Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Marijol H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Rolf Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Alweer de vijfde keer! Elke keer zeer goed bevallen met betrekking tot de kwaliteit van de gerechten, de bediening en de sfeer.
ECNP S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wij hadden gisterenavond met 8 collega's een tafel in de kelder. Leuke sfeer, wel wat rumoerig in de kleine ruimte. Goede ontvangst en prima wijnadvies. Voor de eerste keer even wennen aan concept, koude hapjes boven halen, tapas bestellen of warme hapjes die langs komen (eigenlijk iedere 20-30 min, maar was in onze beleving minder frequent). Al met al hebben we een gezellige avond gehad en lekkere hapjes genuttigd!
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Echt lekker gegeten in een prettige ongedwongen sfeer.
Hi Marijke,

Wat fijn dat alles naar wens was. Dat brengt een glimlach op ons gezicht!

¡Hasta luego!

René D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Vriendelijke bediening, heerlijk en goed eten.
Hola René!

Thanks voor je recensie. Worden we blij van!
Zien we je snel?

sulzlep .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het concept is nog steeds prima: A la carte in combinatie met warme spiesjes die je kunt pakken van een schaal die wordt rondgebracht. De koude spiezen kun je boven halen. Voor het gezelschap met 7 mannen voldoende keus. De wijnen zijn ook prima. De genuttigde spiesjes worden later bij de rekening opgeteld. De rekening is in balans met de gerechten. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.
Beste sulzlep,

Bedankt voor je oprechte en mooie recensie. Tot snel!

Corne C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Hmmmmmmm, relaxed en gezellig. What else? Ik was er voor de tweede dag op rij. Wat een heerlijke plek, hoe druk het zaterdag was, hoe rustig op zondag. Reserveren is dus wel aan te raden, maar doordeweeks of op zondag binnenstappen is best mogelijk. Geniet van heerlijke pinchos en sangria.... you don't need anything else....
¡Hola Corne!

Bedankt voor je mooie recensie!

¡Hasta la próxima!

Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijke gerechten en fantastische bediening!
Beste Ellen,

Bedankt voor je mooie recensie. Zien we je snel weer?

Tot dan!

ElisaSopa .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het restaurant is gezellig druk en zeker leuk als je buiten aan het water zit. Helaas hebben ze maar 3 vegetarische gerechten; ik had een klein gerechtje met aubergines besteld en toen kreeg ik een bak vol gefrituurde schijfjes aubergine, zonder iets erbij... geen salade, geen saus. Ik was nogal verbaasd, want hoe krijgt iemand zo'n fantasieloze, vette hap nou weg?! Als op de kaart had gestaan dat dit een 'gefrituurd' gerecht betrof, had ik het niet besteld!
Verder had ik de champignonkroketjes: op zich prima, maar ook hier zat geen salade of iets dergelijks bij. Al met al was mijn eten veel te vet, te saai en te duur! Vanwege de niet zo lage prijzen durfde ik ook niet meer te bestellen, terwijl ik nog wel superveel honger had!
Het eten zag er wel mooi uit en de bediening was vlot en vriendelijk, maar ik had na dit 'diner' meteen last van m'n maag. Jammer, maar ik zou dit restaurant - in ieder geval aan vegetariërs - niet aanraden!!!
Hola Elisa,

Wat vervelend dat je bij ons een mindere ervaring hebt gehad. Dat is zeker niet onze bedoeling geweest.

Wij hebben op de kaart vijf vegetarische tapas: een Baba Ganoush met rauwkost en groentenchips,een Spaanse gazpacho, Patatas Bravas, Champignonkroketjes met een truffelmayonaise en 'gefrituurde' aubergines en courgettes met honing. Dat deze gefrituurd zijn staat op de kaart. Omdat dit tapas zijn worden hier geen salades en of andere bijgerechten bij geserveerd. De keuken kan wel altijd een vegetarische salade maken.

Verder hebben we nog 6 verschillende koude vegetarische pincho's die boven in de vitrine te vinden zijn. Ook lopen we langs met (ook vegetarische) warme pincho's.

Als vanuit onze kant de mogelijkheden tot vegetarisch dineren niet duidelijk zijn geweest, bieden wij daarvoor onze excuses aan en we hopen je toch nog een keer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Jenneke K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Fijn gezeten. Lekkere gerechtjes. Vriendelijke bediening. Het duurde wel steeds lang voor we onze bestelde tapas/drankjes kregen. In 3,5 uur hebben we slechts twee warme pincho's rondgebracht zien worden. Anders dan beloofd: elke 20 minuten een warme pincho. Kwam dit alles omdat we beneden zaten? Wel heerlijke (koude) pincho's!
Beste Jenneke,

Bedankt voor je recensie. Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet genoeg warme pincho's hebt kunnen proeven. Ook beneden horen er elke 20 a 30 minuten warme pincho's voorbij te komen. Wij waarderen deze feedback enorm en we gaan er mee aan de slag.

Met vriendelijke groet,

Luc033 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
De zwarte Bosch is al een jaar lang onze favoriet. Wat een mooie en smaakvolle smaakcombinaties. Het is niet goedkoop, maar alles is met zorg en vers klaargemaakt met goede producten. Ik blijf nog even fan.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, leuke ambiance!
Kasha .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Erg geslaagde avond gehad in Pinchobar De Zwarte Vosch (waar zou die naam vandaan komen). Gezellige informele sfeer voor een avond uit met vrienden of oudere kinderen. Erg lekker gegeten, vlotte service.
Robin W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Inmiddels vaste stek aan het worden. Lekker eten, personeel heeft droge humor zonder te populair over te willen komen. Helemaal super die tent. Maar eigenlijk moet ik niet zo positief zijn want het moet niet zo populair worden dat ik er straks niet meer terecht kan. ????
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Als voor een restaurant met Spaanse keuken sterren uitgedeeld zouden worden, zou ik De Zwarte Vosch een ster geven. De negen tapas gerechten, vier nagerechten en sangria die we bestelden, waren alle zeer goed tot voortreffelijk.
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Eten bij de Zwarte Vosch is altijd goed en de bedoening is ook altijd vriendelijk! Als je van tapas houdt, ben je daar aan het goede adres:)
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heel gezellig restaurantje, leuk ingericht, heerlijk eten en lekkere sangria! We komen zeker nog eens terug.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Altijd een leuke plek om te borrelen en te eten. Altijd goede service. Gister was het wat druk, waardoor er vrij weinig warme pinchos rond gebracht werden buiten op het terras, en toen ze eindelijk langs kwamen werden wij 2x overgeslagen (terwijl de dienbladen nog wel vol zaten). Dit kwam omdat het druk was, wij komen hier namelijk regelmatig, en normaal gesproken kom je om in het eten. Dit blijft gewoon een top restaurantje in Utrecht.
Buddinga .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Erg leuk restaurant en een leuk concept, anders dan anders en niet doorsnee. Ben er nu in één week tijd al 2x geweest. Originele gerechten, vriendelijk personeel en leuke locatie, zowel buiten als binnen zit je erg leuk.
Rene C.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Erg lekker eten en een relaxed terras aan de gracht. De zaak zag er van binnen ook super uit. Enige nadeel vond ik dat de bediening echt niet attent was. We moesten erg ons best doen on de aandacht te trekken om een bestelling door te geven. Eerste drankje stond na meer dan een halfuur op tafel, bestelling van eten duurde denk ik meer dan een uur. Best onhandig met een concept als tapas, waar je in meerdere rondes bestelt. Toch zou ik nog terugkomen, alles was zo goed op smaak!