Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Jose K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We werden hartelijk ontvangen, na een lange inspirerende sessie voor werk. We waren dus hongerig en daar werd goed naar geluisterd. We werden direct verrast met wat lekkere koude voorgerechten. Daarna was het tempo van alle kleine gerechtjes precies goed. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Team IJskoud.
Ko S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Lekkere smakelijke gerechten.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We kwamen op zaterdagavond, we moesten af en toe bestelling opnieuw doorgeven. Eten was prima, ik kom graag nog een keer terug.
Kayleigh G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Super lekker Pincho’s en lekkere wijn
jolande_hekelaar .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het was super en een ???? ober! Alleen een beetje jammer Van de akoestiek ( we konden letterlijk verstaan wat er door andere gasten werden gezegd) misschien ook een kleed op dit gedeelte van het restaurant ???)
Verder uit de kunst????
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Beetje onbehouwen bediening. Een van ons vier kreeg zijn gerechten en de andere drie kregen een kwartier lang niets. We moesten alles delen werd gezegd. Zo hadden we niet gekozen. Toen kwamen opeens alle warme gerechten tegelijk. Betere uitleg zou helpen. Het meeste was wel heel lekker.
Jckoorn .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Helaas weinig personeel.
Waarvan er 1 steeds met kennissen stond te praten en een ander geen idee had hoe menu’s werken
Rekening klopte niet (in ons voordeel) dus netjes aangegeven. Helaas geen respons van personeel als een dank je wel
Johanna N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Het is er enorm gezellig en de bediening is ook heel vriendelijk. De Pintxos zijn superlekker. Het is er niet goedkoop, ook niet enorm duur, maar je krijgt hoe dan ook waar voor je geld.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Eten is heerlijk, op zondag wordt er weinig extra gemaakt dus de keuze in pincho's is minder. Bestel nooit een kan sangria, die is veel kleiner dan de glazen dus je bent veel duurder uit.
¡Hola Teun!

We zijn blij om te horen dat het eten je is bevallen. Dat is altijd fijn om te horen. Het is inderdaad zo dat wij op rustigere dagen voorzichtig zijn met de pincho's. Wel bieden wij altijd de mogelijkheid de pincho's die op zijn á la minute bij te laten maken. Schroom niet om ons dit te vragen. Wat betreft de Sangria, verkopen wij deze per glas en per liter. Het glas lijkt misschien groter maar is volledig gevuld met fruit en ijs. In de kan zit nauwelijks ijs en alleen een klein beetje fruit ter decoratie. De rest wordt geserveerd in de glazen bij de kan zodat de verhoudingen kloppen. We laten het je graag een keer zien!

¡Hasta pronto!

Rik P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg lekker gegeten! We zaten met zes personen in de kelder waar het best wel rumoering was op het tijdstp dat wij er waren >1900 uur op zaterdag. Prima bediening,, wanneer nodig snel aanwezig. We hebben pinchos en tapas gegeten, alle gerechten waren top!! We komen zeker nog een keer terug!
Raymond N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We waren vrij vroeg. Restaurant was boven vrij leeg, maar desalnietemin werden we in sfeerloze lege kelder geplaatst omdat alles boven was gereserveerd terwijl wij met kind waren en relatief vroeg weer weg zouden gaan. Opvallend was dat boven waar het wel gezellig is continue lege plekken zijn gebleven. Gerechten waren lekker, soms wel lang wachten en meerdere keren moeten vragen. Mij zien ze niet meer. Eten is wel smaakvol maar service is matig en dat maakt of breekt je avond.
Beste Raymond,

Wat vervelend dat je je avond zo hebt ervaren. Het kan inderdaad op een weekenddag tussen 17.00 en 18.00 nog rustig zijn in ons restaurant. Wij hebben die avond op jullie verzoek ter plekke gekeken of het mogelijk was om jullie boven te plaatsen. Helaas was dit niet mogelijk vanwege andere reserveringen die speciaal voor die tafels hadden gereserveerd op een bepaald tijdstip. Het kan natuurlijk zijn dat één van deze tafels te laat is, maar het is voor ons niet mogelijk daar vanuit te gaan. Onze excuses voor het ongemak en we hopen je desondanks toch nog een keer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

S.C. D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Hele gezellige plek en leuk concept van keuze aan pinchos die langskome, maar ook (de koude) pinchos zelf halen. Gezien de te tellen stokjes vreesde ik het ergste met de rekening, maar qua prijs/kwaliteit liep ik ook tevreden naar buiten!
Marijol H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wat een pareltje weer in Utrecht
Rolf Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Alweer de vijfde keer! Elke keer zeer goed bevallen met betrekking tot de kwaliteit van de gerechten, de bediening en de sfeer.
ECNP S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wij hadden gisterenavond met 8 collega's een tafel in de kelder. Leuke sfeer, wel wat rumoerig in de kleine ruimte. Goede ontvangst en prima wijnadvies. Voor de eerste keer even wennen aan concept, koude hapjes boven halen, tapas bestellen of warme hapjes die langs komen (eigenlijk iedere 20-30 min, maar was in onze beleving minder frequent). Al met al hebben we een gezellige avond gehad en lekkere hapjes genuttigd!
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Echt lekker gegeten in een prettige ongedwongen sfeer.
Hi Marijke,

Wat fijn dat alles naar wens was. Dat brengt een glimlach op ons gezicht!

¡Hasta luego!

René D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Vriendelijke bediening, heerlijk en goed eten.
Hola René!

Thanks voor je recensie. Worden we blij van!
Zien we je snel?

sulzlep .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het concept is nog steeds prima: A la carte in combinatie met warme spiesjes die je kunt pakken van een schaal die wordt rondgebracht. De koude spiezen kun je boven halen. Voor het gezelschap met 7 mannen voldoende keus. De wijnen zijn ook prima. De genuttigde spiesjes worden later bij de rekening opgeteld. De rekening is in balans met de gerechten. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.
Beste sulzlep,

Bedankt voor je oprechte en mooie recensie. Tot snel!

Corne C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Hmmmmmmm, relaxed en gezellig. What else? Ik was er voor de tweede dag op rij. Wat een heerlijke plek, hoe druk het zaterdag was, hoe rustig op zondag. Reserveren is dus wel aan te raden, maar doordeweeks of op zondag binnenstappen is best mogelijk. Geniet van heerlijke pinchos en sangria.... you don't need anything else....
¡Hola Corne!

Bedankt voor je mooie recensie!

¡Hasta la próxima!

Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijke gerechten en fantastische bediening!
Beste Ellen,

Bedankt voor je mooie recensie. Zien we je snel weer?

Tot dan!