Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

ali V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
k had gereserveerd een tafeltje voor twee. Toen we aankwamen bleek dit een heel krap, zeer intiem tafeltje te zijn. Leuk voor verliefde stelletjes maar niet voor iets zakelijks. We gaven aan dat we dit toch echt te krap vonden en mochten toen tot acht uur plaatsnemen bij een gereserveerde tafel -van normale afmetingen. We konden uiteindelijk de hele avond blijven zitten aan deze tafel en hebben kunnen genieten van de heerlijke, verrassende hapjes van grote klasse. Top !
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Leuke plek om te zitten, vriendelijke bediening en ik ben blij dat er nu ook in Utrecht Pinchos te eten zijn. ik vond ze heerlijk!
Goed om te lezen Anita, we zien je graag nog eens terug!
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Super origineel, verrassend en lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel, en doordat je zelf de koude pincho's kunt kiezen aan de bar, hoef je niet hongerig te wachten op je eten. Aanrader!
Dank je wel Vera!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Was weer gezellig. Goede sfeer. Deze keer vonden wij helaas de pinchos iets minder, maar het kan onze smaak niet zijn deze keer. Maar de sangria was weer heerlijk!
Dank je wel voor je recensie Ingrid. Hopelijk vallen de pincho's een volgende keer weer helemaal in de smaak.
Karolien M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wat een lekker eten. Alles wat we geprobeerd hebben was heerlijk en vol van smaak. De bediening was enthousiast en bevlogen over zowel het eten als de drankenkaart. We hebben een super avond gehad.
We verwelkomen je graag nog een keer Karolien. Fijn te lezen dat je genoten hebt.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Super leuk restaurant. Zaten beneden waar het wat stiller was dan boven maar daardoor kon je elkaar goed verstaan. Het interieur heeft boven wel iets meer sfeer. Waren met een groep van 9 personen. Het eten was echt heerlijk. De service was erg goed. We kozen ervoor om ons te laten verrassen met allerlei gerechten. Hij voelde erg goed aan wat we lekker vonden en hield steeds rekening met een zwangere. Hij heeft het top gedaan. We hebben een heerlijke avond gehad en was zeker voor herhaling vatbaar.
Wat een lovende woorden Laura, daar zijn we heel blij mee!
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten!
Goed om te lezen!
Mariëtte S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Kwaliteit van het eten is zeer goed. Gezellig omgeving maar wel druk. Maar dat is wel passend voor een pincho bar. Bediening zeer vriendelijk.
Thanks!
Sanne-Renee P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Ik heb hier al een aantal keer gegeten, het eten is super lekker en hele leuke bediening. Ik vind het ook leuk dat er vaste krachten werken, dan dat ik steeds geholpen word door andere bediening. Ze hebben lekkere wijnen, je kan lekker rustig borrelen en eten. De sfeer is gemoedelijk. Ik kom hier zeker vaker terug en ik hoop dat de halloumi op de 'kaart' blijft. Laat je vooral verassen door de warme pinchos!
We zien je graag weer als vaste gast Sanne-Renee. Tot ziens!
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
De plek om lekker Spaans te gaan eten. Heerlijke pincho s, goede uitleg en lekkere wijn.
Gewoon een aanrader voor iedereen die pincho s wil eten in Utrecht.
Dank je wel Sandra, fijn dat je genoten hebt van Utrecht en ons restaurant.
Ramon H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wat heerlijk om hier neer te strijken na een 'dagje Utrecht'. Wat een leuk concept en smaakvolle gerechten.
Goed om te lezen dat jullie hebben genoten bij ons Ramon! We hopen jullie gauw weer te zien!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Niet over nadenken, gewoon naartoe gaan. Lekker eten, goede wijnen en een fijne sfeer. De bediening doet leuke suggesties en weet waar ze het over heeft. Aanrader!
Wauw!! Wat een mooie beoordeling Joost! Top te lezen dat jullie zo genoten hebben! We zien er naar uit jullie weer te ontvangen!
