Pillars Bar & Restaurant

Weena 686 3012 CN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Pillars Bar & Restaurant

Work hard, play hard!

**De deuren van Pillars gaan in februari open**

Op de begane grond van het Rotterdam Marriott Hotel vind je binnenkort Restaurant Pillars, dé plek om te ontspannen en tot rust komen onder het genot van kopje koffie, goed glas wijn en heerlijke gerechten. Overdag worden vers gebakken broodjes en snacks geserveerd, ideaal voor ontbijt, pauzes of werklunches. Leun achterover met een kopje koffie in een van de comfortabele stoelen en check uw e-mail met de gratis Wi-Fi hotspot. ‘s Avonds verandert Pillars in een gezellige wijnbar, met een ruime keuze aan mooie wijnen per glas. Geniet van goede gesprekken en deel gerechten met vrienden of collega’s of kies een gerecht van de uitgebreide kaart!

Meer informatie over restaurant Pillars Bar & Restaurant

6,1
Levendig
Kan beter
Gooke O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op oudejaarsavond konden wij hier terecht. Het restaurant bevindt zich in de hal van het hotel naast een grote bar. Dit maakt het eten hier levendig of rumoerig (het is maar hoe je het bekijkt). De bediening was vriendelijk en correct. De gerechten waren aangepast aan een menu dat we wel aardig vonden (we hebben dus geen ervaring met de kaart). Het nagerecht vond ik ronduit slecht, dit werd goed opgelost.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Vroeger at je best behoorlijk in het restaurant van dit hotel. Maar daar is nu weinig van over. De gekonfijte zalm is veel te gaar en mist smaak. De steak tartare is nauwelijks aangemaakt en ligt verstopt onder een handje rucola. Wel goed: veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. De bediening is niet erg professioneel maar het enthousiasme maakt veel goed. De sfeer is rommelig met veel luid bellende gasten en slingerende bagage. Voor de geboden kwaliteit zijn de prijzen duidelijk te hoog. Jammer!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Voor vegetariërs absoluut geen aanrader. De risotto is van kwalitatief uiterst treurig, waarschijnlijk al dagen eerder klaargemaakt en tijdens het opwarmen verandert in een grijze smakeloze prut. Met balsamico is tevergeefs geprobeerd wat smaak toe te voegen of was het om de slappe rucola wat op te peppen?
Personeel lijkt een volle bezetting niet aan te kunnen. Na een verzoek om wat zout en peper zag ik dat de dame nog heel veel andere dingen deed en daarna naast de kassa bleef wachten .... Waarom staat het niet zoals gebruikelijk op tafel? Gelukkig na een tweede verzoek werd het wel snel gebracht. Dessert was eveneens een drama. Niet alleen de cheesecake bevat gelatine maar ook de sabayon, en dat hoeft m.i. niet. Al met al niet voor herhaling vatbaar. Het uitzicht is een forse achteruitgang. Het restaurant was voorheen op de eerste etage is gehuisvest. En over de tafelindeling moet misschien ook nog wat langer worden nagedacht. Positief ben ik over de moderne inrichting die is zeer zeker verbeterd, nu de rest nog .....