Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Helena P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
terras aan de druk bevaren gracht, mooi en levendig, compleet met niet snaterende werfgans. prima happen: garnalen met lekker veel knof, gefrituurde aubergine met honing, exquise bavette (portie had wel wat groter gemogen), goed glas rueda erbij. kortom: een heerlijke zomeravond.
Marta M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We waren binnen en het was zo heat., we merken geen airco.
Deze keer vind ik minder dan andere keer, de pincho van aguate en gambas was niet zo lekker, jammer.Deze soort van gamba's waren heel droog voor deze soort pincho.We verwachen verse gamba's, zoals in Spanje.

We willen graag naar de terrasse zitten maar ze zeggen dat er was wachtlijst.En we horen niks meer.

Om te bestellen moeten we naar de over om te zeggen: we wachten om jullie om te bestellen.En het restaurantje was nog niet druk. Dus warm, slechte service en geen goed organizatie.
Mariëtte S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Pinchobar met kleine tapas die je zelf bij de bar kan uitzoeken. Verder komen de serveersters langs met tapas. Uitstekende en bijzondere tapas. Alleen de gerechten die je van de kaart besteld duren wat langer.
Bij deze gelegenheid hebben we op het terras aan de gracht gezeten. Heerlijke plek. Maar wel wat krap. Mijn man schoof bijna met stoel en al in de gracht.
Karlijn M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Slechte service, bediening niet professioneel, weet weinig over ingrediënten van de gerechten (in kader van allergieën). Eten van matige kwaliteit.
Marion Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten in goed gezelschap bij de Zwarte Vosch! Weer voor herhaling vatbaar. De poncho's waren weer echte kunstwerkjes en ze smaken ook nog heerlijk.
Djenny P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie sfeer en authentieke doch ook innovatieve pinchos.
Prachtig geleden aan de gracht. Een super
Avond. Hier kom ik zeker nog eens terug wanneer ik in Utrecht ben.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Gezellige plek, leuke hapjes, dynamisch menu met kunnen kiezen uit de vitrine, van de kaart, of bij het langslopen. Van mij mogen er nog wel meer warme hapjes voorbij komen!
Ken B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prettige snelle bediening
Julie A.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Het eten was erg lekker, met originele hapjes. De bediening liet helaas wel het een en ander te wensen over.
Hola Julie!,

Bedankt voor je recensie. Fijn dat het eten gesmaakt heeft! We hebben het bedienend personeel erop aangesproken en we hopen je zsm weer te mogen ontvangen. Dan zullen we er alles aan doen om jou en je gezelschap in de watten te leggen!

Met vriendelijke groet,

De Zwarte Vosch
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Fantastische pinchos en tapas! Heerlijk bier en fijne bediening. Ook beperkte mogelijkheid om buiten te zitten.
Authentieke inrichting.
Daniel-DB V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ik ben hier al eerder geweest en toen heb ik ook al heerlijk gegeten. Ze schonken een heerlijk biertje en de gerechtjes smaakten stuk voor stuk heerlijk. Vlotte en gezellige meiden in de bediening. Ik kom er graag weer terug.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een leuk restaurant met zeer lekker eten. Met het feit dat het in een werfkelder zit is het wel vrij snel gehorig. Het personeel is zeer aanspreekbaar en wilt graag wat extras doen om je avond beter te maken.
simonarein .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
1e x,we komen zeker terug,vriendelijke ontvangst en prima eten voor een eerlijke prijs.afwisselende gerechten die we zelf konden kiezen en regelmatig kwam het personeel langs met nieuwe,vers gemaakte tapas en ze hadden bavette op de kaart,altijd nemen!!!
Ramon H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Een fijne zondagavond met het gezin met lekker eten. Een mooie afwisseling in de pincho's iedere keer dat we komen. Iedere keer wel iets anders.
Robin W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk eten goede sfeer en vriendelijke bediening. De sangria was top. Tot snel..
Derek V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Eten en sfeer prima, maar bediening arrogant en vervelend dus geen fooi gegeven, de rest van het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.
Beste Derek,

Bedankt voor je recensie. Het is natuurlijk absoluut niet onze bedoeling om arrogant/vervelend over te komen. Wij betreuren het dat je dit zo hebt ervaren en onze welgemeende excuses hiervoor. We hopen dat we je nog eens met een grote glimlach mogen ontvangen!

Met vriendelijke groet,

Team De Zwarte Vosch
Jeffrey B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
We hebben hier heerlijk gegeten in een gezellige en ontspannen ambiance.

De smakenvariatie was verfrissend en verrassend “een fijn mondgevoel”

Een echte aanrader om te gaan dineren.
Hola Jeffrey,

Hartelijk dank voor je bericht. We hopen je snel weer te mogen ontvangen!

Saludos,
De Zwarte Vosch
Annet M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Super bediening en echt een beetje Spanje in Nederland
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Prima bediening lekker gegeten en een goed wijntje wat wil je nog meer.Aan de oude gracht gezeten een unieke lokatie in Nederland .
Rozemarijn B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten! Daarnaast spontane/gezellige serveersters en een mooi terras. Heerlijk een zomerse avond door te brengen!