Karlijn L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Bij ontvangst mochten we beneden een tafel voor twee personen uitkiezen, maar eigenlijk waren alle opties niet ideaal (in de loop, vlak bij de wc, of naast grote - aanwezige - groepen). Gekozen voor tafeltje vlak bij de werf, wat prima was maar waarvoor je jezelf wel moest dubbelvouwen om in je stoel te komen. Niet echt fijn aangezien het concept ervoor zorgt dat je toch een paar keer achter de tafel vandaan moet komen om boven hapjes uit te kiezen. Het eten was heerlijk, maar we vonden het aantal keer dat er langs werd gegaan met verse warme tapas tegenvallen, slechts tweemaal, misschien omdat we zo uit de loop zaten?
Hai Karlijn, wat vervelend om te lezen dat jullie ervaring in ons restaurant niet was wat het had moeten zijn. Op drukke avonden is het inderdaad 'gezellig vol' in de zaak. De warme pinchos komen normaliter een aantal keer per avond langs, dus daar zullen we op gaan letten! Er is natuurlijk ook altijd nog de mogelijkheid om warme tapas van de kaart te bestellen. We hopen dat jullie ondanks deze ervaring toch nog eens een avondje komen genieten bij ons!
Frederike L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ik spreek hier de laatste maanden telkens af. De bediening krijgt elke keer weer een dikke 10. Vrolijk, vriendelijk en meerdere keren Engelstalig omdat het spaanssprekende mensen zijn: super leuk! Even een beetje extra toerist in eigen stad voelen. Bovendien maken de pinchos de avond tot een beleving. Zien er prachtig uit en zijn meestal (8 van de 10) ook erg lekker (de andere 2 gewoon lekker). Enige minpuntje: een Malbec zou mijn avond compleet maken. Topavondje uit hier verder!
Yes yes yes hiervoor doen we het Frederike!! Supergaaf dat je zo geniet bij ons!! En die Malbec gaan we meenemen!! Hasta Luego!
Alje S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima eten, net iets anders dan de standaard poncho’s/tapas.
Leuke bediening en een inrichting dat veel weg heeft van een gezellige huiskamer. Al met al prima ervaring.
Gracias Alje! Top om te horen, we zien je graag gauw nog eens!
lilian V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hier eten paste precies bij onze stemming van die dag. We hadden een knus tafeltje voor twee waarbij we lekker op een bank tegen elkaar aan konden zitten. Uitzicht op de bar met alle lekkere hapjes. Voor ons een eerste ervaring met pincho's, maar we gaan zeker nog eens terug. Heerlijke wijn ook! Personeel was goed en supervriendelijk. We waren vroeg waardoor nog volop plek, maar een uur later was het praktisch vol. Enige wat ik persoonlijk wel lekker had gevonden was een salade op de kaart als bijgerecht. Maar verder niets aan te merken op dit restaurant.
Dank voor de review Lilian en ook dank voor de tip, daar zijn we altijd heel blij mee! We wisselen de kaart regelmatig dus zullen m meenemen. We hopen je gauw weer te zien!
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heel leuk concept waarbij je allemaal hapjes kunt proeven. Het eten was goed en ook de wijn was prima. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goed te horen Elvire! Dank en tot gauw!
Frans-Willem G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Een gezellige ambiance, met heerlijk eten. Het personeel is relaxed en vriendelijk. De kwaliteit van de ham echt top. Vooral boven is een feestje. De kelder ben ik persoonlijk een minder grote fan van
Wauw wat een mooie beoordeling, dank je wel Frans-Willem! We hopen jullie gauw weer te zien!
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Verrassend lekker, aangenaam vertoeven, zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader !
Dank je wel Francine!
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De sfeer is erg leuk en de bediening doet sympathiek haar best er een mooie Spaanse ervaring van te maken. De gerechten zijn ok maar ik vind het niet top. De broccoli bij de entrecote heeft net effe teveel zeezout en de pinchos / pinxtos zijn net effe wat te grof van smaak. De opmaak van de gerechten en pinchos/pinxtos is wel goed gedaan. Ik vind het een aanwinst voor Utrecht en het kan een 8 worden door nog beter naar klasse tapas uit Spanje te kijken.
Dank voor de feedback Stefan! We blijven ons best doen om onszelf steeds te verbeteren! We hopen je gauw nog eens te zien en gaan dan voor de 8!