Pillars

Weena 686 3012 CN Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Pillars

Work hard, play hard!

**De deuren van Pillars gaan in februari open**

Op de begane grond van het Rotterdam Marriott Hotel vind je binnenkort Restaurant Pillars, dé plek om te ontspannen en tot rust komen onder het genot van kopje koffie, goed glas wijn en heerlijke gerechten. Overdag worden vers gebakken broodjes en snacks geserveerd, ideaal voor ontbijt, pauzes of werklunches. Leun achterover met een kopje koffie in een van de comfortabele stoelen en check uw e-mail met de gratis Wi-Fi hotspot. ‘s Avonds verandert Pillars in een gezellige wijnbar, met een ruime keuze aan mooie wijnen per glas. Geniet van goede gesprekken en deel gerechten met vrienden of collega’s of kies een gerecht van de uitgebreide kaart!

Meer informatie over restaurant Pillars