Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
We hadden een reservering bij de Zwarte Vosch echter ivm wateroverlast konden zij niet openen. Hiervan werd ik netjes telefonisch op de hoogte gebracht. Hun voorstel was om bij de Rode Vos te komen eten. De pinchos zouden daar dan ook geserveerd worden. Dit hebben we gedaan en we hebben een hele gezellige avond gehad en heerlijke pinchos gegeten. De bediening was ook erg vriendelijk
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellige bruisende plek. Vriendelijk personeel. Ervoeren alleen een minpuntje dat de beloofde warme hapjes de rest van de avond niet meer langs zijn gekomen sinds omstreeks 20u. Werd excuus voor aangeboden en aangedragen oplossing was dat we nog een keer een voorkeur van hapjes konden doorgeven aan de keuken.
Sanna V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Al vaker hier gegeten en altijd lekker en gezellig: ik kom zeker terug!
liselotte S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Zwarte Vosch. De diversiteit in verschillende kleine hapjes en het langs komen van de diverse warme hapjes is een heel leuk concept. Echt genoten!
wijnand B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vandaag na een tip van vriendin wezen eten in Utrecht bij De Zwarte Vosch.
Reserveren is zeer gewenst, de zaak zat vol.
De pinchos zijn heerlijk en kosten naar ingrediënten.
De tapas zijn ook heerlijk maar zijn prijzig en niet al te groot.
De patatas Bravas zou ook toch die heerlijke saus apart serveren, Want dan blijven de patatas heet en krokant.
De sangria mogen iets steviger.
De bediening was uitmuntend en enthousiast met hun concept en dat straalde ze ook uit.
Ik kom heel gauw weer terug.
Hai Wijnand, dank voor de beoordeling en de nuttige tips! We zijn blij dat jullie hebben genoten van de avond in ons restaurant, fijn jullie gauw weer te mogen ontvangen!
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De Zwarte Vosch was een aangename verrassing. Alles was top! De bediening, de sfeer, het eten. En het concept niet te vergeten. Koude pincho's konden we zelf halen. Warme pincho's werden gebracht. Ook het gezelschap waarmee ik was, was zeer goed. Alleen had de Zwarte Vosch daar geen invloed op.
Gracias Joost!! Dat zijn de berichten waar we blij van worden! We hopen jullie gauw weer te zien!
msvl .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Gezellig en goed restaurant met een fijne sfeer en attente bediening. Ook erg lekkere pinchos en tapas, waarbij wij de pinchos specialer en lekkerder vonden. Tip voor een alcohol-vrij drankje: de Virgin Mohito (wel om ietsje minder suiker vragen;-)). We waren er op een maandag, dus al onze gerechtjes kwamen supersnel op tafel. Aanrader!
Dank voor de complimenten en de mooie beoordeling! We zien ernaar uit jullie weer te mogen ontvangen!
Esmeralda L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten, aanrader! Leuk dat je zowel kan bestellen als zelf halen, maar ze komen ook langs met gerechtjes. Zeer attente bediening, we gaan zeker nogmaals!
Gracias Esmeralda!!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij vonden het heerlijk! Alles was zo apart en vol smaak. Wij komen hier zeker weer. De bediening was erg goed. Niets is te veel.
WAUW! Dank je wel Jacqueline!! Hasta Luego! :-)
Ingrid_Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellige plek om af te spreken met een groep t/m 8 personen. Koude pinxtos kan men zelf halen, tapas zijn te bestellen, met warme pinxtos komt men langs, dat zou iets vaker mogen wat mij betreft.
Beste Ingrid, dank voor de mooie waardering en de feedback!! Hopelijk tot gauw!
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ik vond de prijzen wat aan de hoge kant, maar het eten was heerlijk en de serveersters waren erg vriendelijk. Ook vonden we het erg leuk dat de serveersters meerdere keren met hapjes langskwamen. Deze konden we uitproberen en, voor zover we weten, hiervoor hoefden we niet te betalen. Ik zou dit plekje zeker aanbevelen.

Wij zaten beneden, waar een echte restaurantsfeer heerst. Boven kun je ook zitten, maar dat ziet er meer uit als een soort hapjesbar.
Hai Berry, dank voor je beoordeling! Goed te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad! Overigens, de warme pinchos waar de dames mee langskomen, moet je wel afrekenen dus je hebt geluk gehad denk ik ;-) We zien jullie graag gauw weer terug!
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Super goed en lekker gegeten. Enige minpuntje was dat er een grote groep aan het borrelen was die de hele tijd de weg naar de bar waar je de koude pinchos kon halen blokkeerde.
Hai Sanne, ja dat is in ons smalle pandje inderdaad een lastig punt! Maar fijn om te lezen dat jullie desondanks een mooie avond hebben gehad en genoten hebben van het eten!
wingyu .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was echt genieten. Heerlijke pinchos gehad. Ze kwamen met verassende heerlijke warme pinchos langs en de sfeer was goed. We voelden ons erg op ons gemak en ze hielden goed rekening met mijn zwangerschap. We gaan er snel weer naar toe!
Top te lezen dat jullie hebben genoten in ons restaurant, dat horen we graag! Dank voor de recensie en tot gauw weer!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Super gezellig, leuke sfeer!
Goed om te horen Ingrid, dank je wel!
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
het was een fijne ervaring!
Top! Thanks Nancy!
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Was voor ons de eerste keer bij Zwarte Vosch,zeer vriendelijke bediening, diversiteit aan smaken en gerechtjes,echt lekker!
Goed te horen dat jullie eerste keer De Zwarte Vosch goed is bevallen, we hopen jullie weer terug te zien!
Eddy H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig, ongedwongen, knus bankje waar we op zaten. Vriendelijke bediening. Heel leuk concept. Je hoefde niet te bestellen, dat is vaak een beetje een gedoe als je gewoon een beetje wil kletsen. Ze kwamen gewoon steeds langs met hapjes en dan kon je pakken als je dat wilde.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Op een donderdagavond gezellig geborreld met collega's bij de Zwarte Vosch. Keuze uit verschillende klassieke, maar ook zeker verrassende tapas. Daarnaast de bekende pinchos. Variatie in warm/koud en vis/vlees/vega. Ongedwongen borrelsfeer met ruime keuze uit wijnen/bieren. Zeker een aanrader met groepen.
Dank voor je uitgebreide review Wouter! Hopelijk tot gauw weer!
Anne Marije L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk eten en bijzonder. Wij vonden het jammer dat er niet zo vaak rond werd gegaan met de warme pinchos. Ook een gemiste kans qua geld verdienen als je het ons vraagt... De sangria was lekker: niet te zoet. Wel wat waterig.
Beste Anne Marije, dank je wel voor de mooie recensie en de nuttige tips! We gaan het meenemen, tot snel!
David B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
het eten was vers en goed op smaak. er zaten wat hapjes tussen die lekker smaakte maar je zelf niet snel zou bedenken in de samengestelde combinatie zoals was bereid.
voorbeeld halloumi met lemon curd en geroosterde kikkererwten.
het deed je wenkbrauwen fronsen, maar erg lekker eten. ga zo door.
Hai David, dank voor je review! De Spanjaarden durven inderdaad iets meer spannende smaken te combineren dan wij gewend zijn, maar ik ben blij te lezen dat het toch allemaal erg in de smaak viel! We zien jullie graag weer!