Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
D D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Leuke manier om een hele avond door te eten, met warme hapjes die rondgaan en koude hapjes op aanrecht. Zo kan je mooi je Eigen eettempo bepalen.
Super
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Super super lekker eten, vriendelijke bediening. Enige minpuntje vind ik de lawaaierigheid. Desalniettemin maakt de smaakvolle keuken dit allemaal goed en ik kom hoe graag
kvkoppen .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Goede keuken, mooie wijnkaart, gezellige sfeer, vriendelijk bediening. Drie gezellige en smakelijke uren doorgebracht. De avond na mijn bezoek al aan anderen aangeraden.
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gekozen voor de Zwarte Vosch omdat ik na geweldige Pinchos uit San Sebastian wel eens wilde zien of ze dat in Nederland ook kunnnen. Nou: dat kunnen ze! en hoe... Heerlijke Pincho's. Ook de tapasgerechtjes van de kaart zijn heerlijk. Niet de standaard tapas maar juist tapas met een bijzondere twist. Leuk ook dat het personeel naast wat je zelf van de kaart kiest ook langskomt met diverse lekkernijen! Sfeervolle plek om je eens lekker Spaans te laten verwennen...
Paxsmo86 D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wat een leuke tent is dit! Gevaar is wel dat je veel te veel eet, met al die lekkere hapjes (Pincho's). Perfect restaurantje om een vrijdag/zaterdagavond in door te komen. Goed eten, kleine hapjes (waardoor je lang kan tafelen) en lekkere wijn (of andere drankjes). Leuk concept dat ze met warme hapjes door het restaurant lopen. Zeker een aanrader, en vele malen beter dan de standaard "tapas restaurants" in Utrecht.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg gezellige plek en heerlijke pincho's gegeten. Ook de twee gerechtjes van de kaart, gegrild herten vlees met een PX saus en de Iberico Entrecote met spinazie waren erg lekker.
jeroenra .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een van de beste tapas-restaurants waar ik in Nederland heb gegeten. Tapas en pinchos van echt culinair niveau. Authentiek Spaanse tapas maar met originele twists. Sfeer en bediening gezellig en ongedwongen.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Vrolijk en vriendelijk personeel! Een aanrader voor als je je even in het Spaanse leven wilt wanen. Als je hier gaat eten, neem er dan lekker de tijd voor en geniet van al het lekkers wat het restaurant te bieden heeft.
Carel B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuk, gezellig restaurant. Ambiance in de kelder is prima. Menu bestaat uit kleine, heerlijke gerechtjes. Bediening was oké. Doordat we laat kwamen en niet precies door hadden wat het concept van het restaurant was, moesten we uiteindelijk de laatste gaan met enige spoed opeten. Is enige minpuntje. Zeker voor herhaling vatbaar.
Eugenie S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ontzettend leuk concept. Eigenlijk maar één hapje van de kaart gekozen, de rest kwam af en toe langs en werd aangeboden (warme pinchos) of kozen we zelf bij de bar (koude pinchos) . Mooi en gezellig tentje en leuke bediening. Een echte aanrader!
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hier aangekomen op basis van alle recensies ben ik hier gaan eten op een zaterdag. met bediening moet je echt aandacht gaan vragen want ze komen niet van zelf. En wat ik erg jammer vond is dat het erg prijzig is en dat de hapjes er klein zijn. Erg jammer dit. Ik begrijp al die goede recensies. Is niet voor herhaling vatbaar
Lisalotte R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gisteravond voor het eerst hier gegeten. Moest wennen aan het concept. Serveerster gaf prima uitleg. Na verloop van tijd begrepen we het en merkte we hoeveel keus er was. Het systeem met de stokjes was verrassend. Het eten was erg lekker, unieke smaakcombinaties. De oplettendheid van de serveersters was matig. Dit kwam na alle waarschijnlijkheid ook door de drukte. Gaan hier zeker nog eens eten.
Beste Lisalotte,

Bedankt voor het schrijven van een recensie.
Goed om te horen dat je lekker gegeten hebt, we vinden het zeer spijtig dat we te weinig oog voor jullie hadden. Jammer genoeg komt dit wel eens voor en dit heeft zeker te maken gehad met de drukte. We zullen hier extra op gaan letten. We hopen je snel nog eens te zien.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Echt een gezellige avond gehad. Wij zaten beneden in de werfkelder. Erg sfeervol. Lekkere Pinchos. Nu weer een nieuwe kaart..dus we moeten snel weer terug. Top!!
Govert V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijke pinchos, gemaakt door spaanse koks. Bediening half Spaans nederlands. Die is prettig en erg goed. We komen zeker weer. Echt een aanrader!!
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Hier met 3 vrienden op een donderdagavond gegeten (gereserveerd). Erg veel plezier gehad. Dit was een fijne plek voor wat we zochten. Leuke inrichting, vriendelijke bediening en het eten was ook ok voor deze context. Gewoon allerlei kleine gerechtjes die best lekker waren maar ook weer niet heel bijzonder. Ik zou er een 7 voor geven.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de gerechtjes waren goed van smaak,en bij elke hap een feestje. Bediening heeft verstand van de kaart en zorgt voor de juiste sfeer. Absoluut aan te bevelen.
marjanvandijk2010 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren met 4 personen, ruim een week van te voren gereserveerd en er was alleen een 'bartafel' met krukken beschikbaar voor ons. Aan eettafels die nog onbezet waren konden we niet plaatsnemen, deze waren volgens de bediening door anderen gereserveerd. Op mijn vraag wat ik had moeten doen om aan een eettafel plaats te nemen kreeg ik geen antwoord. Het leek willekeurig.
De bediening en de ambiance vielen tegen: onze bestelling (drank en eten) is niet doorgekomen of hier hebben we lang op moeten wachten. Excuus vanuit de bediening was de drukte. Voorheen (ben hier 3 x eerder geweest) ging alles goed (was het veel drukker) maar deze keer was eigenlijk alles teleurstellend.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Pinchobar De Zwarte Vosch. We waren van plan ook warme tapas te bestellen maar de pinchos waren zo goed dat het daar niet meer van gekomen is. Wat ook zeer lekker was waren de gerechtjes buiten de kaart om waarmee het personeel langs je tafel komt. Die mag je nemen maar dat hoeft uiteraard niet. Wij komen zeker weer terug!
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Lekkere koude tapas en ze komen telkens langs met warme tapas waaruit je kan kiezen. Leuke bediening. Kortom een aanrader om te gaan eten. Wij komen er zeker terug.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellige tent en een leuk concept dat ik eigenlijk alleen maar uit Spanje ken. Pincho's halen aan de bar, maar ook zeker iets bestellen van de menukaart. Ook de dames in de bediening zijn erg vriendelijk.