Pillars Bar & Kitchen

Weena 686 3012 CN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Pillars Bar & Kitchen

Pillars Restaurant & Bar, verwijst naar de decoratieve pilaren in de lobby, maar met name verwijzend naar de 4 kern pilaren; to welcome, to gather, to collaborate & to chill. Werk, ‘social live’, creativiteit en tijd voor jezelf gaan steeds vaker naadloos in elkaar over. Pillars komt tegemoet aan deze hoge mate van gewenste flexibiliteit en biedt de ideale mix voor ieder moment van de dag. Naast muziek en verlichting, welke zorgen voor een soepele overgang van ochtend, middag en avond, verandert ook het menu mee. Van koffie café in de ochtend, naar een levendige Bar in de avond, waar het centrale thema geïnspireerd is rondom wijn. **Je kunt bij Pillars lunchen, dineren maar ook ontbijten. Voor lunch en diner is te reserveren!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pillars Bar & Kitchen

Ja
  • : Ja

08:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Pillars Bar & Kitchen

Gino F.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Lekker eten, vriendelijke bediening en een prachtig interieur... Meer heb je niet nodig!!
Chang L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heel vriendelijk ontvangen voor een ontbijtje. Beperkte keuze a la carte voor ontbijt, maar de porties egg white spinazie was ruim voldoende en smakelijk. Onze peuter kreeg een wagentje vol speelgoed, zodat wij rustig konden ontbijten. Wij houden wel van die internationale luxe hotel lobby sfeer, wanen we ons even op vakantie in eigen stad.
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Het is lekker eten ,en voor herhaling vatbaar
Guus P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
RPHO Concertmenu; goede prijs kwaliteit verhouding, m.u.v. dessert smaak en opmaak "goedkoop"
Desiree O.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Heerlijk gegeten & gedronken met vriendinnen. Een leuke menu kaart met lekker gerechtjes om te delen; zo kan je van alles wat proeven. Goede bediening ; goed tempo, goede service en een glimlach op hun gezicht. Kortom; een goed begin van onze meidenavond!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een fijne sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar!
Naomi B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Een heerlijke avond uit samen met mijn broer! We werden hartelijk ontvangen en kregen een leuke tafel bij het raam. Smaakvolle gerechten en persoonlijke service maakte van deze avond echt een feestje. Leuk dat er zoveel mooie wijnen per glas worden geschonken.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Ik wist bin reserveren niet dat het in de lobby van een hotel is. Dat is wel handig om te weten lijkt mij.
Anjali D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Een hele goeie service gehad, de ober genaamd Marleen was erg vriendelijk en behulpzaam
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Vis te weinig en te zout. Het wijnglas was niet schoon. Bediening hautain. Nauwelijks andere gasten. Geen sfeer. Behalve dronken Amerikaan aan de bar die ongepaste opmerkingen maakte.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten en mooi restaurant! Een aanrader!
Alexandra K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten met goede service
Jos O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op oudejaarsavond konden wij hier terecht. Het restaurant bevindt zich in de hal van het hotel naast een grote bar. Dit maakt het eten hier levendig of rumoerig (het is maar hoe je het bekijkt). De bediening was vriendelijk en correct. De gerechten waren aangepast aan een menu dat we wel aardig vonden (we hebben dus geen ervaring met de kaart). Het nagerecht vond ik ronduit slecht, dit werd goed opgelost.
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Vroeger at je best behoorlijk in het restaurant van dit hotel. Maar daar is nu weinig van over. De gekonfijte zalm is veel te gaar en mist smaak. De steak tartare is nauwelijks aangemaakt en ligt verstopt onder een handje rucola. Wel goed: veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. De bediening is niet erg professioneel maar het enthousiasme maakt veel goed. De sfeer is rommelig met veel luid bellende gasten en slingerende bagage. Voor de geboden kwaliteit zijn de prijzen duidelijk te hoog. Jammer!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Voor vegetariërs absoluut geen aanrader. De risotto is van kwalitatief uiterst treurig, waarschijnlijk al dagen eerder klaargemaakt en tijdens het opwarmen verandert in een grijze smakeloze prut. Met balsamico is tevergeefs geprobeerd wat smaak toe te voegen of was het om de slappe rucola wat op te peppen?
Personeel lijkt een volle bezetting niet aan te kunnen. Na een verzoek om wat zout en peper zag ik dat de dame nog heel veel andere dingen deed en daarna naast de kassa bleef wachten .... Waarom staat het niet zoals gebruikelijk op tafel? Gelukkig na een tweede verzoek werd het wel snel gebracht. Dessert was eveneens een drama. Niet alleen de cheesecake bevat gelatine maar ook de sabayon, en dat hoeft m.i. niet. Al met al niet voor herhaling vatbaar. Het uitzicht is een forse achteruitgang. Het restaurant was voorheen op de eerste etage is gehuisvest. En over de tafelindeling moet misschien ook nog wat langer worden nagedacht. Positief ben ik over de moderne inrichting die is zeer zeker verbeterd, nu de rest nog .....