Pinchos

Kerverijstraat 2 5554 CZ Valkenswaard Nederland Kaart
31-402042283

Over het restaurant Pinchos

//Na de vreselijke brand die gewoed heeft in Pincho's, is het restaurant vanaf nu weer geopend op een nieuwe locatie!//

Restaurant Pinchos is een Spaans/Mexicaanse tapasbar gevestigd vlakbij "De Statie" te Valkenswaard, op Frans van Beststraat 23, in de omgeving van Eindhoven. Het restaurant is makkelijk te bereiken en in de buurt is meer dan voldoende parkeergelegenheid.

Bij Pincho's eet je dinsdag t/m zondag onbeperkt à la carte of all-inclusive. Spaans, Mexicaans, TexMex, grill, tapasmenu of TafeltjeVol van de chef.

Eenvoud, versheid en eerlijkheid, dat is waar de keuken van restaurant Pincho's in Valkenswaard voor staat. Uit eten in een informele sfeer met een Spaans-Mexicaans tintje. Gezellig!

Meer informatie over restaurant Pinchos

Jouw recensie over het restaurant Pinchos

W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Jammer dat de wachttijden tussen de bestelrondes zo groot is en dat je om 21.50 niemand meer ziet om een ronde te bestellen. terwijl de keuken tot 22.00 open is.Zodat we maar twee rondes hebben kunnen bestellen. met veel moeite nog wel gelukt om voor 22.30 een toetje te bestellen. Jammer, zo valt jullie concept wat in het niet.
Wijnand S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het is altijd een feestje om te eten bij Pinchos, altijd een lach een vriendelijk woord en een goede constante kwaliteit.
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Helaas klopte de rekening van geen kanten. Er stonden gerechten op die we niet bestelt hadden. Ook is het jammer dat je wijn alleen per glas kunt bestellen en niet per fles. Wel een leuke avond gehad en lekker gegeten.
Gitte B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Tafeltje Completo besteld (dat wil zeggen dat de kok kookt totdat je voldaan bent). Echter zeggen ze er niet bij dat de keuken om 22.00 uur sluit. Het nagerecht dat erbij hoorde, kon daardoor niet meer geserveerd worden. Toen we opperden om dan 6 euro van de prijs af te doen (prijs Tafeltje Vol), kwam er toch een karig nagerecht 'Van de chef'. Uiteindelijk hebben ze 3 euro van de prijs afgehaald, maar wij gingen niet met een tevreden gevoel weg.
Daarnaast hadden wij het idee dat we precies hetzelfde hebben gegeten als bij Tafeltje Vol, wat 6 euro goedkoper is.
Voorlopig even geen Pinchos meer voor ons...
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Altijd prima..alleen de muziek is altijd nogal hard en druk..eten en bediening altijd uitstekend!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
wat een erge teleurstelling................hoe is het mogelijk dat ervoor een KLEIN !!!!!! schoteltje,KIP TRUFFEL SALADE 7.25 .........EEN schaaltje garnalen 6 stuks 6.75 ..................een schaaltje champions nog zeker geen 2 hele !!!!!!!!!!!! 5.25 word gerekend .vind het ronduit schandalig.( (het was na een vervelende ziekte periode , ) op uitnodiging van mijn lieve zusje echt teleurstellend .........het doet me zelfs verdriet dat ze 70,00 kwijt was voor mega weinig !!!! eten.heb het haar maar niet verteld .maar ik kom er zeker niet meer terug.
hopelijk doet u hier iets mee........en dan nog niet te praten over de luide muziek
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Lekker gegeten, tip: de witte huiswijn is heerlijk!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Met familie lekker buiten gegeten op terras onbeperkt tapas , super lekkere hapjes naar keuze.

Komen zeker terug , gezellige sfeer en muziek .
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Zeer goed restaurant
H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten. Vlotte bediening.
Ansich niets op aan te merken. Alles prima!

Mocht ik toch iets van kritiek moeten geven:
- we werden met 2 personen midden in het drukke restaurant gezet, na reservering. Mensen die zonder reservering binnen kwamen kregen een betere / rustigere plek. Wanneer je met 2 personen bent is het doorgaans prettiger niet midden in de drukte te gaan zitten gezien het omgevingsgeluid.
- we werden vaak om drinken gevraagd, ook al was je glas nog niet leeg.

Nogmaals bovenstaande drukte de pret niet!
groetjes
D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker gegeten. Prijs-kwaliteitverhouding top!!
Vriendelijke en behulpzame bediening.
Mooi,sfeervol ingericht restaurant.
zutphen .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekkere hapjes,genoeg keus.bediening vriendelijk en correct.ambiance super,niet zo gehorig als het eerste pand.komen zeker terug.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten geweldige service.
Voor herhaling vatbaar.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Aan te bevelen! Heerlijk en gezellig gegeten!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Vanavond eindelijk weer eens uiteten met manlief bij de pincho’s. Was alweer veel te lang geleden.
Wij hebben weer super lekker gegeten.
De bediening was deze avond ook goed
En het eten was ook erg lekker.
Enige minpunt de vloer van de wc was smoezig mischien vergeten.
Wij komen graag de volgende keer weer eten
Bedankt
Franka W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Waren met 10 personen de gerechten waren lekker en het tempo goed ook nog een borreltje van het huis gehad vriendelijk personeel . gewoon een aanrader
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Goede service, goede bediening en goede sfeer. Heerlijk gegeten
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten gisteren met 4 personen. Vriendelijke bediening en snelle service.!! Al met al top zeker voor herhaling vatbaar.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke attente bediening
S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
heerijk gegeten en een superleuke bediening!!
Top!!
Dus we komen snel weer terug!!
Complimenten!!
Misschien een tip, aan de andere kant van de muur ook een kapstok nu lagen alle jassen op de grond op de natte paraplus