen. We kozen voor een tafeltje buiten en hadden daar twee opties: recht naast de ingang, of wat verder naar achteren. Recht naast de ingang is over het algemeen niet zo'n succes met in- en uitlopende bediening en gasten, dus we kozen voor optie 2. Een domme zet bleek achteraf...
Vrijwel direct werd een mandje stokbrood neergezet. Slim, bij dit soort concepten je gasten lekker volstoppen met stokbrood, eten ze daarna niet zoveel meer van de rest van de kaart.
Om 19.30 uur, na meerdere malen een medewerker te hebben willen aanspreken, bereikte een jongedame dan eindelijk onze tafel. Of we iets wilde drinken. Nou uiteraard en we wisten ook wel wat we wilden eten. Die bestelling zou een collega komen opnemen. Ook weer 10-15 minuten op haar collega mogen wachten die de bestelling opnam. Je zou denken dat bij een dergelijk concept een tomatensoepje, nacho's en salade binnen no-time de tafel bereikt hebben. Helaas, ook daar mochten we weer lang op wachten. Stokbrood op, glas leeg, maar nog geen daadwerkelijk gerechtje mogen proeven. Als dan vervolgens de gerechtjes verschijnen ga ik me alleen maar meer afvragen waarom we hier zo lang op hebben moeten wachten, maar dat terzijde. We laten ons niet negatief beïnvloeden door de entourage en gaan zo objectief mogelijk de proeverij in!
Soepje, prima. Nachos: vooral verrijkt met een kilo kaas. Salsa ver te zoeken? De variant met gehakt doet het beter. Jammer is alleen dat voor beiden soorten nachos geldt dat ze erg zompig zijn, wij vragen ons af hoe dit komt. Maar oké, nachos krijgen van ons een voldoende. Caesar salade is een ander verhaal. Sla die ongeveer drijft in de olie, vervolgens ook nog is vergezeld door een dressing, wat plakjes kipfilet (de belegsoort, helaas geen lekker gebakken kipstukjes o.i.d., zoals mijns inziens hoort bij de Caesar) een verdwaald stukje tomaat en parmezaan en.... dat was het. Jammer. Niks aan. Deels terug de keuken in gestuurd. Vervolgens na weer net zo lang wachten, tig keer de handen in de lucht gestoken te hebben mochten we dan toch een tweede ronde bestellen. Mevrouw was ook nog bijdehand toen ik vroeg of we 'alsjeblieft' mochten bestellen, want zo voelde het inmiddels voor ons, alsof we op de knietjes moesten voor een nieuwe ronde.
Albondigas, pinxtos met serranoham en truffelcreme, pinchos van lamsvlees met rozemarijnjus en patata Fernandez besteld. Toen onze bestelling kwam kregen we patata fritas met aioli.. Meteen een medewerker aangesproken en hij zou voor patata Fernandez zorgen. Dat zou echter wel even kunnen duren. Tja, vertel ons iets nieuws!
Intussen aan de albondigas begonnen. Daar kunnen we positief over zijn. Ja, deze gehaktballetjes waren lekker, vers en vergezeld door een goed sausje, De pinxtos met serrano was helaas echt niet te doen. Een overdaad aan creme, waar de truffel ver in te zoeken was, een ham die ons niet kon bekoren. Nee, gewoon echt smerig. De pincho met lamsvlees was aardig maar ook hier was de rozemarijn ver te zoeken.
Vervolgens kwamen de patata Fernandez, nog verbazingwekkend snel. Een paar aardappelpartjes in schil, waar een flinke klodder 'mojo' saus overheen was gegoten. Tja.. Lekker die zompige aardappel. Nee, helaas weer een misser. Suggestie; sausje ernaast!
We waren na deze tweede ronde eigenlijk wel klaar met Pinchos en haar bediening en besloten geen derde gang met gerechtjes meer te bestellen. Ons voorgevoel zei dat het ons niet kon bekoren. Wel besloten we als dessertliefhebbers voor een toetje te gaan. Eenmaal de ananas met 43 en eenmaal de coppa ammaretto. En ja hoor, ook hier was de 43 ver te zoeken in dessert nummer 1 en was bij dessert nummer 2 de vraag was nu precies te essentie van dit dessert was. Een soort ijskoffie? Want het leek wel een milkshake en volgens mij moest dit toch echt ijs zijn... Ammaretto alleen geproefd bij de laatste hap. Weer jammer.
Conclusie: Pinchos ziet ons niet meer terug.
Bas V. Fijnproever (7 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Prima gegeten zoals je van deze formule mag verwachten, 'veel eten voor weinig geld'. Hoofdingredienten voornamelijk knoflook, peper en olijfolie - smaken van de meeste gerechten zijn ok - porties zijn uiteraard op maat en verwacht geen grote hoeveelheden dure ingredienten in een gerecht. Bediening is ook heel vriendelijk en attent, daarnaast is het décor in de nieuwe zaak nog beter dan het oude ( ze zijn verhuisd zonder notificatie o.i.d )
Frans1957 . Gastronoom (10 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Na lange tijd weer eens langs geweest bij Pincho's, nu op een andere locatie in hetzelfde dorp. Met goede herinneringen aan weleer, maar weer een tafeltje vol besteld welke in twee gangen wordt geserveerd. Inderdaad, het was weer tafeltje vol en buikje rond. De bediening is vriendelijk, maar je moet er wel bovenop zitten dat je de aandacht van het personeel krijgt. Als je een bescheiden en afwachtende houding aanneemt, dan vis je achter het net. De zaak ziet er netjes uit, geeft een verzorgde indruk. Het eten leunt zwaar op knoflook, zonder dit kruid is het eten bepaald niet spectaculair. Maar goed, daar staat dan tegenover dat het eten wel vriendelijk geprijsd is.
