Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Tom J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Was een prima avond, aan de bar, wel jammer van de brandveiligheid instructies voor je neus. Maar goed, dat mag de pret niet drukken.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het is leuk dat het kokend personeel zelf de hapjes rond brengt en uitlegt.
De bediening lette niet echt op ons en waren wat mat in hun reacties. Ik ben uiteindelijk zelf water gaan vragen. Toen we weggingen werd er geen gedag gezegd terwijl de bediening dicht bij ons stond.
Luc033 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Al inmiddels voor de 5e keer wezen eten. We hebben het deze keer bij de pinchos gehouden die steeds voorbij kwamen. Met de heerlijke temperanillo rioja was het echt fantastisch. Wat een kwaliteit en wat een mooie combinatie van smaken. De bediening is lekker los en gezellig.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We hebben ons prima vermaakt en heerlijk gegeten! De bediening was vlot en attent. We komen zeker nog een keer terug met vrienden.
Jirri G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Ondanks dat we pas om 20:30 binnen kwamen was er nog voldoende keuze uit de koude pinchos.
elly G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Sfeervol. Erg fijne plek om borrelen en eten te combineren. Bediening is vriendelijk, vlot en alert.
Wij hebben alleen pintxos gegeten (dus geen gerechten van de kaart geprobeerd. Ik vond ze om te beginnen prachtig! Smaakcombinaties ook heel geslaagd en afwisselend.
Wat jammer was: stokbroodjes waren een beetje taai (was vorige keer dat ik hier was niet het geval)
Wat fijn dat je genoten hebt Elly. Jammer van de stokbroodjes, we zullen hierop letten.
kirstyvaleria .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
We hebben heel lekker gegeten. Pluspunt: mooie productcombinaties en lekkere wijn. Minpunt: prijs-kwaliteitsverhouding kan beter. Vooral de portiegrootte.
Dank je wel voor je feedback Kirsty.
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg lekker met vrienden gegeten. Door het concept van de pinchos en de tapas een mooie avondvullende ervaring. Bediening zeer vriendelijk en een divers aanbid aan heerlijk eten.
Wij komen terug.
We zien je heel graag weer Wilco!
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten voor ongeveer 50 euro de neus (incl drinken). Aan het begin had ik het gevoel dat het allemaal wat langzaam ging maar je moet natuurlijk niet te snel tapas willen eten.
Dank je wel Freek en helemaal waar, neem je tijd!
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
een lekkere belevenis maar je moet wel diep in de buidel tasten. het concept van langs de tafels gaan met verschillende gerechten is verfrissend
ali V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
k had gereserveerd een tafeltje voor twee. Toen we aankwamen bleek dit een heel krap, zeer intiem tafeltje te zijn. Leuk voor verliefde stelletjes maar niet voor iets zakelijks. We gaven aan dat we dit toch echt te krap vonden en mochten toen tot acht uur plaatsnemen bij een gereserveerde tafel -van normale afmetingen. We konden uiteindelijk de hele avond blijven zitten aan deze tafel en hebben kunnen genieten van de heerlijke, verrassende hapjes van grote klasse. Top !
Wat fijn dat je toch heel erg genoten hebt. Graag tot ziens!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Leuke plek om te zitten, vriendelijke bediening en ik ben blij dat er nu ook in Utrecht Pinchos te eten zijn. ik vond ze heerlijk!
Goed om te lezen Anita, we zien je graag nog eens terug!
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Super origineel, verrassend en lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel, en doordat je zelf de koude pincho's kunt kiezen aan de bar, hoef je niet hongerig te wachten op je eten. Aanrader!
Dank je wel Vera!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Was weer gezellig. Goede sfeer. Deze keer vonden wij helaas de pinchos iets minder, maar het kan onze smaak niet zijn deze keer. Maar de sangria was weer heerlijk!
Dank je wel voor je recensie Ingrid. Hopelijk vallen de pincho's een volgende keer weer helemaal in de smaak.
Karolien M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wat een lekker eten. Alles wat we geprobeerd hebben was heerlijk en vol van smaak. De bediening was enthousiast en bevlogen over zowel het eten als de drankenkaart. We hebben een super avond gehad.
We verwelkomen je graag nog een keer Karolien. Fijn te lezen dat je genoten hebt.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Super leuk restaurant. Zaten beneden waar het wat stiller was dan boven maar daardoor kon je elkaar goed verstaan. Het interieur heeft boven wel iets meer sfeer. Waren met een groep van 9 personen. Het eten was echt heerlijk. De service was erg goed. We kozen ervoor om ons te laten verrassen met allerlei gerechten. Hij voelde erg goed aan wat we lekker vonden en hield steeds rekening met een zwangere. Hij heeft het top gedaan. We hebben een heerlijke avond gehad en was zeker voor herhaling vatbaar.
Wat een lovende woorden Laura, daar zijn we heel blij mee!
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten!
Goed om te lezen!
Mariëtte S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Kwaliteit van het eten is zeer goed. Gezellig omgeving maar wel druk. Maar dat is wel passend voor een pincho bar. Bediening zeer vriendelijk.
Thanks!
Sanne-Renee P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Ik heb hier al een aantal keer gegeten, het eten is super lekker en hele leuke bediening. Ik vind het ook leuk dat er vaste krachten werken, dan dat ik steeds geholpen word door andere bediening. Ze hebben lekkere wijnen, je kan lekker rustig borrelen en eten. De sfeer is gemoedelijk. Ik kom hier zeker vaker terug en ik hoop dat de halloumi op de 'kaart' blijft. Laat je vooral verassen door de warme pinchos!
We zien je graag weer als vaste gast Sanne-Renee. Tot ziens!
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
De plek om lekker Spaans te gaan eten. Heerlijke pincho s, goede uitleg en lekkere wijn.
Gewoon een aanrader voor iedereen die pincho s wil eten in Utrecht.
Dank je wel Sandra, fijn dat je genoten hebt van Utrecht en ons restaurant.