Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Margot P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuke tent, lekker happen. Bediening is gastvrij en hartelijk. Er worden regelmatig nieuwe tapas geserveerd, je kan zelf kiezen of je een wil of niet. Leuk als je zelf wilt laten verassen.
pautjuh13 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten. Het concept is heel erg leuk dat ze steeds rondlopen met warme hapjes en je kunt kiezen of je hiervan neemt. Ondertussen lekker wat pincho's halen en nog wat lekkers van de kaart bestellen. Bediening was vriendelijk en het ziet er allemaal gezellig uit.
Bob Z.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Lekker gegeten, van de kaart. Maar ook werd geregeld met hapjes buiten de kaart langs gegaan. In de kelder was het helaas wat gehorig.
uyl .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We waren met 10 personen ,We hadden 4 gange menu besteld ,zodat we niet elke keer opnieuw iets te bestellen ,er was van alles wat. Keurig bediend en heerlijk gegeten.Komen hier zeker nog een keer terug.
Sarida V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Stond al een jaar op het lijstje van mijn vrienden en wij gingen op het laatste moment mee. En ik ben helemaal blij. Dit is het eerste restaurant wat op mijn favo lijstje komt. Ik ga binnenkort weer met m'n zoon om te checken of het echt waar is. Géén miezerige tapas waarvan je er maar twee pp mag bestellen en dat je je suf eet aan brood omdat je honger hebt. Nee lekker een fles of glas wijn bestellen en dan uit de vitrine de lekkerste Pinchos aanwijzen, en dan gelijk meenemen en smullen maar. Dan komen er een paar keer wat warme verleidelijke Pinchos gerechtjes langs je tafeltje en dan neem je of bedank je vriendelijk. Dus naar gelang je trek kun je nemen. De tapasgerechtjes die we later nog bestelden van de kaart waren ook bijzonder, Maar ik kan met alleen Pinchos hélemaal uit de voeten en ik waande me terug in Madrid waar ik me ook klem gegeten heb aan de állerlekkerste!!
sulzlep .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben met vier vrienden dit restaurant bezocht. Na een korte acclimatisatie verscheen de bediening en na een korte uitleg over de pincho's en de menukaart een fles lekkere rioja besteld. Niet lang daarna verscheen een plankje met pincho's die naast de kaart wordt aangeboden. Een zeer smakelijke hap. Op de kaart staan ook diverse warm/koude vlees/vis/vegetarische gerechten. De combinatie van de gerechten van de kaart en de pincho's "tussendoor" was zeer verrassend en erg lekker. Verwacht in dit restaurant geen "standaard" (13-in-een-dozijn) tapasgerechten, maar een culinair hoogstandje. De fijne bediening, gerechten en wijn maakten het een topavond. De uiteindelijke rekening was fors (vooral door de tussendoortjes en de wijn), maar was gezien de kwaliteit te verantwoorden. We komen hier zeker nog een keer terug.
calvoderks .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We komen hier vaak en blijven verrast door de pinchos; altijd erg lekker. Het doet me altijd denken aan de pinchos bars in Spaans Baskenland. De Zwarte Vosch is ook de enige pincho / tapas bar in Utrecht die uitstijgt boven het niveau van papas bravas en albondigas.
Wat gaaf om te horen!! Dat is precies wat we graag willen, een stukje Baskenland naar ons koude kikkerlandje brengen! Tot gauw weer!
Valerie2016 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Lekker eten, vond de sangria aan de prijs. We waren er iets eerder dan 17u, maar de deuren waren nog op slot. Het terras was al wel opgebouwd, dus daar konden we al zitten (erg leuk overigens aan het water!). Ontvangst ober om 17u was niet heel warm.
Hai Valerie, dank voor jouw recensie en de feedback! We zullen onze collega erop aanspreken want de ontvangst moet natuurlijk altijd hartelijk en gastvrij zijn. We hopen jullie een volgende keer weer te mogen verwelkomen!
Merel J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer goede, gezellige sfeer en leuk concept met smakelijke, originele pinchos en tapas. De bediening is hartelijk. Prima plek om bij te praten met vrienden!
Wat een mooie beoordeling en lovende woorden! Zijn we blij mee, dank je wel! Tot gauw weer!
Marte H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten bij de Zwarte Vosch is heerlijk. Bovendien is het eten dat je thuis niet zo snel maakt. Allerlei verschillende tapas en pincho's met al die verschillende ingrediënten. Echt heerlijk! Een echte aanrader voor mensen die van (Spaans) eten houden, ????
Dank je wel Marte!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gewoon een zeer goede Spaanse bar met open keuken waarin gepassioneerde Spaanse koks de pinchos met liefde bereiden. De pinchos zijn een streling voor de tong en er is veel keus. Zeker een aanrader voor degene die nog in twijfel is om naar een Spaanse bar te gaan! En er is vriendelijke bediening.
Gaaf om te horen!! Dank je wel Marc, we hopen je snel weer te mogen ontvangen!
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Meerdere keren geweest. Top sfeer en bediening!
Spaans personeel in de keukenen de pincho's zijn goed tot zeer goed. Dames achter de bar en bediening doen het hun best het je naar de zin te maken.
Prima wijnkeuze.
je kunt kiezen uit de vitrine en de kaart. Ook komen ze ook langs met pincho's.
Wel reserveren want ook door de week kan het vol zitten!
Aanrader!
Super!! Dank je wel Dennis!!
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten!
Top!
Wea S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wat leuk om naar dit restaurant te gaan! Heerlijke warme gerechtjes op de kaart, er wordt met warme pinchos langsgegaan en de koude pinchos kies je zelf uit de vitrine. Enorm gezellig en leuk! Wij komen terug.
Hai Wea, wat fijn om te lezen dat jullie het zo goed hebben gehad bij ons èn terugkomen! Tot gauw!
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Genoten!! Fijne ontvangst, heerlijke pinxtos en tapas, prima rosado, muziek niet altijd even passend, maar niet te storend.
Yesss genietende gasten daar doen we het voor!! Hopelijk tot gauw!
Jw R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hele lekkere pinchos en heerlijke tapas. Rest van het gezelschap was bang terecht te komen in zo'n Nederlands tapasrestaurant met van die gefrituurde kippenvleugeltjes, waren dus prettig verrast. Open voogral een vestiging in Leidsche Rijn Centrum of Vleuten ????
We gaan erover nadenken :-) dank voor de mooie recensie, fijn om te lezen!!
Sophie F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk eten en een gezellige ambiance! ;-)
Super!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel tof concept. Aan de bar kan je koude pinchos bestellen en ze komen zo nu en dan met warme langs. Je betaald uiteindelijk wat je gegeten hebt. Daarnaast kan je nog tapas van de kaart bestellen.
Heerlijk op smaak zijn de pinchos. Genoeg keuze tussen vis, vega of vlees.
Probeer vooral boven te zitten. Daar zit je aan hoge tafels of aan de bar en dicht bij de pinchos. Boven heb je daardoor echt de sfeer zoals in Spanje. Beneden is meer restaurant vorm.
Hai Eva, dank je wel voor de recensie en de mooie beoordeling! We hopen je gauw weer te zien!
Nicolaas N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heel gezellige Spaanse pinchobar / restaurant met uitstekende hapjes. Wel verstandig om te reserveren, want dan heb je de leukste plekjes.
Hai Nicolaas, fijn om te lezen dat jullie een gezellige avond hebben gehad en hebben genoten van het eten! Hopelijk tot snel weer!
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Leuke plek, goede kwaliteit hapjes en vriendelijke bediening. Alles verliep ook vlot.
Dank voor de mooie beoordeling Linda!