Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Eten is echt heel goed, daar werden ik en mijn tafelgenoot erg blij van als toch wel erg verwende mensen. Het idee van rondbrengen van pinxos is leuk maar eerlijk gezegd is het gewoon bestellen voor mij wat meer zekerheid over wat je krijgt: voor ieder wat wils. Prima service ook om het te completeren.
ricardo M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Bij het begin ging alles goed, tot dat het drukker werd, waardoor wij minder aandacht kregen. Kreeg verschillende soorten hapjes, sommigen zagen er indrukwekkend uit. Maar de smaak was minder. Kwaliteit prijs verhouding is erg slecht.

Beste Ricardo,
Jeetje we schrikken van de cijfers die gegeven zijn. Een 2 voor de kwaliteit van het eten en een 4 voor de inrichting en sfeer.. Dit horen we niet vaak en is natuurlijk helemaal niet wat wij nastreven. We vinden het erg vervelend dat jullie geen goede ervaring hebben gehad in ons restaurant. We zouden graag met je in contact komen om jullie verhaal te horen en om te onderzoeken of en wat we hieraan kunnen doen! Zou je mij telefonisch kunnen benaderen?
Groetjes, Merel
Femke1984 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vorige keer boven gegeten, dit keer helaas in de kelder geplaatst. Stuk minder sfeervol, naar boven moeten lopen voor de koude pinco's en een dramatische akoestiek. Erg gehorig in de kelder en de aanwezigheid van twee grote groepen gillende vrijgezellenfeestgasten hielp ook niet mee. Tip: bij reservering vragen om tafeltje op straatniveau. Eten was goed, maar bediening leek te druk om erg attent/vlot te zijn qua bestelling opnemen.
Hai Femke, dank je wel voor jouw recensie en feedback. Vervelend om te lezen dat jullie dit keer een mindere ervaring hebben gehad bij ons. Het punt akoestiek nemen we mee. De wat luidere gezelschappen zijn altijd lastig mee om te gaan, maar we proberen er altijd voor iedereen een fijne avond van te maken en spreken (te) lawaaierige groepen hier ook op aan. We hopen dat we jullie nog eens mogen ontvangen en zullen er alles aan doen om daar een betere ervaring van te maken!
Fannie J.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten! Unieke hapjes, onderscheidt zich van de standaard tapas in vele andere restaurants. Wel jammer dat - toen we net zaten -, de bediening niet de moeite nam om hun concept uit te leggen. Nu was ik er al vaker geweest dus wist ik hoe het werkte, maar mijn gezelschap was er nog nooit geweest. Tipje voor de volgende keer!
Dank voor de tip Fannie! Het is inderdaad wel de bedoeling dat het concept altijd uitgelegd wordt dus jullie zijn hierbij helaas door de mazen van het net geglipt, excuses! Fijn om te lezen dat jullie ondanks dat toch een fijne avond hebben gehad en we hopen jullie gauw weer te zien!
Anikabeynon .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten samen met een vriendin. We hadden niet veel tijd, maar alles werd snel geserveerd. Wat een heerlijke pinchos die je zelf mag uitkiezen. Top concept, echt alsof ik mij weer even in Spanje waan.
Wauw wat een mooie beoordeling Anika, dank je wel en tot snel!
Lita K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Lekker gegeten in een gezellige omgeving. Prima bediening.
Melvin S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heel goed gegeten bij de Zwarte Vosch. Vriendelijk personeel en leuk concept die Pincho hapjes. Wel iets duurder dan een gemiddeld tappas restaurant maar wel veel meer een ervaring!
Dank je wel voor de prachtige cijfers Melvin, goed te lezen dat jullie genoten hebben!
Sam D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker gegeten bij de Zwarte Vosch. Absoluut een aanrader gezien het eten, setting en sfeer. De diversiteit van de gerechten is prima. Het is mogelijk om verrast te worden met gerechten of zelf een selectie te pakken.. erg leuk format.
Sophieke N.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke bediening en goede gerechten, vooral de pulpo viel in de smaak! Helaas waren de pimientos de padrón op.. Maar al de warme gerechtjes die direct uit de keuken voorbij kwamen maakten dat weer goed. Zeker een restaurant om nog een keer een heerlijk ontspannen avond vol goed eten te beleven.
