Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Linda A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
De tapas smaken niet alleen heerlijk, ze zien er ook prachtig uit! Verrassend ook voor vegetariërs. Op verzoek ook glutenvrij brood mogelijk. Personeel is attent en zeer vriendelijk. Wat een geweldig restaurantje dit. Super!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Het concept met tapas zoals ik in Spanje heb ervaren, werd hier ook toegepast.
Steeds werd een gerecht gepresenteerd dat je kon nemen (of niet) en waarmee langs de klanten werd gelopen.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijke Pincho's en vriendelijke bediening! Sfeer is altijd goed. Wederom voor herhaling vatbaar.
Jitse Jelle J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk eten!

Koude pinchos waren alleen boven en wij zaten beneden, was fijner geweest als er beneden ook pinchos waren.

Bediening was prima, maar leek in het begin een beetje gehaast
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
We hebben heel lekker gegeten. We hebben 6 warme tapas gehad. Daarnaast liepen ze rond met hapjes. Ook was het toetje erg lekker.
De sfeer was goed. Personeel was heel vriendelijk.
Hi Maaike,

Wij danken je hartelijk voor je mooie recensie. Erg fijn dat jullie hebben genoten. Wanneer zien we jullie weer?

Guido K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Gewoon een hele fijne avond gehad. Al het personeel is vriendelijk en denkt slim met je mee. Daarnaast al het eten en drinken van topkwaliteit :)
Buenas tardes Guido,

Bedankt voor de mooie cijfers/woorden. Wij vonden jullie ook erg vriendelijk en hopelijk schuiven jullie weer gauw aan!

Un saludo,

Marionne S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Gastvrije en spontane ontvangst! Heerlijk gegeten, uitstekende wijnen en leuke accommodatie!
Een aanrader, wij komen zeker graag terug!
Beste Marionne,

Bedankt voor de mooie woorden. Hopelijk zien we je snel weer terug. Kom je binnenkort onze nieuwe kaart proeven?

Met gastvrije groet,

Roos K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heel gezellig, lekker eten, ik ga er zeker nog eens heen. Oh en top sangria!
Hola Roos!

Bedankt voor je mooie recensie. Kom je snel weer een sangriaatje drinken?

B.A V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heel fijne sfeer en relaxte bediening. Leuk systeem ook qua eten (koude tapas met een prikker die per kleur een prijs hebben). De warme tapas kaart is wel een beetje beperkt voor een vegetariër en beperkte vis eter.
Beste B.A van der Wal,

Wij zijn erg blij om te horen dat jullie een leuke avond hebben gehad. Op onze nieuwe kaart hebben wij weer wat nieuwe vegetarische gerechten. U kunt ook altijd uw voorkeuren aangeven. Dan zorgen wij bijvoorbeeld dat we iets vaker met een vegetarische warme pincho langskomen.

Tot snel!

Marcus D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Fijne bediening, leuke sfeer, lekker borrelen en eten:)
Kyra S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Het eten is oké en het concept met warme hapjes tussendoor vind ik erg leuk.

Het is een prima mogelijkheid om te eten als je alles mag maar als je zwanger bent is er geen mogelijkheid om af te wijken van het bord zoals een alcoholische bonbon om te wisselen voor een simpele bonbon. We hadden bij aanvang aangegeven dat er een zwanger was en er wordt niet meegedacht.
Hola Kyra,

Allereerst dank voor je recensie. Het is voor ons helaas niet mogelijk bonbons om te wisselen vanwege het feit dat deze per 5 worden geleverd via een externe partner. (Wisselen wij er 1 om hebben we er 4 die we niet meer kunnen verkopen.) Wel hadden wij mee kunnen denken toen je bonbons bestelde. Onze excuses dat wij dat niet hebben gedaan.

Hopelijk schuif je toch nog een keer bij ons aan. Dan zullen we er alles aan doen om met je mee te denken!

Met vriendelijke groet,

Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke en attente bediening, leuk concept en erg gezellig; kleine hapjes, pincho's en de tapas. Het eten was zeker niet duur, maar de eindrekening viel wel hoger uit dan verwacht. Dit bleek achteraf te liggen aan de prijzen van de (overigens prima) rode wijn die we erbij dronken. In een tapasrestaurant had ik geen wijnen van 5 a 6,00 per glas verwacht; was beter geweest als dat even gemeld was, of laat dan in elk geval vanaf de wijnkaart kiezen, dan hadden we het geweten en evt een andere keus kunnen maken.
Beste Paulien,

Bedankt voor je recensie. Fijn dat alles gesmaakt heeft. Onze excuses voor de onduidelijkheid wat betreft de wijn. Het is altijd een goed idee om de wijnkaart te bekijken. Mocht je twijfelen, vraag ernaar. Wij kunnen slechts adviseren, inschenken en de prijs geven als daar naar gevraagd wordt. Het is geenszins onze bedoeling geweest jullie duurder uit te laten komen en bieden nogmaals onze excuses aan als het daar schijn van had.

We hopen je desondanks deze miscommunicatie toch nog een keer te mogen ontvangen!

Un saludo,

Linda B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Normaal gezien komen ze regelmatig rond met warme tapas maar aan ons tafeltje zijn ze geen enkele keer geweest. Heel spijtig.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Zalige pintxos, net zo lekker als in San Sebastián deze zomer! Bediening was top.
T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Super gezellige inrichting, wij zaten boven aan de hoge houten tafels. De gerechtjes zijn niet allerdaags, ik zou het of the box pinchos noemen. Leuk dat de bediening af en toe langs komt een uitgelicht gerechtje die je eventueel kunt kiezen als die je lekker lijkt.

Aanrader voor iedereen!
Lidia D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Lekkere tapas, goede drankjes en gezellige sfeer. Wij hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug! Vooral de combinatie van warme en koude poncho’s en tapas was leuk!
Herman E.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
We hebben een aantal dagen van tevoren gereseveerd en vonden het in eerste instantie teleurstellend om aan een soort bartafeltje plaats te moeten nemen. Gelukkig konden we op ons verzoek verhuizen naar een echte tafel, en werd het een gezellig en smakelijk etentje.
Ties V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Zaterdagavond super druk, hadden moeite om decwatme tapas rond te brengen... hele aardige bediening!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heel lekker en heel gezellig maar als je gewoon eet waar je zin in hebt dan kan het nog wel duur uitpakken.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Alles ok of meer dan ok, maar eigenlijk wel te prijzig voor wat je eet (vooral) en drinkt !