Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Noel V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We zijn bij De Zwarte Vosch gaan eten omdat we er vaak langs lopen en zagen dat het restaurant een hoge waardering op Iens had.
Ik kan daarover kort zijn: om verschillende redenen is het die waardering niet waard. De Zwarte Vosch is een formule restaurant en dat is geen aanbeveling. De bediening is te studentikoos - wel vaker maar gelukkig steeds minder een afknapper in Utrecht - wat resulteerde in te lange wachttijden, gehaaste en onpersoonlijke behandeling en goedbedoelde maar onprofessionele bedieningsfout court. Het eten was niet bijzonder en vaak voorgekookt (niet vers, lauw) .
De lokatie is natuurlijk top, de rest heel matig.
Ik begrijp de hoge waardering dan ook voor geen meter.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker ongedwongen eten in een leuke setting. Gezellig, aardige serveersters, lekkere wijnen en prima eten.
Super! Dank je wel Barbara!
bdeschepper1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heel erg genoten van onze avond! Werden goed geholpen en het eten was heerlijk :D Zeker een aanrader en we komen zeker nog een keer terug.
Wat een mooie beoordeling! Dank je wel en tot gauw weer!
Willemijn D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Samen met mijn Spaanse vriend hier gegeten en we zijn beiden erg enthousiast, dus komen snel een keer terug! De combinatie met zelf pinchos halen, de pinchos die rond worden gebracht en tapas die je kan bestellen werkt erg goed. Heerlijk eten en leuke sfeer!
Een enthousiaste Spanjaard is natuurlijk het hoogst haalbare compliment! Top om te horen en we hopen jullie gauw terug te zien!
suzannevduijn .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk eten en leuk sfeertje! Ik kom altijd terug naar deze tent. Volgende keer liever dichtbij de keuken zitten, dat is het gezelligste
Wat fijn Suzanne, dank je wel! Tot de volgende keer weer!!
Roy W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het was weer heerlijk. De 2 dames van de bediening waren weer top. Blijft een feestje om hier te eten. De pinchos waren uitstekend, net als de gerechten. Waar vooral de presentatie van de gefrituurde sardines in het oog sprong. Deze werden geserveerd in het blikje waar zij uit kwamen. Zag er leuk uit en smaakte prima. De gerechtjes tussendoor die niet op de kaart staan smaakten ook weer prima.
Dank je wel voor de lovende woorden en de topbeoordeling Roy! Als het voor onze gasten een feestje is om bij ons te zijn dan zijn wij helemaal happy! Tot snel!
Ineke I.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Pretentieuze ballentent.
De serveerster wilde ons met tweeën aan een tweepersoonstafeltje plaatsen dat tegen een bank aan stond waar al een ander koppel zat. Je kon hun nekharen zo ongeveer tellen! (En de kelder was verder volkomen leeg).

Daarnaast was het eten koud en weinig. De hapjes die worden geserveerd op een hoog brok hard brood smaken geweldig, maar zijn veel en veel te duur.
Bovendien is het onhandig om met een bord met hapjes in je handen de trap af te lopen en het mini-afstapje in de kelder te 'nemen.'

De formule van het rondlopen met warme hapjes lijkt charmant. Maar nadat de serveerster vier keer aan een andere tafel met haar wijsvinger het eten had aangeraakt om aan te wijzen wat erin zat, hoefden wij niet meer.

Tenslotte is de ruimte veel te lawaaiig. We konden elkaar nauwelijks verstaan, laat staan de serveerster die alleen niet al te best Engels sprak.
Beste Ineke, wat vervelend om te horen dat jullie geen goede ervaring hebben gehad in ons restaurant. We doen ons uiterste best om er voor onze gasten een topavond van te maken als ze bij ons zijn, maar daarin zijn we bij jullie helaas niet geslaagd. Heel jammer en we hopen natuurlijk dat jullie toch nog eens terug komen voor een positievere ervaring!
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk eten en een leuk tentje. Helaas zijn de drankjes vrij prijzig. Bier van zeewater smaakt goed bij een stuk vlees.
Dank voor de mooie beoordeling Christan, we hopen je gauw weer te zien!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Mooie plek aan de Oude Gracht waar prima pinxos en tapa's worden geserveerd.
Top! Dank je wel!
Dyana J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Super leuke avond gehad in een gezellige chille setting. Goede bediening. Pinchos waren stuk voor stuk heerlijk. Leuk concept waarbij je koude pinchos kiest bij een bar, ze met warme pinchos langs de tafels komen en je naar keuze nog tapas gerechtjes kan kiezen van de kaart. Verrassend was de sangria obv cava..hmm. Ik vond de aankleding en setting met de open keuken boven wel veel leuker dan de ruimte beneden. Ook klein en simpel terrasje beneden aan de gracht. Ik kom zeker terug. Hasta luego
Hi Dyana, dank voor de mooie woorden en fijn om te lezen dat jullie hebben genoten bij ons! Tot de volgende keer! Hasta Luego!
Andrew H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Bediening kon denk ik de woensdagavond drukte moeilijk aan, desondanks waren de pincho's heerlijk en de wijn top.

