Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, raciones, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Echt een gezellige avond gehad. Wij zaten beneden in de werfkelder. Erg sfeervol. Lekkere Pinchos. Nu weer een nieuwe kaart..dus we moeten snel weer terug. Top!!
Govert V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijke pinchos, gemaakt door spaanse koks. Bediening half Spaans nederlands. Die is prettig en erg goed. We komen zeker weer. Echt een aanrader!!
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Hier met 3 vrienden op een donderdagavond gegeten (gereserveerd). Erg veel plezier gehad. Dit was een fijne plek voor wat we zochten. Leuke inrichting, vriendelijke bediening en het eten was ook ok voor deze context. Gewoon allerlei kleine gerechtjes die best lekker waren maar ook weer niet heel bijzonder. Ik zou er een 7 voor geven.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de gerechtjes waren goed van smaak,en bij elke hap een feestje. Bediening heeft verstand van de kaart en zorgt voor de juiste sfeer. Absoluut aan te bevelen.
Marjanvandijk2010 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren met 4 personen, ruim een week van te voren gereserveerd en er was alleen een 'bartafel' met krukken beschikbaar voor ons. Aan eettafels die nog onbezet waren konden we niet plaatsnemen, deze waren volgens de bediening door anderen gereserveerd. Op mijn vraag wat ik had moeten doen om aan een eettafel plaats te nemen kreeg ik geen antwoord. Het leek willekeurig.
De bediening en de ambiance vielen tegen: onze bestelling (drank en eten) is niet doorgekomen of hier hebben we lang op moeten wachten. Excuus vanuit de bediening was de drukte. Voorheen (ben hier 3 x eerder geweest) ging alles goed (was het veel drukker) maar deze keer was eigenlijk alles teleurstellend.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Pinchobar De Zwarte Vosch. We waren van plan ook warme tapas te bestellen maar de pinchos waren zo goed dat het daar niet meer van gekomen is. Wat ook zeer lekker was waren de gerechtjes buiten de kaart om waarmee het personeel langs je tafel komt. Die mag je nemen maar dat hoeft uiteraard niet. Wij komen zeker weer terug!
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Lekkere koude tapas en ze komen telkens langs met warme tapas waaruit je kan kiezen. Leuke bediening. Kortom een aanrader om te gaan eten. Wij komen er zeker terug.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellige tent en een leuk concept dat ik eigenlijk alleen maar uit Spanje ken. Pincho's halen aan de bar, maar ook zeker iets bestellen van de menukaart. Ook de dames in de bediening zijn erg vriendelijk.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ik was een tijd niet in dit restaurant geweest en in mijn herinnering was het beter. We kregen eerst een warme pincho met kip en shitake. Deze pincho was een hele dikke kipsate met onvoldoende smaak. De daaropvolgende pincho met chorizo en aardappelkroket was dan wel weer erg lekker. Daarna heb ik een assortiment koude pincho's besteld. Die vielen tegen, dat kan echt beter. De Rioja was goed, de tempranillo vond ik minder lekker. Het is wel een leuk restaurant waar je lekker zit.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellige zaak. Maar kwalitatief 13 in een dozijn. Eigenlijk veel te duur voor wat het is. Voorbeeld een pincho met gamba, spek in een sausje. Je proeft alleen de uitgebakken (of vermoedelijk gefrituurde) spek. En dat voor €3,90.
Vervolgens nog een plancha met 2 soorten kaas en rundvlees en, niet de beste, serrano ham. We zijn er toen maar mee gestopt. Jammer, want de zaak is de moeite waard en het concept echt zoals je kent van Spanje.
Roy W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben hier voor de eerste keer gegeten en het was een feestje. Wij vonden ieder hapje lekker, zowel warm als koud. Bediening was zeer vriendelijk. Het restaurant is sfeervol. Wij gaan hier zeker terug komen. Absolute aanrader.
T T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Leuk en lekker, maar de wachttijd was wel erg lang. Bediening was wat chaotisch. Verder heerlijk gegeten, we komen zeker nog een keer terug!
Aileen N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk eten, goede kwaliteit en verrassende smaakcombinaties. Een plek om regelmatig terug te komen. Reserveren is aanbevolen.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Geweldig eten, verassende pinchos, kan zeker tippen aan de kwaliteit in Barcelona. Ben hier nu twee keer geweest en beiden keren waren er weer verassende nieuwe pinchos/tappas.
Mtenham .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Supervriendelijke bediening en de nieuwe menukaart was voor zover mogelijk nog beter dan voorheen. Verrassende gerechten voor een prijs die in verhouding is met de kwaliteit. Vergeet naast de pincho's de (warme) gerechten op de kaart niet, deze zijn zeker de moeite: Aanrader!
Ans912 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Heerlijke avond op het terras gehad gisteren. Top sfeer aan de gracht, vriendelijke bediening en Spaanse tapas en pinchos die alles behalve standaard waren! Wij hebben genoten!
Anne-Sophie O.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
De hapjes varieerden van prima tot en met overheerlijk! 1 gerecht was koud, dat was jammer. De bediening was minder. Ze gaf ook aan dat het haar eerste dag was, maar dan had ze dat wel wat meer kunnen compenseren met spontaniteit en dan was er wat mij betreft niks aan de hand geweest. Zonde, want het is er niet per se goedkoop!
Hola Anne-Sophie,

Helaas was je er niet van op de hoogte dat dit gerecht niet warm geserveerd word, excuus hiervoor. We hebben daarom ook het gerecht terug genomen en dit van de rekening afgehaald. Bedankt voor je bericht en we hopen je nog eens bij ons te zien.

Saludos, Team De Zwarte Vosch

Mtenham .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Theo-Francis .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk gegeten: perfecte mix van tapas en pinchos. Vers en mooie smaakcombinaties (pincho uit de oven met geitenkaas, bacon + geconfijte sinaasappel...). Lekkere Sangria! Vriendelijke bediening. Wij vinden restaurant-gedeelte boven, met de hoge tafels, het leukst.
Sanvanriet .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Super lekker eten!!! Goed betaalbaar. Een heerlijk avondje uit. Zeker doen! De koks zijn echte Spanjaarden, dat proef je in ieder hapjespan je eet.