Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
M V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijke pinchos gegeten in een gezellige ambiance met vriendelijk personeel!!
We komen zeker nog eens terug.
Anouk J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer!
Jan Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig restaurant met adequate en zeer vriendelijke bediening en een zeer leuke formule van bestellen.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Levendig restaurant. Prima pintxos, af te halen aan de bar. Maar de lekkerste hapjes worden rondgebracht.
Machteld B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Zowel de pincho's als de warme tapas gerechten. Aanrader om lekker samen te loungen op de banken en je waant je echt even in Spanje.
Sanna V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Al meerdere keren geweest. Wederom heerlijk gegeten en goede wijnen, fijne en ongedwongen sfeer. Leuk om zelf pinchos te kiezen uit de vitrine. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hai Sanna, dank je wel voor de mooie recensie en fijn om te lezen dat jullie een goede avond hebben gehad bij ons! Tot gauw weer!
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk met vrienden wezen eten. Was de eerste keer bij de zwarte vosch. Prima ontvangen door vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam bij de uitleg van wat tapas eten inhoud. Gerechten waren allemäal even lekker. Je kunt hier kiezen vanaf de kaart en tevens wordt er elk half uur rond gegaan met een specialiteit van de kok. Alle hapjes zijn even smaakvol en zien er heerlijk uit. Het was echt de moeite waard om hier te eten en we komen zeker nog een keer terug.
Beste Hans, wauw wat een mooie score en lovende woorden, dat horen we graag! Super dat we jullie terug gaan zien!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Leuke, vriendelijke ontvangst. Goede uitleg van het concept. En lekkere pincho's en tapas. Score redelijk gegeven omdat een aantal gerechten nogal zout waren.
Beste Herman, dank voor de mooie beoordeling en de feedback! We nemen het zeker mee en hopen jullie in de nabije toekomst weer te mogen ontvangen!
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Geweldig restaurant! Levendige plek waar je naar eigen wens pinchos/tapas uit de vitrine, van het rondgaande dienblad of het menu kiest. Personeel was heel vriendelijk en open. Hier komen wij zeker nog wel eens terug.
Yes!! Terugkerende gasten vinden wij super!! Fijn om te horen dat jullie een mooie avond bij ons hebben gehad en tot snel weer!
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Leuke zaak. Lekker eten en goede bediening.
Beste Jeroen, dank voor de mooie beoordeling! We hopen je gauw weer terug te zien!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Fijne en attente bediening voor een weekafsluiting met een zakelijke klant. Tapas zijn verrukkelijk en elke 30' komt de bediening langs met warme tapas. Reken ca. 25 Euro per persoon incl. 2 glazen wijn en 5-6 tapas en een warm gerecht. Ik kom absoluut terug :)
Hai Patrick, goed om te horen dat je een fijne avond bij ons hebt gehad! Dank voor de mooie beoordeling en we zien je graag terug!
Rinus G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Geweldig eten, wat een heerlijke combi's. Het zijn net taartjes, alleen dan hartig.
Prima sfeer door een leuke inrichting. Leuke plek om te eten en te drinken.
Bediening is erg stroef en passief, jammer.
Beste Rinus, dank voor de beoordeling en de feedback. Fijn om te lezen dat het eten en de inrichting zo goed in de smaak vielen! Ook de kritische noot over de bediening zullen we oppakken en ermee aan de slag gaan zodat dat de volgende keer dat je komt net zo goed is als het eten en de inrichting!
Thijs G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Goede tapas concept, bestel kleine hapjes per keer en wanneer je weer ergens zin in hebt!
Wauw wat een mooie beoordeling Thijs! Dank je wel en tot gauw weer!
Roos W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Een super leuke plek om te borrel met overheerlijke hapjes! Attente bediening, leuke aankleding en vooral heerlijke pinchos en tapas. Een heerlijke avond zitten smullen!
Hai Roos, dank voor de mooie beoordeling en recensie! Fijn om te horen dat jullie een heerlijke avond bij ons hebben gehad! Hopelijk tot gauw weer!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Met grote groep borrel/diner gehad. Zoals verwacht was kwaliteit van eten uitstekend. Echter met dieetwensen (allergieën/zwanger) wordt minimaal rekenin gehouden, erg jammer. Ook capaciteit van bediening lijkt af en toe niet helemaal berekend op grote groepen. Verder zeer sfeervolle locatie!

Beste Tim,
Dank je wel voor je recensie en dank voor de complimenten over het eten en de sfeer, daar zijn we blij mee!
Aan de andere punten gaan we uiteraard werken, we zouden graag persoonlijk contact hebben om het toe te lichten, dus we nemen ook nog even contact met je op.
Hopelijk tot gauw weer!
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Met een aantal meiden hier heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad, wat te danken was aan de mooie inrichting en goede service. ¡Muchas gracias!
Wauw wat een mooie beoordeling Lieke! Fijn om te lezen dat jullie zo'n goede avond hebben gehad bij ons! Hopelijk tot gauw weer!
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was lekker, prima keuken. De bediening is echter wat minder, maar wel vriendelijk. Je moet echt aandacht vragen en erg snel gaat het niet. Inrichting is erg hutje mutje, veel volk op weinig m2.
Hai Marten, dank voor je beoordeling en de feedback! Helaas kunnen we aan de drukte weinig doen, maar de service moet natuurlijk ten alle tijden hoog zijn! We gaan eraan werken en hopen je binnenkort weer te zien!
maarten W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bij aankomst begon het allemaal erg leuk, decor was mooi alleen nogal veel lawaai. Ik merk gauw dat het meer een plekje is voor studenten. Hapjes waren lekker maar wel erg weinig en je betaalt er best wat voor. Bij bediening moet je om aandacht vragen anders word je vergeten.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg te spreken over deze tent. Vriendelijke ontvangst, goede service, heerlijke wijn en lekker en gezellige hapjes, een aanrader in Utrecht.
Fijn om te horen Iris! Tot gauw!
Lidy M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor het eerst gegeten en het is zeker nog een keer een bezoekje waard. De hapjes zijn niet allemaal even groot, maar met een portie croquetas en een schaaltje pinchos variades en toetje hadden we al genoeg. De rekening was wel wat prijzig en de bediening werd wat onduidelijk toen het echt drukker werd, maar nog altijd vriendelijk.
Dank je wel voor de mooie recensie Lidy! Tot gauw!