Bij binnenkomst moesten we wel even wachten voordat er iemand naar ons toe kwam.
Beste Andrew, vervelend dat jullie hebben moeten wachten, dat is nooit de bedoeling, maar toch hartstikke fijn om te lezen dat jullie ondanks dat genoten hebben van de hapjes en drankjes! Tot gauw!
FanVanLekkers D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wat een heerlijke pinxos hebben we afgelopen zaterdag gegeten! Super plek (eerst lekker op het terras aan het water en toen het afkoelen, konden we binnen aan een fijn tafeltje in een gezellig en gevuld restaurant zitten) met sfeervol interieur. We werden bediend door een heel aardig meisje dat ons goed, snel en persoonlijk hielp. Ze raadde ook zalige wijn aan die goed paste bij wat er op tafel kwam. En het Was ook nog eens heel betaalbaar. Wat wil je nog meer? Ik kan het niet bedenken. Heerlijke avond gehad!
Dat zijn de ervaringen waar we het voor doen! Super! Tot gauw!
Nickey S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heel erg lekker gegeten! Door de kaart met zowel warme als koude tapas en pinchos, en pinchos op de bar, is er voor ieder wat wils. De bediening is vriendelijk en attent. Ook fijn dat iedereen standaard een karaf water krijgt! De zon en een tafeltje op het terras maakte onze Spanje-ervaring compleet!
Blij met deze lovende woorden! Dank je wel Nickey!
Jacky K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Leuke sfeer en goede bediening maar tapas iets te overpeinst voor wat je krijgt..veel knoflook maar verder weinig smaak! als je voor 2 personen reserveert krijg je een heel klein hoog tafeltje, echt heel Spaans maar niet heel practisch met tapas/ wijn/ water etc.

Beste Jacky, jammer dat jullie ervaring minder goed was, we nemen jouw feedback mee en hopen dat je de volgende keer een TOP ervaring zult hebben in ons restaurant!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Eten is echt heel goed, daar werden ik en mijn tafelgenoot erg blij van als toch wel erg verwende mensen. Het idee van rondbrengen van pinxos is leuk maar eerlijk gezegd is het gewoon bestellen voor mij wat meer zekerheid over wat je krijgt: voor ieder wat wils. Prima service ook om het te completeren.
Best Paul, dank je wel voor je recensie! Goed te lezen dat jullie genoten hebben van het eten en de service!
ricardo M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Bij het begin ging alles goed, tot dat het drukker werd, waardoor wij minder aandacht kregen. Kreeg verschillende soorten hapjes, sommigen zagen er indrukwekkend uit. Maar de smaak was minder. Kwaliteit prijs verhouding is erg slecht.

Beste Ricardo,
Jeetje we schrikken van de cijfers die gegeven zijn. Een 2 voor de kwaliteit van het eten en een 4 voor de inrichting en sfeer.. Dit horen we niet vaak en is natuurlijk helemaal niet wat wij nastreven. We vinden het erg vervelend dat jullie geen goede ervaring hebben gehad in ons restaurant. We zouden graag met je in contact komen om jullie verhaal te horen en om te onderzoeken of en wat we hieraan kunnen doen! Zou je mij telefonisch kunnen benaderen?
Groetjes, Merel
Femke1984 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vorige keer boven gegeten, dit keer helaas in de kelder geplaatst. Stuk minder sfeervol, naar boven moeten lopen voor de koude pinco's en een dramatische akoestiek. Erg gehorig in de kelder en de aanwezigheid van twee grote groepen gillende vrijgezellenfeestgasten hielp ook niet mee. Tip: bij reservering vragen om tafeltje op straatniveau. Eten was goed, maar bediening leek te druk om erg attent/vlot te zijn qua bestelling opnemen.
Hai Femke, dank je wel voor jouw recensie en feedback. Vervelend om te lezen dat jullie dit keer een mindere ervaring hebben gehad bij ons. Het punt akoestiek nemen we mee. De wat luidere gezelschappen zijn altijd lastig mee om te gaan, maar we proberen er altijd voor iedereen een fijne avond van te maken en spreken (te) lawaaierige groepen hier ook op aan. We hopen dat we jullie nog eens mogen ontvangen en zullen er alles aan doen om daar een betere ervaring van te maken!
Fannie J.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten! Unieke hapjes, onderscheidt zich van de standaard tapas in vele andere restaurants. Wel jammer dat - toen we net zaten -, de bediening niet de moeite nam om hun concept uit te leggen. Nu was ik er al vaker geweest dus wist ik hoe het werkte, maar mijn gezelschap was er nog nooit geweest. Tipje voor de volgende keer!
Dank voor de tip Fannie! Het is inderdaad wel de bedoeling dat het concept altijd uitgelegd wordt dus jullie zijn hierbij helaas door de mazen van het net geglipt, excuses! Fijn om te lezen dat jullie ondanks dat toch een fijne avond hebben gehad en we hopen jullie gauw weer te zien!
Anikabeynon .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten samen met een vriendin. We hadden niet veel tijd, maar alles werd snel geserveerd. Wat een heerlijke pinchos die je zelf mag uitkiezen. Top concept, echt alsof ik mij weer even in Spanje waan.
Wauw wat een mooie beoordeling Anika, dank je wel en tot snel!