Pinchos

Frans van Beststraat 23 5554 EA Valkenswaard Nederland Kaart
31-402042283

Over het restaurant Pinchos

//Na de vreselijke brand die gewoed heeft in Pincho's, is het restaurant vanaf nu weer geopend op een nieuwe locatie!//

Restaurant Pinchos is een Spaans/Mexicaanse tapasbar gevestigd vlakbij "De Statie" te Valkenswaard, op Frans van Beststraat 23, in de omgeving van Eindhoven. Het restaurant is makkelijk te bereiken en in de buurt is meer dan voldoende parkeergelegenheid.

Bij Pincho's eet je dinsdag t/m zondag onbeperkt à la carte of all-inclusive. Spaans, Mexicaans, TexMex, grill, tapasmenu of TafeltjeVol van de chef.

Eenvoud, versheid en eerlijkheid, dat is waar de keuken van restaurant Pincho's in Valkenswaard voor staat. Uit eten in een informele sfeer met een Spaans-Mexicaans tintje. Gezellig!

Meer informatie over restaurant Pinchos

Jouw recensie over het restaurant Pinchos

B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Gerechten in de basis goed maar door haast of gebrek aan aandacht veel te gaar/droog/donker. Vriendelijke bediening. Schril contrast met de oorspronkelijke zaak in de Karel Molenstraat qua kwaliteit.
M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. zeer vriendelijke bediening.
Compact restaurant ook zeer geschikt voor met z'n tweeën.
S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Was wel verrast dat de prijs aan het eind niet strookte met de €26,- per persoon tapas. Beetje vreemd en niet gecommuniceerd, dit beter toelichten.
Kersten S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We wilde graag rustig, relaxt eten. We hadden soms het gevoel van opgejaagd te worden. Dit was niet zo fijn.
Dominiek B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Supervriendelijke en vlotte bediening, erg gezellig zitten. Eten lekker alleen jammer dat er bv nagenoeg geen warme groenten geserveerd worden en hetgeen je krijgt vaak gefrituurd is (terwijl dit niet altijd zo wordt vermeld op de kaart) en/of met veel saus e.d. overgoten is. Voor de rest alles tip top.
Tania J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Top, voor herhaling vatbaar
B W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker eten, vriendelijk personeel, enkel en alleen veelte warm binnen waardoor we eerder zijn vertrokken...
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wij hebben weer heerlijk genoten van het lekkere eten. Het was weer erg lekker. De pinxtos serano truffel was deze x iets minder. De creme was minder truffel achtig.
Maar kan ook andere kok in de keuken staan. Super bedankt voor onze smaakvolle avond
T.M. B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Leuk tentje, fijne sfeer. Gewoon goed.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het eten was lekker en de bediening zeer vriendelijk
M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten met onze vriendinnengroep. Personeel is vriendelijk, en de uitstraling en inrichting is warm en gezellig!
Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker gegeten, veel keus.
Vriendelijke bediening. Gezellig En compact restaurant.
Dik V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wij waren speciaal naar valkenswaard gekomen om 3 dingen te kortsluiten.
Maar toen wij zaterdag aankwamen was er met niets wat we afgespoken hadden rekening gehouden.
Wij hadden een tafel gereseveerd waar omdat er meerderen mensen waren met hoorproblemen,maar dat ging niet door.Wij hadden voor 6 personen tafeltje vol besteld en afgesproken dat de vis gerechten vervangen zouden worden,dat gebeurde ook niet.Dat was niet zo fijn,om het maar zachtjes uit te drukken.
Wat dat betreft waren we erg telurgesteld dat er geen rekening met onze wensen was gehouden.
Echt jammer.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten was wederom overheerlijk en de bediening was ook weer enorm goed!!
We komen snel weer terug, zeker voor de pasta a la olio.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het menu bied genoeg keuze.
Lekker gegeten!!
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, alleen een paar tips: 1. reken brood en frites niet als gerecht. Voordeel voor jullie: mensen eten hier veel van en eten daardoor minder andere (duurdere) gerechten. 2. werk met nummers voor de gerechten. Dit scheelt verkeerd lezen en daardoor verkeerde gerechten serveren. 3. laat het personeel niet aandringen op 'tafeltje vol' (ook al is dit gemakkelijker voor jullie) als de klanten voor Eindeloos tapas hebben gekozen.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijke tapas en fijne bediening. Een aanrader.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
De Tapas verschillen opmerkelijk van omvang, zo was de nacho-tapas bijna een maaltijd op zich. We misten de verfijning bij/van de gerechten. (kleine gerechtjes/porties met verfijnde smaken) De gepaneerde en gefrituurde mosseltjes waren teleurstellend en een kippen-tapa bestond uit drie zoete chickenwings.
We hebben uiteraard niet de hele kaart voorbij zien komen en het desert en voorafje (broccoli-soepje) was erg lekker maar al met al was onze ervaring teleurstellend, wellicht omdat we er meer van hadden verwacht.
Het personeel was vriendelijk en attent.
Isabel P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Superlekkere voorgerechtjes, zoals het soepje, de kippevleugeltjes, versgemaakte lookboter op het stokbrood, broodje carpaccio, gehaktballetjes,... allemaal super
De hoofdgerechtjes waren goed, maar niet super, het vlees was af en toe wat droog.
Bediening en de sfeer was top!!
Wij komen zeker (meerdere keren) terug.