Ik kan er op dit adres weer een tijdje tegen.....
Kayleigh A. Fijnproever (9 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Hier met vriendinnen wat gaan eten. We mochten zelf een tafeltje achterin het restaurant uitkiezen. We hebben gekozen voor het pocoloco menu, een menu waarbij je voor een vast bedrag onbeperkt tapas mag bestellen. We waren hier met drie meiden uiteten en de tapas werden dan ook in porties van drie geserveerd. Erg gemakkelijk! Er zijn veel gevarieerde tapas te bestellen, maar de smaken komen veel overeen. In veel tapas was de smaak van knoflook te overheersend, waardoor andere smaken wegvielen. Personeel was erg aardig en beleefd!
Shakshuka . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Was de 3e keer dat we hier gegeten hebben. Tafeltje Vol gegeten, onbeperkt lekkere gerechten bestellen. Vlotte en vriendelijke service. Lekker gekruid eten. Alleen vielen de spare ribs erg tegen, zat bijna geen vlees aan, maar de rest was voortreffelijk.
Frank S. Gastronoom (10 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Gekozen voor het menu Tafeltje Vol, dat uit een aantal "standaard" gerechten bestond (kipvleugels, gehaktballetjes in tomatensaus en kip in een romige saus. Het bleek gelukkig mogelijk om tegen een geringe meerprijs twee speciale gerechten toe te voegen (maiskolf en vispannetje).
Vooraf werden nachos met kaas en brood met kruidenboter geserveerd.
De gerechten zijn niet heel bijzonder, maar gewoon goed. De kipvleugels waren zoet gemarineerd en krokant. Ook de gemarineerde garnalen smaakten goed, met citroen en peultjes.
Gezien de prijs/kwaliteit verdient dit restaurant een 8.
Erwinst55 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Ik was niet zo'n tapas liefhebber, dacht ik. Ik ben helemaal om, heerlijk gegeten hier. Met z'n 4en w.o. 1 Iens-topcontroleur. van 1830u tot 2130u geen moment verveeld, nooit te lang gewacht. een van ons is niet zo'n viseter, vervanging was een heerlijke porti rundvlees. grappige menu indeling. Lieve jongedames in de bediening. Heb m'n uiterste best gedaan, maar neen, niets negatiefs te bedenken. En ja, je moet niet pas om 2100u binnenkomen als de keuken om 2200u sluit, Ik ga vaker tapas eten, het was niet eten, het was uít-eten.
Robin V. Bourgondiër (3 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Onlangs met een grote groep hier een avondje uiteten geweest. We hadden het duurste menu waarbij je dus 4 gangen + dessert kreeg. Ten eerste was de bediening erg slecht het duurde serieus 30 min voordat iedereen zijn/haar drank had en letterlijk één stukje brood kreeg. Ze waren niet voorbereid op ons terwijl er gewoon netjes gereserveerd was. De porties per tafel klopten niet, erg smaakloos eten wat juist het tegenovergestelde zou moeten zijn & alles duurde echt veel te lang. Er is naderhand nog een bediende bijgekomen van het andere restaurant omdat de 3 meiden die er stonden totaal geen overzicht hadden en maar wat stonden te doen. Er was ook geen leiding gevend persoon aanwezig die de boel aanstuurde en ook tussen al de gangen door liep het compleet mis met alle drankbestellingen. Toen alle koffie's &desserts opgenomen waren kregen mijn tafelgenoten hun dessert nog eerder dan ik mijn espresso. En als klap op de vuurpijl werd een glas frangelico op het blad verkocht als baileys. Ik vond het erg jammer want had er meer van verwacht.
Yates . Gastronoom (26 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Service is beneden peil. Duurt echt veel te lang.
Zaak wordt gedraaid door een handje vol tieners,zonder overzicht.
Keuken gaat om 22:00 uur dicht,als je dus om 20:00 uur aan tafel gaat is het niet fijn tafelen,zeker als de bediening zo slecht is...
Eten is niet heel bijzonder,alles komt uit de oven en mist verfijning. Blijkbaar voor de doorsnee jonge bezoekers een prima keuze.
Prijs kwaliteits verhouding is scheef te noemen.
Zou het niet gauw aanraden aan anderen.
Fritsflitspaal . Gastronoom (42 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Het eten was erg goed en was niks op aan te merken, veel lekkere dingen op de kaart en het was goed bereidt. Jammer was het verwarrende bestel systeem, je moest te veel rekening houden met andere personen aan tafel omdat er bij ons 1 iemand was die geen vis lust. Je kan per bestel ronde 5 verschillende gerechten krijgen en dit maakte de keuze niet makkelijk. Waarom niet gewoon kleinere porties en ieder kan een paar gerechten bestellen per ronde. Ook duurde het erg lang voordat er een bestelling werd opgenomen en het eten werd uitgeserveerd. Decor ziet er prima uit alleen na een tijd werd ik een beetje gek van de Mexicaanse muziek die iets te hard stond.
Charlotte T. Gastronoom (17 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Heerlijk gegeten! De gerechtjes zijn erg lekker.
Nadelen aan Pincho's is dat de gerechtjes aangepast worden aan het aantal personen (als je dus met een viseter en een vishater gaat, moet de viseter 2 keer zoveel eten) en dat de bediening soms wat lang duurt. Ze zijn wel vrolijk!