Pinchobar De Zwarte Vosch

Oudegracht 48 3511 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Spaans gezellig

Authentieke Spaanse tapas. Het hippe Pinchobar de Zwarte Vosch hanteert het Spaanse motto “samen eten.” Samen smullen van de uiteenlopende pinchos, tapas, wijnen, cava’s en bieren die direct uit Spanje geïmporteerd worden.

Let op: dit restaurant neemt geen reserveringen aan voor het terras.

Meer informatie over restaurant Pinchobar De Zwarte Vosch

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Roos W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Een super leuke plek om te borrel met overheerlijke hapjes! Attente bediening, leuke aankleding en vooral heerlijke pinchos en tapas. Een heerlijke avond zitten smullen!
Hai Roos, dank voor de mooie beoordeling en recensie! Fijn om te horen dat jullie een heerlijke avond bij ons hebben gehad! Hopelijk tot gauw weer!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Met grote groep borrel/diner gehad. Zoals verwacht was kwaliteit van eten uitstekend. Echter met dieetwensen (allergieën/zwanger) wordt minimaal rekenin gehouden, erg jammer. Ook capaciteit van bediening lijkt af en toe niet helemaal berekend op grote groepen. Verder zeer sfeervolle locatie!
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Met een aantal meiden hier heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad, wat te danken was aan de mooie inrichting en goede service. ¡Muchas gracias!
Wauw wat een mooie beoordeling Lieke! Fijn om te lezen dat jullie zo'n goede avond hebben gehad bij ons! Hopelijk tot gauw weer!
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was lekker, prima keuken. De bediening is echter wat minder, maar wel vriendelijk. Je moet echt aandacht vragen en erg snel gaat het niet. Inrichting is erg hutje mutje, veel volk op weinig m2.
Hai Marten, dank voor je beoordeling en de feedback! Helaas kunnen we aan de drukte weinig doen, maar de service moet natuurlijk ten alle tijden hoog zijn! We gaan eraan werken en hopen je binnenkort weer te zien!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg te spreken over deze tent. Vriendelijke ontvangst, goede service, heerlijke wijn en lekker en gezellige hapjes, een aanrader in Utrecht.
Fijn om te horen Iris! Tot gauw!
Lidy M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor het eerst gegeten en het is zeker nog een keer een bezoekje waard. De hapjes zijn niet allemaal even groot, maar met een portie croquetas en een schaaltje pinchos variades en toetje hadden we al genoeg. De rekening was wel wat prijzig en de bediening werd wat onduidelijk toen het echt drukker werd, maar nog altijd vriendelijk.
Dank je wel voor de mooie recensie Lidy! Tot gauw!
D D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Leuke manier om een hele avond door te eten, met warme hapjes die rondgaan en koude hapjes op aanrecht. Zo kan je mooi je Eigen eettempo bepalen.
Super
Fijn om te horen!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Super super lekker eten, vriendelijke bediening. Enige minpuntje vind ik de lawaaierigheid. Desalniettemin maakt de smaakvolle keuken dit allemaal goed en ik kom hoe graag
Wat een mooie reactie! We geven het door aan het keukenteam! Dank je wel en tot gauw!
kvkoppen .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Goede keuken, mooie wijnkaart, gezellige sfeer, vriendelijk bediening. Drie gezellige en smakelijke uren doorgebracht. De avond na mijn bezoek al aan anderen aangeraden.
Geweldig!! Dat horen we graag! Tot snel!
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gekozen voor de Zwarte Vosch omdat ik na geweldige Pinchos uit San Sebastian wel eens wilde zien of ze dat in Nederland ook kunnnen. Nou: dat kunnen ze! en hoe... Heerlijke Pincho's. Ook de tapasgerechtjes van de kaart zijn heerlijk. Niet de standaard tapas maar juist tapas met een bijzondere twist. Leuk ook dat het personeel naast wat je zelf van de kaart kiest ook langskomt met diverse lekkernijen! Sfeervolle plek om je eens lekker Spaans te laten verwennen...
Wat fijn dat we jullie weer even een avondje in San Sebastian konden geven! Dank voor de mooie recensie!
Paxsmo86 D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wat een leuke tent is dit! Gevaar is wel dat je veel te veel eet, met al die lekkere hapjes (Pincho's). Perfect restaurantje om een vrijdag/zaterdagavond in door te komen. Goed eten, kleine hapjes (waardoor je lang kan tafelen) en lekkere wijn (of andere drankjes). Leuk concept dat ze met warme hapjes door het restaurant lopen. Zeker een aanrader, en vele malen beter dan de standaard "tapas restaurants" in Utrecht.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg gezellige plek en heerlijke pincho's gegeten. Ook de twee gerechtjes van de kaart, gegrild herten vlees met een PX saus en de Iberico Entrecote met spinazie waren erg lekker.
jeroenra .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een van de beste tapas-restaurants waar ik in Nederland heb gegeten. Tapas en pinchos van echt culinair niveau. Authentiek Spaanse tapas maar met originele twists. Sfeer en bediening gezellig en ongedwongen.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Vrolijk en vriendelijk personeel! Een aanrader voor als je je even in het Spaanse leven wilt wanen. Als je hier gaat eten, neem er dan lekker de tijd voor en geniet van al het lekkers wat het restaurant te bieden heeft.
Carel B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuk, gezellig restaurant. Ambiance in de kelder is prima. Menu bestaat uit kleine, heerlijke gerechtjes. Bediening was oké. Doordat we laat kwamen en niet precies door hadden wat het concept van het restaurant was, moesten we uiteindelijk de laatste gaan met enige spoed opeten. Is enige minpuntje. Zeker voor herhaling vatbaar.
Eugenie S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ontzettend leuk concept. Eigenlijk maar één hapje van de kaart gekozen, de rest kwam af en toe langs en werd aangeboden (warme pinchos) of kozen we zelf bij de bar (koude pinchos) . Mooi en gezellig tentje en leuke bediening. Een echte aanrader!
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hier aangekomen op basis van alle recensies ben ik hier gaan eten op een zaterdag. met bediening moet je echt aandacht gaan vragen want ze komen niet van zelf. En wat ik erg jammer vond is dat het erg prijzig is en dat de hapjes er klein zijn. Erg jammer dit. Ik begrijp al die goede recensies. Is niet voor herhaling vatbaar
Lisalotte R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gisteravond voor het eerst hier gegeten. Moest wennen aan het concept. Serveerster gaf prima uitleg. Na verloop van tijd begrepen we het en merkte we hoeveel keus er was. Het systeem met de stokjes was verrassend. Het eten was erg lekker, unieke smaakcombinaties. De oplettendheid van de serveersters was matig. Dit kwam na alle waarschijnlijkheid ook door de drukte. Gaan hier zeker nog eens eten.
Beste Lisalotte,

Bedankt voor het schrijven van een recensie.
Goed om te horen dat je lekker gegeten hebt, we vinden het zeer spijtig dat we te weinig oog voor jullie hadden. Jammer genoeg komt dit wel eens voor en dit heeft zeker te maken gehad met de drukte. We zullen hier extra op gaan letten. We hopen je snel nog eens te zien.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Echt een gezellige avond gehad. Wij zaten beneden in de werfkelder. Erg sfeervol. Lekkere Pinchos. Nu weer een nieuwe kaart..dus we moeten snel weer terug. Top!!
Govert V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijke pinchos, gemaakt door spaanse koks. Bediening half Spaans nederlands. Die is prettig en erg goed. We komen zeker weer. Echt een aanrader!!