Hai Sophieke, wat goed dat jullie zo genoten hebben wij ons! Dank je wel voor de mooie recensie en we zien jullie graag weer!
Janis L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Leuk ingericht, gezellige vrolijke muziek, aardige bediening, goede wijn. Het eten vonden we helaas niet erg lekker. De groene pepers vonden we bitter, dit hoorde zo gaven ze aan. De garnalen met zwarte knoflook en bami was ook bitter. Ook aangegeven. De patatas
bravas droop van het vet. Dit heb wederom aangegeven en ze heeft het mee terug genomen. Helaas stond deze wel op de rekening. Heb het maar zo gelaten. Ik zal hier helaas niet meer
naar terug gaan.
Beste Janis, wat vervelend om te lezen dat jullie eetervaring bij ons niet aan jullie verwachting heeft voldaan. Dat is niet fijn om te horen, we nemen de feedback dan ook zeker mee! We hopen jullie, ondanks deze mindere ervaring, toch nog eens terug te zien om jullie hopelijk een topavond te kunnen bezorgen!
Irma G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Een van mijn favoriete restaurants in Utrecht. De pinchos zijn echt super, bediening heel vriendelijk en leuke atmosfeer. Het mannetje dat langskomt om een polaroid te maken is een vast onderdeel geworden van mijn bezoek hier. Een leuk aandenken aan een mooie avond.
Super Irma!! We zien ernaar uit jullie weer te mogen verwelkomen!
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Weer heerlijk en ontspannen gegeten
TOP!
Tilly Z.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Het was weer erg gezellig en lekker toeven! Als start zeer genoten van de feestelijke cava sangria en pincho's. Vervolgens een fles smaakvolle Pirineos met de tapa van de maand (op advies van de zeer behulpzame bediening) en rubia gallega wang. En de tussendoor aangeboden tapas waren ook niet af te slaan.
We komen snel terug om nog een paar van de vistapas uit te proberen, voordat de kaart verandert.
Beste Tilly, dank je wel voor de mooie beoordeling en lovende woorden! De kaart gaat binnenkort veranderen dus we hopen je gauw weer terug te zien!
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Toevallig terecht gekomen.
Leuk concept in een gezellige ambiance. Goede wijnen, attente bediening en lekker eten. Aanrader, komen zeker terug.
Fijn om te lezen Maarten! We zien jullie graag terug!
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
de kaart met warme gerechten is beperkt, is een stuk ingekort, Bediening vertelde dat dit kwam omdat ze langs kwamen met warme tapas. We zaten beneden, en hebben in twee en half uur tijd twee warme tapas op. Waren op als ze beneden kwamen. Bediening had het te druk, en duurde lang
BesteMarieke, allereerst dank voor jouw beoordeling en feedback! Wij hebben met de betreffende collega gesproken en hij gaf aan dat hij het gevoel had dat jullie een fijne avond hadden gehad en dat hij jullie alle aandacht had gegeven, vervelend om te lezen dat jullie dat gevoel niet deelden. De kaart is niet ingekort, maar het klopt inderdaad dat er wordt rondgelopen met warme pinchos. Overige warme gerechtjes kun je van de uitgebreide kaart bestellen. We hopen jullie, ondanks de mindere ervaring dit keer, toch gauw weer terug te zien!
Maarten Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ontzettend sfeervol en zeer vriendelijk personeel. Eten was lekker, maar niet heel speciaal.
Beste Maarten Jan, dank je wel voor de recensie en de feedback! We nemen het mee en hopen je binnenkort weer te zien!
T T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het was leuk, en er hing een goede sfeer! Het eten was van goede kwaliteit, en smaakte goed. Bediening ook goed! Soms wel druk, maar dat was niet zo'n probleem. Komen hier graag nog terug :)
M S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Duurde lang maar eten was weer heerlijk
Dank voor de mooie beoordeling en vervelend om te horen dat jullie lang hebben moeten wachten, onze excuses hiervoor. Fijn om te lezen dat jullie ondanks dat toch genoten hebben!
Minette V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijke pinchos gegeten in een gezellige ambiance met vriendelijk personeel!!
We komen zeker nog eens terug.
Hai Minette, fijn om te lezen dat jullie een mooie avond bij ons hebben gehad! Tot gauw weer!
Anouk J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer!
Yes!! Dank je wel Anouk!